Triumph Tiger 800 (όχι XC)

vkats

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Triumph Tiger 800
Παραδόξως σχεδόν όλοι όταν αναφέρονται στο Tiger 800 εννοούν το XC, την πιο Off έκδοση του μοντέλου. Κάπου είναι λογικό γιατί το Tiger κατατάσσεται στην On-Off κατηγορία οπότε οι περισσότεροι εξετάζουν τις Off δυνατόοτητές του όπου υπερτερεί το XC.
Δυστυχώς όμως έτσι πέφτει στην αφάνεια ένα καταπληκτικό μηχανάκι (εμ βέβαια, δεν θα βλογήσεις τα γένια σου;) όπως είναι το απλό 800άρι.
Νομίζω οτι αποτελεί την καλύτερη επιλογή στην πιο On άκρη της κατηγορίας σε σχέση με το τι προσφέρει και το πόσο κοστίζει.
Είναι πολύ δυνατό, γρήγορο καιευέλικτο μέσα στην πολη, ταξιδεύει πολύ άνετα ακόμα και δικάβαλο με πολύ ψηλές ταχύτητες και είναι αρκετά Off για να αντιμετωπίζει ανετότατα τους ελληνικούς βομβαρδισμένους δρόμους. Περνάει άνετα και γρήγορα από χωματόδρομους αλλά φυσικά δεν μιλάμε για βουνό ή απάτητο χώμα.
Νομίζω όμως οτι αυτά είναι όλα όσα ζητάμε σήμερα οι περισσότεροι στην Ελλάδα από ένα On-Off.

Τι λέτε εσείς;
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πολύ καλό, δυνατό-ροπάτο και στριφτερό.
Έκανα test ride όταν πρωτόρθε, το 2011. Kι αυτό που έχεις και το XC.
Πόσα χλμ έχεις?
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
Είναι όντως πολύ καλό, το είχα κάνει βόλτα και εγώ το απλό και μου άρεσε πολύ. Γκάζι,φρένα, άνεση! Υστερεί λίγο στην κατανάλωση αλλά, εντάξει 3 κύλινδρο είναι! Όντως για ον-οφ πιο κοντά στο ον ίσως είναι κορυφή. Το σκεφτόμουν και εγώ αλλά με κέρδισε 800αρι μου! Καλοτάξιδο εύχομαι!
 

vkats

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Triumph Tiger 800
Οχι πολλά. Μόνο 4,500 km από τον Σεπτέμβριο που το πήρα

Από κατανάλωση όντως τσιμπάει λίγο (6.5/100) ίσως γιατί σε προδιαθέτει να χτυπάς κόφτη συνέχεια... Χεχεχε....
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλοταξιδο Βασιλη..
βαλε καμμια φωτο απο το τρικυλινδρο, να το καμαρωσουμε
 

la veloce

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
theoharis
Μοτό
Multistrada 1200s
Πάρα πολύ καλό μηχάνημα και με δυνατό σέρβις στην Θεσσαλονίκη. Παρολίγον κάτοχος της. Φοβερό και αξιόπιστο μοτέρ :ok:
 

vkats

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Triumph Tiger 800
Καλά, για το σέρβις δεν εχω λόγια!!! Τις προάλλες είχα μια σχεδόν στατική χαζοπτώση και έσπασα τη μανέτα του συμπλέκτη. Να σκεφτείς οτι σηκώθηκε και ήρθε βραδυάτικα ο Παναγιώτης και μου την άλλαξε μες το δρόμο!!!
 

la veloce

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
theoharis
Μοτό
Multistrada 1200s
Να σκεφτείς οτι σηκώθηκε και ήρθε βραδυάτικα ο Παναγιώτης και μου την άλλαξε μες το δρόμο!!!
Ένας από τους λόγους που θα την έπαιρνα είναι γιατί υπάρχει ο Παναγιώτης. Μάστορας με ήθος και γνώσεις.
 

bogart

Μέλος
Περιοχή
Άλιμος
Όνομα
Αντρέας
Μοτό
BMW F800 GS (08)
Πολυ ωραιος ο καινουργιος τιγρης, μου αρεσει πολυ!
Αυτο που δεν μου αρεσει ομως ειναι το ενιαιο πλαισιο μαζι με το υποπλαισιο.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Βασιλη @vkats, μηπως θα μπορουσες να γραψεις λιγα λογια για τη συμβιωση σου με το μηχανακι μεχρι τωρα, καθως πρεπει να τοχεις φορτωσει χιλιομετρα? Τι εχει βγαλει/θελησει/χρειαστει, πως κραταει το πισω αμορτισερ της Showa στο περασμα των χιλιομετρων, ποση ζεστη βγαζει τους καλοκαιρινους μηνες στην πολη, την ανεση της σελας σε βαθος χρονου και το ποσο ανετο ειναι για την συνεπιβατηδα στα ταξιδια.

Το μηχανακι το εχω οδηγησει και το ξερω, στην ασφαλτο ειναι απλα εξαιρετικο απο στησιμο/κινητηρα αλλα θαθελα να μαθω για τα παραπανω που ρωτησα για χρηση σε βαθος χρονου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nikos_pc

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
TIGER 800 XC
Μετά από ένα χρόνο με το tiger 800 xc και 12000χλμ. εγώ έχω την εξής άποψη. Μακάρι να το είχα πάρει νωρίτερα θα πω.

Ο κινητήρας είναι άλλο πράγμα, πριν το οδηγήσω ήθελα άφρικα τώρα δεν το αλλάζω με τίποτα. 1ον μου αρέσει η κλοτσιά που σου δίνει στην αρχή στις 3 και μετά στις 6 χιλιάδες στροφές, μου αρέσει που δεν σκορτσάρει καθόλου εύκολα, του βάζεις μία 6 και πας όπου θέλεις. 2ον Δύναμη τι να πεις δεν χρειάζεται πιστεύω με τα αλόγατα που έχει. 3ον Ο ήχος είναι σαν ηλεκτρικό δράπανο αλλά μετά από λίγο σου αρέσει. Από κατανάλωση από 5,3 μέχρι 7 λίτρα στα 100. Ο κινητήρας δεν είναι για πόλη επειδή σου αρέσει συνέχεια να τραβάς το γκάζι και να ακούς το σφύριγμα του με αποτέλεσμα να λες ότι καίει, επίσης στο χώμα θέλει αρκετό παιχνίδι με τον συμπλέκτη γιατί δεν κρατάς αλλιώς τα πολλά χλμ. που βγάζει σε χρόνο dt.
Οι αναρτήσεις μου φαίνονται παρά τα 60000χλμ ότι δουλεύουν άψογα και σωστά σε όλα τα στυλ οδήγησης και σε όλα τα τερέν.
Φρένα μμμ ενώ είναι αρκετά δυνατά και σταματάς πιο πριν από εκεί που περίμενες έχει κάτι θέματα όπως στο πίσω τροχό το ABS δεν μου αρέσει καθόλου που επεμβαίνει τόσο εύκολα, ίσως φταίει ότι η μηχανή πρέπει να είναι μπροστόβαρη αλλά θα προτιμούσα το ABS του τρανσαλπ.
Σε γενικό σύνολο η μηχανή είναι αρκετά καλοστημένη και σε κανένα δεν θα του ξινίσει η αγορά και η χρήση της ότι γούστα και να έχει. Η διαφορά με το μοντέλο του @vkats είναι μόνο σε 2 σημεία στους τροχούς και στις αναρτήσεις, δεν το έχω οδηγήσει αλλά πιστεύω δεν θα έχει και τρελή διαφορά σε σχέση με το δικό μου.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Το πρόβλημα μ αυτά τα μηχανάκια είναι στη συντήρηση και στη βλάβη.
-Λίγα ανταλλακτικά (δεν θα βρεις μεταχειρισμένα.
-Λίγοι μάστορες (και πάντα ΕΝΑΣ ειδικός επιστήμονας που ξέρει απ αυτά)
-Τσουχτερές τιμές.
Ποτέ δεν τα είδα με καλό μάτι όλα αυτά και έχω ακούσει ιστορίες που μ έχουν
κάνει έξω φρενών (όσο έχεις εγγύηση θα στην αλλάζω εγώ τη μίζα τσάμπα πχ)
Άσε που Χόντα (ένα τυχαίο όνομα) θα βρεις παντού σ:inlove:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Επανερχομαι στο θεμα καθως το εψαξα περισοτερo, το "θεμα" που εχει το Tiger 19/17 XR σε σχεση με το 21/17 XC ειναι οτι δεν εχει ακολουθησει το τελευταιο στην αναβαθμιση των αναρτησεων στις γενιες 2 και 3 οπου το XC εχει αποκτησει αναρτησεις της White Power (WP). Επισης δεν εχει καμια ρυθμιση στις αναρτησεις εκτος απο υδραυλικη προφορτιση του πισω ελατηριου, σε αντιθεση με το XC. Και επισης εχει μεγαλυτερη ακτινα στροφης και διαφορετικη αισθηση του μπροστινου λογω διαφορετικων τιμων rake/trail και φυσικα διαφορετικου ελαστικου - 100/90-19 αντι για 90/90-21. Η δε ποιοτητα κυλισης, ενω ητανε παρομοια με τα Tiger XC πρωτης γενιας καθως ειχανε ολα αναρτησεις της Showa, ειναι κατωτερη στις γενιες 2 (2015-17) και 3 (2018-τωρα) στις οποιες τα XC εχουν αναρτησεις WP. Αυτος ειναι και ο λογος που αρκετοι προτιμουν το XC ακομη και στη βορεια Ευρωπη ενω δεν εχουν σκοπο να το πανε στο χωμα.

Αυτα περι ειδοποιων διαφορων του 19/17 με τις χυτες ζαντες - που εχει το αρκτικολεξο XR απο το 2015 και μετα, δηλ. τη δευτερη γενια - με το 21/17 XC. Τα μηχανακια της 2ης γενιας και μετα εχουν ride by wire με rider modes και cruise control ενω τα μηχανακια 3ης γενιας εχουνε οργανα τυπου TFT και πολλες αλλες βελτιωσεις, με κυριοτερη το κοντημα της 1ης ταχυτητας που ητανε πολυ μακρια στα μηχανακια 1ης και 2ης γενιας και που ειναι ουσιαστικη αλλαγη για το XC και τις χωματινες δυνατότητές του.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Σχετικα με αξιοπιστια, τα Tiger 800 εχουν βγει σχετικα αξιοπιστα, ειδικα ο κινητηρας δεν εχει τα θεματα που ειχανε τα Tiger 1050. Τα μηχανακια πρωτης γενιας (2010-2014) εχουνε θεμα με τη μιζα, η οποια εχει αλλαχτει στα μοντελα του 2014 και φυσικα στα 2ης γενιας και μετα. Παρ'ολα αυτα, υπαρχουν μεμονωμενες περιπτωσεις με θεματα μιζας ακομη και σε μεταγενεστερα μηχανακια. Επισης ο 3κυλινδρος κινητηρας αρχιζει να τσιμπαει λιγο λαδακι μετα απο καποια χιλιομετρα και θελει περιοδικο κοιταγμα και top-up (το manual λεει αλλαγη καθε 10000χμ αλλα πολλοι ιδιοκτητες το αλλαζουν σε λιγοτερα).

Χρειαζονται ρυθμιση βαλβιδων καθε 20000χμ και αυτη ειναι σχετικα μεγαλη δουλεια καθως πρεπει να λυθουνε πολλα πραγματα για να φτασει κανεις στις βαλβιδες. Επισης το φιλτρο αερα δεν εχει ευκολη προσβαση, που ειναι θεμα ειδικα για το XC πχ σε μεγαλο ταξιδι off-road σε Ασια/Αφρικη. Το κοστος μεγαλου σερβις με ρυθμιση βαλβιδων ειναι εξαιρετικα ακριβο σε βορεια Ευρωπη και Αμερικη, και το κακο ειναι οτι δεν υπαρχουν αρκετα μη εξουσιοδοτημενα συνεργεια με σχετικη τεχνογνωσια. Στα μοτερ 2ης γενιας και μετα χρειαζεται επισης μια ειδικη δουλεια στο σερβις των 20000χμ (one off) για να παρθουν τα μποσικα της αλυσιδας του εκκεντροφορου και αυτη η δουλεια απαιτει ειδικα εργαλεια που συνηθως μονο τα εξουδιοδοτημενα εχουν.

@KTiNoS: ειδα επισης το σχετικο θεμα σου στο moto.gr, τα Triumph εχουν σαφως καποιες ιδιαιτεροτητες αλλα μπορει να ασχοληθει καποιος και μονος του σε αντιθεση πχ με ενα Ducati. Επισης δεν ειδα να υπαρχει ελλειψη / μεγαλος χρονος αναμονης ανταλλακτικων.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Σχετικα με αξιοπιστια, τα Tiger 800 εχουν βγει σχετικα αξιοπιστα, ειδικα ο κινητηρας δεν εχει τα θεματα που ειχανε τα Tiger 1050. Τα μηχανακια πρωτης γενιας (2010-2014) εχουνε θεμα με τη μιζα, η οποια εχει αλλαχτει στα μοντελα του 2014 και φυσικα στα 2ης γενιας και μετα. Παρ'ολα αυτα, υπαρχουν μεμονωμενες περιπτωσεις με θεματα μιζας ακομη και σε μεταγενεστερα μηχανακια. Επισης ο 3κυλινδρος κινητηρας αρχιζει να τσιμπαει λιγο λαδακι μετα απο καποια χιλιομετρα και θελει περιοδικο κοιταγμα και top-up (το manual λεει αλλαγη καθε 10000χμ αλλα πολλοι ιδιοκτητες το αλλαζουν σε λιγοτερα).

Χρειαζονται ρυθμιση βαλβιδων καθε 20000χμ και αυτη ειναι σχετικα μεγαλη δουλεια καθως πρεπει να λυθουνε πολλα πραγματα για να φτασει κανεις στις βαλβιδες. Επισης το φιλτρο αερα δεν εχει ευκολη προσβαση, που ειναι θεμα ειδικα για το XC πχ σε μεγαλο ταξιδι off-road σε Ασια/Αφρικη. Το κοστος μεγαλου σερβις με ρυθμιση βαλβιδων ειναι εξαιρετικα ακριβο σε βορεια Ευρωπη και Αμερικη, και το κακο ειναι οτι δεν υπαρχουν αρκετα μη εξουσιοδοτημενα συνεργεια με σχετικη τεχνογνωσια. Στα μοτερ 2ης γενιας και μετα χρειαζεται επισης μια ειδικη δουλεια στο σερβις των 20000χμ (one off) για να παρθουν τα μποσικα της αλυσιδας του εκκεντροφορου και αυτη η δουλεια απαιτει ειδικα εργαλεια που συνηθως μονο τα εξουδιοδοτημενα εχουν.

@KTiNoS: ειδα επισης το σχετικο θεμα σου στο moto.gr, τα Triumph εχουν σαφως καποιες ιδιαιτεροτητες αλλα μπορει να ασχοληθει καποιος και μονος του σε αντιθεση πχ με ενα Ducati. Επισης δεν ειδα να υπαρχει ελλειψη / μεγαλος χρονος αναμονης ανταλλακτικων.
Γιώργο υπάρχει στο Νησί ο muddy sump, ο οποίος αν θυμάμαι έχει πάρει εξουσιοδότηση από την Triumph να κάνει συντηρήσεις/επισκευές.
Έχει ανεβάσει και στο σωλήνα πολλά επεξηγηματικά βίντεο με τις βασικές εργασίες που μπορείς να κανεις μόνος σου.

Επίσης έχει εκδόσει και ο Haynes το αντίστοιχο manual το οποίο ήταν πολύ επεξηγηματικό και μπορούσες να κανεις σχεδόν τα πάντα μόνος, αν βέβαια πιάνουν τα χέρια σου και είχες και τα ανάλογα εργαλεία.

Ωραίο μηχανάκι διάλεξες ρε φίλε!
Ζηλεύω λίγο...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

vkats

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Triumph Tiger 800
Βασιλη @vkats, μηπως θα μπορουσες να γραψεις λιγα λογια για τη συμβιωση σου με το μηχανακι μεχρι τωρα, καθως πρεπει να τοχεις φορτωσει χιλιομετρα? Τι εχει βγαλει/θελησει/χρειαστει, πως κραταει το πισω αμορτισερ της Showa στο περασμα των χιλιομετρων, ποση ζεστη βγαζει τους καλοκαιρινους μηνες στην πολη, την ανεση της σελας σε βαθος χρονου και το ποσο ανετο ειναι για την συνεπιβατηδα στα ταξιδια.

Το μηχανακι το εχω οδηγησει και το ξερω, στην ασφαλτο ειναι απλα εξαιρετικο απο στησιμο/κινητηρα αλλα θαθελα να μαθω για τα παραπανω που ρωτησα για χρηση σε βαθος χρονου.

Καλή χρονιά με υγεία σε όλους!!!

Συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση αλλά είχα μέρες να μπω στο forum.

Το μηχανάκι μου έχει τώρα περίπου 35.000 χλμ. Εκτός από λάστιχα, λάδια, φίλτρα και τακάκια δεν έχει χρειαστεί απολύτως τίποτε άλλο λόγω βλαβης.

Ο κινητήρας είναι το ίδιο ζωηρός και ελαστικός όπως πάντα και δεν έχω δει να τσιμπάει λαδάκι (τουλάχιστον ακόμα). Το πίσω αμορτισέρ κρατάει ακόμα σταθερά αν και όπως ξέρεις έχει μόνο ρυθμιση προφόρτισης ενώ τα μπροστινά δεν έχουν καμμία ρύθμιση.

Η ζέστη του κινητήρα το καλοκαίρι στην πόλη είναι μεγάλο πρόβλημα. Δεν φοράς με τίποτε βερμούδα (ούτως ή άλλως δεν φοράω...) αλλά και με λεπτό τζήν είναι ενοχλητική στα πόδια μερικές φορές.

Το υλικό στις δύο σέλλες κατά τη γνώμη μου ήταν κουραστικό για πολλά χιλιόμετρα και τις βελτίωσα και τις δύο με τοποθέτηση τζελ. Αρα η συνεπιβάτης τη βγάζει μια χαρά ακουμπώντας και στα μαξιλαράκια της πίσω μπαγκαζιέρας.

Γενικά θεωρώ οτι για τις δικές μου απαιτήσεις και για την τιμή του (καινούριο 8.990 το 2014) αποδείχθηκε ένα καταπληκτικό μηχανάκι ειδικά στο δρόμο μιας και δεν ασχολούμαι με χώμα.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Να πω κ εγώ κάτι. Μια ημέρα, κάνω μια βολτίτσα. Τραχειά, δρυόπη, και παραλιακό Επιδαύρου για Λυγουριό. Σταματάω σε μια βρύση που υπάρχει πριν την Δρυόπη για χαλάουα. Ακούω από μακριά ένα σφύριγμα, μια αναμπουμπούλα και ένα ουρλιαχτό. Γυρνάω το τσακίρικο το μάτι μου, και βλέπω για δεύτερα, ένα λευκό 800 (όχι xc) να πηγαίνει μαλιά, κόσα, μπερέτα. Κατ αρχήν μπράβο στον οδηγό, αλλά δεν ήταν μόνο αυτό. Βλέπω μια μπασίκλα, ακλόνητη, σταθερή, να περνά τα εσάκια σαν ευθεία, τα σαμαράκια σαν να μην υπάρχουν, την αλλαγή πορείας ευθεία και μένω άγαλμα. Το μοτοσακό αυτό τα σπάει. Αυτό κατάλαβα κ το ερωτεύτηκα. Αν μπορεί κάποιος να μου το χαρίσει, δεν θα έλεγα όχι. Καλή χρονιά να έχετε.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
@KTiNoS: ειδα επισης το σχετικο θεμα σου στο moto.gr, τα Triumph εχουν σαφως καποιες ιδιαιτεροτητες αλλα μπορει να ασχοληθει καποιος και μονος του σε αντιθεση πχ με ενα Ducati. Επισης δεν ειδα να υπαρχει ελλειψη / μεγαλος χρονος αναμονης ανταλλακτικων.
Γιώργο κατ αρχήν έπεσα κι εγώ θύμα της μίζας και αυτά που άκουσα από την εταιρία δεν μου άρεσαν καθόλου.
Αν το κόμπλερ ήταν μικρό και χαλούσε τη μίζα έπρεπε να αλλαχτεί με ανάκληση
και όχι να φτάσει στα 50000 το μηχανάκι
και να σκάσει και η μίζα μαζί.
Κι αυτά που είπαν πάλι δεν ήταν σωστά γιατί η νέα μίζα
είναι σαφώς διαφορετική από την παλιά.
Τέτοια ανταλλακτικά δεν βρίσκεις 2ο χέρι όπως ας πούμε σ ένα TDM Vstrom κλπ
Εγώ έχω καταλήξει στα συμπεράσματα μου πάντως.
Ν ασχοληθώ μόνος μου δεν έχω το χρόνο και κουράζομαι πολύ στη δουλειά.
Στο κάτω κάτω δεν έχω και καμία σχέση επαγγελματική με κάτι τέτοια.
Έχω εργαλεία, κάνω κάποιες βασικές εργασίες αλλά μην φανταστείς
ότι θα κάτσω με τις ώρες στα φόμουμ να ψάχνω γιατί δεν παίρνει το ριμάδι μπρος.
Εύχομαι σε όλους καλά χλμ και απροβλημάτιστα.
Ντουκάτι είχα παλιά ένα 900ςς
Μ αυτό το μηχανάκι χάρηκα πολύ 2 φορές.
Την ημέρα που το αγόρασα και την ημέρα που το πούλησα.
:cool:
 
Top Bottom