Triumph Tiger 1200 2021

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Λύνεις δαγκάνα ,την φέρνεις από την άλλη με δεματικά και προχωράς χωρίς εμπρός φρένο μέχρι να βγεις !! Η φτιάχνεις ένα πλαστικό να βάλεις ανάμεσα από τα τακάκια (σαν του ποδηλάτου) για να μπορείς να χρησιμοποιείς το φρένο !!
Αλλά και αυτά θέλουν το χρόνο τους !!:p
Ρε τι με θυμησες Αυτό το κάναν κάτι φιλοι κατεμαδες και μετά οι βίδες που περίσσευαν δεν ήξεραν τι να τις κάνουν χαχαχαχαχα
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ρε τι με θυμησες Αυτό το κάναν κάτι φιλοι κατεμαδες και μετά οι βίδες που περίσσευαν δεν ήξεραν τι να τις κάνουν χαχαχαχαχα
Δηλαδη, εκτος απο τις βιδες που φευγουν μονες τους, βγαζουν και οι ιδιοι μερικες;;;;; :laugh:
Πως διαολο τσουλανε αυτα τα ΚΤΜ μου λετε;;; :wacky:
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Δηλαδη, εκτος απο τις βιδες που φευγουν μονες τους, βγαζουν και οι ιδιοι μερικες;;;;; :laugh:
Πως διαολο τσουλανε αυτα τα ΚΤΜ μου λετε;;; :wacky:
Δε ξέρω τι μαγκιά κάνανε ,αλλά τα μηχανάκια και φρένα είχανε μετά τα λαμπερά κομμάτια και η χούφτα χούφτα γεμάτη βίδες :ha
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Ρε τι με θυμησες Αυτό το κάναν κάτι φιλοι κατεμαδες και μετά οι βίδες που περίσσευαν δεν ήξεραν τι να τις κάνουν χαχαχαχαχα
Συλλογή....πάντα χρειάζονται :roflmao::roflmao::roflmao:
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Δε ξέρω τι μαγκιά κάνανε ,αλλά τα μηχανάκια και φρένα είχανε μετά τα λαμπερά κομμάτια και η χούφτα χούφτα γεμάτη βίδες :ha
Καλά ρε τσάμπα τα βάζουμε τα βιντεάκια εδώ μέσα, δεν μορφώνεστε καθόλου; Δεν είδατε το promo video του Χελιώτη; Τα φρένα είναι για τις κότες :laugh::roflmao::roflmao:
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Οριστε οι Αγγλάρες !!!
Σου λέει βάλε ένα μακρύτερο σωληνάκι φρένων για γέφυρα....αφού θα στουμπώσει που θα στουμπώσει από λάσπη.... θα βγάλεις φτερό ....συνεχίζεις τη βόλτα σου


Στάλθηκε από το SM-A725F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει;;;;;

 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πως διαολο τσουλανε αυτα τα ΚΤΜ μου λετε;
Όχι, φτάνουν οι αγγελίες "πουλάω το διαμάντι μου, αναζητείται 9Χ0 σε αξιοπρεπή κατάσταση", έχει καταντήσει γελοίο. Να μην μάθεις, δεν αντέχεις την αλήθεια.
 

Mariner

Everflowed
Περιοχή
Ν.Σμύρνη
Όνομα
Μαρίνος
Μοτό
ΚΤΜ 690 Enduro / BMW R1200GS Adv
Ο πορτοκαλίς μονόδρομος τα είχε λυμένα αυτά τα θέματα απο το 2007 με την γέφυρα να γίνεται στο ύψος της τιμονοπλακας και να κατεβαίνουν 2 σωληνάκια στα καλάμια.. Να τα λέμε και αυτά :)
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Μετά από συμβίωση ενός χρόνου και ήδη 14,000 χιλ ρωτήστε ότι θέλετε.
Απαντώ σε όλα...;);)
Να μας πεις λοιπόν αν συνεχίζει να είναι κ@υλωτικος είναι ο ήχος από το φίλτρο κουτί όταν χουφτωνεις το γκάζι!!!
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Μετά από συμβίωση ενός χρόνου και ήδη 14,000 χιλ ρωτήστε ότι θέλετε.
Απαντώ σε όλα...;);)
Άντε, για πες.

Σύγκριση με προηγούμενες μοτό, συντήρηση, απρόοπτα, κτλ. Μου αρέσει πολύ σαν μοτοσυκλέτα!
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Να σημειωθεί ότι τα τελευταία χρόνια είχα όλα τα ΚΤΜ (950-990-1290Τ-1090, χώρια τα enduro)
Ποτέ δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα.
Λίγο η κρίση ηλικίας, λίγο και το ready to race που με είχε κουράσει είπα να προχωρήσω σε μια αλλαγή.
Τα οδήγησα όλα πριν αποφασίσω.
Το 1250 μου άρεσε πολύ αλλά απορρίφθηκε λόγω...σούπας.
Τα V4 κούκλα, απίστευτο στήσιμο, με τον αγαπημένο μου V4 κινητήρα και όλα τα ηλεκτρονικά του κόσμου, αλλά ξεφευγε στα χρήματα.
Το Africa κούκλα και αυτό ,το οδηγησα για ολοκληρη μερα αλλα όταν το αφησα πίσω δεν μου έκανε κανένα κλικ στο μυαλό μου να γυρίσω και να το αναζητήσω, καμια καυβλα βρε παιδί μου.
Και στο δρόμο το ιδιο αισθημα ακριβώς.
Triumph δεν είχα ποτέ και όταν το είδα στης παρουσίασεις, υπήρχε ενας ερωτας.
Το οδήγησα αρκετά σαν test ride
Ένα χρόνο μετά και 14.000 χιλ ακόμη αναζητώ την ευκαιρία να την οδηγήσω.
Κινητήρας: με λιγότερη ροπή από 1250 αλλά καλύτερο στα ψηλά και με ηχο που σκοτώνει.
Αναρτήσεις: Πλήρως παραμετροποιήσιμες με αποκάλυψη στο Rally pro που γινετε κανονικό enduro
Quick shifter: Το καλύτερο όλων
Λάστιχα: Karoo street ικανοποιήτικά με ενα τρελο θόρυβο στα 110
Φρένα: Ακόμη προσπαθώ να κάνω εξαέρωση το πίσω
Άνεση: Για τον αναβάτη εξαιρετική με καλή κάλυψη από την ζελατίνα (θα μπορούσε να ήταν και καλύτερη), η σέλα είναι από της ποιο αναπαυτικές που υπάρχουν, η βροχή σε πιάνει μόνο στους αγκώνες και στης κνήμες. Ο συνοδηγός κάθετε πολύ ψηλότερα αλλά δεν ενοχλείτε καθόλου απο τον αέρα.
Κατανάλωση: Σε προσφατο ταξίδι Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη με 150 στο cruise σε ολη την διαδρομή εγραψε 5,6 λιτρα
Οθόνη: Θα μπορούσε να ήταν καλύτερη με περισσότερες πληροφορίες και καλύτερη συνδεσιμότητα με συσκευές (τηλ. κάμερες, ενδοσυννενοηση)
Ποιότητα κατασκευής: Δεν έχει το βάψιμο ενός Αfrica αλλά στα υπόλοιπα όλα δείχνουν καλά συναρμολογημένα.
Στον δρόμο σε ξενίζει το μεγάλο ύψος στην αρχή αλλά με το που κυλήσει της ρόδες της εξαφανίζεται κάτω από τα πόδια σου. Οδηγιέτε με ροή και δεν θέλει πολλά φρένα.
Συντήρηση: ένα μικρό service στα 16,000 με μικρό κόστος και μεγάλο στα 32,000
Απρόοπτα κανένα, εχουναν αναφερθεί περιπτώσεις στο εξωτερικό με καμμένες οθόνες (αντικαταστάθηκαν στην εγγύηση), ξαφνικά σβησίματα (update στο software),ρυμθιστής φωτων που δεν ρυθμίζει (το εχω και εγω αυτό) αλλα νομίζω μεσα στα πλαίσια ενός νεου μοντέλου αυτές ειναι παιδικές ασθενειες που λύνονται.

Καλά όλα τέλεια τα βρίσκεις?
Οχι φυσικά.
Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο είναι ένας κραδασμός - συντονισμός από της 4.500 στροφές και μετά
Προέρχεται από την αλλαγή της σειράς ανάφλεξης του τρικύλινδρου και το έχουν όλα τα μηχανάκια που φοράνε αυτό το μοτέρ.
Οι 4.500 στροφές είναι στα 130 χιλ ταχύτητα ταξιδιού.
Σε στριφτερό δρόμο δεν καταλαβαίνεις, τίποτε, δεν σε νοιάζει κιόλας, αλλά στην εθνική είναι κουραστικό.
Άλλοι το καταλαβαίνουν και τους ενοχλεί (όπως εγώ) και άλλοι οχι
Τι να πω, μαθαίνεις να ζεις με αυτό
Καλή επιλογή η όχι θα δείξει.
Πάντως καιρό είχα να δω μοτο και να ψάχνω αφορμή για ...φευγιώ
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Να σημειωθεί ότι τα τελευταία χρόνια είχα όλα τα ΚΤΜ (950-990-1290Τ-1090, χώρια τα enduro)
Ποτέ δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα.
Λίγο η κρίση ηλικίας, λίγο και το ready to race που με είχε κουράσει είπα να προχωρήσω σε μια αλλαγή.
Τα οδήγησα όλα πριν αποφασίσω.
Το 1250 μου άρεσε πολύ αλλά απορρίφθηκε λόγω...σούπας.
Τα V4 κούκλα, απίστευτο στήσιμο, με τον αγαπημένο μου V4 κινητήρα και όλα τα ηλεκτρονικά του κόσμου, αλλά ξεφευγε στα χρήματα.
Το Africa κούκλα και αυτό ,το οδηγησα για ολοκληρη μερα αλλα όταν το αφησα πίσω δεν μου έκανε κανένα κλικ στο μυαλό μου να γυρίσω και να το αναζητήσω, καμια καυβλα βρε παιδί μου.
Και στο δρόμο το ιδιο αισθημα ακριβώς.
Triumph δεν είχα ποτέ και όταν το είδα στης παρουσίασεις, υπήρχε ενας ερωτας.
Το οδήγησα αρκετά σαν test ride
Ένα χρόνο μετά και 14.000 χιλ ακόμη αναζητώ την ευκαιρία να την οδηγήσω.
Κινητήρας: με λιγότερη ροπή από 1250 αλλά καλύτερο στα ψηλά και με ηχο που σκοτώνει.
Αναρτήσεις: Πλήρως παραμετροποιήσιμες με αποκάλυψη στο Rally pro που γινετε κανονικό enduro
Quick shifter: Το καλύτερο όλων
Λάστιχα: Karoo street ικανοποιήτικά με ενα τρελο θόρυβο στα 110
Φρένα: Ακόμη προσπαθώ να κάνω εξαέρωση το πίσω
Άνεση: Για τον αναβάτη εξαιρετική με καλή κάλυψη από την ζελατίνα (θα μπορούσε να ήταν και καλύτερη), η σέλα είναι από της ποιο αναπαυτικές που υπάρχουν, η βροχή σε πιάνει μόνο στους αγκώνες και στης κνήμες. Ο συνοδηγός κάθετε πολύ ψηλότερα αλλά δεν ενοχλείτε καθόλου απο τον αέρα.
Κατανάλωση: Σε προσφατο ταξίδι Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη με 150 στο cruise σε ολη την διαδρομή εγραψε 5,6 λιτρα
Οθόνη: Θα μπορούσε να ήταν καλύτερη με περισσότερες πληροφορίες και καλύτερη συνδεσιμότητα με συσκευές (τηλ. κάμερες, ενδοσυννενοηση)
Ποιότητα κατασκευής: Δεν έχει το βάψιμο ενός Αfrica αλλά στα υπόλοιπα όλα δείχνουν καλά συναρμολογημένα.
Στον δρόμο σε ξενίζει το μεγάλο ύψος στην αρχή αλλά με το που κυλήσει της ρόδες της εξαφανίζεται κάτω από τα πόδια σου. Οδηγιέτε με ροή και δεν θέλει πολλά φρένα.
Συντήρηση: ένα μικρό service στα 16,000 με μικρό κόστος και μεγάλο στα 32,000
Απρόοπτα κανένα, εχουναν αναφερθεί περιπτώσεις στο εξωτερικό με καμμένες οθόνες (αντικαταστάθηκαν στην εγγύηση), ξαφνικά σβησίματα (update στο software),ρυμθιστής φωτων που δεν ρυθμίζει (το εχω και εγω αυτό) αλλα νομίζω μεσα στα πλαίσια ενός νεου μοντέλου αυτές ειναι παιδικές ασθενειες που λύνονται.

Καλά όλα τέλεια τα βρίσκεις?
Οχι φυσικά.
Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο είναι ένας κραδασμός - συντονισμός από της 4.500 στροφές και μετά
Προέρχεται από την αλλαγή της σειράς ανάφλεξης του τρικύλινδρου και το έχουν όλα τα μηχανάκια που φοράνε αυτό το μοτέρ.
Οι 4.500 στροφές είναι στα 130 χιλ ταχύτητα ταξιδιού.
Σε στριφτερό δρόμο δεν καταλαβαίνεις, τίποτε, δεν σε νοιάζει κιόλας, αλλά στην εθνική είναι κουραστικό.
Άλλοι το καταλαβαίνουν και τους ενοχλεί (όπως εγώ) και άλλοι οχι
Τι να πω, μαθαίνεις να ζεις με αυτό
Καλή επιλογή η όχι θα δείξει.
Πάντως καιρό είχα να δω μοτο και να ψάχνω αφορμή για ...φευγιώ
Ωραίος, ευχαριστώ!

Είναι στις μελλοντικές επιλογές μου, αρχικά ήμουν ταγμένος στο V4 αλλά με χαλάει λίγο η αυξημένη κατανάλωση, κλάιν το 1-1,5λτ παραπάνω σε σχέση με τα υπόλοιπα αλλά τι συνέπεια έχει στην αυτονομία. Ο κραδασμός/συντονισμός που λες είναι τόσο ενοχλητικός? Συνηθισμένος από τα ΚΤΜ που έχουν μπόλικους, σε ξενίζει τόσο? Μετά τις 4500 συνεχίζει ή είναι απλά το σημείο αυτό που γίνεται το κακό λόγω της ανάφεξης?
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Δεν είναι ακριβώς κραδασμος
Μάλλον περισσότερο σαν συντονισμό θα τον έλεγα
Ξεκινάει από της 4.500 και συνεχίζει μέχρι το άπειρο δεν επηρεάζει πουθενά παρα μονο στο τιμόνι και στα μαρσπιε
Αφήνεις χέρια χέρια στα 180 και δεν καταλαβαίνει τίποτε
Το θέμα βελτιώνεται πολύ με κάποια αντίβαρα που έχουν μεγάλο βάρος και βοηθουν

Α ξέχασα τον άξονα γιατί απλά δεν υπάρχει άξονας.
Επίσης δεν έχει πολλά σημεία δεσιματος
Φώτα από άλλο πλανήτη και προβολακια στον γάμο του καραγκιοζη


Στάλθηκε από το SM-N970F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μπαίνω σήμερα να χαζέψω τιμές στα μεγάλα.

Έχουν ξεφύγει γενικά, οκ.

Το ότι θεωρούσα το 1200 ακριβό αλλά τελικά βγαίνει 10-15% κάτω από το GS με ίδιο εξοπλισμό δεν το περίμενα.
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Και εδώ είναι το κλειδί της οποίας επιτυχίας μπορεί να έχει.
Ποιοτικό και συνάμα φθηνότερο από τον ανταγωνισμό.
Ουσιαστικά χρειάζεται μια σχάρα πίσω και τίποτε άλλο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ε "μια σχάρα" δεν το λες ακριβώς, κάπου 700 ευρώ ο σκελετός για πάνω και πλάι βαλίτσες του εργοστασίου τουλάχιστον, τον οποίο δεν δίνει χωρίς βαλίτσες το configurator, δεν είδα αν είναι πιο φτηνά τα givi χωρίς την στάμπα triumph επάνω και αν έχει βγάλει η bumot ή άλλη εταιρεία.
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Επειδή αυτό το θέμα με απασχολείσαι απίστευτα έχουμε και λέμε:
Πλαϊνές βάσεις: οι ''μαμά'' (που είναι Givi) 400€ η Givi 250€ (της εβγαλε μόλις πριν 15 μερες,μιας και εχει 1 χρονο συμβόλαιο με την Triumph)
Σχάρα top μπορείς να βρεις εύκολα για από πολλές επιλογές.
Βαλίτσες ο καθένας ότι θέλει να βάλει.
Οι επιλογές μετά από ένα χρόνο μόλις τώρα άρχισαν να εμφανίζονται μιας για το μοντέλο είναι νέο αλλά και δεν έχει την δυναμικότητα πωλήσεων της GS.
 
Top Bottom