Transalp 650 χωμάτινο στήσιμο

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Το βαζω εδω, θα μπει και αγγελια.
Μιας και η αποφαση παρθηκε, να αποχωριστουμε το transalp θα δωσω τους αποστατες των καλαμιων. Κανα πενηνταρι συζητισημο σκεφτομαι. Ψηλωνει απο 0,1 μεχρι 30mm το μηχανακι.



Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


 

strokt up

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
hayabusa junior 110cc
Εγώ ακολούθησα άλλο δρόμο, λίγο πιο δύσκολο....
Ψήλωσα το μηχανάκι περίπου 30mm.
Μπροστά έφτιαξα αποστάτες που βιδώνουν στην θέση της τάπας του καλαμιού και έχουν ύψος 30mm.



Πίσω κόλλησα ένα παξιμάδι 10mm στην βάση του αμορτισέρ (στο Π) και έτσι λόγο μοχλικού πήρα 30mm στο πείρο του τροχού.



Το πηρούνι με φορεμένο τον ένα αποστάτη...



Ακόμη, επειδή δεν μου άρεσε το ψηλό φτερό τύπου εντούρο, σήκωσα το δικό του 15mm με λαμάκια έτσι ώστε να μην μπουκώνει από τυχόν λάσπες....

Δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα πουθενά με την ευστάθεια ή την αίσθηση από την μετατροπή.

Ότι θες ή χρειαστείς μιλάμε (π.μ.).
Πισω δεν το κατάλαβα αυτό ακριβώς με το παξιμάδι στην ανάρτηση για να ψηλωσει. Βοήθα λίγο αν μπορείς.

Στάλθηκε από το M2101K6G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Το πίσω αμορτισέρ είναι αυτό :



Στο κάτω μέρος βλέπεις αυτό το πι, το οποίο βιδώνει στον άξονα του αμορτισέρ και εφάπτεται του ελατηρίου.
Εκεί ακριβώς παρέμβαλα το παξιμάδι (κολλώντας το πάνω στην βάση πι) και κάνοντας το περίπου έτσι :





Έτσι με 10mm παξιμάδι κέρδισα 30mm ύψος ανάρτησης λόγω μοχλικού.
 

strokt up

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
hayabusa junior 110cc
Πολύ ωραία σκέψη φαίνεται αξιόπιστο

Στάλθηκε από το M2101K6G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Σκεφτόμουν εδώ και καιρό να αλλάξω τα δόντια στο μπροστινό γρανάζι(ένα λιγότερο) για να αποκτήσει λίγο νεύρο. Μετά το μάθημα με τον Χελιωτη λέω στο κοντινό μέλλον να το δοκιμάσω. Από ότι μου είπε και ο Δημήτρης δεν θα έχει πρόβλημα ο άξονας αρκεί να μην είναι μάπα το γρανάζι. Έχει να προτείνει κάποιος κάποια δοκιμασμένη μάρκα για αυτή τη δουλειά;
 

μητσος

Ο μήτσος των καρδαμιτσίων
Περιοχή
Γιάννενα
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KLE500
Σκεφτόμουν εδώ και καιρό να αλλάξω τα δόντια στο μπροστινό γρανάζι(ένα λιγότερο) για να αποκτήσει λίγο νεύρο. Μετά το μάθημα με τον Χελιωτη λέω στο κοντινό μέλλον να το δοκιμάσω. Από ότι μου είπε και ο Δημήτρης δεν θα έχει πρόβλημα ο άξονας αρκεί να μην είναι μάπα το γρανάζι. Έχει να προτείνει κάποιος κάποια δοκιμασμένη μάρκα για αυτή τη δουλειά;
Παλιά στο εντούρο λέγαμε οτι ενα δόντι μπροστά είναι 2-3 πίσω. Αν ισχύει κάτι τέτοιο.....
Εγώ πάντως στο χωμάτινο τρανσζλάπι όπως το έλεγα ένα δόντι πίσω του είχα δώσει και μια ποδιά απο1,5 χιλ. λαμαρίνα.Δυο εκατοστά τη γέφυρα και το φτερό μπροστά (ήθελε κι άλλο) σήκωμα και διάθεση οτι με πάει παντού:happy:.Και ενοείτε λάστιχα.
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Έλεγα να βάλω το μπροστά γιατί και το πίσω αν το άλλαζα θα έβαζα 2-3 +. Επίσης με το μπροστά δεν θα αλλάξω και αλυσίδα. Φτερό λέω να βάλω ψηλό κάποια στιγμή και να αφήσω την γέφυρα όπως είναι.
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Να βάλεις γρανάζι ένα δόντι μείον,αλλά το γρανάζι να είναι όσο χιλιοστά πρέπει,δεν θυμάμαι ακριβώς τα ποσά χιλιοστά θα ψάξω να το βρω και θα το γράψω,υπάρχουν και στενά γρανάζια στο εμπόριο αλλά έτσι προκαλείται ζημιά στον άξονα
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Πλέον το δουλεύω 80% χώμα και πολλές φορές το ζοριζω και δουλεύει με ανεβασμένες στροφές. Καίει και κάτι ψιλά από λάδι. Αν είδες έγραψα ότι βρήκα και ρινίσματα. Οπότε αλλάζω νωρίτερα λάδι και κάνω βαλβίδες για να πάρει μετάθεση ο τόρνος. λάδι έβαλα αυτήν την φορά bel Ray 15-50 και τα χιλιόμετρα είναι 140Κ.
Turtle, απανταω εδω για να μη γεμιζουμε το 'Τι εκανες για τη μηχανη σου' με ασχετα ποστ.

Σχετικα με τα ρινισματα που βρηκες δε μπορω να πω κατι επειδη στο δικο μου δεν ειχα βρει ποτε τιποτα. Κι'εγω ετσι το δουλευα στο χωμα, 1η-2α με ψηλες στροφες, οποτε ξερω τι εννοεις ;) Καπου εκει κοντα στα 150Κ χμ αρχισε να τσιμπαει και το δικο μου παραπανω λαδι. Και στα 148Κ χμ το γυρισα απο Motul 15-50 σε Bel Ray 15-50 μεχρι τα 172Κ (δηλ για 4 αλλαγες) αλλα μ'αυτο τσιμπαγε περισοτερο :oops: Την τελευταια φορα πριν το λυσω στα 172Κ ειχα βαλει Liqui Moly 15-50 και μ'αυτο η καταναλωση επεσε! :ok: Το αναφερω αυτο πληροφοριακα.

Επισης πριν δυο βδομαδες εδεσα τελικα το δικο Αλπ650 με καινουργια ελατηρια / τσιμουχακια βαλβιδων - και μεταχειρισμενους κυλινδρους γιατι οι δικοι του ειχανε κανει γραμμες λογω Κ&Ν φιλτρου σε πολλη σκονη/χωμα. Ξαναεβαλα Liqui Moly γιατι μ'αυτο ειχει δουλεψει πολυ καλα την τελευταια φορα, θα αναφερω τι παιζει απο καταναλωση λαδιου σε βαθος χρονου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Έλεγα να βάλω το μπροστά γιατί και το πίσω αν το άλλαζα θα έβαζα 2-3 +. Επίσης με το μπροστά δεν θα αλλάξω και αλυσίδα. Φτερό λέω να βάλω ψηλό κάποια στιγμή και να αφήσω την γέφυρα όπως είναι.
Γνωμη μου ειναι μονο μαμα μπροστα γραναζι για να μην εχεις θεμα με τον αξονα, ειναι απαραβατος κανονας σε XLV/XRV. Σιγουρα παιρνει 1 δοντι μεγαλυτερο γραναζι πισω με τη μαμα αλυσιδα, και σκεφτομουνα να το κανω κι'εγω, ειδικα αν βαλω πισω λαστιχο D606 130/90 που θα "μακρυνει" λιγο το μηχανακι.

Να αναφερω οτι στο CRF1000 εχω πια 2 δοντια μεγαλυτερο πισω γραναζι, μπηκε τσιμα-τσιμα με σχετικα καινουργια μαμα αλυσιδα αλλα τελικα μπηκε μια χαρα, ισως να μπαινει και στο ΤΑ. Και αν χρειαστεις να πας μακρινο ταξιδι, η αλλαγη πισω γραναζιου δεν ειναι και κατι τραγικο, θελει βγαλσιμο τροχου και καποια ωρα διαθεσιμη αλλα γινεται.
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Το κρατάω αυτό με το γρανάζι. Πάντως με κόσμο που το έχει κάνει δεν είχαν θέμα, αρκεί να έχει σωστό πάχος για να πατάει καλά στον άξονα και να μην είναι κινέζικο. Όσους έχω ακούσει με πρόβλημα στον άξονα είχαν βάλει φτηνό ή στενό γρανάζι.
(Καλά έκανες και απάντησες εδώ. ;))
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Όσους έχω ακούσει με πρόβλημα στον άξονα
σιγουρα ειχαν τεντωμενη αλυσιδα.....
παρατεντωμενη θα ελεγα.....

το xrv μου εχει φτασει αισιως τις 380.000 χλμ και κατι ψιλα....
το καρε ειναι ελαχιστα φθαρμενο....
φροντιζα παντα να εχω ενα κλικ πιο χαλαρη αλυσιδα....

οσο για το μπροστα γραναζι.....
μεχρι τωρα παντα ''μαμα''.....

τα λαδια που εχω καταληξει οτι δουλευει απροβληματιστα ειναι τα bel ray και τα Liqui Moly street.....

 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Φιλτατε Zαχαρογιώργη sugariasgeorge, ετσι ακριβως σχετικα με μπροστινο γραναζι και αλυσιδα σε XRV/XLV, παντα μαμισιο μπροστινο και την αλυσιδα ενα ή και δυο κλικ πιο λασκα για ναχει κανείς το κεφαλι του ησυχο. Βαζω μια φωτο του αξονα στο δικο μου XLV οταν αλλαξα γραναζια τελευταια φορα στα 176000χμ, εχει ελαχιστη φθορα και θεωρητικα θα βγαλει αλλα τοσα και βαλε - τα οποια βεβαια δε θα κανω ποτέ :D


 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Φιλτατε Zαχαρογιώργη sugariasgeorge, ετσι ακριβως σχετικα με μπροστινο γραναζι και αλυσιδα σε XRV/XLV, παντα μαμισιο μπροστινο και την αλυσιδα ενα ή και δυο κλικ πιο λασκα για ναχει κανείς το κεφαλι του ησυχο. Βαζω μια φωτο του αξονα στο δικο μου XLV οταν αλλαξα γραναζια τελευταια φορα στα 176000χμ, εχει ελαχιστη φθορα και θεωρητικα θα βγαλει αλλα τοσα και βαλε - τα οποια βεβαια δε θα κανω ποτέ :D


Άριστη κατάσταση! Αυτοί οι δύο παράγοντες είναι στα ΤΑ και ΑΤ εκείνης της γενιάς, που δεν ξέρουν αρκετοί.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Φιλτατε Zαχαρογιώργη sugariasgeorge, ετσι ακριβως σχετικα με μπροστινο γραναζι και αλυσιδα σε XRV/XLV, παντα μαμισιο μπροστινο και την αλυσιδα ενα ή και δυο κλικ πιο λασκα για ναχει κανείς το κεφαλι του ησυχο. Βαζω μια φωτο του αξονα στο δικο μου XLV οταν αλλαξα γραναζια τελευταια φορα στα 176000χμ, εχει ελαχιστη φθορα και θεωρητικα θα βγαλει αλλα τοσα και βαλε - τα οποια βεβαια δε θα κανω ποτέ :D


:jp:jp:jp:jp:jp:jp:jp:jp:jp:jp:friendship:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Κατι αλλο σχετικα με το φιλτρο αερα. Οπως εχει γραφτει αλλου, για οσους πανε σοβαρο χωμα το φιλτρο πρεπει να ειναι χαρτινο ή σφουγγαρενιο και στην τελευταια περιπτωση να πλενεται/λαδωνεται συχνα. Εγω προσωπικα "καηκα" με το K&N που ειχα πανω και δεν το φροντιζα, οποτε τωρα πια χρησιμοποιω μονο χαρτινο φιλτρο. Και επειδη το μαμισιο ειναι σχετικα ακριβο, ο Ασημενιος Δαυιδ στο Νησι δινει ενα χαρτινο απομιμηση του μαμισιου στην πολυ καλη τιμη των 21.5 λιρων / 25.5€ :ok: (για αγορα στο Νησι βεβαια, χωρις τελωνεια και τα σχετικα στην μετα-brexit εποχη :oops:).


Χρησιμοποιω το παραπανω στο commuter Alp του νησιου που παει και χωματακι και ειμαι πολυ ευχαριστημενος, δεν εχω βρει ποτε ουτε κοκκο σκονης στο κατω μερος του φιλτροκουτιου (το αλλαζω καθε 12000χμ). Αξιζει πιθανα να ψαξει κανεις αν μπορει να το βρει σε ..euroland ;)

Βαζω και δυο φωτο απο αλλαγη που εκανα προσφατα, πρωτα παλιο και καινουργιο μαζι και μετα το καινουργιο πανω στο μηχανακι.





 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ακόμα δεν του έβαλες το "λαδοτύρι" το "τουρουτουτού"!!!! :p
Εννοειται οτι εχει τουτουτουτού :D δες το μεταλλικο σωληνακι που παει στην αλυσιδα δεξια στη φωτο ;)
 
Top Bottom