Transalp 650 χωμάτινο στήσιμο

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ουτε να το σκεφτεσαι...Αν δεν νοιωθεις ανετα με το λυσε δεσε καλυτερα να μην κανεις τιποτα
Με το λύσε δέσε νιώθει άνετα!!!
Με τη ρόδα δεν νιώθει :p!!!

Ξέρεις τι είναι να κυνηγάς ρόδα στον κατήφορο;;;
Το είχα πάθει στο χωριό μικρός με το ποδήλατο :ha!!!!!
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Πιο πολύ από όλα, με "φοβίζει" η ρόδα :roflmao::roflmao:
Αν τελικά βγάλεις την ρόδα να προσέξεις στο δέσιμο τα 4 μπουλόνια που κρατάνε τον πείρο.
Είναι από μαλακό υλικό και κόβονται εύκολα. Ακόμη το πλακάκι έχει ένα βέλος. Πρέπει να κοιτάει πάνω.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αν τελικά βγάλεις την ρόδα να προσέξεις στο δέσιμο τα 4 μπουλόνια που κρατάνε τον πείρο.
Είναι από μαλακό υλικό και κόβονται εύκολα. Ακόμη το πλακάκι έχει ένα βέλος. Πρέπει να κοιτάει πάνω.
Επισης σφιγγεις πρωτα τα 2 πανω παξιμαδια και μετα τα δυο κατω
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
αυτά με τα βελκρο είναι καλή επιλογή, αλλά για μηχανές που δεν έχουν τόση διαδρομή όσο τα on-off. κάπου το διάβασα και μου φάνηκε λογικό.

όσο για τις εργασίες, κανένα πρόβλημα. έχω λύσει και δέσει μέχρι και αμάξι. απλά βάζω αρκετή δόση χιούμορ. έχω μανιουαλ, πιάνουν τα χέρια μου κάργα, έχω όρεξη και περιμένω και 2-3 εργαλεία που δεν είχα. Σε τέτοιες δουλειές βγάζω και φώτο για το φορουμιστικο diy.
Ολα καλά! :D
ΟΚ, τοτε προχωρα, δεν ειναι δα και καμια επιστημη Λιγη προσοχη μονο σε ενα δυο σημεια απαιτουνται

...Δεν ειχα καταλαβει τη δοσολογια του χιουμορ σου
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Μόνο πρόσεξε nick_89 μην μετά το δέσιμο είναι κάπως έτσι !!!



:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
Στησιμο για δεξιόστροφες πιστες track day
Ποσο μπροστα πχια.



:ha
 

nick_89

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda XL650V Transalp
Πρώτη μέρα αρνητικό τεστ κόβιντ, οπότε αποφάσισα να κάτσω άλλη μια μέρα σπίτι.
Ήξερα έτσι και αλλιώς, ότι ήθελα να βάλω τις φυσούνες!
Εργαλεία και manual ανα χείρας και πάμε να αρχίσουμε το πρώτο χαρχάλεμα στον μοτοσυκλετίστικο κόσμο. Έχω αρκετές ώρες εργασίας πίσω μου, στα αμάξια βέβαια, οπότε δεν έχω κανένα άγχος. Μόνο την ανυπομονησία να δω πως είναι να δουλεύεις στην μηχανή σου.

Βγάλσιμο ρόδας, φρένων, fender, το πιο "δύσκολο" ήταν να βγει το fender :p



O πιο εύκολος τρόπος που βρήκα για να κατέβουν οι μπουκάλες είναι να ανοίξεις λίγο το διάκενο στο upper και lower fork triangle (δεν ξερω πως λέγονται, έτσι τα έχει το μανουαλ), με 2 κατσαβιδάκια και κατεβαίνουν σαν χαζά. Δεν χρειάζεται ούτε δεύτερο άτομο, όπως έβλεπα στο u2b, ούτε λάδια.



Τσουυυυυυπ



Με manual και εργαλεία, όλα γίνονται!


Και το τελικό αποτέλεσμα!


Χρόνος που απαιτείται θα πω 2 ωρίτσες συγκεντρωμένης δουλειάς, για πρώτη φορά. Εμένα μου πήρε χρόνο να σκεφτώ, τί να βάλω στην ποδιά της μηχανής όταν έβγαλα την ρόδα, γιατί για κάποιο χαζό λόγο, νόμιζα θα καθόταν πίσω, αλλά έπεφτε μπροστά. Τελικά έβαλα τον γρύλο του αυτοκινήτου, αλλά πάω αύριο να πάρω ένα μικρό ανυψωτικό - γρυλάκι, να τελειώνουμε :roflmao:

Προσοχή στις βίδες! Σφίγγουμε πάντα στις ροπές που ορίζει ο κατασκευαστής!
Δυστυχώς 1 βίδα μου κόπηκε στο χωρίς να κάνει κλακ το δυναμόκλειδο. Μ@λ@κία μου, γιατί σκέφτηκα να βάλω καινούριες, αλλά βαρέθηκα να πάρω. Τώρα... ανάποδο κολαούζο για να βγεί, αλλά βαρέθηκα. Για τα τυπικά, φαίνεται πως δεν είναι βίδα της honda, αλλά είχε μπει αργότερα, εσφαλμένως, από τον προηγούμενο.


Κατακλείδα, δουλεύτε στις μηχανές σας, να ξέρετε πώς γίνονται κάποια πράγματα και να μπορείτε να ελέγχετε επίσης. (παράδειγμα λανθασμένης βίδας, μέγα φάουλ)

Εμένα είναι το μεράκι μου, αλλά πιστεύω πως οι περισσότεροι από εδώ, θα έχουν το ίδιο πάθος.
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Αυτό που σου έσπασε δεν θα έπρεπε να ήταν βίδα αλλά μπουζονι. Θα βρεις στην Σπύρου Πάτση. Καλό θα ήταν να αντικατασταθεί η βίδα που έμεινε με μπουζονι γιατί εφαρμόζει ακριβώς στο κενό που έχει το καπάκι που σφίγγει τον άξονα, ενώ η βίδα έχει σπείρωμα και δεν ταιριάζει ακριβώς. Ψάξε να βρεις ίδια με τα κάτω.
 

nick_89

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda XL650V Transalp
Ναι ναι σωστά, είναι ξεκάθαρο -->

 
Τελευταία επεξεργασία:

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Πρώτη μέρα αρνητικό τεστ κόβιντ, οπότε αποφάσισα να κάτσω άλλη μια μέρα σπίτι.
Ήξερα έτσι και αλλιώς, ότι ήθελα να βάλω τις φυσούνες!
Εργαλεία και manual ανα χείρας και πάμε να αρχίσουμε το πρώτο χαρχάλεμα στον μοτοσυκλετίστικο κόσμο. Έχω αρκετές ώρες εργασίας πίσω μου, στα αμάξια βέβαια, οπότε δεν έχω κανένα άγχος. Μόνο την ανυπομονησία να δω πως είναι να δουλεύεις στην μηχανή σου.

Βγάλσιμο ρόδας, φρένων, fender, το πιο "δύσκολο" ήταν να βγει το fender :p



O πιο εύκολος τρόπος που βρήκα για να κατέβουν οι μπουκάλες είναι να ανοίξεις λίγο το διάκενο στο upper και lower fork triangle (δεν ξερω πως λέγονται, έτσι τα έχει το μανουαλ), με 2 κατσαβιδάκια και κατεβαίνουν σαν χαζά. Δεν χρειάζεται ούτε δεύτερο άτομο, όπως έβλεπα στο u2b, ούτε λάδια.



Τσουυυυυυπ



Με manual και εργαλεία, όλα γίνονται!


Και το τελικό αποτέλεσμα!


Χρόνος που απαιτείται θα πω 2 ωρίτσες συγκεντρωμένης δουλειάς, για πρώτη φορά. Εμένα μου πήρε χρόνο να σκεφτώ, τί να βάλω στην ποδιά της μηχανής όταν έβγαλα την ρόδα, γιατί για κάποιο χαζό λόγο, νόμιζα θα καθόταν πίσω, αλλά έπεφτε μπροστά. Τελικά έβαλα τον γρύλο του αυτοκινήτου, αλλά πάω αύριο να πάρω ένα μικρό ανυψωτικό - γρυλάκι, να τελειώνουμε :roflmao:

Προσοχή στις βίδες! Σφίγγουμε πάντα στις ροπές που ορίζει ο κατασκευαστής!
Δυστυχώς 1 βίδα μου κόπηκε στο χωρίς να κάνει κλακ το δυναμόκλειδο. Μ@λ@κία μου, γιατί σκέφτηκα να βάλω καινούριες, αλλά βαρέθηκα να πάρω. Τώρα... ανάποδο κολαούζο για να βγεί, αλλά βαρέθηκα. Για τα τυπικά, φαίνεται πως δεν είναι βίδα της honda, αλλά είχε μπει αργότερα, εσφαλμένως, από τον προηγούμενο.


Κατακλείδα, δουλεύτε στις μηχανές σας, να ξέρετε πώς γίνονται κάποια πράγματα και να μπορείτε να ελέγχετε επίσης. (παράδειγμα λανθασμένης βίδας, μέγα φάουλ)

Εμένα είναι το μεράκι μου, αλλά πιστεύω πως οι περισσότεροι από εδώ, θα έχουν το ίδιο πάθος.
Πρώτα θα σφίξεις τις δύο πάνω ,νομίζω 14nm θέλει .
Μετά τις κάτω .
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

sot econ

Μέλος
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
xl650v
Γιατί κολαούζο.
Βγάλε όλο το καπάκι και το πιθανοτερο θα σου δώσει πιασιμο να την βγαλεις.
Προσοχή στα σημάδια να εναι το up επάνω.

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
nick_89 δωσε ιδιαιτερη σημασια στην αντικατασταση των βιδων με τα καταλληλα μπουζονια Ειναι το σημειο τετοιο και τοσο σοβαρο για την ασφαλεια σου που οι πατεντες εκει απαγορευονται δια ροπαλου!
 
Top Bottom