Triumph Tiger 1200 2021

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Έχω την εντύπωση,
ότι στην πράξη
θα αποδειχτεί "ΜΗΧΑΝΑΡΑ" !!!
/// Β
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο τύπος μιλάει πιο βαρετά από οποιονδήποτε, αλλά έχει ενδιαφέρον το ριβιου. Δεν με πείθει για να δώσω 25+ κασέρι, αλλά έχει κάνει δουλίτσα η τριουμφ.


 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Ο τύπος (επειδή τον παρακολουθώ καιρό) είναι ορκισμένος BMWακιας οπότε και δεν ειναι ''αντικειμενικό'' παραδειγμα.
Ότι θέλετε ρωτάτε.
Ήδη 3500 χιλ onit
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
3500 on it αλλά βλέπω πορτοκαλί καρδιά κατά βάθος στο άβαταρ, δεν την ξεπερνάτε ποτέ.
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Εννοείτε ότι δεν ξεπερνιεται.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ο τύπος (επειδή τον παρακολουθώ καιρό) είναι ορκισμένος BMWακιας οπότε και δεν ειναι ''αντικειμενικό'' παραδειγμα.
Ότι θέλετε ρωτάτε.
Ήδη 3500 χιλ onit
Αντικειμενικό παράδειγμα ή υποκειμενικό;;; Θα μας μπερδέψεις τώρα με το άλλο νήμα...... :laugh:

Ξέρω και άλλον έναν "ορκισμένο" ΒΜWδακια!!! :p
Ζει ανάμεσα μας!!!! :laugh:
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτός ο σαφ είναι λίγο περίεργος στο θέμα κινητήρα, έχει σαφή προτίμηση σε δύο κυλίνδρους, θα αγνοήσω το σχόλιο για το ψηλό δούλεμα του 1200. Αυτά που γράφει για την ανάρτηση και την άνεση δεν τα έχω δει αλλού και μου έκανε εντύπωση. Γενικά το "καλύτερο από το GS" δεν θα έπρεπε να είναι τόσο πολύ δύσκολο, όχι γιατί το GS δεν είναι καλή μοτοσικλέτα αλλά γιατί δεν είναι ΤΟΣΟ μαγική πια όσο την έχουν παρουσιάσει. Τι στο καλό...

 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Νοητά κάνει μια σύγκριση με την τεράστια ροπή του GS σε συναρτηση με της κοντές του σχέσεις.
Εκεί λοιπόν χάνει κατα κράτος το Tiger.
Όσο για τον λοξιγκα στης χαμηλές με την ένα αναβάθμιση έχει εξαλιφθεί.
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι το σχόλιο για το quick shifter.
Κατα την γνώμη μου (και τα έχω οδηγήσει όλα τα ADV) δεν υπάρχει καλύτερο shiftter
Τώρα για όλα τα υπόλοιπα μπορώ να γράψω βιβλίο.......
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έχει παραγινει αυτό με τα βιδεο του σωλήνα ....η παπάρια πέφτει σύννεφο
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Όχι μωρέ, απλά μέσα από την εμπειρία του καθενός μπορεί να καταλάβει ένα-δυο πράγματα για το τι θέλει
(λεω εγώ τώρα, ο άνθρωπος τα θέλω όλα και τα θέλω τώρα)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εντυπωσιακή η γραμμή παραγωγής. Σε 2:45 το μηχανάκι γίνεται από μοτέρ πάνω σε τελάρο ready to ride, απίστευτη φάση με βοήθεια υπολογιστή και εργαλείων χειρός συνδεδεμένων με το shop manual, περνάει τεστ και μόλις κρυώσει μπαίνει σε ζελατίνα και κάποια σε κουτί...

Τα tiger 1200 είναι built to order, ξεκινάει μόλις πατήσεις το κουμπί της αγοράς, για την ώρα τα μόνα που φτιάχνει το Χινκλεϊ. Σύντομα, μάλλον πριν το καλοκαίρι, θα ξεκινήσουν τα tiger 900 εκεί. Αποθήκη για περίπου 6500 μηχανές, 4000 μπαίνουν και άλλες τόσες βγαίνουν την ημέρα, το 97% πουλημένες. Δεν μένει στοκ τίποτα.

Εξακολουθεί να είναι εκτός (δικής μου) λογικής τόσα λεφτά για μηχανάκι, αλλά μου άρεσε που είδα πως, ποιοί και όλο το παρασκήνιο. Η triumph έχει πολύ σοβαρή προοπτική για να κάνει πράγματα, είναι πολύ περήφανοι για το r&d, έχουν τρελό ποιοτικό έλεγχο, πολύ ωραίο μηχανουργείο, (υποτίθεται ότι περίπου 1 στα 500 μηχανάκια κάτι έχει που θέλει διόρθωση στον τελικό έλεγχο), λένε ότι το 660 πουλάει σαν τρελό και ότι γενικά είναι οι πρώτοι σε πωλήσεις στην Ευρώπη σε "μεγάλα" μηχανάκια. Εντυπωσιακό και το βαφείο, όλα στο χέρι, πολύ περήφανοι για το pinstriping .

Φωτό μην ζητήσετε, μας είπαν ότι αν βγει κινητό από τσέπη μας πετάνε έξω. Δεν είδαμε τα νέα off road αλλά έρχονται "πιο σύντομα από ότι μπορεί να πιστεύετε", μάθαμε ότι τα μοντέλα αλλάξουν κάθε τέσσερα χρόνια πια γιατί...

Η μοντέρνα τεχνολογία με υπολογιστές και 3D εκτυπώσεις έχει μειώσει τον χρόνο εξέλιξης από 6 χρόνια σε 4 και η εξέλιξη νέου μοντέλου ξεκινάει 15 μέρες μετά την παρουσίαση στον τύπο του εκάστοτε σημερινού. Κανείς δεν σπάει τον κύκλο γιατί θα φύγει ο ανταγωνισμός.


Εγώ ήθελα να φύγω με το bond edition scrambler xe, ζητησα εκπτωτικό κουπόνι για μηχανάκι και πήρα κουπόνι για 50% έκπτωση στο μουσείο τους.


Αν σκεφτεί κανείς πως ξεκίνησε αυτός ο κύκλος ιδιοκτησίας και πόσο γρήγορα έγινε αυτό που είναι σήμερα, κρατώντας και την αίσθηση βιοτεχνίας ακόμα, είναι απίστευτη πορεία. Κέρδισαν τον σεβασμό μου.
 
Top Bottom