To DRZ or not?

spyg

Μέλος
Περιοχή
Χολαργός
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
701 Enduro
Καλησπέρα σας!
Πέρασαν περίπου 6 μήνες που ταλαιπωρώ σχεδόν κάθε ΣΚ στο βουνό ένα XR250 του 2002 σε μία προσπάθεια επανασύνδεσης με τη fun πλευρά του μοτοσυκλετισμού. Το μηχανάκι με καλύπτει σε κάθε επίπεδο πλην του ουμφ, του μπραπ, της δύναμης ρε παιδί μου.
Κατά τη διάρκεια της καθημερινής αναζήτησης στο car έπεσε το μάτι μου σε αυτήν την αγγελία:
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6668449/
Λοιπόν, πως θα σχολιάζατε μία πιθανη μετάβαση;
Να αναφέρω ότι έχω αλλάξει αρκετά μηχανάκια στη ζωή μου και στην παρούσα φάση αναζητώ κάτι διασκεδαστικό και αξιόπιστο που να μπορεί να καλύπτει ικανοποιητικές αποστάσεις στην άσφαλτο μέχρι το χώμα που είναι και το ζητούμενο.
Εκ πρώτης όψεως το suzukακι θέλει αλυσιδογράναζα και δισκόφρενα, ενώ εχει τις σκουρίτσες και την ταλαιπωρία που περιμένεις να δεις σε μία μοτο δεκαετίας που έχει κάνει χώμα.
Αναμένω τις απόψεις και τα σχόλιά σας!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάντως το συγκεκριμένο μηχανάκι είναι πολύύύύ καιρό στο Car.

Θεωρώ πως το DRZ400 είναι από τις καλύτερες επιλογές allround μηχανάκι ως κινητήρας (με τους απαραίητους συμβιβασμούς στη μέσαη ωριαία).
Με τις κατάλληλες μετατροπές μπορεί να γίνει και ένα αξιόλογο adventure, χρήμα να έχεις να ρίχνεις (δηλαδή... τέτοιες εποχές).
H σέλα του είναι πάντα ένα πρόβλημα για μεγάλες αποστάσεις (το XR μάλλον καλύτερο σε αυτόν το τομέα), αλλά κάποιες προσεκτικές επεμβάσεις μπορούν να γίνουν και εκεί.

Αν δεν κάνω κάποιο λάθος αξίζει να κοιτάς μοντέλα από το 2005 και μετά, γιατί φόρεσε την πίσω ανάρτηση από το DRZ400E, που είναι σαφώς καλύτερη για χώμα!
 

spyg

Μέλος
Περιοχή
Χολαργός
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
701 Enduro
Ευχαριστώ για το tip!
Συμφωνώ απόλυτα όσον αφορά το συγκεκριμένο μοντέλο μια και αποτελεί μάλλον το ιδανικότερο low budget εντουράκι με κάποιες δυνατότητες στην άσφαλτο λόγω μοτέρ. Κοιτάω ταυτόχρονα και για XR 400 που το γουστάρω από τα 18, με μόνο μειονέκτημά του την ελλειψη μίζας. Τα υπόλοιπα περί άνεσης, σέλας κτλ φτιάχνονται εύκολα και αρκετά οικονομικά, τουλάχιστον στο επίπεδο που να καλύπτουν τις δικές μου απαιτήσεις.
Συνεχίζουμε το ψάξιμο λοιπόν...
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
To DRZ είναι ένα άριστο μηχανάκι για όλες τις δουλειές και κυρίως δε σπάει δε χαλάει αν ακολουθείς τη πεπατημένη (service,λάδια κλπ)

Το είχα για αρκετό καιρό κυρίως για βουνό...άριστο αν δεν έχεις απαιτήσεις αγώνων και δεν το συγκρίνεις με πολύ νεώτερες κατασκευές.

Αν βρείς του '05 το Ε, που τότε με κάποιο παραθυράκι του νόμου βγάζαν πινακίδα, είναι το καλύτερο...αλλιώς βλέπε για S μετά το 05 λόγω ανάρτησης
όπως είπε και ο STF αλλά και μερικές μικρο αλλαγές στη κεφαλή, στον τεντωτήρα (αυτόματος), αντλία λαδιού (αλλαγή στο βήμα) και άλλα ψιλοπράγματα...

Από πράγματα υπάρχουν όλα και σε καλές τιμές και αλλάζοντας τα δόντια πίσω (45-47) αποκτά δυνατότητες χωμάτινου που σίγουρα το XR δεν...

Όσο για τη σέλα έχει ένα θεματάκι αλλά πολύ μικρότερο από άλλα τις ίδιας κατηγορίας...προσωπικά δε με προβλημάτισε...

Το DRZ της φωτό είναι το Ε με πινακίδα που έλεγα πριν και είναι αρκετά δουλεμένο από ότι φαίνεται, βέβαια η τιμή είναι καλή και ένας μηχανικός από κοντά
θα σου πει περισσότερα.
 

spyg

Μέλος
Περιοχή
Χολαργός
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
701 Enduro
Το tt βρίσκεται πολύ κοντά, απλά αμφιβάλλω αν μπορώ να διαχειριστώ τόσο κιλά στο χώμα. Ασε που για ενα μιζάτο (νομίζω 2004 και μετά) θες αρκετά χρήματα και επιπλέον για εντελώς ψυχολογικούς λόγους θεωρώ πολλά τα 600 κυβικά για μοτό που θα βγαίνει 3-4 φορές το μήνα. Το drz από την άλλη φαίνεται πιο διαχειρίσιμο και μάχιμο με πρακτικά άπειρες δυνατότητες σε after market αξεσουάρ κτλ λόγω εμπορικότητας του μοντέλου.
Η καλύτερη λύση είναι σίγουρα να δει το συγκεκριμένο μηχανικός και βλέπουμε.
Σας ευχαριστώ και πάλι!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ευχαριστώ για το tip!
Συμφωνώ απόλυτα όσον αφορά το συγκεκριμένο μοντέλο μια και αποτελεί μάλλον το ιδανικότερο low budget εντουράκι με κάποιες δυνατότητες στην άσφαλτο λόγω μοτέρ. Κοιτάω ταυτόχρονα και για XR 400 που το γουστάρω από τα 18, με μόνο μειονέκτημά του την ελλειψη μίζας. Τα υπόλοιπα περί άνεσης, σέλας κτλ φτιάχνονται εύκολα και αρκετά οικονομικά, τουλάχιστον στο επίπεδο που να καλύπτουν τις δικές μου απαιτήσεις.
Συνεχίζουμε το ψάξιμο λοιπόν...
Η μίζα είναι σημαντική στο ερασιτεχνικό εντούρο! Φαντάσου μόνο να μπουκώσει μετά από πτώση σε δύσκολο σημείο.... επίσης τα XR (ειδικά τα 400άρια) παίζουν σε λάθος τιμές, υπερεκτιμημένα!
 

spyg

Μέλος
Περιοχή
Χολαργός
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
701 Enduro
Ακριβώς για το λόγο αυτό καταλήγω στο DRZ. Αξιόπιστο, αρκούντως δυνατό, σχετικά ελαφρύ κτλ. Το XR από την άλλη έχει το πλεονέκτημα της απλότητας που επιτρέπει ακόμη και σε άπειρους στα μηχανολογικά σαν και εμένα να βάλουν χέρι με επιτυχία (τουλάχιστον τις περισσότερες φορές...) Τα wrf , exc και συναφή,αν και σαφώς ικανότερα, φαντάζουν πολύ "factory" στα δικά μου μάτια.
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Ευχαριστώ για το tip!
Συμφωνώ απόλυτα όσον αφορά το συγκεκριμένο μοντέλο μια και αποτελεί μάλλον το ιδανικότερο low budget εντουράκι με κάποιες δυνατότητες στην άσφαλτο λόγω μοτέρ. Κοιτάω ταυτόχρονα και για XR 400 που το γουστάρω από τα 18, με μόνο μειονέκτημά του την ελλειψη μίζας. Τα υπόλοιπα περί άνεσης, σέλας κτλ φτιάχνονται εύκολα και αρκετά οικονομικά, τουλάχιστον στο επίπεδο που να καλύπτουν τις δικές μου απαιτήσεις.
Συνεχίζουμε το ψάξιμο λοιπόν...
στο xr400 μπαινει ευκολα μιζα,αρκει να βρει κανεις τα αντιστοιχα ανταλλακτικα απο την γουρουνα trx400
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
KTM 400cc άν μπορείς είναι σχολείο για το βουνό φίλε !! :ok:
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Εχω ενα ccm 404 που εχει το μοτέρ του drz 400 e. Με εξάτμιση q4 fmf και το "μαμα" fcr καρμπυρατέρ είναι απολαυστικό. Οχι μόνο στροφάρει γρήγορα αλλά εχει και μεγάλη διάρκεια στην απόδοσή του με αποτέλεσμα να βοηθάει πολύ σε χρήση εντούρο. Το δικό μου πρέπει να ξεπερνάει τα 40 άλογα τροχό αλλά η δύναμή του είναι απόλυτα διαχειρίσιμη και δεν μακραίνει χέρια.
 

spyg

Μέλος
Περιοχή
Χολαργός
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
701 Enduro
στο xr400 μπαινει ευκολα μιζα,αρκει να βρει κανεις τα αντιστοιχα ανταλλακτικα απο την γουρουνα trx400
Έχω δει ανάλογες μετατροπές στο advrider, αλλά φαντάζομαι πως τουλάχιστον για τα ελληνικά δεδομένα, η αγορά ενός σωστού xr, ανταλλακτικών trx και εργασία θα πλησιάζει επικίνδυνα τιμές 690 και εντάξει είπαμε καλό χρυσό το xr αλλά....
Πάντως μ' ένα φέρινγκ γίνεται όμορφο, ολοκληρωμένο ράλλυ μοτοσακό...;)




Στάλθηκε από το Αρκουδόφωνο...
Αυτό το fairing του 640 όπου και να μπει προκαλεί ονειρώξεις!!
KTM 400cc άν μπορείς είναι σχολείο για το βουνό φίλε !! :ok:
Το έχω και αυτό στα υπόψιν δεδομένου ότι ακούγονται πολύ καλά σχόλια για την αξιοπιστία του ενώ σίγουρα θα υπερτερεί σε στήσιμο των japan.
Εχω ενα ccm 404 που εχει το μοτέρ του drz 400 e. Με εξάτμιση q4 fmf και το "μαμα" fcr καρμπυρατέρ είναι απολαυστικό. Οχι μόνο στροφάρει γρήγορα αλλά εχει και μεγάλη διάρκεια στην απόδοσή του με αποτέλεσμα να βοηθάει πολύ σε χρήση εντούρο. Το δικό μου πρέπει να ξεπερνάει τα 40 άλογα τροχό αλλά η δύναμή του είναι απόλυτα διαχειρίσιμη και δεν μακραίνει χέρια.
Πολύ καλή,αν όχι η καλύτερη, πρόταση και το ccm αλλά αρκετά σπάνιο.
Αλήθεια με τα ανταλλακτικά -αναλώσιμα εκτός μοτέρ έχεις προβλήματα διαθεσιμότητας;
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Εχω ενα ccm 404 που εχει το μοτέρ του drz 400 e. Με εξάτμιση q4 fmf και το "μαμα" fcr καρμπυρατέρ είναι απολαυστικό. .... ... ... χέρια.
Θα συμφωνήσω για το CCM 404...το είχα και γω...πάρα πολύ καλό για όλα... και πολύ δυνατό για enduroβόλτες...

Συνδυάζει ψιλοαντιγραφές σε σκελετό-αναρτήσεις περιφερειακά από ευρωπαϊκή εταιρία (την πορτοκαλί) και μοτέρ
από Ιαπωνία μεριά....

Θέλει ψάξιμο όμως για να βρεις καλό και προσεγμένο αλλά γενικά λέει...

PS: τα XR400 και TTR600 δεν παίρνουν καθόλου μα καθόλου εύκολα με μανιβέλα και ζεστά, ειδικά αν μπουκώσουν...δε σε σώνει τίποτα...αυτά από προσωπική εμπειρία..
 
Τελευταία επεξεργασία:

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
....................... Αλήθεια με τα ανταλλακτικά -αναλώσιμα εκτός μοτέρ έχεις προβλήματα διαθεσιμότητας;
Για το CCM...κανένα πρόβλημα με ανταλλακτικά-αναλώσιμα εκτός μοτέρ...
Όλα του τα πράγματα είναι από άλλα μηχανάκια,
κάνα δυο που θυμάμαι πρόχειρα....εμπρός φτερό και πλαϊνά ψυγείων από CRF 450...πίσω φτερό YZF 400...
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Η ccm ως εταιρία τα μόνα που κατασκεύασε είναι σκελετός και ψαλίδι. ....... το μοτέρ είναι ΚΤΜ. ......για τα υπόλοιπα ...... !!!

africafon
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Η ccm ως εταιρία τα μόνα που κατασκεύασε είναι σκελετός και ψαλίδι. ....... το μοτέρ είναι ΚΤΜ. ......για τα υπόλοιπα ...... !!!

africafon
To μοτέρ είναι SUZUKI DRZ400 (στα CCM404) & SUZUKI 650 freewind (στα CCM644)
Οι αναρτήσεις είναι από ΚΤΜ (βλ.WP)
Τα φρένα brembo.
Kαι για να μην φτιάξω κατάλογο ,τα μηχανάκια αποτελούνται απο ένα πάζλ ποιοτικών περιφερειακών.

Το γιατί δεν "πήγαν" εμπορικά ,είναι μια άλλη ιστορία.
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
κι εγώ θεωρώ ότι το DRZ είναι εξαιρετική επιλογή, αν βρείς καλό.
Το μιζάτο, με το μεταλλικό τεπόζιτο, τα κάνει όλα, και δεν σιχαίνεται ...:D
Γιαυτό και κάποια καλά, έχουν τα λεφτάκια τους ... και πάλι όμως, τα αξίζουν.
Το μοτέρ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ, αναρτήσεις εύκολα βελτιώσιμες, και ... SUZUKI ... δεν σπάει, δεν χαλάει :ok:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
... και ... SUZUKI ... δεν σπάει, δεν χαλάει :ok:
Καλά...αυτό απλά δεν υπάρχει.
Ολα σπάνε κι όλα χαλάνε.
Ειδικά όταν μιλάμε για χωμάτινη μοτό 10ετίας + ,τότε...ή έτοιμο να "χαλάσει" είναι ,ή έχει "χαλάσει" ήδη ,και έχει επισκευαστεί.
Κι αν δεν έχει επισκευαστεί σωστά (σύνηθες για τα Ελληνικά μαστορικά δρώμενα) ,τότε θα είναι θέμα χρόνου να ξανα"χαλάσει".
Κοινώς ,όλα είναι θέμα γνώσης ,και περισσότερο θέμα τύχης.
 
Top Bottom