Touratech aventuro-ερωτήσεις και συζήτηση από κατόχους!

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Εδώ και ένα 4μηνο είμαι κάτοχος του Touratech aventuro carbon..
Λοιπόν,έχουμε και λέμε: πολύ όμορφο,κομψό ποιοτικό, μια μικρή φασαρία την έχει να λέμε και την αλήθεια την οποία την φανταζόμουν να είναι λιγότερη αλλά τελοσπαντων, δεν είναι σημαντικό μειονέκτημα.

Το θέμα που με προβληματίζει αρκετά είναι το εξης.. χωρίς γείσο είναι όλα τέλεια, με γείσο στα 100-130 τρέμει υπερβολικά, και όταν λέμε υπερβολικά εννοώ ότι έτσι όπως μου πιέζει τα μάγουλα τρίζουν τα δόντια μου-μάτια και γενικα σε αποσυντονίζει από την οδηγηση και σου χαλάει τη βόλτα.


Έχω 990R με κανονική ζελατίνα(κοντή μαμά) και είμαι 1,77 περίπου.
Τα ερώτηματα μου είναι:
Σας συμβαίνει και εσάς με άλλο μηχανάκι;
Φταίει η ζελατίνα μου;
Το ύψος μου;
Είχε κάποιος κάτι παρόμοιο και διορθώθηκε τοποθετώντας μαξιλαράκια που έχει μέσα η κούτα όταν αγοράζεις το κράνος;

Τι σκατα φταίει;



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Εδώ και ένα 4μηνο είμαι κάτοχος του Touratech aventuro carbon..
Λοιπόν,έχουμε και λέμε: πολύ όμορφο,κομψό ποιοτικό, μια μικρή φασαρία την έχει να λέμε και την αλήθεια την οποία την φανταζόμουν να είναι λιγότερη αλλά τελοσπαντων, δεν είναι σημαντικό μειονέκτημα.

Το θέμα που με προβληματίζει αρκετά είναι το εξης.. χωρίς γείσο είναι όλα τέλεια, με γείσο στα 100-130 τρέμει υπερβολικά, και όταν λέμε υπερβολικά εννοώ ότι έτσι όπως μου πιέζει τα μάγουλα τρίζουν τα δόντια μου-μάτια και γενικα σε αποσυντονίζει από την οδηγηση και σου χαλάει τη βόλτα.


Έχω 990R με κανονική ζελατίνα(κοντή μαμά) και είμαι 1,77 περίπου.
Τα ερώτηματα μου είναι:
Σας συμβαίνει και εσάς με άλλο μηχανάκι;
Φταίει η ζελατίνα μου;
Το ύψος μου;
Είχε κάποιος κάτι παρόμοιο και διορθώθηκε τοποθετώντας μαξιλαράκια που έχει μέσα η κούτα όταν αγοράζεις το κράνος;

Τι σκατα φταίει;



Sent from my iPhone using Tapatalk
Νικολα εχω το ιδιο κρανος που αναφερεις! Με την κοντη ζελατινα στο 1190 αλλα και με την μαμα στα χιλιομετρα που αναφερεις δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα .Μεχρι τα 140 με 150 ειναι τέλειο. Απο εκει και πανω αρχιζει και τρεμει κουναει γενικα με το γεισο και με πιεζει στο μέτωπο. Κατι που το βρίσκω λογικό γτ τρωω ολο τον αερα ( ειμαι εκτεθειμένος πανω απο την ζελατινα) εντυπωση μου κανει αυτο που λες παντως σε αυτα τα χλμ να εχεις τοσο εντονο προβλημα
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Εδώ και ένα 4μηνο είμαι κάτοχος του Touratech aventuro carbon..
Λοιπόν,έχουμε και λέμε: πολύ όμορφο,κομψό ποιοτικό, μια μικρή φασαρία την έχει να λέμε και την αλήθεια την οποία την φανταζόμουν να είναι λιγότερη αλλά τελοσπαντων, δεν είναι σημαντικό μειονέκτημα.

Το θέμα που με προβληματίζει αρκετά είναι το εξης.. χωρίς γείσο είναι όλα τέλεια, με γείσο στα 100-130 τρέμει υπερβολικά, και όταν λέμε υπερβολικά εννοώ ότι έτσι όπως μου πιέζει τα μάγουλα τρίζουν τα δόντια μου-μάτια και γενικα σε αποσυντονίζει από την οδηγηση και σου χαλάει τη βόλτα.


Έχω 990R με κανονική ζελατίνα(κοντή μαμά) και είμαι 1,77 περίπου.
Τα ερώτηματα μου είναι:
Σας συμβαίνει και εσάς με άλλο μηχανάκι;
Φταίει η ζελατίνα μου;
Το ύψος μου;
Είχε κάποιος κάτι παρόμοιο και διορθώθηκε τοποθετώντας μαξιλαράκια που έχει μέσα η κούτα όταν αγοράζεις το κράνος;

Τι σκατα φταίει;



Sent from my iPhone using Tapatalk
Νικόλα νομίζω ότι φταίει η ζελατίνα της μηχανής...
Έχω παρόμοια συμπτώματα με τέτοιου είδους κρανη με την κοντή...
Για δοκίμασε να αλλάξεις θέση οδήγησης (πιο σκυφτή) εάν αλλάξει κάτι και επίσης δοκίμασε και την ψηλή ζελατίνα αν και νομίζω εκεί θα είναι καλύτερα...;)
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Παίδες, έχω δυο εντουρο κράνη, ένα Fox ένα Thor, με κανένα από τα δυο δεν είχα τέτοιο πρόβλημα με το γείσο, ούτε κάν στα 200 δεν έχω θέμα με τα εντουρο κράνη..

Σε καμία περίπτωση δεν αλλάζω ζελατίνα,δεν μου αρέσει οπτικά, σέλα έχω παραγγείλει πιο χαμηλή gel να δω αν εχει διαφορά αλλα δεν το νομίζω..

Επίσης την ώρα που μου το παρουσιάζει ,σκύβω το κεφάλι ή χαμηλώνω λίγο αλλά δεν βλέπω αισθητή διαφορα..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Παίδες, έχω δυο εντουρο κράνη, ένα Fox ένα Thor, με κανένα από τα δυο δεν είχα τέτοιο πρόβλημα με το γείσο, ούτε κάν στα 200 δεν έχω θέμα με τα εντουρο κράνη..

Σε καμία περίπτωση δεν αλλάζω ζελατίνα,δεν μου αρέσει οπτικά, σέλα έχω παραγγείλει πιο χαμηλή gel να δω αν εχει διαφορά αλλα δεν το νομίζω..

Επίσης την ώρα που μου το παρουσιάζει ,σκύβω το κεφάλι ή χαμηλώνω λίγο αλλά δεν βλέπω αισθητή διαφορα..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Κατι αλλο παιζει τοτε Νικο!! Μου κανει μεγαλη εντύπωση παντως γιατι σου δημιουργεί μεγάλο προβλημα σε πολυ λιγα χλμ ! Το εχεις δοκιμασει πανω σε αλλο μηχανάκι στα ιδια χλμ να δεις την συμπεριφορά του?
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Κατι αλλο παιζει τοτε Νικο!! Μου κανει μεγαλη εντύπωση παντως γιατι σου δημιουργεί μεγάλο προβλημα σε πολυ λιγα χλμ ! Το εχεις δοκιμασει πανω σε αλλο μηχανάκι στα ιδια χλμ να δεις την συμπεριφορά του?
Αυτό το σκέφτηκα σήμερα το πρωί και θέλω να το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρια..

Επίσης σκέφτομαι ότι μέσα στην κούτα έχει 5-6 αυτοκόλλητα μαξιλαράκια των 3mm, μήπως κάτι ήξεραν και τα έβαλαν μέσα στη συσκευασία;;
Άλλα σε ποιο σημείο εσωτερικά αν τα βάλεις θα εφαρμόζει καλύτερα και θα εξαλείφεται το τρέμουλο;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Αυτό το σκέφτηκα σήμερα το πρωί και θέλω να το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρια..

Επίσης σκέφτομαι ότι μέσα στην κούτα έχει 5-6 αυτοκόλλητα μαξιλαράκια των 3mm, μήπως κάτι ήξεραν και τα έβαλαν μέσα στη συσκευασία;;
Άλλα σε ποιο σημείο εσωτερικά αν τα βάλεις θα εφαρμόζει καλύτερα και θα εξαλείφεται το τρέμουλο;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Δοκιμασε το με αλλο μηχανακι πρωτα να δεις οτι δεν ειναι θεμα ζελατινας κτμ . Αν εχεις ακομα το προβλημα κανε ενα τηλεφωνο στην Μακαν να ρωτησεις για τα αυτοκόλλητα που λες οτι παιζουν. Ισως σου δωσουν λυση άμεσα
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μήπως σου αρέσει το κράνος να είναι "άνετο" στο κεφάλι και πήρες ένα νούμερο μεγαλύτερο από αυτό που θα έπρεπε;
Και μην παρεξηγηθώ, δεν το ρωτάω ειρωνικά αλλά ξέρω πολύ κόσμο που φοράει ένα νούμερο πάνω από αυτό που θα έπρεπε και νομίζει πως είναι και σωστό.
Αυτό συμβαίνει γιατί δεν έχουν όλα τα κράνη την ίδια φόρμα και κάποια κεφάλια είναι οριακά, που σημαίνει πως στη "x" μάρκα μπορεί να φοράει κάποιος large αλλά στη "y" μάρκα να φοράει medium. Επίσης μπορεί να συμβαίνει κάποια κεφάλια να μη θέλουν καθόλου κράνη συγκεκριμένων εταιρειών, ανεξαρτήτως μεγέθους.
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Εγώ πάντως ίδιο κράνος με τρία διαφορετικά μηχανάκια είχα τελείως διαφορετικές συμπεριφορές


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Μήπως σου αρέσει το κράνος να είναι "άνετο" στο κεφάλι και πήρες ένα νούμερο μεγαλύτερο από αυτό που θα έπρεπε;
Και μην παρεξηγηθώ, δεν το ρωτάω ειρωνικά αλλά ξέρω πολύ κόσμο που φοράει ένα νούμερο πάνω από αυτό που θα έπρεπε και νομίζει πως είναι και σωστό.
Αυτό συμβαίνει γιατί δεν έχουν όλα τα κράνη την ίδια φόρμα και κάποια κεφάλια είναι οριακά, που σημαίνει πως στη "x" μάρκα μπορεί να φοράει κάποιος large αλλά στη "y" μάρκα να φοράει medium. Επίσης μπορεί να συμβαίνει κάποια κεφάλια να μη θέλουν καθόλου κράνη συγκεκριμένων εταιρειών, ανεξαρτήτως μεγέθους.
Και εδώ είναι το περίεργο της υπόθεσης, τα αλλα δυο κράνη που έχω είναι L, το τουρατεκ το πήρα Μ, μπαίνει ζόρικα αλλά όταν μπει μέσα καθεται τέλεια στο κεφάλι μου, δεν έχει τζόγους και περιθώρια ούτε λίγο να πεις ότι ίσως μπορούσα να πάρω και μικρότερο..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Reactions: STF

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Συμφωνω οτι δεν φταει η αεροδυναμικη της μοτο κ κατα συνεπεια η ζελατινα της.
Εχω αναλογο κρανος (Χ4) κ ουδεποτε ειχα τετοιο προβλημα με την κοντη στο ζελατινα στο Transalp οσες φορες το ανοιξα στα 150+ (ναι ρε τα πιανει λεμε) χα,χα.
Αντιθετα μαλιστα οταν ειχα ψηλη ετρωγα στροβιλισμους,σε συνθηκες καθαρης ροης αερα,κατευθειαν δλδ το Χ4 ειναι ακλονητο!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εχω το ΝΕΧΧ που ειναι ακριβως το ιδιο κρανος, τουλαχιστον στο σχεδιο. Στο 1090 εχω την αεροδυναμικη ζελατινα της MRA με το φρυδι, δεν εχω κανενα απολυτως θεμα με το κρανος σε οποιαδηποτε χλμ, και θα το χαρακτηριζα και ισως το πιο ησυχο κρανος που ειχα ποτε.

Σιγουρα δε φταιει η αεροδυναμικη του 990, η ζελατινα του, το υψος σου, το υψος της σελας, το πως καθεσαι και το κρανος σου. Φταιει ομως 100% ο συνδυασμος ολων αυτων μαζι. Οσους και να ρωτησεις, ακομη και με την ιδια μηχανη, ιδια ζελατινα και με το ιδιο κρανος, κανεις δεν θα σου δωσει την απαντηση που περιμενεις γιατι κανεις δεν εχει το υψος σου και δεν καθεται οπως εσυ, αν καταλαβαινεις τι εννοω.

Τα αυτοκολλητα μαξιλαρακια στη συσκευασια ειναι για να το κανεις ακομη πιο ανετο και να το φερεις ακριβως στο σχημα του κεφαλιου σου, δεν ειναι για αυξομείωση μεγεθους, ειναι για τη λεπτομεροδουλεια, να το ρυθμισεις στο χιλιοστο που λεμε.

Εγω θα σου ελεγα να δοκιμασεις μια φτηνη προεκταση ζελατινας απο το ebay σε διαφορες κλισεις. Επισης το ΤΤ ερχεται με τη μικρη προεκταση στο χειλος του γεισου προ-τοποθετημενη. Ενα μικρο φιλιπς κατσαβιδακι θελει να βγαλεις τις δυο βιδιτσες θελει και εφυγε. Δοκιμασε το και χωρις αυτην την προεκταση.
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Εγώ πιστεύω πως είναι ενας συνδιασμός ζελατίνας και δικού σου ύψους. Εχω κράνος που κουνάει το γείσο πάνω απο τα 130 εντόνως στο 990 αλλα το ιδιο κράνος σε γυμνό μηχανάκι δε κουνάει καθόλου.
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Εχω το ΝΕΧΧ που ειναι ακριβως το ιδιο κρανος, τουλαχιστον στο σχεδιο. Στο 1090 εχω την αεροδυναμικη ζελατινα της MRA με το φρυδι, δεν εχω κανενα απολυτως θεμα με το κρανος σε οποιαδηποτε χλμ, και θα το χαρακτηριζα και ισως το πιο ησυχο κρανος που ειχα ποτε.

Σιγουρα δε φταιει η αεροδυναμικη του 990, η ζελατινα του, το υψος σου, το υψος της σελας, το πως καθεσαι και το κρανος σου. Φταιει ομως 100% ο συνδυασμος ολων αυτων μαζι. Οσους και να ρωτησεις, ακομη και με την ιδια μηχανη, ιδια ζελατινα και με το ιδιο κρανος, κανεις δεν θα σου δωσει την απαντηση που περιμενεις γιατι κανεις δεν εχει το υψος σου και δεν καθεται οπως εσυ, αν καταλαβαινεις τι εννοω.

Τα αυτοκολλητα μαξιλαρακια στη συσκευασια ειναι για να το κανεις ακομη πιο ανετο και να το φερεις ακριβως στο σχημα του κεφαλιου σου, δεν ειναι για αυξομείωση μεγεθους, ειναι για τη λεπτομεροδουλεια, να το ρυθμισεις στο χιλιοστο που λεμε.

Εγω θα σου ελεγα να δοκιμασεις μια φτηνη προεκταση ζελατινας απο το ebay σε διαφορες κλισεις. Επισης το ΤΤ ερχεται με τη μικρη προεκταση στο χειλος του γεισου προ-τοποθετημενη. Ενα μικρο φιλιπς κατσαβιδακι θελει να βγαλεις τις δυο βιδιτσες θελει και εφυγε. Δοκιμασε το και χωρις αυτην την προεκταση.
Την μικρή προέκταση του γείσου την ξήλωσα από την πρώτη βόλτα,κιόλας.. γιορτινές μέρες τώρα, ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας, λογικά μετά τις γιορτές θα γίνουν οι δοκιμές που είναι να γίνουν και θα ξανά επανέλθω


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Χρόνια πολλά και καλά!!
2 ενδεχόμενα κατ εμέ. Ύψος ζελατίνας και μέγεθος κράνους.
Όταν πήρα το δικό μου, αν και στο νούμερο μου, τις πρώτες μέρες τρόμαζα να το φορέσω από το σφίξιμο, παραλίγο να πάθω αυχενικό στα βάλε βγάλε. Μετά από 1 μήνα εφάρμοζε άψογα.
Όταν έκανα το ταξίδι Ελλάδα-Γαλλία μέσω εθνικών σχεδίαζα προφανώς να βγάλω το γείσο αλλά στην πορεία το ξέχασα τελείως! Έβγαλα λοιπόν όλο το ταξίδι, 2000+km, με σταθερές ταχύτητες 120-140 χωρίς την παραμικρή πραγματικά ενόχληση από το γείσο. Μου έκανε τρομερή εντύπωση... Με το agv ax8 που είχα πριν, ούτε που θα το σκεφτόμουν.
Το κράνος είναι τρομερό! Το μόνο αρνητικό που του έχω βρεί είναι πως ξεκουμπώνουν εύκολα τα μαξιλαράκια στο βάλε βγάλε, ειδικά στην αρχή που ήταν σφιχτό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Την μικρή προέκταση του γείσου την ξήλωσα από την πρώτη βόλτα,κιόλας.. γιορτινές μέρες τώρα, ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας, λογικά μετά τις γιορτές θα γίνουν οι δοκιμές που είναι να γίνουν και θα ξανά επανέλθω


Sent from my iPhone using Tapatalk
Χρόνια πολλά και καλά!!
2 ενδεχόμενα κατ εμέ. Ύψος ζελατίνας και μέγεθος κράνους.
Όταν πήρα το δικό μου, αν και στο νούμερο μου, τις πρώτες μέρες τρόμαζα να το φορέσω από το σφίξιμο, παραλίγο να πάθω αυχενικό στα βάλε βγάλε. Μετά από 1 μήνα εφάρμοζε άψογα.
Όταν έκανα το ταξίδι Ελλάδα-Γαλλία μέσω εθνικών σχεδίαζα προφανώς να βγάλω το γείσο αλλά στην πορεία το ξέχασα τελείως! Έβγαλα λοιπόν όλο το ταξίδι, 2000+km, με σταθερές ταχύτητες 120-140 χωρίς την παραμικρή πραγματικά ενόχληση από το γείσο. Μου έκανε τρομερή εντύπωση... Με το avg ax8 που είχα πριν, ούτε που θα το σκεφτόμουν.
Το κράνος είναι τρομερό! Το μόνο αρνητικό που του έχω βρεί είναι πως ξεκουμπώνουν εύκολα τα μαξιλαράκια στο βάλε βγάλε, ειδικά στην αρχή που ήταν σφιχτό.
υ.γ όλο το ταξίδι βγήκε με γείσο + προέκταση...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Νίκο έχω το ίδιο κράνος της next (xd1) και απ´οσο θυμάμαι με τη μαμά ζελατίνα είχα πολύ έντονους στροβιλισμούς μετά τα 130, σε σημείο να μη μπορείς να διατηρήσεις για πολύ μεγάλες μ.ω.τ. Μολις έβαλα άλλη ζελατίνα (rade), το πρόβλημα μειώθηκε αισθητά, δεν εξαλείφθηκε βέβαια.

Και σε μένα εφαρμόζει τέλεια το κράνος, ασκώντας πίεση ομοιόμορφα στο κεφάλι μου, όποτε νομίζω πως δεν είναι θέμα εφαρμογής, αλλά συνδυασμού ζελατίνας - κράνους.
Προφανώς το συγκεκριμένο κράνος δεν ταιριάζει αεροδυναμικά με τη συγκεκριμένη ζελατίνα και εφόσον δε μπορείς να αλλάξεις τον τρόπο που κάθεσαι κτλ, θα σου πρότεινα και εγώ να προσθέσεις ένα φρύδάκι, αν και οι στροβιλισμοί δε νομίζω να μειωθούν.



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το φρυδάκι στην δικιά μου περίπτωση έκανε δουλειά πάντως...;)
 
Top Bottom