Triumph Tiger 1200 2021

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Eυκαιρία!....
:ha






(πέρα από την πλάκα, η τιμή όντως είναι καλή αναλογικά με BMW και Ducati, νομίζω πως αυτά φτάνουν το 25αρι)
Ναι... Πέρα από την πλάκα, φτάσανε να πουλάνε όσο οι bmw
Θα δείξει η πορεία αν φτάσανε τα υπόλοιπα
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Ναι... Πέρα από την πλάκα, φτάσανε να πουλάνε όσο οι bmw
Θα δείξει η πορεία αν φτάσανε τα υπόλοιπα
25000 δεν έχουν αυτά? Είναι 2-3Κ διαφορά. Θα μου πεις, σιγά μην κολλήσει κάποιος στα 2-3 χιλιάρικα όταν ανεβαίνει εκεί...
Θα παίξει ρόλο και το χρηματοδοτικό σίγουρα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
25000 δεν έχουν αυτά? Είναι 2-3Κ διαφορά. Θα μου πεις, σιγά μην κολλήσει κάποιος στα 2-3 χιλιάρικα όταν ανεβαίνει εκεί...
Θα παίξει ρόλο και το χρηματοδοτικό σίγουρα.
Όχι... Ξεκινάνε πιο χαμηλά από 25000 τα απλά 1250.
Να δούμε τώρα τις πωλήσεις, γιατί τόσα χρόνια βαρέθηκα να ακούω πόσο ακριβό είναι το gs, υπερτιμημένο κλπ ομορφιες.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
24790 έχει το GS/ADV με "βασικό χρώμα" φουλ έξτρα (συναγερμό δεν έβαλα γιατί δεν τον έχουν πια στην λίΤΣα με τα έξτρα)
24300 το απλό GS με το ράλι πακέτο για να είναι συγκρίσιμο με το Triumph

και είναι σχεδόν 800 ευρώ ακόμα οι θερμαινόμενες σέλες και τα έξτρα προβολάκια που έχει το triumph.

Την διαφορά με το Triumph θα την κάνει το χρηματοδοτικό, γιατί τελευταία φορά που ρώτησα ήταν μέσω Πειραιώς με 13% επιτόκιο και γέλασα πολύ.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Και συμπληρώνω:

Εγώ δεν λέω ότι θα πουλήσει καλύτερα από το GS, να εξηγούμαστε! Σίγουρα θα είναι καλό μηχανάκι, θα πιάσει ένα κοινό που θέλει διαφορετικότητα στα ονοφ, ίσως τους πιο στρητάδες. Νομίζω πως περισσότερες πωλήσεις μπορεί να κόψει απο Multi V4 παρά από GS. Για τα Rally δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη μιας και δεν με πολυενδιαφέρει αυτή η κατηγορία, το βλέπω περισσότερο να χτυπάει KTM.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα "από" της BMW έχουν πολύ πλάκα. :cool::D
Για να είμαστε δίκαιοι, όλων τα "από" έχουν πλάκα και έχουν και κριντζ έξτρα, μιά ματιά στο Αγγλικό configurator (δεν έχουν όλα τα έξτρα τιμή) θα σε πείσει.

Ισοδύναμος εξοπλισμός είναι πιο χαμηλή τιμή στην τριούμφ.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και συμπληρώνω:

Εγώ δεν λέω ότι θα πουλήσει καλύτερα από το GS, να εξηγούμαστε! Σίγουρα θα είναι καλό μηχανάκι, θα πιάσει ένα κοινό που θέλει διαφορετικότητα στα ονοφ, ίσως τους πιο στρητάδες. Νομίζω πως περισσότερες πωλήσεις μπορεί να κόψει απο Multi V4 παρά από GS. Για τα Rally δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη μιας και δεν με πολυενδιαφέρει αυτή η κατηγορία, το βλέπω περισσότερο να χτυπάει KTM.
18 ζαντα πίσω... Ξεχνάμε τους στριταδες
Γενικα φαίνεται μπερδεμένη η τριουμφ.
Πρόβλεψη δική μου... Θα πάει άπατο, όπως πήγαν τα προηγούμενα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
18 ζαντα πίσω... Ξεχνάμε τους στριταδες
Γενικα φαίνεται μπερδεμένη η τριουμφ.
Πρόβλεψη δική μου... Θα πάει άπατο, όπως πήγαν τα προηγούμενα.
Τα προηγούμενα δεν πούλησαν (στην χώρα μας) γιατί 20+ χιλιάρικα μετρητό δεν δίνει κανείς εύκολα, πολύ περισσότερο για ένα μηχανάκι που δεν είναι στάτους σίμπολ.

Η 18 ζάντα πίσω είναι πολύ έξυπνη επιλογή κατασκευαστικά γιατί δεν χρειάζεται να φτιάξεις δύο τελικές μεταδόσεις, μία για την στριτ και μία για την περιπετειώδη έκδοση. Πλέον υπάρχουν (λόγω ΚΤΜ) λάστιχα 18άρια που μπορούν να κατεβάσουν 150 άλογα και αντίστοιχη ροπή στο δρόμο.


Γενικά είναι καλά μελετημένο και έχοντας δει τα βίντεο το συμπαθώ όλο και περισσότερο. Εξακολουθεί να με ενοχλεί το "έχει εμφάνιση BMW αλλά δεν είναι BMW" ακόμα και το λαδί χρώμα είναι αντιγραφή του "έξτρα" χρώματος του 850GS ADV, αλλά είναι μηχανάκι που θεωρητικά θα έβαζα στο γκαράζ, σε αντίθεση με το προηγούμενο. Έχουν ενσωματώσει όλα τα σύγχρονα μέσα, εκτός από το μπροστινό ραντάρ (που δεν νομίζω να λείψει από πολύ κόσμο).

Μιά μούτζα στον σκηνοθέτη που έχει βάλει τα περάσματα στο χώμα σε γρήγορη ταχύτητα τάχα μου δήθεν μου, δίνει περίεργη εντύπωση για τις αναρτήσεις.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τα προηγούμενα δεν πούλησαν (στην χώρα μας) γιατί 20+ χιλιάρικα μετρητό δεν δίνει κανείς εύκολα, πολύ περισσότερο για ένα μηχανάκι που δεν είναι στάτους σίμπολ.

Η 18 ζάντα πίσω είναι πολύ έξυπνη επιλογή κατασκευαστικά γιατί δεν χρειάζεται να φτιάξεις δύο τελικές μεταδόσεις, μία για την στριτ και μία για την περιπετειώδη έκδοση. Πλέον υπάρχουν (λόγω ΚΤΜ) λάστιχα 18άρια που μπορούν να κατεβάσουν 150 άλογα και αντίστοιχη ροπή στο δρόμο.


Γενικά είναι καλά μελετημένο και έχοντας δει τα βίντεο το συμπαθώ όλο και περισσότερο. Εξακολουθεί να με ενοχλεί το "έχει εμφάνιση BMW αλλά δεν είναι BMW" ακόμα και το λαδί χρώμα είναι αντιγραφή του "έξτρα" χρώματος του 850GS ADV, αλλά είναι μηχανάκι που θεωρητικά θα έβαζα στο γκαράζ, σε αντίθεση με το προηγούμενο. Έχουν ενσωματώσει όλα τα σύγχρονα μέσα, εκτός από το μπροστινό ραντάρ (που δεν νομίζω να λείψει από πολύ κόσμο).

Μιά μούτζα στον σκηνοθέτη που έχει βάλει τα περάσματα στο χώμα σε γρήγορη ταχύτητα τάχα μου δήθεν μου, δίνει περίεργη εντύπωση για τις αναρτήσεις.
Ναι.. θεωρητικά θα έβαζα και εγώ ένα τέτοιο στο γκαράζ, μην σου πω δυο
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Ωραίο μηχανακι....και 1000άρα και πουλάς μούρη και δεν έχεις BMW/KTM/DUCATI, για να σε πούνε φλώρο ότι μοστράρεις το χρήμα.........

Ρεεεεε που φθάσαμε......ρεεεεε...20.000€ για μηχανάκι.........
 

KostasLC

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Triumph Tiger 900 Rally Pro
Η τιμή φαίνεται υψηλή αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει στον ανταγωνισμό μηχανάκι με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (συν τα λοιπά ηλεκτρονικά) πολύ φτηνότερα.
Η ελληνική αντιπροσωπία βγάζει κατά καιρους και άτοκα χρηματοδοτικά, θα δουμε την ανοιξη...
Σαν κάτοχος του 900Rally εγώ κρατάω ότι άκουσαν που έπασχε το 900 και έφεραν βελτιώσεις στο 1200. Ακόμα και για τους κραδασμούς είχαν αναφερθεί παλαιότερα ότι θα αντιμετωπιστούν στο 1200. Όχι ότι είναι τπτ φοβερό, απλά ναι υπαρχουν και τους νιώθεις σε σχέση με τον παλαιό βελουδινο 3κυλινδρο
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Review και σύγκριση με το 900 με το οποίο ταξιδεύουν τα κορίτσια


...ενδιαφέρον βίνδεο...
από πολλές απόψεις...
/// Β

ΥΓ... είναι λιγάκι "ψιλό" βέβαια, άκου "ουάν μήτερ εϊτι"...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τιμοκατάλογος.

Λίγο πιο φθηνό από BMW τελικά.

Τιμή και για το νέο 660.

 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Μάλλον τσιμπημένο τελικά θα έλεγα, νομίζω πως το 1290SAS είναι πιο φθηνό...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μάλλον τσιμπημένο τελικά θα έλεγα, νομίζω πως το 1290SAS είναι πιο φθηνό...
Το gt pro είναι πιο φθηνό, κάπου στα 22 δεν ήταν το S?
Το 30αρι ντεπόζιτο explorer πιο ακριβό.
 
Top Bottom