Triumph Tiger 660 vs Trident 660

nick_89

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda XL650V Transalp
Πιστεύω το Tiger 660, είναι το πιο όμορφο και ολοκληρωμένο μηχανάκι της κατηγορίας.
Είναι και πανέμορφο από κοντά!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ πάλι πιστεύω πώς το tiger μπορει να έχει ένα πολύ ωραίο μοτέρ και ωραίο στήσιμο (δεν το έχω καβαλήσει, απο αυτά που βλέπω) αλλά τουλάχιστον σε θέμα ποιότητας σε πλαστικά και τετοια έκαναν όχι απλά εκπτώσεις οι ¨Αγγλοι αλλά φαίνονται τα Κινέζικα πολυτελείας μπροστά του. Ειδικά το οργανάκι του είναι σαν να είναι απο τα LIDL. Το Trident πολύ πιο προσεγμένο.

Σορυ αλλά είχαμε Tiger 1050 (εγώ προσωπικά το Sport το μονόμπρατσο) και το 660 είναι τρελό πισογύρισμα σε ποιότητα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αχ, αυτά τα ταξίδια Κόρινθο, Χαλκίδα, οι βόλτες στα Βίλια... Δεν ξέρω, χωρίς τζελ, θερμαινόμενη στολή και μία στάση, βγαίνει;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το έχεις δει από κοντά;
Αν εννοείς εμένα βέβαια αλλιώς δεν θα σχολίαζα. Το ξαναλέω δεν το έχω οδηγήσει, μπορεί να είναι εξαιρετικό στον δρόμο. Αλλά απο μια μοτοσυκλέτα σε αυτά τα χρήματα θες και μια ποιότητα στα περιφερειακά. Καταλαβάινω πώς ο τρικύλινδρος είναι ακριβός στην κατασκευή και ξεχωρίζει το Triumph απο τα άλλα της κατηγορίας αλλά στα πλαστικά, στα όργανα, στο μπροστά σύστημα με τις τιμονόπλακες και στις αναρτήσεις χωρίς καμία ρύθμιση έπρεπε να είναι καλύτερα τα πράγματα και να μην θυμίζει Tracer 700 πρώτης γενιάς. Και ας ήταν και 600-700€ ακριβότερο. Γνώμη μου.
 

nick_89

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda XL650V Transalp
Και εγώ το έχω δει, σε μια βόλτα που είχαμε πάει ένα φίλο Μέγαρα. Το καβαλούσε μια κοπέλα και όταν το πάρκαρε το χάζευα.
 

doctoras

Μέλος
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Chris
Μοτό
GSX250R
Εγώ πάλι πιστεύω πώς το tiger μπορει να έχει ένα πολύ ωραίο μοτέρ και ωραίο στήσιμο (δεν το έχω καβαλήσει, απο αυτά που βλέπω) αλλά τουλάχιστον σε θέμα ποιότητας σε πλαστικά και τετοια έκαναν όχι απλά εκπτώσεις οι ¨Αγγλοι αλλά φαίνονται τα Κινέζικα πολυτελείας μπροστά του. Ειδικά το οργανάκι του είναι σαν να είναι απο τα LIDL. Το Trident πολύ πιο προσεγμένο.

Σορυ αλλά είχαμε Tiger 1050 (εγώ προσωπικά το Sport το μονόμπρατσο) και το 660 είναι τρελό πισογύρισμα σε ποιότητα.
Φίλος καταρχάς όπως προστάζει η εποχή trident & tiger μοιράζονται τα πάντα, οι διάφορες είναι λίγες και περιορίζονται στο αισθητικό και στο έργο-γεωμετρικό
Συνεπώς κατασκευαστικά ότι ισχύει για το ένα ισχύει και για το αλλο

Τωρα ε ναι δε μπορούν να συγκριθούν μοντέλα της μεγάλης κατηγορίας με την μεσαία, αλλο το ένα αλλο το αλλο. Αν θέλεις να δεις κατασκευαστικές αρτιότητες πας στο tiger1200

Ωστόσο μπορεί το όργανο των 660 να μην εντυπωσιάζει, όπως δε εντυπωσίαζε το όργανο το tiger1050 όμως προσφέρουν πολύ περισσότερες λεπτομέρειες συγκριτικά με τότε

δε κάθισα να μελετήσω κατασκευαστικά τα μηχανάκια όμως όπως και σε παλαιότερα μοντέλα η τριουμφ όχι δε υπολείπεται έναντι των Ιαπώνων ενδέχεται να είναι και ένα σκαλί πάνω συγκριτικά με κάποιους.

Προσωπικά το trident μου αρέσει πολύ, όμως μου είναι εντελώς αποκρουστικό αυτό το κοψοκωλικο με την πινακίδα αποκομμένη από την ουρά, ίσως η ουρα του tiger να προσαρμόζεται στο trident

το tiger660 ναι μεν αλλά…έχει κάτι( η δεν έχει κατι) που δεν με πείθει αισθητικά. Κατά τα αλλά ίσως είναι το ιδανικό μηχανάκι στην κατηγορία
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Φίλος καταρχάς όπως προστάζει η εποχή trident & tiger μοιράζονται τα πάντα, οι διάφορες είναι λίγες και περιορίζονται στο αισθητικό και στο έργο-γεωμετρικό
Συνεπώς κατασκευαστικά ότι ισχύει για το ένα ισχύει και για το αλλο

Τωρα ε ναι δε μπορούν να συγκριθούν μοντέλα της μεγάλης κατηγορίας με την μεσαία, αλλο το ένα αλλο το αλλο. Αν θέλεις να δεις κατασκευαστικές αρτιότητες πας στο tiger1200

Ωστόσο μπορεί το όργανο των 660 να μην εντυπωσιάζει, όπως δε εντυπωσίαζε το όργανο το tiger1050 όμως προσφέρουν πολύ περισσότερες λεπτομέρειες συγκριτικά με τότε

δε κάθισα να μελετήσω κατασκευαστικά τα μηχανάκια όμως όπως και σε παλαιότερα μοντέλα η τριουμφ όχι δε υπολείπεται έναντι των Ιαπώνων ενδέχεται να είναι και ένα σκαλί πάνω συγκριτικά με κάποιους.

Προσωπικά το trident μου αρέσει πολύ, όμως μου είναι εντελώς αποκρουστικό αυτό το κοψοκωλικο με την πινακίδα αποκομμένη από την ουρά, ίσως η ουρα του tiger να προσαρμόζεται στο trident

το tiger660 ναι μεν αλλά…έχει κάτι( η δεν έχει κατι) που δεν με πείθει αισθητικά. Κατά τα αλλά ίσως είναι το ιδανικό μηχανάκι στην κατηγορία
Εμένα μου έκαναν κακή εντύπωση πλαστικά πόσο λεπτά ήταν και κουνιοντουσαν, οι τιμονοπλακες μπροστά όπως και το όργανο που έμοιαζε σαν παιχνίδι από τα jumbo. Όταν πληρώνεις 9500€ εμένα αυτά θα με χάλαγαν και δεν θα ψώνιζα. Εμένα. Άλλον μπορεί όχι. Κατά τα άλλα σε πλαίσιο αναρτήσεις μοτέρ μπορεί να είναι τέλειο. Δεν το έχω οδηγήσει δε ξέρω. Αλλά κάπου πρέπει να καταλάβουν και οι κατασκευαστές πως συνέχεια πόσο γυρίσματα δε γίνεται. Βάλε δίπλα ένα fazer 600 του 2006 και θα σου φαίνεται πως ειναι μια κατηγορία πάνω σε ποιότητα τουλάχιστον. Δηλαδή φτάσαμε να μην μας κάνει κέφι με πολλές μηχανές έτσι όπως τις φτιάχνουν. Δεν μιλάω μόνο για το 660 αλλά τείνει να γίνει ο κανόνας. Να δώσεις τη παλιά σου να πας σε κάτι υποδεέστερο ποιοτικά ένα πράγμα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εμένα μου έκαναν κακή εντύπωση πλαστικά πόσο λεπτά ήταν και κουνιοντουσαν, οι τιμονοπλακες μπροστά όπως και το όργανο που έμοιαζε σαν παιχνίδι από τα jumbo. Όταν πληρώνεις 9500€ εμένα αυτά θα με χάλαγαν και δεν θα ψώνιζα. Εμένα. Άλλον μπορεί όχι. Κατά τα άλλα σε πλαίσιο αναρτήσεις μοτέρ μπορεί να είναι τέλειο. Δεν το έχω οδηγήσει δε ξέρω. Αλλά κάπου πρέπει να καταλάβουν και οι κατασκευαστές πως συνέχεια πόσο γυρίσματα δε γίνεται. Βάλε δίπλα ένα fazer 600 του 2006 και θα σου φαίνεται πως ειναι μια κατηγορία πάνω σε ποιότητα τουλάχιστον. Δηλαδή φτάσαμε να μην μας κάνει κέφι με πολλές μηχανές έτσι όπως τις φτιάχνουν. Δεν μιλάω μόνο για το 660 αλλά τείνει να γίνει ο κανόνας. Να δώσεις τη παλιά σου να πας σε κάτι υποδεέστερο ποιοτικά ένα πράγμα.
Συμφωνώ....σήμερα ήμουν με έναν φίλο και σχολιαζαμε αυτό που έχει κάνει η bmw με το πίσω φανάρι.
Το κατήργησε εντελώς και ανάβει μαζί με τα φλας, με συνέπεια να μην φαίνεται καθαρά το φλας όταν πατάς φρενο.
Και αυτό το θεωρούν αναβάθμιση, πέρα ότι έχουν γλυτώσει χρήμα από την κατάργηση ενός Φαναριου
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
18-24 Μαρτίου test ride days για το Tiger 660 και σας λύνονται όλες οι απορίες

 

nick_89

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda XL650V Transalp
Θα κάνεις καμιά βόλτα για κάνα τεστάκι?
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Αν ρωτάς εμένα, όχι. Δε με ενδιαφέρει το tiger
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Τι μπορείς να πάρεις με το 1000κακι της προσφοράς;
Σε δίνουν 2 πακετακια να διαλέξεις:
TIGER SPORT 660, ΤΩΡΑ ΜΕ ΚΕΡΔΟΣ €1.000! – Προσφορά από την Triumph
17 March 2023 BikerSpirit Tiger Sport 660, Triumph, Αγορά
Η καλύτερη μοτοσυκλέτα της κατηγορίας γίνεται ακόμη πιο πλήρης.
Απόκτησε τώρα τη best seller σπορ adventure της Triumph υπέρ-εξοπλισμένη με δωρεάν αξεσουάρ αξίας €1.000.
Επίλεξε ανάμεσα στο πακέτο COMMUTE* ή στο πακέτο PROTECT** για να τελειοποιήσεις τη νέα σου Tiger Sport 660.
Τα πακέτα περιλαμβάνουν:
*COMMUTE PACK: προστατευτικά πλαισίου, κεντρική βαλίτσα για 2 κράνη, βάση, σχάρα & μαξιλαράκι βαλίτσας, καπάκι βαλίτσας στο χρώμα της μοτοσυκλέτας.
**PROTECT PACK: χούφτες, προστατευτικά πλαισίου, συναγερμός Protect+, κιτ τοποθέτησης συναγερμού, tank pad.
Η προσφορά ισχύει για περιορισμένο αριθμό μοτοσυκλετών.


Πηγή αναφέρεται και παραπανω : www.bikerspirit.gr
 
Top Bottom