Πρώτη μέρα αρνητικό τεστ κόβιντ, οπότε αποφάσισα να κάτσω άλλη μια μέρα σπίτι.
Ήξερα έτσι και αλλιώς, ότι ήθελα να βάλω τις φυσούνες!
Εργαλεία και manual ανα χείρας και πάμε να αρχίσουμε το πρώτο χαρχάλεμα στον μοτοσυκλετίστικο κόσμο. Έχω αρκετές ώρες εργασίας πίσω μου, στα αμάξια βέβαια, οπότε δεν έχω κανένα άγχος. Μόνο την ανυπομονησία να δω πως είναι να δουλεύεις στην μηχανή σου.
Βγάλσιμο ρόδας, φρένων, fender, το πιο "δύσκολο" ήταν να βγει το fender
O πιο εύκολος τρόπος που βρήκα για να κατέβουν οι μπουκάλες είναι να ανοίξεις λίγο το διάκενο στο upper και lower fork triangle (δεν ξερω πως λέγονται, έτσι τα έχει το μανουαλ), με 2 κατσαβιδάκια και κατεβαίνουν σαν χαζά. Δεν χρειάζεται ούτε δεύτερο άτομο, όπως έβλεπα στο u2b, ούτε λάδια.
Τσουυυυυυπ
Με manual και εργαλεία, όλα γίνονται!
Και το τελικό αποτέλεσμα!
Χρόνος που απαιτείται θα πω 2 ωρίτσες συγκεντρωμένης δουλειάς, για πρώτη φορά. Εμένα μου πήρε χρόνο να σκεφτώ, τί να βάλω στην ποδιά της μηχανής όταν έβγαλα την ρόδα, γιατί για κάποιο χαζό λόγο, νόμιζα θα καθόταν πίσω, αλλά έπεφτε μπροστά. Τελικά έβαλα τον γρύλο του αυτοκινήτου, αλλά πάω αύριο να πάρω ένα μικρό ανυψωτικό - γρυλάκι, να τελειώνουμε
Προσοχή στις βίδες! Σφίγγουμε πάντα στις ροπές που ορίζει ο κατασκευαστής!
Δυστυχώς 1 βίδα μου κόπηκε στο χωρίς να κάνει κλακ το δυναμόκλειδο. Μ@λ@κία μου, γιατί σκέφτηκα να βάλω καινούριες, αλλά βαρέθηκα να πάρω. Τώρα... ανάποδο κολαούζο για να βγεί, αλλά βαρέθηκα. Για τα τυπικά, φαίνεται πως δεν είναι βίδα της honda, αλλά είχε μπει αργότερα, εσφαλμένως, από τον προηγούμενο.
Κατακλείδα, δουλεύτε στις μηχανές σας, να ξέρετε πώς γίνονται κάποια πράγματα και να μπορείτε να ελέγχετε επίσης. (παράδειγμα λανθασμένης βίδας, μέγα φάουλ)
Εμένα είναι το μεράκι μου, αλλά πιστεύω πως οι περισσότεροι από εδώ, θα έχουν το ίδιο πάθος.