To DRZ or not?

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Ολα σπάνε κι όλα χαλάνε.
Κοινώς ,όλα είναι θέμα γνώσης ,και περισσότερο θέμα τύχης.
Επαυξανω και συμπληρωνω...και σωστης συντηρησης.ΠΟΛΛΑ μοτο θα ηταν πολυ πιο αξιοπιστα,τοσο κατ'Ονομα οσο κυριως στην ουσια εαν οι ιδιοκτητες τους δεν ηταν γραψ@ρχιδες και μονο μιζα κ φυγαμε(συνηθως σπαστοι...)μαλλι γυαλι κ παντελονι λι και παει η σουζα κ@υλι....με πιανς...:D
 

spyg

Μέλος
Περιοχή
Χολαργός
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
701 Enduro
Καλά...αυτό απλά δεν υπάρχει.
Ολα σπάνε κι όλα χαλάνε.
Ειδικά όταν μιλάμε για χωμάτινη μοτό 10ετίας + ,τότε...ή έτοιμο να "χαλάσει" είναι ,ή έχει "χαλάσει" ήδη ,και έχει επισκευαστεί.
Κι αν δεν έχει επισκευαστεί σωστά (σύνηθες για τα Ελληνικά μαστορικά δρώμενα) ,τότε θα είναι θέμα χρόνου να ξανα"χαλάσει".
Κοινώς ,όλα είναι θέμα γνώσης ,και περισσότερο θέμα τύχης.
Επαυξανω και συμπληρωνω...και σωστης συντηρησης.ΠΟΛΛΑ μοτο θα ηταν πολυ πιο αξιοπιστα,τοσο κατ'Ονομα οσο κυριως στην ουσια εαν οι ιδιοκτητες τους δεν ηταν γραψ@ρχιδες και μονο μιζα κ φυγαμε(συνηθως σπαστοι...)μαλλι γυαλι κ παντελονι λι και παει η σουζα κ@υλι....με πιανς...:D
Συμφωνώ απόλυτα, αλλά καλώς ή κακώς ενα "καθαρό" ευρωπαϊκό μηχανάκι θα αντέξει λιγότερο την αμέλεια - κακομεταχείριση του εκάστοτε ιδιοκτήτη συγκριτικά με ένα "πολιτικό" γιαπωνέζικο και αυτό συμβαίνει όχι γιατί ειναι χειρότερο (κάθε άλλο) για τον σκοπό που προορίζεται αλλά καθαρά λόγω προδιαγραφών κινητήρα και περιφερειακών. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για μηχανάκια δεκαετίας και βάλε που έχουν περάσει 3-4 χέρια.
Είναι λοιπόν μάλλον άστοχο να συγκρίνουμε μοτό που δεν κατασκευάστηκαν να εξυπηρετούν τον ίδιο σκοπό.
Το DRZ κατασκευάστηκε ως on-off μηχανάκι και ως τέτοιο δεν έχει ανταγωνισμό στα συγκεκριμένα κυβικά από κανέναν άλλο κατασκευαστή.
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
Είχα DRZ για 1 χρόνο (μέχρι που μου το κλέψαν) και τώρα ένα XR400 :) Θα γράψω πιο αναλυτικά μια σύγκριση (γιατί είμαι σε ταξίδι στο εξωτερικό και το ίντερνετ δεν τα πάει πολύ καλά!).

Πουλάει ένας κολλητός το DRZ του και σκέφτομαι μήπως να δώσω το XR και να γυρίσω στη Σουτζούκι! :D Το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι ανεβαίνουν (λίγο) τα έξοδα συντήρησης... Από την άλλη ανεβαίνει και το playful level! Κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις! Το DRZ είναι για μένα το ΑΠΟΛΥΤΟ dual sport: μανιτζέβελο, κατανάλωση γύρω στο 4-4.5lt/100km (αναλόγως τη χρήση) και γενικότερα απολαυστικότατο. Βάζεις και ένα πλαστικό, μεγάλο ντεπόζιτο και φεύγεις Adventureάδες!

Βασική διαφορά των δύο είναι ότι ένα XR λίγο προσεγμένο το βρίσκεις γύρω στα 2000 ευρώ ενώ ένα DRZ γύρω στα 3000 ευρώ (χοντρικά νούμερα). Κατά τα άλλα έχουν αντίστοιχη συντήρηση (λάδια, φίλτρα τακτικά) και κατά τα άλλα δουλεύουν!

Anyway, η αγγελία του φίλου μου είναι αυτή: http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7378331/ (λίγο πιο ακριβό απ' όσο υπολόγιζες ίσως) και το μηχανάκι το ξέρω προσωπικά και το προτείνω ανεπιφύλακτα! Αν σ' ενδιαφέρει, στείλε μου να σας φέρω σ' επικοινωνία (ή πάρτον κατευθείαν και ανέφερέ με:))
 
Τελευταία επεξεργασία:

wolf

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Bmw 1200 GS '08
DRZ 400E '03
Ρε παίδες κι εγώ έχω ένα drz, του 2003 το E, έχω τα χαρτιά του τελωνείου αλλά δεν έχει πινακίδες. Ξέρει κανείς τρόπο για να βγάλω πινακίδες; Το μηχανάκι το πάω εντουράδες, αλλά θα ήθελα να το κάνω και εκδρομικό.
 

spyg

Μέλος
Περιοχή
Χολαργός
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
701 Enduro
Είχα DRZ για 1 χρόνο (μέχρι που μου το κλέψαν) και τώρα ένα XR400 :) Θα γράψω πιο αναλυτικά μια σύγκριση (γιατί είμαι σε ταξίδι στο εξωτερικό και το ίντερνετ δεν τα πάει πολύ καλά!).

Πουλάει ένας κολλητός το DRZ του και σκέφτομαι μήπως να δώσω το XR και να γυρίσω στη Σουτζούκι! :D Το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι ανεβαίνουν (λίγο) τα έξοδα συντήρησης... Από την άλλη ανεβαίνει και το playful level! Κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις! Το DRZ είναι για μένα το ΑΠΟΛΥΤΟ dual sport: μανιτζέβελο, κατανάλωση γύρω στο 4-4.5lt/100km (αναλόγως τη χρήση) και γενικότερα απολαυστικότατο. Βάζεις και ένα πλαστικό, μεγάλο ντεπόζιτο και φεύγεις Adventureάδες!

Βασική διαφορά των δύο είναι ότι ένα XR λίγο προσεγμένο το βρίσκεις γύρω στα 2000 ευρώ ενώ ένα DRZ γύρω στα 3000 ευρώ (χοντρικά νούμερα). Κατά τα άλλα έχουν αντίστοιχη συντήρηση (λάδια, φίλτρα τακτικά) και κατά τα άλλα δουλεύουν!

Anyway, η αγγελία του φίλου μου είναι αυτή: http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7378331/ (λίγο πιο ακριβό απ' όσο υπολόγιζες ίσως) και το μηχανάκι το ξέρω προσωπικά και το προτείνω ανεπιφύλακτα! Αν σ' ενδιαφέρει, στείλε μου να σας φέρω σ' επικοινωνία (ή πάρτον κατευθείαν και ανέφερέ με:))
Καλό δείχνει αλλά ψάχνω (χαλαρά είναι η αλήθεια) κάτι από έμπορο με σκοπό την ανταλλαγή μια και οι υποχρεώσεις μου δεν μου επιτρέπουν πώληση της μοτό μου σε ιδιώτη (ραντεβού με υποψήφιους αγοραστές και άλλα τέτοια χρονοβόρα). Γνωρίζω οτι ετςι θα χάσω χρήμα αλλά...
Σε ευχαριστώ πάντως για την πρόταση που είμαι σίγουρος οτι θα φύγει αρκετά εύκολα!
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
Καλό δείχνει αλλά ψάχνω (χαλαρά είναι η αλήθεια) κάτι από έμπορο με σκοπό την ανταλλαγή μια και οι υποχρεώσεις μου δεν μου επιτρέπουν πώληση της μοτό μου σε ιδιώτη (ραντεβού με υποψήφιους αγοραστές και άλλα τέτοια χρονοβόρα). Γνωρίζω οτι ετςι θα χάσω χρήμα αλλά...
Σε ευχαριστώ πάντως για την πρόταση που είμαι σίγουρος οτι θα φύγει αρκετά εύκολα!
(Με κίνδυνο να αναπαράγω αστικό μύθο) Προσοχή στους εμπόρους :)
Και καλή τύχη στο ψάξιμο!

Το πόσταρα καθαρά για λόγους συνάφειας με το θέμα κουβέντας (και λόγω σύμπτωσης μιας και αποφάσισε πρόσφατα να το πουλήσει!).
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Είχα DRZ για 1 χρόνο (μέχρι που μου το κλέψαν) και τώρα ένα XR400 :) Θα γράψω πιο αναλυτικά μια σύγκριση (γιατί είμαι σε ταξίδι στο εξωτερικό και το ίντερνετ δεν τα πάει πολύ καλά!).

Πουλάει ένας κολλητός το DRZ του και σκέφτομαι μήπως να δώσω το XR και να γυρίσω στη Σουτζούκι! :D Το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι ανεβαίνουν (λίγο) τα έξοδα συντήρησης... Από την άλλη ανεβαίνει και το playful level! Κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις! Το DRZ είναι για μένα το ΑΠΟΛΥΤΟ dual sport: μανιτζέβελο, κατανάλωση γύρω στο 4-4.5lt/100km (αναλόγως τη χρήση) και γενικότερα απολαυστικότατο. Βάζεις και ένα πλαστικό, μεγάλο ντεπόζιτο και φεύγεις Adventureάδες!

Βασική διαφορά των δύο είναι ότι ένα XR λίγο προσεγμένο το βρίσκεις γύρω στα 2000 ευρώ ενώ ένα DRZ γύρω στα 3000 ευρώ (χοντρικά νούμερα). Κατά τα άλλα έχουν αντίστοιχη συντήρηση (λάδια, φίλτρα τακτικά) και κατά τα άλλα δουλεύουν!

Anyway, η αγγελία του φίλου μου είναι αυτή: http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7378331/ (λίγο πιο ακριβό απ' όσο υπολόγιζες ίσως) και το μηχανάκι το ξέρω προσωπικά και το προτείνω ανεπιφύλακτα! Αν σ' ενδιαφέρει, στείλε μου να σας φέρω σ' επικοινωνία (ή πάρτον κατευθείαν και ανέφερέ με:))

Στο μπροστινό γρανάζι κανονικά υπάρχει παξιμάδι 30ρι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Alexmak 125

Μέλος
Περιοχή
Αστακος, Αιτωλοακαρνανια
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
Derbi Senda DRD 125
BMW f800 gs (το προβληματικό)
(Με κίνδυνο να αναπαράγω αστικό μύθο) Προσοχή στους εμπόρους :)
+1 από εμένα!!
Μεγάλη προσοχή!! Για να πάρεις κάτι καλό από έμπορο ή πρέπει να είνα ο ίδιος καλός (πολύ σπάνιες περιπτώσεις) ή πρέπει να έχει έρθει εκείνη την ώρα το μηχανάκι και να μην έχει προλάβει να το <<πειράξει>>.. Και ποτέ μην του πεις να σου αλλάξει κάτι πάνω στο μηχανάκι που πρόκειτε να πάρεις, καλύτερα να σου δώσει το ανταλακτικό στο χέρι και να το βάλεις μόνος σου! Και εννοείται μεγάλη προσοχή στα χιλιόμετρα!!!
 

nick_VFR

Κουλάδι όνομα και πράμα
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda VFR 800 V-tec
Husqvarna TE 610
Ξεθάβω το θέμα, καθώς θέλω να ρωτήσω για το DRZ400SM. Ξέρω ότι είναι motard, αλλά με λίγο google search βρήκα ότι ταιριάζουν οι ζάντες από τα S/E σε αυτό και λένε ότι έχει καλύτερες αναρτήσεις και καλύτερο φρένο μπροστά.

Ένα DRZ400SM με τροχούς από S/E το θεωρείτε καλή ιδέα; Ή είναι καλύτερα να πάω σε DRZ400S;
Να σημειώσω ότι δεν θέλω να κάνω κάτι τρελό σε χώμα, απλά διαδρομές αντίστοιχες των trOFFy, άντε λίιιγο πιο δύσκολες.
 

ztakisg16

Μέλος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Bmw Xchallenge
Ξεθάβω το θέμα, καθώς θέλω να ρωτήσω για το DRZ400SM. Ξέρω ότι είναι motard, αλλά με λίγο google search βρήκα ότι ταιριάζουν οι ζάντες από τα S/E σε αυτό και λένε ότι έχει καλύτερες αναρτήσεις και καλύτερο φρένο μπροστά.

Ένα DRZ400SM με τροχούς από S/E το θεωρείτε καλή ιδέα; Ή είναι καλύτερα να πάω σε DRZ400S;
Να σημειώσω ότι δεν θέλω να κάνω κάτι τρελό σε χώμα, απλά διαδρομές αντίστοιχες των trOFFy, άντε λίιιγο πιο δύσκολες.
Καλησπερα...πριν παρω το δικο μου εψαχνα για drz αλλα οσα ειχα δει ειχαν ανοιχτει τουλαχιστον απο δυο φορες ετσι λοιπον το φοβηθηκα και δεν μπηκα...Εψαχνα και για motard με σκοπο να το μετατρεψω σε enduro αλλα σε ερωτηση μου σε εξουσιοδοτημένο συνεργειο suzuki μου ειχαν πει οτι το enduro γινεται motard ενω το αντιθετο δεν γινεται...
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το μηχανάκι εχει θέμα με τα πηνία και πολύ κοντή κλιμάκωση στο δυστυχώς 5-τάχυτο κιβώτιο. Αυτά είναι για μένα τα 2 μεγαλύτερα μειονεκτήματά του.

Ετσι εχω 2 σετ αλυσίδες γρανάζια, ένα για εντούρο (15-48 ή 14-48 ανάλογα την βόλτα) και εχω καταλήξει στο 15-43 για adventure χρήση που και πάλι κοντό μου φαίνεται, ίσως στο μέλλον πάρω και ένα 41 πίσω γρανάζι. Στο αμέρικα χρησιμοποιούν και 16ρι μπροστινό γρανάζι της talon που όμως χωράει οριακά και δεν το ρισκάρω.

Το μοτέρ του Ε είναι απολαυστικό, βγάζει περίπου 43 πραγματικά άλογα, εχει δύναμη από χαμηλά αλλά κυρίως μετά τις 5.000 δεν μπορεί να συγκριθεί με XR 250 ή 400 με τίποτα. Για παράδειγμα στις μεσαίες κάπου στις 5.500 με 6.000 στροφές το DRZ εχει 31 πραγματικά άλογα όταν το XR 400 έχει μέγιστη ιπποδύναμη 33 άλογα.

Από γεωμετρία και αναρτήσεις δεν μπορώ να γράψω κάτι γιατί εχω το ξαδελφάκι του το CCM που εχει αλλο πλαίσιο, πολύ πιο στιβαρό και άλλες αναρτήσεις. Απορώ με τις εταιρίες που εχουν αφήσει "ορφανή" αυτή την πολύ ωραία κατηγορία. Υπάρχουν μεν εντούρο καθαρόαιμα στα 350-400 κυβικά αλλά σε ον/οφ τίποτα δυστυχώς.

Ενα CRF L στα 45Ο κυβικά με πιο ήρεμο κινητήρα και λογικά κιλά θα ήταν μια φοβερή μοτοσυκλέτα για τους περισσότερους από εμάς αλλά για την ώρα τα βγάζουν μόνο σε 250 και με αδύναμα μοτέρ.
 

AnotherFace

Μέλος
Περιοχή
Aθηνα
Όνομα
Πετρος
Μοτό
Adv950\hsq510
Ccm και από εμένα με κλειστά μάτια.
Το είχα 3 χρόνια με χρήση εντουρο αλλά και μοταρντ (και πιστα).
Μακράν ανώτερο του drz.
Μοτέρ από drz-e fcrατό από μαμά με περιφερειακά από κτμ (brembo φρένα, wp αναρτήσεις κλπ).
Πλαστικά μπρος crf 04 και πίσω yz 02.
Το μόνο αρνητικό για μένα είναι το μακρύ του ψαλίδι!



Edit τωρα ειδα οτι ειναι παλιο το ποστ :wacky:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Άφρικα Τουίν Ιλέβεν Χάντρεντ
Ξεθάβω το θέμα, καθώς θέλω να ρωτήσω για το DRZ400SM. Ξέρω ότι είναι motard, αλλά με λίγο google search βρήκα ότι ταιριάζουν οι ζάντες από τα S/E σε αυτό και λένε ότι έχει καλύτερες αναρτήσεις και καλύτερο φρένο μπροστά.

Ένα DRZ400SM με τροχούς από S/E το θεωρείτε καλή ιδέα; Ή είναι καλύτερα να πάω σε DRZ400S;
Να σημειώσω ότι δεν θέλω να κάνω κάτι τρελό σε χώμα, απλά διαδρομές αντίστοιχες των trOFFy, άντε λίιιγο πιο δύσκολες.
Τελικά ακόμα σε τρώει ε;!! :D
Μεγάλο σχολείο για το χώμα, και τρομερά διασκεδαστικό μηχανάκι, θα το καταχαρείς.
Δεν είμαι σίγουρος για το αν γίνεται να κουμπώσεις στο SM τροχούς εντούρο, νομίζω θέλεις και δίσκους και δεν ξέρω αν έχουν διαφορά και στο stand λόγω ύψους.
Το αντίστροφο ξέρω πως το έχουν κάνει αρκετοί, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι διαδικασία του 5λεπτου.

Για μένα, αν δεν υπάρχει λόγος καλύτερα να πας σε S κατευθείαν (ή Ε που είναι πιο πολεμικό όμως). Θα χάσεις το fun σε ασφάλτινα κομμάτια, αλλά γι αυτό υπάρχει και το VFR (OK, δεν είναι το ίδιο, ξέρουμε καλά όμως πόσο διασκεδαστικό μπορεί να γίνει το VFR στην άσφαλτο..!!). Θα κερδίσεις όμως σε χρηστικότητα στην πόλη λόγω ύψους (περνάς πάνω απ' τους περισσότερους καθρέφτες και έχεις καλύτερη ορατότητα μπροστά σου) και δε θα χρειάζεται να αλλάζεις τροχούς κάθε φορά που θες να το βάλεις στο χώμα.

Σε κάθε περίπτωση, εύχομαι να γίνεις άλλος ένας που ασπάζεται το κλασσικό δίπτυχο VFR-DRZ!! :ok::ok::ok:
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
DRZ sm, έχει και άλλα θεματάκια εκτός από ζάντες...
όπως ελατήρια εμπρός πιο σκληρά και λίγο(1εκ) πιο κοντά,
πισω ανάρτηση πιο σκληρή που όσο και να τη χαλαρώσεις πάλυ θα θες πιο..για χωμα.
θέλει δίσκο εμπρός πιο μικρό για την εντούρο ζάντα
θέλει φυσικά άλλα αλυσιδογράναζα κλπ

Για όλα αυτά νομίζω δεν αξίζει να ασχοληθεί κανείς με την αλλαγή

Όσο για τα πηνία που αναφέρθηκε...είχα DRZ και μετά CCM ουδέποτε πρόβλημα αλλά ούτε και φίλοι με DRZ και CCM.

Τώρα μεταξύ CCM και DRZ εννοείται CCM δαγκωτό.....ΟΛΑ καλύτερα εκτός από ποιότητα κατασκευής, όχι όμως τίποτα τρομερό

Kordix ρίξε μια ματιά σε CFR 450X & CRE450... πάρα πολύ καλό...και δύναμη παντού...όχι αστεία
 

nick_VFR

Κουλάδι όνομα και πράμα
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda VFR 800 V-tec
Husqvarna TE 610
Τελικά ακόμα σε τρώει ε;!! :D
Ασ' τα να πάνε... έχω μεν ακόμα ενδοιασμούς (να το πάρω ή μήπως είναι καλύτερα να κρατήσω τα ωραία μου λεφτουδάκια στην άκρη;... είναι και δύσκολοι οι καιροί...) αλλά από την άλλη όχι απλά με έχει φάει, με έχει καταβροχθίσει και έχει φτύσει και τα κουκούτσια!! Αφού ώρες-ώρες λέω "f*ck it... θα το πάρω και ο,τι γίνει!" :rolleyes::rolleyes:


Για μένα, αν δεν υπάρχει λόγος καλύτερα να πας σε S κατευθείαν (ή Ε που είναι πιο πολεμικό όμως). Θα χάσεις το fun σε ασφάλτινα κομμάτια, αλλά γι αυτό υπάρχει και το VFR (OK, δεν είναι το ίδιο, ξέρουμε καλά όμως πόσο διασκεδαστικό μπορεί να γίνει το VFR στην άσφαλτο..!!). Θα κερδίσεις όμως σε χρηστικότητα στην πόλη λόγω ύψους (περνάς πάνω απ' τους περισσότερους καθρέφτες και έχεις καλύτερη ορατότητα μπροστά σου) και δε θα χρειάζεται να αλλάζεις τροχούς κάθε φορά που θες να το βάλεις στο χώμα.

Σε κάθε περίπτωση, εύχομαι να γίνεις άλλος ένας που ασπάζεται το κλασσικό δίπτυχο VFR-DRZ!! :ok::ok::ok:
Το Ε δεν βγάζει πινακίδα δυστυχώς και δεν παίζει και τρέιλερ ή αγροτικό να το φορτώνω εκεί.
Το S όντως μοιάζει καλύτερη επιλογή για χώμα, αν και μερικοί λένε ότι το SM έχει καλύτερη εμπρός ανάρτηση (μπορεί βέβαια να εννοούνε καλύτερη για άσφαλτο, άντε και βατό χωματόδρομο). Αλλά ο βασικός λόγος που κάνω την ερώτηση είναι ότι βλέπω αγγελίες όπως αυτή όπου σου δίνουν ένα SM μαζί με ζαντολάστιχα για enduro, που μοιάζουν καλό deal.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
DRZ sm, έχει και άλλα θεματάκια εκτός από ζάντες...
όπως ελατήρια εμπρός πιο σκληρά και λίγο(1εκ) πιο κοντά,
πισω ανάρτηση πιο σκληρή που όσο και να τη χαλαρώσεις πάλυ θα θες πιο..για χωμα.
θέλει δίσκο εμπρός πιο μικρό για την εντούρο ζάντα
θέλει φυσικά άλλα αλυσιδογράναζα κλπ

Για όλα αυτά νομίζω δεν αξίζει να ασχοληθεί κανείς με την αλλαγή

Όσο για τα πηνία που αναφέρθηκε...είχα DRZ και μετά CCM ουδέποτε πρόβλημα αλλά ούτε και φίλοι με DRZ και CCM.

Τώρα μεταξύ CCM και DRZ εννοείται CCM δαγκωτό.....ΟΛΑ καλύτερα εκτός από ποιότητα κατασκευής, όχι όμως τίποτα τρομερό

Kordix ρίξε μια ματιά σε CFR 450X & CRE450... πάρα πολύ καλό...και δύναμη παντού...όχι αστεία


Ευχαριστώ πολύ αλλά δεν θα πάρω, είχα καθαρόαιμο εντούρο ή ΜΧ μηχανάκι τα τελευταία 15+ χρόνια, αλλά κουράστηκα και εγώ και το πορτοφόλι μου. Μου λείπει ενα δίχρονο 250 ή 300 δίχρονο αλλά στην πραγματική ζωή και όχι στα όνειρα, το CCM μου λύνει τα χέρια, είναι ενα μηχανάκι που μπορεί να κάνει πολλά.

Το 2006 είχα τρέξει μάλιστα με ενα CCM 404 Ε που το είχα πάρει καινούργιο στο Άττικα Εντούρο. Με αυτό που εχω τώρα, κυκλοφορώ απολαυστικά στην πόλη, κάνω εντούρο κανονικότατα, κάνω χωμάτινες βόλτες παρέα με μεγάλα μηχανάκια, κάνω μακρινές μικτές εξορμήσεις και αν εξαιρέσεις τα προηγούμενης γενιάς ον/οφ 250-400, λίγα μηχανάκια είναι τόσο πολυτάλαντα όσο το DRZ και το ξεδελφάκι του. Κάποια στιγμή θα θελα να ταξιδέψω μαζί του και εκτός συνόρων, προς Ασία μεριά...

(Tο CCM έχει και αρκετά θέματα που εχουν να κάνουν με την ποιότητα κατασκευής κυρίως. Δεν θέλω να χαλάσω το θέμα, γιατί εδώ μιλάμε για DRZ. Θα ανοίξω στο μέλλον άλλο θέμα αν υπάρχει ενδιαφέρον για το CCM αλλά αμφιβάλλω, αφού είναι από τα πλέον μη εμπορικά μηχανάκια.)
 

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Άφρικα Τουίν Ιλέβεν Χάντρεντ
Ασ' τα να πάνε... έχω μεν ακόμα ενδοιασμούς (να το πάρω ή μήπως είναι καλύτερα να κρατήσω τα ωραία μου λεφτουδάκια στην άκρη;... είναι και δύσκολοι οι καιροί...) αλλά από την άλλη όχι απλά με έχει φάει, με έχει καταβροχθίσει και έχει φτύσει και τα κουκούτσια!! Αφού ώρες-ώρες λέω "f*ck it... θα το πάρω και ο,τι γίνει!" :rolleyes::rolleyes:




Το Ε δεν βγάζει πινακίδα δυστυχώς και δεν παίζει και τρέιλερ ή αγροτικό να το φορτώνω εκεί.
Το S όντως μοιάζει καλύτερη επιλογή για χώμα, αν και μερικοί λένε ότι το SM έχει καλύτερη εμπρός ανάρτηση (μπορεί βέβαια να εννοούνε καλύτερη για άσφαλτο, άντε και βατό χωματόδρομο). Αλλά ο βασικός λόγος που κάνω την ερώτηση είναι ότι βλέπω αγγελίες όπως αυτή όπου σου δίνουν ένα SM μαζί με ζαντολάστιχα για enduro, που μοιάζουν καλό deal.
Δείχνει καλή περίπτωση, αν και φοβάμαι μην είναι και λίγο... μακελεμένο. Στα των τροχών, ό,τι είπα και παραπάνω, δεν ξέρω δηλαδή πόσο απλή είναι η αλλαγή κι αν χρειάζεσαι κι άλλους δίσκους. Δεν έχεις παρά να τον ρωτήσεις. Το μπροστινό είναι upside down, οπότε φαντάζομαι δίνει πολύ καλύτερο στήσιμο συνολικά...

Αυτό το φακ ιτ... Αυτό το φακ ιτ το είπα το 2010, ξαπλωμένος στον καναπέ με σπασμένη κλείδα και καρπό από σαβούρδα στα μέγαρα με τη Βέφα, όντας απολυμένος πριν λίγους μήνες.
Και να που είχα βρει το DRZ που έψαχνα... και λέω, τι σκατά να κάνω... έχω να συμμαζέψω το VFR, δεν έχω δουλειά και είμαι στην ανάρρωση.

Και είπα φακ ιτ. Και το πήρα. Και σκέφτομαι εκείνη τη στιγμή άπειρες φορές από τότε και λέω πόσο σοφή κουβέντα ήταν αυτό το φακ ιτ εκείνη τη στιγμή...

:friendship:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Κάποια στιγμή θα θελα να ταξιδέψω μαζί του και εκτός συνόρων, προς Ασία μεριά...
Βρηκαμε προπερσι στο δρομο προς Καππαδοκια τον Daniele, εναν Ιταλο που γυρναγε την Τουρκια με ενα καραφορτωμενο DRZ. Ειπαμε να παμε για λιγο μαζι καθως εμεις πηγαιναμε με 90-100χμω κοντερισια για το φοβο της ..polis αλλα αυτος πηγαινε με max 80χμω, οποτε μετα απο λιγα χιλιομετρα τον χαιρετησαμε και φυγαμε. Παντως εκανε χιλιομετρα με το DRZακι του και εμπαινε και σε αρκετες χωματινες διαδρομες :ok:

 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27


Με το μηχανάκι καραφορτωμένο και με εξοπλισμό κάμπινγκ, πήγαινα σταθερά με 100-110 πραγματικά χιλιόμετρα εντελώς ξεκούραστα, με γρανάζωμα 15-43 και με κατανάλωση συνήθως λιγότερο από 4,5 λιτρα στα 100, στην ήρεμη οδήγηση, δηλαδή με 11 λιτρα ρεζερβουάρ είχα αυτονομία σχεδόν 250 χιλιόμετρα αλλά καλού κακού πήρα μαζί και ένα εξτρα 5λιτρο που δεν χρειάστηκε. Στο χώμα όταν βολτάρω με μεγάλα η κατανάλωση πέφτει στα 4λ στα 100.

Το μοτέρ σε αυτές τις ταχύτητες δουλεύει στις 5.500 με 6.000 στροφές με κόκκινο κάπου μετά τις 9.000. Μάλιστα βρήκα το γρανάζωμα αρκετά κοντό για χωμάτινα ταξίδια, το 15-41 θα είναι καλύτερο για μεγάλο ταξίδι και θα ταξιδεύει ακόμα πιο άνετα.

Φυσικά εχω δεύτερη πιο άνετη σέλα. Οπως είναι στην φωτογραφία εκανα μόνος χωμάτινη διάσχιση της Οίτης, χωρίς άγχος γιατί στο χώμα είναι παιχνίδι σε σχέση με τα μεγάλα. Και να πέσει το σηκώνεις εύκολα φορτωμένο. Στα δύσκολα δε είναι απόλαυση αφού το επιπλέον βάρος προφορτίζει τις αναρτήσεις και δουλεύουν άψογα. Επιασα τον εαυτό μου να επιλέγω για πλάκα τα δύσκολα πατήματα γιατί μου άρεσε ο τρόπος που η μηχανή τα πέρναγε.
 

spyg

Μέλος
Περιοχή
Χολαργός
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
701 Enduro
Ένα χρόνο μετά και αφού έλιωσα τα μάτια μου σε car και συναφή αποφάσισα να απευθυνθώ σε γνωστό επαγγελματία που ασχολείται με XR και να φτιάξω ένα 650 από την αρχή.
Ο λόγος απλός. Με τα χρήματα που θα έπαιρνα ένα καλοσυντητημένο DRZ (εντάξει λίγο περισσότερα) θα έφτιαχνα ένα μηχανάκι με ανταλλακτικά και πινελιές της επιλογής μου.
Στο δρόμο που χάραξε ο Λευκάδιος λοιπόν...

P.s. Πότε θα πάμε βόλτα;
Μπρααααααααπ!!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom