Ναι... Πέρα από την πλάκα, φτάσανε να πουλάνε όσο οι bmwEυκαιρία!....
(πέρα από την πλάκα, η τιμή όντως είναι καλή αναλογικά με BMW και Ducati, νομίζω πως αυτά φτάνουν το 25αρι)
Θα δείξει η πορεία αν φτάσανε τα υπόλοιπα
Ναι... Πέρα από την πλάκα, φτάσανε να πουλάνε όσο οι bmwEυκαιρία!....
(πέρα από την πλάκα, η τιμή όντως είναι καλή αναλογικά με BMW και Ducati, νομίζω πως αυτά φτάνουν το 25αρι)
25000 δεν έχουν αυτά? Είναι 2-3Κ διαφορά. Θα μου πεις, σιγά μην κολλήσει κάποιος στα 2-3 χιλιάρικα όταν ανεβαίνει εκεί...Ναι... Πέρα από την πλάκα, φτάσανε να πουλάνε όσο οι bmw
Θα δείξει η πορεία αν φτάσανε τα υπόλοιπα
Όχι... Ξεκινάνε πιο χαμηλά από 25000 τα απλά 1250.25000 δεν έχουν αυτά? Είναι 2-3Κ διαφορά. Θα μου πεις, σιγά μην κολλήσει κάποιος στα 2-3 χιλιάρικα όταν ανεβαίνει εκεί...
Θα παίξει ρόλο και το χρηματοδοτικό σίγουρα.
Τα "από" της BMW έχουν πολύ πλάκα.Από 19000 ξεκινάει το απλο gs1250...
Για να είμαστε δίκαιοι, όλων τα "από" έχουν πλάκα και έχουν και κριντζ έξτρα, μιά ματιά στο Αγγλικό configurator (δεν έχουν όλα τα έξτρα τιμή) θα σε πείσει.Τα "από" της BMW έχουν πολύ πλάκα.
Και..πάλι..."ακριβός" είσαι...Από 19000 ξεκινάει το απλο gs1250...
18 ζαντα πίσω... Ξεχνάμε τους στριταδεςΚαι συμπληρώνω:
Εγώ δεν λέω ότι θα πουλήσει καλύτερα από το GS, να εξηγούμαστε! Σίγουρα θα είναι καλό μηχανάκι, θα πιάσει ένα κοινό που θέλει διαφορετικότητα στα ονοφ, ίσως τους πιο στρητάδες. Νομίζω πως περισσότερες πωλήσεις μπορεί να κόψει απο Multi V4 παρά από GS. Για τα Rally δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη μιας και δεν με πολυενδιαφέρει αυτή η κατηγορία, το βλέπω περισσότερο να χτυπάει KTM.
Τα προηγούμενα δεν πούλησαν (στην χώρα μας) γιατί 20+ χιλιάρικα μετρητό δεν δίνει κανείς εύκολα, πολύ περισσότερο για ένα μηχανάκι που δεν είναι στάτους σίμπολ.18 ζαντα πίσω... Ξεχνάμε τους στριταδες
Γενικα φαίνεται μπερδεμένη η τριουμφ.
Πρόβλεψη δική μου... Θα πάει άπατο, όπως πήγαν τα προηγούμενα.
Ναι.. θεωρητικά θα έβαζα και εγώ ένα τέτοιο στο γκαράζ, μην σου πω δυοΤα προηγούμενα δεν πούλησαν (στην χώρα μας) γιατί 20+ χιλιάρικα μετρητό δεν δίνει κανείς εύκολα, πολύ περισσότερο για ένα μηχανάκι που δεν είναι στάτους σίμπολ.
Η 18 ζάντα πίσω είναι πολύ έξυπνη επιλογή κατασκευαστικά γιατί δεν χρειάζεται να φτιάξεις δύο τελικές μεταδόσεις, μία για την στριτ και μία για την περιπετειώδη έκδοση. Πλέον υπάρχουν (λόγω ΚΤΜ) λάστιχα 18άρια που μπορούν να κατεβάσουν 150 άλογα και αντίστοιχη ροπή στο δρόμο.
Γενικά είναι καλά μελετημένο και έχοντας δει τα βίντεο το συμπαθώ όλο και περισσότερο. Εξακολουθεί να με ενοχλεί το "έχει εμφάνιση BMW αλλά δεν είναι BMW" ακόμα και το λαδί χρώμα είναι αντιγραφή του "έξτρα" χρώματος του 850GS ADV, αλλά είναι μηχανάκι που θεωρητικά θα έβαζα στο γκαράζ, σε αντίθεση με το προηγούμενο. Έχουν ενσωματώσει όλα τα σύγχρονα μέσα, εκτός από το μπροστινό ραντάρ (που δεν νομίζω να λείψει από πολύ κόσμο).
Μιά μούτζα στον σκηνοθέτη που έχει βάλει τα περάσματα στο χώμα σε γρήγορη ταχύτητα τάχα μου δήθεν μου, δίνει περίεργη εντύπωση για τις αναρτήσεις.
...ενδιαφέρον βίνδεο...Review και σύγκριση με το 900 με το οποίο ταξιδεύουν τα κορίτσια
Ειδικα εκεινη η φευγαλεα εικονα με το μαγιω.......ενδιαφέρον βίνδεο...
από πολλές απόψεις...
/// Β
Το gt pro είναι πιο φθηνό, κάπου στα 22 δεν ήταν το S?Μάλλον τσιμπημένο τελικά θα έλεγα, νομίζω πως το 1290SAS είναι πιο φθηνό...