Και εμείς το μακρινό 2009 είχαμε σχεδόν κάθε Κυριακή την χαρά να βολταρουμε με ένα τέτοιο.Καποιοι τυχεροι που ειχαμε τα καταλληλα κονε προλαβαμε τρακα-βολτες στα Ντουμπαγια...
Και εμείς το μακρινό 2009 είχαμε σχεδόν κάθε Κυριακή την χαρά να βολταρουμε με ένα τέτοιο.Καποιοι τυχεροι που ειχαμε τα καταλληλα κονε προλαβαμε τρακα-βολτες στα Ντουμπαγια...
Έρωτας, αλλα πραγματικα από ένα σημείο και μετα ζηταγανε μαλλιοκεφαλα για τα μεταχειρισμενα...Και εμείς το μακρινό 2009 είχαμε σχεδόν κάθε Κυριακή την χαρά να βολταρουμε με ένα τέτοιο.
Ο φίλος μου το πουλησε μέσω ebay 12000 στο βελγιοΈρωτας, αλλα πραγματικα από ένα σημείο και μετα ζηταγανε μαλλιοκεφαλα για τα μεταχειρισμενα...
Ακριβο, 13λιτρα βενζίνη και το βασικότερο... αεροελαιοψυκτο.To Πε εν φε ηταν η αποδειξη οτι αν οι εταιρειες θελουν να φτιαξουν δικυλινδρο κατω απο 200 κιλά μπορούν...
Και τωρα εχουν φτασει τα 22κ + . Σε κανα 3αρι χρονια θα θες 30 κ για δαυτο.Ο φίλος μου το πουλησε μέσω ebay 12000 στο βελγιο
Πριν 6 χρονια
Ναι... Μικρή παραγωγή, δυσεύρετο και αυτό.Και τωρα εχουν φτασει τα 22κ + . Σε κανα 3αρι χρονια θα θες 30 κ για δαυτο.
Είχα την τύχη να οδηγήσω ένα τέτοιο από Γλυφάδα ως το Σούνιο. Ήταν πολύ διασκεδαστικό και ελαφρύ αλλά με κούρασε στον ανοιχτό δρόμο λόγω έλλειψης φέρινγκ και πιάστηκε ο κόλος μου στην όχι και τόσο άνετη σέλα.Και εμείς το μακρινό 2009 είχαμε σχεδόν κάθε Κυριακή την χαρά να βολταρουμε με ένα τέτοιο.
Λογικα μετρωνται στα δαχτυλα τους ενος χεριου αυτα στη Ελλαδα. Ιταλια και Βρετανια τα χτυπανε σαν τρελοιΓια την ιστορία ο ιδιοκτήτης του το πούλησε για λόγους υγείας πολύ γρήγορα και ακριβά και τα τελευταία 2-3 χρόνια που είναι καλά κυκλοφορεί με GS 1150 adv.