Να σημειωθεί ότι τα τελευταία χρόνια είχα όλα τα ΚΤΜ (950-990-1290Τ-1090, χώρια τα enduro)
Ποτέ δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα.
Λίγο η κρίση ηλικίας, λίγο και το ready to race που με είχε κουράσει είπα να προχωρήσω σε μια αλλαγή.
Τα οδήγησα όλα πριν αποφασίσω.
Το 1250 μου άρεσε πολύ αλλά απορρίφθηκε λόγω...σούπας.
Τα V4 κούκλα, απίστευτο στήσιμο, με τον αγαπημένο μου V4 κινητήρα και όλα τα ηλεκτρονικά του κόσμου, αλλά ξεφευγε στα χρήματα.
Το Africa κούκλα και αυτό ,το οδηγησα για ολοκληρη μερα αλλα όταν το αφησα πίσω δεν μου έκανε κανένα κλικ στο μυαλό μου να γυρίσω και να το αναζητήσω, καμια καυβλα βρε παιδί μου.
Και στο δρόμο το ιδιο αισθημα ακριβώς.
Triumph δεν είχα ποτέ και όταν το είδα στης παρουσίασεις, υπήρχε ενας ερωτας.
Το οδήγησα αρκετά σαν test ride
Ένα χρόνο μετά και 14.000 χιλ ακόμη αναζητώ την ευκαιρία να την οδηγήσω.
Κινητήρας: με λιγότερη ροπή από 1250 αλλά καλύτερο στα ψηλά και με ηχο που σκοτώνει.
Αναρτήσεις: Πλήρως παραμετροποιήσιμες με αποκάλυψη στο Rally pro που γινετε κανονικό enduro
Quick shifter: Το καλύτερο όλων
Λάστιχα: Karoo street ικανοποιήτικά με ενα τρελο θόρυβο στα 110
Φρένα: Ακόμη προσπαθώ να κάνω εξαέρωση το πίσω
Άνεση: Για τον αναβάτη εξαιρετική με καλή κάλυψη από την ζελατίνα (θα μπορούσε να ήταν και καλύτερη), η σέλα είναι από της ποιο αναπαυτικές που υπάρχουν, η βροχή σε πιάνει μόνο στους αγκώνες και στης κνήμες. Ο συνοδηγός κάθετε πολύ ψηλότερα αλλά δεν ενοχλείτε καθόλου απο τον αέρα.
Κατανάλωση: Σε προσφατο ταξίδι Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη με 150 στο cruise σε ολη την διαδρομή εγραψε 5,6 λιτρα
Οθόνη: Θα μπορούσε να ήταν καλύτερη με περισσότερες πληροφορίες και καλύτερη συνδεσιμότητα με συσκευές (τηλ. κάμερες, ενδοσυννενοηση)
Ποιότητα κατασκευής: Δεν έχει το βάψιμο ενός Αfrica αλλά στα υπόλοιπα όλα δείχνουν καλά συναρμολογημένα.
Στον δρόμο σε ξενίζει το μεγάλο ύψος στην αρχή αλλά με το που κυλήσει της ρόδες της εξαφανίζεται κάτω από τα πόδια σου. Οδηγιέτε με ροή και δεν θέλει πολλά φρένα.
Συντήρηση: ένα μικρό service στα 16,000 με μικρό κόστος και μεγάλο στα 32,000
Απρόοπτα κανένα, εχουναν αναφερθεί περιπτώσεις στο εξωτερικό με καμμένες οθόνες (αντικαταστάθηκαν στην εγγύηση), ξαφνικά σβησίματα (update στο software),ρυμθιστής φωτων που δεν ρυθμίζει (το εχω και εγω αυτό) αλλα νομίζω μεσα στα πλαίσια ενός νεου μοντέλου αυτές ειναι παιδικές ασθενειες που λύνονται.
Καλά όλα τέλεια τα βρίσκεις?
Οχι φυσικά.
Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο είναι ένας κραδασμός - συντονισμός από της 4.500 στροφές και μετά
Προέρχεται από την αλλαγή της σειράς ανάφλεξης του τρικύλινδρου και το έχουν όλα τα μηχανάκια που φοράνε αυτό το μοτέρ.
Οι 4.500 στροφές είναι στα 130 χιλ ταχύτητα ταξιδιού.
Σε στριφτερό δρόμο δεν καταλαβαίνεις, τίποτε, δεν σε νοιάζει κιόλας, αλλά στην εθνική είναι κουραστικό.
Άλλοι το καταλαβαίνουν και τους ενοχλεί (όπως εγώ) και άλλοι οχι
Τι να πω, μαθαίνεις να ζεις με αυτό
Καλή επιλογή η όχι θα δείξει.
Πάντως καιρό είχα να δω μοτο και να ψάχνω αφορμή για ...φευγιώ