Triumph Tiger 1200 2021

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
ΑΚΟΜΑ συζητάω εκείνο που "έχασα" τον Σεπτέμβριο. Τεσπα, το κάρμα μερικές φορές ξέρει καλύτερα :p
Εκείνο ήταν καλή περίπτωση αν και αυτό στην Θεσσαλονίκη είναι αντίστοιχα καλή περίπτωση, τουλάχιστον από φωτό.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ρε σατανά, της Πάτρας είναι ένα χιλιάρικο κάτω από της Θεσσαλονίκης, μισά χιλιόμετρα, το "σωστό" ντεπόζιτο.

edit για το τελευταίο, είναι το πρό, όχι το εξπλόρερ.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ρε σατανά, της Πάτρας είναι ένα χιλιάρικο κάτω από της Θεσσαλονίκης, μισά χιλιόμετρα, το "σωστό" ντεπόζιτο.

edit για το τελευταίο, είναι το πρό, όχι το εξπλόρερ.
Αγγλία....δεν παίζουν αυτά?
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Ρε σατανά, της Πάτρας είναι ένα χιλιάρικο κάτω από της Θεσσαλονίκης, μισά χιλιόμετρα, το "σωστό" ντεπόζιτο.

edit για το τελευταίο, είναι το πρό, όχι το εξπλόρερ.
Θέλω εξπλόρερ για έξτρα αυτονομία. Να ζήσω την περιπέτεια φουλ :D


Αγγλία....δεν παίζουν αυτά?
Παίζουν αλλά βγαίνουν σε αντίστοιχα χρήματα, τουλάχιστον...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αγγλία....δεν παίζουν αυτά?
Γενικά υπάρχει υλικό

Όπως λέει ο ψηλός δεν έχει ΤΟΣΗ διαφορά που να πεις αξίζει με τα παλιά δεδομένα

Και ..

Δεν ξέρω αν άνοιξε η πόρτα πάλι και με τι όρους
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Μου έχει μείνει απωθημένο ρε γαμώτο αυτό το μηχανάκι και βλέπω το μαυρό Rally Explorer στην Θεσσαλονίκη και το λιγουρεύμαι. Βαριέμαι πάλι τις αγγελίες ρε γαμώτο...
ΑΚΟΜΑ συζητάω εκείνο που "έχασα" τον Σεπτέμβριο. Τεσπα, το κάρμα μερικές φορές ξέρει καλύτερα :p
Μην ασχοληθειτε ποτε και με ηχο εσεις οι δυο, θα μεινετε στον ασσο :eek:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μην ασχοληθειτε ποτε και με ηχο εσεις οι δυο, θα μεινετε στον ασσο :eek:
Δεν ξέρω κανέναν που να αναρωτήθηκε αν οι Μέγκαντεθ ακούγονται διαφορετικά σε άλλα ηχεία.

Η ίδια διαδρομή είναι άλλη εμπειρία με άλλο μηχανάκι όμως, πολλάκις διαπιστωμένο.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Δεν ξέρω κανέναν που να αναρωτήθηκε αν οι Μέγκαντεθ ακούγονται διαφορετικά σε άλλα ηχεία.
Αυτοι δεν ακουγονται in the first place! :friend:

Η ίδια διαδρομή είναι άλλη εμπειρία με άλλο μηχανάκι όμως, πολλάκις διαπιστωμένο.
Ναι ρε γαμωτι, τι παθαμε. Καμια φορα ζηλευω τους μοτο-ζεν.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Συνεχίζοντας την παράδοση των οφτόπικΖ, να σας ευχαριστήσω για την "έκθεση" στον Watts και τώρα κοιτάζοντας τον Μπομ, πρώτο πράγμα που πετυχαίνω:

“Science is predicated on the concept that science is arriving at truth – at a unique truth. The idea of dialogue is thereby in some way foreign to the current structure of science, as it with religion. In a way, science has become the religion of the modern age. It plays the role which religion used to play of giving us truth; hence different scientists cannot come together any more than different religions can, once they have different notions of truth. … If scientists could engage in dialogue, that would be a radical revolution in science.”

Πράγμα το οποίο συζητήθηκε ξανά και ξανά τα τελευταία χρόνια όπου ΟΛΟΙ οι επιστήμονες έπιασαν κουβά με ΟΛΑ όσα έλεγαν, πιάστηκαν με ψευδείς μελέτες κατά συρροή και ταυτόχρονα κάνουν μαζί με τους πολιτικούς τα κουνέλια (μάλιστα πρώην προεδρας παραδέχτηκε ότι... "θα πλημμυρίσουμε με πληροφορίες τον κόσμο όπως πλημμυρίζεις με ακάθαρτα μια πλατεία" για να μην μπορεί κανείς να φέρει αντίρρηση σε οτιδήποτε). Και αυτά τα είπε ο Μπομ 30 χρόνια πίσω... Confirmation bias θα μου πεις, αλλά για τα κβαντικά δεν θα καταλάβω τίποτα, από την φιλοσοφική προσέγγιση του στα πρακτικά της ζωής μπορεί να δω λίγη επιφάνεια.

Να συνεχίσουμε με το Tiger τώρα :p
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μετά από ανελέητο μπούλινγκ "δεν βλέπω να έχεις γράψει κάτι"

Να γράψω κάτι.

Την Κυριακή πεταχτήκαμε μέχρι το Βαγονέτο. Τρελή εμπειρία, οι συνθήκες στα ορυχεία μου ήταν άγνωστες (στην θεωρία ναι, αλλά εκεί τις είδαμε πρώτο χέρι από μέσα κλπ). Παρά το βιαστικό της επίσκεψης από κάθε άποψη, τι ζουν οι άνθρωποι και πολύ περισσότερο τι ζούσαν παλιότερα...

Για να μην το συζητήσω άλλο αυτό (άσε που τι να πω...) να συζητήσουμε κάτι σχετικό. Το tiger 1200 το έχω καβαλήσει στατικά και δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε η προηγούμενη γενιά, το τελευταίο είναι πολύ καλύτερο αλλά δεν φτάνει... αυτό από το οποίο λέει ότι "είναι καλύτερο". Όταν έπεσε η πρόταση στο τραπέζι για να το πάρω μιά σύντομη θα ήταν "έγκλημα" να πω όχι. Τερέν ανοιχτές στροφές που είναι "το καλύτερο" για τα μεγάλα ον-οφ, αλλά έχοντας βρεθεί πίσω του και σε πολύ κλειστό κομμάτι δεν πιστεύω ότι αλλάζουν πολλά.

Λοιπόν... Μοτέρ που ακούγεται και δονείται σε V2 ρυθμό. Πλήρως κατανοητά τα παράπονα των παραδοσιακών τρικύλινδρων ιδιοκτητών για την "KTMoποίηση", αλλά συνήθεια είναι και οι... ΚΤΜοBMWδάκηδες (τους οποίους θέλουν να κλέψουν οι Άγγλοι) δεν θα το νιώσουν ξένο. Χαμηλά τραβάει καλά και ψηλά επίσης καλά, μου έδωσε την αίσθηση ότι είναι πιο δυνατό και εύστροφο από R1250GS/A αλλά όχι από 1300. Εξαιρετική λειτουργία του antidive στο φρένο (το δοκίμασα σε ευθεία τέλος πάντων, μιά που δεν υπήρχε φουρκέτα να φτάσει με πολλά) και έχω το EERA πρόσφατο που βουτάει αρκετά σε σύγκριση. Το τιμόνι έχει περίεργη γωνία στα άκρα του (ίσως να θέλει λίγη περιστροφή, ίσως απλά να θέλει συνήθεια) και κλασικά για ηλεκτρονική ανάρτηση φέρνει αντίσταση στο στρίψιμο και θέλει δύναμη σε σχέση με συμβατική. Το καλό είναι ότι μόλις πάρει την εντολή απλά κάθεται εκεί που του είπες και δεν βουτάει ούτε σηκώνεται, δεν καταλαβαίνει από το ανάγλυφο του δρόμου γενικότερα και κρύβει τα χιλιόμετρά του πολύ καλά, πιθανολογώ ότι είναι δεκτικό σε πίεση (σε ξένο μηχανάκι δεν...). Σέλα δεν έχω άποψη γιατί κατεβαίνοντας από κάτι "άβολο" τα πάντα φαίνονται καναπές και από αεροδυναμική θα ήθελα βόλτα με την ζελατίνα ψηλά (λόγω GPS πάνω από τα όργανα δεν έψαξα τον μηχανισμό), τουλάχιστον δεν είχε βουητό, καλύτερη από στοκ R12Χ0GS/A από όσο θυμάμαι γιατί είχαν θόρυβο, πάλι όχι καλύτερη από 1300. Η οθόνη λίγο φτωχή σε πληροφορία όπως την είχε επιλέξει, ξέρω ότι αλλάζει αυτό από τις ρυθμίσεις αλλά δεν το έψαξα καθόλου.

Θα ψώνιζα; Εκείνο το... φτηνό που υπήρχε τον Σεπτέμβριο στην Αγγλία ναι, οριακά ίσως εκείνο το στοκ που είχε βγει στα 19000 αγγελία. Στην κανονική του τιμή δεν ξέρω γιατί είναι έξω από το budget που μου έχω θέσει ως ψυχολογικό όριο και κανένα (ούτε το XR '24) δεν είναι τόσο επιθυμητό που να κάνω υπέρβαση, οπότε τα βλέπω όλα μέσα από λάθος πρίσμα. Μπορώ να καταλάβω όμως ότι δεν πρόκειται για ένα προϊόν που απλά δηλώνει καλό, έχει γίνει σοβαρή δουλειά και αν ο στόχος ήταν να βγει κάτι καλύτερο από R1250GS/A έχει επιτευχθεί.

Η πρώτη εντύπωση πάντως που ήταν στατικά meh, έγινε θετική με οδήγηση σε σωστό περιβάλλον. Και αυτό θα έπρεπε να το πάρει λίγο πιο σοβαρά η αντιπροσωπεία γιατί με λίγο χρόνο στην Αθήνα δεν μπορείς να καταλάβεις τέτοιου είδους μοτοσικλέτες (η BMW στην Αγγλία μας τα έδωσε δυόμιση ώρες και τα είδαμε εθνική και επαρχιακό και η Χόντα μας είπε ότι δεν έχουν άλλο ραντεβού στην ημέρα αλλά τέλος πάντων ας προσπαθήσουμε να το κρατήσουμε κοντά στην μία, η αντιπροσωπεία ήταν επίσης πολύ κοντά σε αυτοκινητόδρομο). Καλή φάση το περσινό σταντ στο οδοιπορικό για όσους πρόλαβαν, αφήνει απ' έξω πολύ κόσμο και απλά αδικεί το μηχανάκι.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Μετά από ανελέητο μπούλινγκ "δεν βλέπω να έχεις γράψει κάτι"

Να γράψω κάτι.

Την Κυριακή πεταχτήκαμε μέχρι το Βαγονέτο. Τρελή εμπειρία, οι συνθήκες στα ορυχεία μου ήταν άγνωστες (στην θεωρία ναι, αλλά εκεί τις είδαμε πρώτο χέρι από μέσα κλπ). Παρά το βιαστικό της επίσκεψης από κάθε άποψη, τι ζουν οι άνθρωποι και πολύ περισσότερο τι ζούσαν παλιότερα...

Για να μην το συζητήσω άλλο αυτό (άσε που τι να πω...) να συζητήσουμε κάτι σχετικό. Το tiger 1200 το έχω καβαλήσει στατικά και δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε η προηγούμενη γενιά, το τελευταίο είναι πολύ καλύτερο αλλά δεν φτάνει... αυτό από το οποίο λέει ότι "είναι καλύτερο". Όταν έπεσε η πρόταση στο τραπέζι για να το πάρω μιά σύντομη θα ήταν "έγκλημα" να πω όχι. Τερέν ανοιχτές στροφές που είναι "το καλύτερο" για τα μεγάλα ον-οφ, αλλά έχοντας βρεθεί πίσω του και σε πολύ κλειστό κομμάτι δεν πιστεύω ότι αλλάζουν πολλά.

Λοιπόν... Μοτέρ που ακούγεται και δονείται σε V2 ρυθμό. Πλήρως κατανοητά τα παράπονα των παραδοσιακών τρικύλινδρων ιδιοκτητών για την "KTMoποίηση", αλλά συνήθεια είναι και οι... ΚΤΜοBMWδάκηδες (τους οποίους θέλουν να κλέψουν οι Άγγλοι) δεν θα το νιώσουν ξένο. Χαμηλά τραβάει καλά και ψηλά επίσης καλά, μου έδωσε την αίσθηση ότι είναι πιο δυνατό και εύστροφο από R1250GS/A αλλά όχι από 1300. Εξαιρετική λειτουργία του antidive στο φρένο (το δοκίμασα σε ευθεία τέλος πάντων, μιά που δεν υπήρχε φουρκέτα να φτάσει με πολλά) και έχω το EERA πρόσφατο που βουτάει αρκετά σε σύγκριση. Το τιμόνι έχει περίεργη γωνία στα άκρα του (ίσως να θέλει λίγη περιστροφή, ίσως απλά να θέλει συνήθεια) και κλασικά για ηλεκτρονική ανάρτηση φέρνει αντίσταση στο στρίψιμο και θέλει δύναμη σε σχέση με συμβατική. Το καλό είναι ότι μόλις πάρει την εντολή απλά κάθεται εκεί που του είπες και δεν βουτάει ούτε σηκώνεται, δεν καταλαβαίνει από το ανάγλυφο του δρόμου γενικότερα και κρύβει τα χιλιόμετρά του πολύ καλά, πιθανολογώ ότι είναι δεκτικό σε πίεση (σε ξένο μηχανάκι δεν...). Σέλα δεν έχω άποψη γιατί κατεβαίνοντας από κάτι "άβολο" τα πάντα φαίνονται καναπές και από αεροδυναμική θα ήθελα βόλτα με την ζελατίνα ψηλά (λόγω GPS πάνω από τα όργανα δεν έψαξα τον μηχανισμό), τουλάχιστον δεν είχε βουητό, καλύτερη από στοκ R12Χ0GS/A από όσο θυμάμαι γιατί είχαν θόρυβο, πάλι όχι καλύτερη από 1300. Η οθόνη λίγο φτωχή σε πληροφορία όπως την είχε επιλέξει, ξέρω ότι αλλάζει αυτό από τις ρυθμίσεις αλλά δεν το έψαξα καθόλου.

Θα ψώνιζα; Εκείνο το... φτηνό που υπήρχε τον Σεπτέμβριο στην Αγγλία ναι, οριακά ίσως εκείνο το στοκ που είχε βγει στα 19000 αγγελία. Στην κανονική του τιμή δεν ξέρω γιατί είναι έξω από το budget που μου έχω θέσει ως ψυχολογικό όριο και κανένα (ούτε το XR '24) δεν είναι τόσο επιθυμητό που να κάνω υπέρβαση, οπότε τα βλέπω όλα μέσα από λάθος πρίσμα. Μπορώ να καταλάβω όμως ότι δεν πρόκειται για ένα προϊόν που απλά δηλώνει καλό, έχει γίνει σοβαρή δουλειά και αν ο στόχος ήταν να βγει κάτι καλύτερο από R1250GS/A έχει επιτευχθεί.

Η πρώτη εντύπωση πάντως που ήταν στατικά meh, έγινε θετική με οδήγηση σε σωστό περιβάλλον. Και αυτό θα έπρεπε να το πάρει λίγο πιο σοβαρά η αντιπροσωπεία γιατί με λίγο χρόνο στην Αθήνα δεν μπορείς να καταλάβεις τέτοιου είδους μοτοσικλέτες (η BMW στην Αγγλία μας τα έδωσε δυόμιση ώρες και τα είδαμε εθνική και επαρχιακό και η Χόντα μας είπε ότι δεν έχουν άλλο ραντεβού στην ημέρα αλλά τέλος πάντων ας προσπαθήσουμε να το κρατήσουμε κοντά στην μία, η αντιπροσωπεία ήταν επίσης πολύ κοντά σε αυτοκινητόδρομο). Καλή φάση το περσινό σταντ στο οδοιπορικό για όσους πρόλαβαν, αφήνει απ' έξω πολύ κόσμο και απλά αδικεί το μηχανάκι.
Ποιο μοντέλο οδήγησες, Rally ή GT?

Φωτιές μας βάζεις, είχα πει ότι δεν θα ασχοληθώ να ξαναλλάξω...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Φοβερό μηχανάκι ρπσμ, το πιο τίμιο megaonoff για εμένα προσωπικά, χωρίς να ξέρω τι σημαίνει τίμιο απλά έχω δει που το γράφετε.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ράλι προ εξπλορερ τριάντα λίτρα να τα αφήσω μάστορα;
Να το αφήσεις μαστορα, αλλά να μου βάλεις τροχούς 19/17 για να απολαύσω το μηχανάκι για αυτό που πραγματικά είναι.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να το αφήσεις μαστορα, αλλά να μου βάλεις τροχούς 19/17 για να απολαύσω το μηχανάκι για αυτό που πραγματικά είναι.
Nα πάρεις το GT με 19/18 μας κλέβει τις ιδέες η Άφρικα
 

apoikos

Μέλος
Όνομα
Απόλλων
Μοτό
Triumph Tiger 1200 Rally Explorer '22
Husqvarna TE 610 IE '08
Η πρώτη εντύπωση πάντως που ήταν στατικά meh, έγινε θετική με οδήγηση σε σωστό περιβάλλον. Και αυτό θα έπρεπε να το πάρει λίγο πιο σοβαρά η αντιπροσωπεία γιατί με λίγο χρόνο στην Αθήνα δεν μπορείς να καταλάβεις τέτοιου είδους μοτοσικλέτες (η BMW στην Αγγλία μας τα έδωσε δυόμιση ώρες και τα είδαμε εθνική και επαρχιακό και η Χόντα μας είπε ότι δεν έχουν άλλο ραντεβού στην ημέρα αλλά τέλος πάντων ας προσπαθήσουμε να το κρατήσουμε κοντά στην μία, η αντιπροσωπεία ήταν επίσης πολύ κοντά σε αυτοκινητόδρομο). Καλή φάση το περσινό σταντ στο οδοιπορικό για όσους πρόλαβαν, αφήνει απ' έξω πολύ κόσμο και απλά αδικεί το μηχανάκι.
Αυτό είναι μεγάλη συζήτηση. Ευτυχώς είχα καταφέρει μετά από λίγη πίεση και είχα πάρει το μηχανάκι για 6-7 ώρες test ride και πρόλαβα να το δω σε διάφορες συνθήκες, από αυτοκινητόδρομο μέχρι χώμα. Αν το είχα οδηγήσει πάνω-κάτω στη Συγγρού μόνο, δε νομίζω ότι θα το έπαιρνα.
 

dera

Μέλος
Περιοχή
Αρτα
Όνομα
Αχιλλέας
Μοτό
Tiger 1200 Gt Pro
Tl 508
Cruisym 300
Καλά θα κάνει η Triumph στο επόμενο μοντέλο ν' αφήσει τα t-plane και τρίχες κατσαρές, και να επιστρέψει στην δικιά της ταυτότητα και να μη προσπαθεί να αντιγράψει τους άλλους.
 
Top Bottom