Transalp 650 χωμάτινο στήσιμο

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ποιος ο λόγος να αντικαταστήσεις ένα καλό πηρούνι με ένα άλλο κακό πηρούνι; Δεν αξίζει τον κόπο να κάνεις οτιδήποτε αν δε σκοπεύεις να βάλεις ένα μπροστινο της προκοπής.
Οπότε αν θες να ασχοληθείς με κάτι τέτοιο, βρες ένα κομπλέ μπροστινό με τιμόνι πλάκες και κάνε τη μετατροπή σωστα, ώστε να έχει και νοημα
Είναι λίγο πιο στιβαρό του Άφρικα και με 2 πόντους μεγαλύτερη διαδρομή επειδή είναι 43ρι. Αλλά κι αυτό θέλει αλλά ελατήρια που και πάλι δεν βελτιώνεται και πολύ γιατί είναι παλαιολιθικής εποχής η σχεδίαση του.

Αξίζει μόνο αν το πάρει κάποιος σχεδόν τσάμπα.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7

Aν και δεν μπορω να καταλαβω πως μπορει να τερματισες την ρυθμιση που γινεται απο τον αξονα (ν.9) παρ' ολα αυτα και εφοσον θελεις κι αλλο μπορεις να λασκαρεις την βιδα ν. 17 και αφου ανοιξει ελαφρως την εγκοπη να περιστρεψεις κατα μια θεση προς τα πανω το πενταλ του φρενου
Αν τερματίσει το ρυθμιστικό του φρένου ξεβιδωνεις τη τρόμπα του πίσω φρένου από το σασι, μετράς, κανεις δύο νέες τρύπες 3,5 εκ. πιο πάνω και αποκτάς και πάλι ευρος ρύθμισης στο φρένο. Έκανα το ίδιο ακριβώς επειδή έβαλα χαμηλότερα μαρσπιε.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Καλησπέρα στο forum. Αφού έβαλα μασπιε, χαμήλωσα το φερινγκ και εβαλα πιο ελεύθερο φίλτρο αερα(εχω πιο πολλά σκασίματα, δεν ξέρω πόσο σωστό είναι άλλα ζωντάνεψε) σκέφτομαι το επόμενο. Ποδιά θα φτιάξω μόνος μου όταν βρώ χρόνο και θέλω να αναβαθμίσω τις αναρτήσεις. Λέω να αλλάξω λόγω κόστους τα ελατήρια και όχι την ανάρτηση. Μπρος πίσω, νομίζω από αυτά που έχω διαβάσει, η πιο safe επιλογή είναι τα hyperpro. Έχετε καμιά άλλη προταση για το τι μπορώ να βάλω; Ευχαριστώ
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Tα επιπλεον σκασιματα ειναι επειδη το μειγμα εγινε πλεον φτωχο λογω ελευθερου φιλτρου.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Θέλω να αναβαθμίσω τις αναρτήσεις. Λέω να αλλάξω λόγω κόστους τα ελατήρια και όχι την ανάρτηση. Μπρος πίσω, νομίζω από αυτά που έχω διαβάσει, η πιο safe επιλογή είναι τα hyperpro. Έχετε καμιά άλλη προταση για το τι μπορώ να βάλω; Ευχαριστώ
Μη βαλεις Ohlins ελατηρια, ειδικα μπροστα αλλα και πισω, εχω γραψει αλλου οτι κανουν το μηχανακι "πετρα" και ξερω δυο αναβατες που τα βαλανε και μετα τα βγαλανε. Τα Hypepro ειναι δοκιμασμενη και σιγουρη λυση, υπαρχουν και WP. Οτι κι'αν βαλεις πισω, κανε και μια επισκευη το αμορτισερ αν εχει πανω απο 50-60Κ χμ γιατι αλλιως θα γινει χειροτερο πισω λογω ελλειψης αποσβεσης σε σχεση με το πιο στιβαρο ελετηριο.
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Μη βαλεις Ohlins ελατηρια, ειδικα μπροστα αλλα και πισω, εχω γραψει αλλου οτι κανουν το μηχανακι "πετρα" και ξερω δυο αναβατες που τα βαλανε και μετα τα βγαλανε. Τα Hypepro ειναι δοκιμασμενη και σιγουρη λυση, υπαρχουν και WP. Οτι κι'αν βαλεις πισω, κανε και μια επισκευη το αμορτισερ αν εχει πανω απο 50-60Κ χμ γιατι αλλιως θα γινει χειροτερο πισω λογω ελλειψης αποσβεσης σε σχεση με το πιο στιβαρο ελετηριο.
Τα WP δεν είναι πολύ σκληρά; επίσης είδα ότι ο k shock φέρνει κάποια και τα πουλάει σαν δικά του. Δεν ξέρω αν έχει για το transalp. Μήπως γνωρίζει κανείς κάτι για αυτά;
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Τι εννοείς "δικά του"; Από τον kshock είχα πάρει μτχ το δικό μου WP πίσω αμορτισέρ το οποίο έχει κάνει περίπου 80000 χλμ. Εννοείται ότι έχει πάει για επισκευή στο ενδιάμεσο. Σε συνδυασμό με τα hyperpro που φοράω μπορστα είναι άλλο μηχανάκι.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Τι εννοείς "δικά του"; Από τον kshock είχα πάρει μτχ το δικό μου WP πίσω αμορτισέρ το οποίο έχει κάνει περίπου 80000 χλμ. Εννοείται ότι έχει πάει για επισκευή στο ενδιάμεσο. Σε συνδυασμό με τα hyperpro που φοράω μπορστα είναι άλλο μηχανάκι.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
K-shock - BY K-SHOCK αυτά λέω
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Στέφανε επειδή είδα έχεις διαφορετικά μπροστά πίσω, πιστεύεις αν έκανα μόνο τα μπροστινά τώρα, θα είχα θέμα με την συμπεριφορά της μηχανής;
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Ναι. Θα έχει διαφορετική συμπεριφορά η μηχανή. Το εμπρός θα ειναι πχ. σωστό και το πίσω σουμιες. Δε γνωρίζω αν θα είναι και επικίνδυνο. Εγώ έκανα την αλλαγή εμπρός πίσω κατευθείαν.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Turtle: το πισω ελατηριο του αμορτισερ του ΤΑ650 ειναι σχετικα στιβαρο, τα μπροστινα ελατηρια ειναι το θεμα που ειναι πολυ μαλακα και κανονικα θελουν αλλαγη με το καλημερα - ή αν οχι, 15αρι λαδι για να αυξηθει η αποσβεση συμπιεσης (και επαναφορας) σαν μια μεσοβεζικη λυση. Εγω ειχα βαλει αρχικα Hyperpro μπροστα και μετα απο 20000χμ Hyperpro και πισω - στο ενδιαμεσο ειχα απλα σφιξει την προφορτιση και αποσβεση του αμορτισερ. Βεβαια αργοτερα εβαλα πισω ενα Ohlins με τηλεπροφορτιση και ..never looked back. O Στεφανος stefos εχει το 600αρι του οποιου το αμορτισερ δεν εχει σχεση με το 650, το τελευταιο εχει πολυ πιο στιβαρο αμορτισερ με ρυθμιζομενη αποσβεση, ειναι ιδιο με του 700.

Νομιζω οτι μπορεις ν'αλλαξεις αφοβα τα μπροστα ελατηρια με Hyperpro και για την ωρα σφιξε την προφορτιση του μαμα πισω ελατηριου και αυξησε και την αποσβεση - αλλα δεν ξερω ποσα χμ εχει το μηχανακι/αμορτισερ σου και αν η αποσβεση δουλευει πια ή το λαδι εχει γινει "νερο". Παντως δε νομιζω ναχεις καποιο θεμα.
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες XLGeorge. Στη μηχανή δεν έχω κάνει τίποτα στις αναρτήσεις τα τελευταία 40.000 χλμ. που την εχω (έχει 130.000). Όποτε φαντάζομαι θα θέλει. Νομίζεις θα ήταν καλή λύση να βάλω ένα σετ ελατήρια μπροστά και ένα σέρβις στην πισω για την ωρα;
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Ελατήρια, λάδια εμπρός σίγουρα και αν το ελατήριο είναι εντάξει πίσω μόνο σέρβις!!
Αλλιώς κάνε την καρδιά σου πέτρα και βάλε και ελατήριο πίσω αφού θα λυθεί για σέρβις!!!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες XLGeorge. Στη μηχανή δεν έχω κάνει τίποτα στις αναρτήσεις τα τελευταία 40.000 χλμ. που την εχω (έχει 130.000). Όποτε φαντάζομαι θα θέλει. Νομίζεις θα ήταν καλή λύση να βάλω ένα σετ ελατήρια μπροστά και ένα σέρβις στην πισω για την ωρα;
Εγω αυτο θα εκανα Ελατηρια, λαδια μπροστα και συμμαζεμα την πισω Και βλεπεις
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Κάπως έτσι νομίζω θα κινηθώ. Για ελατήρια και σέρβις που; τα μπροστινά θα μπορούσα μόνος μου;
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εδω ειχα γραψει καποτε με πληρη λεπτομερεια την ολη διαδικασια αλλαγης λαδιου στις μπουκαλες Hellas Transalp Forum: Σύνδεση
Ριξε μια ματια αν και πλεον λειπουν οι εικονες
Κωστα, ειναι στην ενοτητα Φτιάχτο μόνος που δεν μπορει να δει σαν guest, σε αντιθεση πχ με τις ενοτητες Μηχανολογικα, Ηλεκτρολογικα, κλπ.

Turtle: αξιζει να γραφτεις σ'αυτο το φορουμ αν και δεν ειναι πια πολυ ενεργο καθως οι περισοτεροι συμμετεχουν σε μια μεγαλη ομαδα στο Facebook και μιλανε εκει. Αλλα στο φορουμ υπαρχει παρα πολλη πληροφορια για οτιδηποτε σχετικα με Τρανσαλπ 600/650/700 και για να μπορεις να δεις τα παντα πρεπει να γραφτεις.
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Ευχαριστώ πολύ παιδιά θα μπω στο φόρουμ να το δω. Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες.
 
Top Bottom