Με φτιάχνεις απίστευτα τώρα!Εντυπωσιακή η γραμμή παραγωγής. Σε 2:45 το μηχανάκι γίνεται από μοτέρ πάνω σε τελάρο ready to ride, απίστευτη φάση με βοήθεια υπολογιστή και εργαλείων χειρός συνδεδεμένων με το shop manual, περνάει τεστ και μόλις κρυώσει μπαίνει σε ζελατίνα και κάποια σε κουτί...
Τα tiger 1200 είναι built to order, ξεκινάει μόλις πατήσεις το κουμπί της αγοράς, για την ώρα τα μόνα που φτιάχνει το Χινκλεϊ. Σύντομα, μάλλον πριν το καλοκαίρι, θα ξεκινήσουν τα tiger 900 εκεί. Αποθήκη για περίπου 6500 μηχανές, 4000 μπαίνουν και άλλες τόσες βγαίνουν την ημέρα, το 97% πουλημένες. Δεν μένει στοκ τίποτα.
Εξακολουθεί να είναι εκτός (δικής μου) λογικής τόσα λεφτά για μηχανάκι, αλλά μου άρεσε που είδα πως, ποιοί και όλο το παρασκήνιο. Η triumph έχει πολύ σοβαρή προοπτική για να κάνει πράγματα, είναι πολύ περήφανοι για το r&d, έχουν τρελό ποιοτικό έλεγχο, πολύ ωραίο μηχανουργείο, (υποτίθεται ότι περίπου 1 στα 500 μηχανάκια κάτι έχει που θέλει διόρθωση στον τελικό έλεγχο), λένε ότι το 660 πουλάει σαν τρελό και ότι γενικά είναι οι πρώτοι σε πωλήσεις στην Ευρώπη σε "μεγάλα" μηχανάκια. Εντυπωσιακό και το βαφείο, όλα στο χέρι, πολύ περήφανοι για το pinstriping .
Φωτό μην ζητήσετε, μας είπαν ότι αν βγει κινητό από τσέπη μας πετάνε έξω. Δεν είδαμε τα νέα off road αλλά έρχονται "πιο σύντομα από ότι μπορεί να πιστεύετε", μάθαμε ότι τα μοντέλα αλλάξουν κάθε τέσσερα χρόνια πια γιατί...
Η μοντέρνα τεχνολογία με υπολογιστές και 3D εκτυπώσεις έχει μειώσει τον χρόνο εξέλιξης από 6 χρόνια σε 4 και η εξέλιξη νέου μοντέλου ξεκινάει 15 μέρες μετά την παρουσίαση στον τύπο του εκάστοτε σημερινού. Κανείς δεν σπάει τον κύκλο γιατί θα φύγει ο ανταγωνισμός.
Εγώ ήθελα να φύγω με το bond edition scrambler xe, ζητησα εκπτωτικό κουπόνι για μηχανάκι και πήρα κουπόνι για 50% έκπτωση στο μουσείο τους.
Αν σκεφτεί κανείς πως ξεκίνησε αυτός ο κύκλος ιδιοκτησίας και πόσο γρήγορα έγινε αυτό που είναι σήμερα, κρατώντας και την αίσθηση βιοτεχνίας ακόμα, είναι απίστευτη πορεία. Κέρδισαν τον σεβασμό μου.
Συμφωνώ, εξωτερικά τουλάχιστον φαίνονται πολύ ποιοτικά!Το έχω ξαναπεί...τα top μοντέλα της triumph..σε ποιότητα και φινίρισμα είναι μακράν.. από τον ανταγωνισμό.. ευρωπαϊκό και γιαπωνέζικο..!!!!
Δεν τα γνωρίζετε και πολύ καλά....συνεχιστεΣυμφωνώ, εξωτερικά τουλάχιστον φαίνονται πολύ ποιοτικά!
Δεν είχα ποτέ, τα τελευταία χρόνια έχουν κάνει πολύ καλή δουλεια στο φινίρισμα. Τώρα τι γίνεται μέσα κτλ, δεν ξέρω.Δεν τα γνωρίζετε και πολύ καλά....συνεχιστε
Σίγουρα, όλα μπορεί να βγάλουν κάτι. Το θέμα είναι τι κάλυψη υπάρχει (σε εγγύηση) ή πόσο σοβαρά είναι (για μτχ).Καλά μην τρελλαίνεστε
παντού υπάρχουν θέματα ακόμη και στην καλύτερες οικογένειες.
The hangover μόνοΜακάρι να είναι και στην Ταϊλάνδη έτσι.
Έχω περάσει απ' έξω και είναι εντυπωσιακό, ένα μεγάλο εργοτάξιο και γύρω σχεδόν ζούγκλα.Μακάρι να είναι και στην Ταϊλάνδη έτσι.
Δεν ξέρω αν θα κλείσει εντελώς, πάντως το 900 πάει Αγγλία φέτος μαζί με το 1200 στο εργοστάσιο.Έχω περάσει απ' έξω και είναι εντυπωσιακό, ένα μεγάλο εργοτάξιο και γύρω σχεδόν ζούγκλα.
Είχα διαβάσει ότι πάει για κλείσιμο και ότι ήθελαν να επαναφέρουν την παραγωγή στην Ευρώπη
Από το λίγο που το είδα στην έκθεση και έκατσα πάνω του νομίζω ότι είναι ένα ιδανικό mega on-off για mega αναβάτες. Τα πλαστικά του θα μπορούσαν και με αυτά τα χρήματα θα έπρεπε να ήταν καλύτερα. Αλλά είναι και πανέμορφο το άτιμο'Εχω εντυπωσιαστεί με το 1200, μετά το 36ωρο.
Δεν ξέρω πως πάει σε ρυθμό "τάπα", θα πιούμε μιά μπύρα με τον Απόλλωνα να μάθω σε τι βαθμό οδηγούσε, πάντως δεν έδειξε να ζορίζεται πουθενά σε διαδρομή φουλ φουρκέτα και με πολύ χαμηλή κατανάλωση.
Το μόνο αστείο ήταν πόσο ευαίσθητο είναι το ραντάρ πίσω, το έβλεπα να ανάβει προειδοποίηση στον καθρέφτη συχνά.
Δεν ξέρω αν θα κλείσει εντελώς, πάντως το 900 πάει Αγγλία φέτος μαζί με το 1200 στο εργοστάσιο.
Σοφό....έχω νωπές εικόνες από τακαρισια που μπουκωναν και δεν ξέραμε τι να κάνουμε τα σωληνάκιαΟριστε οι Αγγλάρες !!!
Σου λέει βάλε ένα μακρύτερο σωληνάκι φρένων για γέφυρα....αφού θα στουμπώσει που θα στουμπώσει από λάσπη.... θα βγάλεις φτερό ....συνεχίζεις τη βόλτα σου
Στάλθηκε από το SM-A725F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Λύνεις δαγκάνα ,την φέρνεις από την άλλη με δεματικά και προχωράς χωρίς εμπρός φρένο μέχρι να βγεις !! Η φτιάχνεις ένα πλαστικό να βάλεις ανάμεσα από τα τακάκια (σαν του ποδηλάτου) για να μπορείς να χρησιμοποιείς το φρένο !!Σοφό....έχω νωπές εικόνες από τακαρισια που μπουκωναν και δεν ξέραμε τι να κάνουμε τα σωληνάκια
Τωρα τον μπερδεψες με αυτα που λες!!!!!!!Λύνεις δαγκάνα ,την φέρνεις από την άλλη με δερματικά και προχωράς χωρίς εμπρός φρένο μέχρι να βγεις !! Η φτιάχνεις ένα πλαστικό να βάλεις ανάμεσα από τα τακάκια (σαν του ποδηλάτου) για να μπορείς να χρησιμοποιείς το φρένο !!
Αλλά και αυτά θέλουν το χρόνο τους !!
Γι'αυτό ,ψηλό φτερό φορέβα !!!Τωρα τον μπερδεψες με αυτα που λες!!!!!!!