Triumph Tiger 800 (όχι XC)

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
@KTiNoS: σεβαστη η αποψη σου Νικο, γι'αυτους τους λογους πολλοι δεν "ξεμυτιζουν" ευκολα απ'τα τζαπανεζικα (μεσα σ'αυτους κι'εγω).

Σχετικα με το 900SS :roflmao: :roflmao:!! Εχω ενα φιλαρακι με Multi 1100 το αεροψυκτο απο σχεδον καινουργιο και οταν μου λεει τι δινει στα σερβις κλπ παθαινω πλακα :eek: μερικες φορες δε περιμενει κατι ειδικες βιδες για μηνες..
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Καλή χρονιά με υγεία σε όλους!!!

Συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση αλλά είχα μέρες να μπω στο forum.

Το μηχανάκι μου έχει τώρα περίπου 35.000 χλμ. Εκτός από λάστιχα, λάδια, φίλτρα και τακάκια δεν έχει χρειαστεί απολύτως τίποτε άλλο λόγω βλαβης.

Ο κινητήρας είναι το ίδιο ζωηρός και ελαστικός όπως πάντα και δεν έχω δει να τσιμπάει λαδάκι (τουλάχιστον ακόμα). Το πίσω αμορτισέρ κρατάει ακόμα σταθερά αν και όπως ξέρεις έχει μόνο ρυθμιση προφόρτισης ενώ τα μπροστινά δεν έχουν καμμία ρύθμιση.

Η ζέστη του κινητήρα το καλοκαίρι στην πόλη είναι μεγάλο πρόβλημα. Δεν φοράς με τίποτε βερμούδα (ούτως ή άλλως δεν φοράω...) αλλά και με λεπτό τζήν είναι ενοχλητική στα πόδια μερικές φορές.

Το υλικό στις δύο σέλλες κατά τη γνώμη μου ήταν κουραστικό για πολλά χιλιόμετρα και τις βελτίωσα και τις δύο με τοποθέτηση τζελ. Αρα η συνεπιβάτης τη βγάζει μια χαρά ακουμπώντας και στα μαξιλαράκια της πίσω μπαγκαζιέρας.

Γενικά θεωρώ οτι για τις δικές μου απαιτήσεις και για την τιμή του (καινούριο 8.990 το 2014) αποδείχθηκε ένα καταπληκτικό μηχανάκι ειδικά στο δρόμο μιας και δεν ασχολούμαι με χώμα.
Βασιλη :ok: Το μηχανακι ειναι εξαιρετικο (αν εξαιρεσουμε τα θεματα με τη μιζα στα πρωτα) και ειναι κριμα που η Triumph A. δεν εχει βαλει ρυθμιση αποσβεσης επαναφορας τουλαχιστο στο πισω, που ειναι κατι που χρειαζεται και B. δεν εχει βαλει επισης WP αναρτησεις στις γενιες 2 και 3 οπως στο XC.

Σχετικα με τη ζεστη του κινητηρα στη πολη το ξερω απο τοτε που τοχα οδηγησει γι'αυτο και ρωτησα, παντως μολις αρχισει να κινειται με καποια ταχυτητα θυμαμαι οτι η θερμοκρασια επεφτε σχετικα γρηγορα και σταματαγε το βεντιλατερ. Τα μηχανακια 2ης γενιας και μετα εχουν καλυτερη διαχειριση της ζεστης καθως εχουν ξανασχεδιαστει η θερμικες ασπιδες των ψυγειων (radiator shrouds), ετσι διαβασα τουλαχιστο.

Σχετικα με τη σελα, ειχα διαβασει οτι χρειαζεται "ενισχυση". Να αναφερω οτι στη γενια 3 του 2018 η Triumph εχει βαλει comfort σελες στα XRx και XCx - που ειναι πιο ακριβα απο τα βασικα μοντελα XR και XC.


Μηπως θα μπορουσε να πεις ποσο κοστισε το σερβις των 20000χμ, αν εκανες βεβαια βαλβιδες που συμφωνα με τις εργασιες συντηρησης πρεπει να κοιταχτουν σ'αυτα τα χιλιομετρα, αν και σπανιως χρειαζονται καπελοτα τοσο νωρις.
 

vkats

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Triumph Tiger 800
Βασιλη :ok: Το μηχανακι ειναι εξαιρετικο (αν εξαιρεσουμε τα θεματα με τη μιζα στα πρωτα) και ειναι κριμα που η Triumph A. δεν εχει βαλει ρυθμιση αποσβεσης επαναφορας τουλαχιστο στο πισω, που ειναι κατι που χρειαζεται και B. δεν εχει βαλει επισης WP αναρτησεις στις γενιες 2 και 3 οπως στο XC.

Σχετικα με τη ζεστη του κινητηρα στη πολη το ξερω απο τοτε που τοχα οδηγησει γι'αυτο και ρωτησα, παντως μολις αρχισει να κινειται με καποια ταχυτητα θυμαμαι οτι η θερμοκρασια επεφτε σχετικα γρηγορα και σταματαγε το βεντιλατερ. Τα μηχανακια 2ης γενιας και μετα εχουν καλυτερη διαχειριση της ζεστης καθως εχουν ξανασχεδιαστει η θερμικες ασπιδες των ψυγειων (radiator shrouds), ετσι διαβασα τουλαχιστο.

Σχετικα με τη σελα, ειχα διαβασει οτι χρειαζεται "ενισχυση". Να αναφερω οτι στη γενια 3 του 2018 η Triumph εχει βαλει comfort σελες στα XRx και XCx - που ειναι πιο ακριβα απο τα βασικα μοντελα XR και XC.


Μηπως θα μπορουσε να πεις ποσο κοστισε το σερβις των 20000χμ, αν εκανες βεβαια βαλβιδες που συμφωνα με τις εργασιες συντηρησης πρεπει να κοιταχτουν σ'αυτα τα χιλιομετρα, αν και σπανιως χρειαζονται καπελοτα τοσο νωρις.
Δυστυχώς δεν θυμάμαι πόσο κόστισε το σέρβις... Περιλάμβανε έλεγχο βαλβίδων αλλά δεν βρέθηκε πρόβλημα
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Ως νεο μελος και κατοχος Tiger 800 (χωρις ABS), εχοντας γραψει 55.000 χλμ περιπου θα σας πω εμπειριες.
Τη μηχανη την πηρα μεταχειρισμενη με εγγυηση ακομα το 2013 και ειχε 11.000 χλμ αν θυμαμαι καλα. Θα ξεκινησω απο τα αρνητικα/προβληματα:

  1. H πρωτη ταχυτητα ειναι παααρα πολυ μακρια και στο χωμα σε χαμηλη ταχυτητα θελει μονιμα συμπλεκταρισμα αρκετο.
  2. Μη ρυθμιζομενη σε αποσβεση πισω αναρτηση.
  3. Θεση φλας μπροστα, σπανε για πλακα αν πεσεις και στατικα, ευτυχως την εχω γλυτωσει.
  4. Μονοκομματο πλαισιο, δεν χρειαζεται επεξηγηση αυτο....
  5. Μιζα! (στα 1ης γενιας και σε καποια 2ης ισως). Βρισκομαι τωρα στην 3η μιζα η οποια δουλευει ρολοι (παραδοξως!) εχοντας αλλαξει 2 μιζες, πρωτη εντος εγγυηση
  6. δευτερη με μικρο κοστος.
  7. Καταναλωση ισως.....εκαιγα 6+ ανεκαθεν και μετα το τελευταιο προγραμμα που μου περασανε οταν το πηγα για σερβις καιει 5.2-5.8.
Θετικα:

Τρομερο μοτερ! Οταν εψαχνα τοτε για ον οφ (ειχα Χορνετ 600) πηγα και εκανα test ride το Tiger και επαθα πλακα με το τρικυλινδρο μοτερ!
Δυναμη παντου και παντα.
  1. Εξαιρετικη συμπεριφορα στο δρομο και σε στροφιλικια.
  2. Σε χωματοδρομο ειναι πολυ ευελικτο, αρκει να μην σταματησεις σε καμια ανηφορα με πετρες.
  3. Φρενα πολυ καλα επισης ας ειναι χωρις ABS το δικο μου.
  4. Απροβληματιστο αν εξαιρεσουμε τη μιζα.
  5. Καλη τιμη....για μεταχειρο
  6. Αρκετη διαδρομη αναρτησεων και χαμηλο για μενα που ειμαι 1.73.
Overall ειναι αξιοπιστη και καλη επιλογη για καποιον που θα κανει ασφαλτο αλλα και δασικους δρομους χωρις απαραιτητα αυτοι να ειναι σε πολυ καλη κατασταση.
Οπως και να το κανουμε ειναι βαρυ μηχανημα και θα σε ζορισει στα αργα κομματια. (Γιαυτο εχω τρελαθει να παρω κατι σε 250-600 μονοκυλινδρο και ελαφρυ)
Φορτωνεται τιγκα αν θες, ανετο για ταξιδι με 2ο ατομο και ικανο για χωμα (light φαση) ας ειναι η εκδοση road.

Εχω παει κατι χαλαρες χωματινες αλλα πλεον θελω να δοκιμασω την τυχη μου με το εταιρο μοτοσακο....

Α! και shameless plug για το καναλι μου στο σωληνα χαχα!
Dimitris Motovlogs
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Honda Hornet 600
Kawasaki ZX6 600
KTM 990
Tiger 955
Tiger 800xrx
Μιας και έχω χρόνο και όρεξη λέω να κάνω κάποιες δουλείες στην μηχανή μόνος μου. Να θυμίσω είναι το 800xrx του 2015.
Το κίνητρο μου δεν είναι να γλυτώσω λεφτά από εργασία, όχι ότι θα με χαλάσει, αλλά περισσότερο η χαρά που σου δίνει το να φέρνεις σε πέρας τέτοιες εργασίες στην αγαπημένη σου μοτο, και η γνώση ότι έχουν γίνει με τα στάνταρ που εσύ θέλεις.

Η μηχανή αν και του 2015 έχει μόλις 32.000χλμ με τελευταίο σέρβις πέρυσι στα 25.000

Οι εργασίες που θέλω να κάνω είναι:

Αλλαγή λάδια, φίλτρο λαδιού
Αλλαγή φίλτρο αέρα και αντικατάσταση με K&N
Τοποθέτηση προ-φίλτρου αέρα
Αλλαγή μπουζί
Έλεγχος/Ρύθμιση βαλβίδων
Αλλαγή ψυκτικού υγρού
Αλλαγή υγρών φρένων
Αλλαγή τακάκια μπροστά

Υπάρχει κάποιο "πονηρό" σημείο σε κάποια από αυτές τις δουλειές; Έχει ασχοληθεί κάποιος βάζοντας χέρι; jimmatas ακούει;
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μιας και έχω χρόνο και όρεξη λέω να κάνω κάποιες δουλείες στην μηχανή μόνος μου. Να θυμίσω είναι το 800xrx του 2015.
Το κίνητρο μου δεν είναι να γλυτώσω λεφτά από εργασία, όχι ότι θα με χαλάσει, αλλά περισσότερο η χαρά που σου δίνει το να φέρνεις σε πέρας τέτοιες εργασίες στην αγαπημένη σου μοτο, και η γνώση ότι έχουν γίνει με τα στάνταρ που εσύ θέλεις.

Η μηχανή αν και του 2015 έχει μόλις 32.000χλμ με τελευταίο σέρβις πέρυσι στα 25.000

Οι εργασίες που θέλω να κάνω είναι:

Αλλαγή λάδια, φίλτρο λαδιού
Αλλαγή φίλτρο αέρα και αντικατάσταση με K&N
Τοποθέτηση προ-φίλτρου αέρα
Αλλαγή μπουζί
Έλεγχος/Ρύθμιση βαλβίδων
Αλλαγή ψυκτικού υγρού
Αλλαγή υγρών φρένων
Αλλαγή τακάκια μπροστά

Υπάρχει κάποιο "πονηρό" σημείο σε κάποια από αυτές τις δουλειές; Έχει ασχοληθεί κάποιος βάζοντας χέρι; jimmatas ακούει;
Δυο ερωτήσεις Αντώνη...
Αφού δεν έχεις σκοπό να αλλάξεις χαρτογραφηση γιατί να προχωρήσεις στην αλλαγή του φίλτρου αέρα με πιο ελεύθερο?
Επίσης πώς ξέρεις ότι ένα φίλτρο ελεύθερης ροής σε συνδυασμό με προφιλτρο έχει συνολικά περισσότερη ροή αέρα από αυτό που φοράει ήδη τώρα...?
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Honda Hornet 600
Kawasaki ZX6 600
KTM 990
Tiger 955
Tiger 800xrx
Σωστά, δεν θέλω να αλλάξω την χαρτογράφηση, μου αρέσει το μοτέρ όπως δουλεύει τώρα. Για αυτό η σκέψη ήταν ότι ένα K&N σε συνδυασμό με ένα Uni Filter θα αντιστοιχούσε στην ροή ενός κανονικού φίλτρου. Το πλεονέκτημα του συνδυασμού θα ήταν η εύκολη πρόσβαση και ο συχνότερος καθαρισμός του Uni Filter χωρίς να πρέπει να λύσεις το μισό μηχανάκι κάθε φορά :laugh:
Θα το ψάξω λίγο βέβαια πριν την αγορά των ανταλλακτικών, αν επηρεάζει την λειτουργεία του κινητήρα θα προτιμήσω ένα κανονικό φίλτρο.
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σωστά, δεν θέλω να αλλάξω την χαρτογράφηση, μου αρέσει το μοτέρ όπως δουλεύει τώρα. Για αυτό η σκέψη ήταν ότι ένα K&N σε συνδυασμό με ένα Uni Filter θα αντιστοιχούσε στην ροή ενός κανονικού φίλτρου. Το πλεονέκτημα του συνδυασμού θα ήταν η εύκολη πρόσβαση και ο συχνότερος καθαρισμός του Uni Filter χωρίς να πρέπει να λύσεις το μισό μηχανάκι κάθε φορά :laugh:
Θα το ψάξω λίγο βέβαια πριν την αγορά των ανταλλακτικών, αν επηρεάζει την λειτουργεία του κινητήρα θα προτιμήσω ένα κανονικό φίλτρο.
Πάντως εάν έχεις σκοπό να μπεις και χώμα απέφυγε τα τύπου γάζας... ;)
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Α
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Α
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
Θα φροντίσω να βρω φωτογραφίες από χαραγμενους κυλίνδρους από χρόνια χρήση σε μοτοσυκλέτες που πήγαιναν πολύ χώμα... ;)
Οκ.....αν γνωριζουμε οτι τα φιλτρα αυτα ηταν σωστα λαδωμενα η/και καναν σωστη εφαρμογη τοτε παω πασο. Προσωπικα δεν ειδα ποτε σκονη μεσα σε φιλτροκουτια με χρηση dna φιλτρων.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
Benelli Imperiale
Moto Guzzi V85TT
Μιας και έχω χρόνο και όρεξη λέω να κάνω κάποιες δουλείες στην μηχανή μόνος μου. Να θυμίσω είναι το 800xrx του 2015.
Το κίνητρο μου δεν είναι να γλυτώσω λεφτά από εργασία, όχι ότι θα με χαλάσει, αλλά περισσότερο η χαρά που σου δίνει το να φέρνεις σε πέρας τέτοιες εργασίες στην αγαπημένη σου μοτο, και η γνώση ότι έχουν γίνει με τα στάνταρ που εσύ θέλεις.

Η μηχανή αν και του 2015 έχει μόλις 32.000χλμ με τελευταίο σέρβις πέρυσι στα 25.000

Οι εργασίες που θέλω να κάνω είναι:

Αλλαγή λάδια, φίλτρο λαδιού
Αλλαγή φίλτρο αέρα και αντικατάσταση με K&N
Τοποθέτηση προ-φίλτρου αέρα
Αλλαγή μπουζί
Έλεγχος/Ρύθμιση βαλβίδων
Αλλαγή ψυκτικού υγρού
Αλλαγή υγρών φρένων
Αλλαγή τακάκια μπροστά

Υπάρχει κάποιο "πονηρό" σημείο σε κάποια από αυτές τις δουλειές; Έχει ασχοληθεί κάποιος βάζοντας χέρι; jimmatas ακούει;
Σε περίπτωση που δεν έχεις δει το βίντεο του Δημήτρη jimmatas

και όλα αυτά για το φίλτρο για βαλβίδες απλά λύνεις και το υπόλοιπο μηχανάκι :D:D:D
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Οκ.....αν γνωριζουμε οτι τα φιλτρα αυτα ηταν σωστα λαδωμενα η/και καναν σωστη εφαρμογη τοτε παω πασο. Προσωπικα δεν ειδα ποτε σκονη μεσα σε φιλτροκουτια με χρηση dna φιλτρων.
Μιλάω πάντα για χρήση σε χώμα...
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Α
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Κι εγω.

Η τελευταια φωτο στο παρακατω λινκ δεν ειναι μουφα. Θυμαμαι να διαβαζω το νημα στο advrider.com οπου αυτη αναρτηθηκε.
Ωραία...
Βάλτο εσύ στο SE και έλα το καλοκαίρι να κάνουμε μια βόλτα στη Βερδικούσσα στις οξιές...
Και μετά τη βόλτα βγαλτο και πες μου...;)
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha T7
Εγώ πρώτη φορά που έβαλα φίλτρο τύπου γαζας ήταν σε αυτοκίνητο που έτρωγε πολύ σκόνη (suzuki jimny) και δεν είδα ποτέ να περνάει κάτι. Σίγουρα είναι πιο χρονοβόρο σε καθαρισμό και πιο δύσκολο στο λάδωμα αλλά σε απόδοση φιλτραρισματος δεν είδα κάποια διαφορά σε σχέση με τα τύπου σφουγγάρι που έβαζα στις χωμάτινες μηχανές. Τα φορτηγά που έχουμε στην δουλειά ( πυροσβεστικά) έχουν χάρτινα φίλτρα και εκεί μιλάμε για πολύ σκόνη και όχι μόνο... Τώρα στο τενερε έχω βάλει ένα της DNA και προς το παρόν όλα καλά. Νομίζω ότι το μειονέκτημα τους κυρίως είναι ότι είναι δύσκολο να το καθαρίσεις καθ οδόν και να συνεχίσεις οπότε θέλει έλεγχο πιο συχνά ιδίως πριν από χωμάτινη βόλτα.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Α
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
Εγώ πρώτη φορά που έβαλα φίλτρο τύπου γαζας ήταν σε αυτοκίνητο που έτρωγε πολύ σκόνη (suzuki jimny) και δεν είδα ποτέ να περνάει κάτι. Σίγουρα είναι πιο χρονοβόρο σε καθαρισμό και πιο δύσκολο στο λάδωμα αλλά σε απόδοση φιλτραρισματος δεν είδα κάποια διαφορά σε σχέση με τα τύπου σφουγγάρι που έβαζα στις χωμάτινες μηχανές. Τα φορτηγά που έχουμε στην δουλειά ( πυροσβεστικά) έχουν χάρτινα φίλτρα και εκεί μιλάμε για πολύ σκόνη και όχι μόνο... Τώρα στο τενερε έχω βάλει ένα της DNA και προς το παρόν όλα καλά. Νομίζω ότι το μειονέκτημα τους κυρίως είναι ότι είναι δύσκολο να το καθαρίσεις καθ οδόν και να συνεχίσεις οπότε θέλει έλεγχο πιο συχνά ιδίως πριν από χωμάτινη βόλτα.
Tα φιλτρα τυπου γαζας σπανια χρειαζονται καθαρισμα. Μονο λαδωμα. Η ροη τους ειναι συνηθως πολλαπλασια απο τα χαρτινα ακομα και με μπιχλα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Μιας και έχω χρόνο και όρεξη λέω να κάνω κάποιες δουλείες στην μηχανή μόνος μου. Να θυμίσω είναι το 800xrx του 2015.
Το κίνητρο μου δεν είναι να γλυτώσω λεφτά από εργασία, όχι ότι θα με χαλάσει, αλλά περισσότερο η χαρά που σου δίνει το να φέρνεις σε πέρας τέτοιες εργασίες στην αγαπημένη σου μοτο, και η γνώση ότι έχουν γίνει με τα στάνταρ που εσύ θέλεις.

Η μηχανή αν και του 2015 έχει μόλις 32.000χλμ με τελευταίο σέρβις πέρυσι στα 25.000

Οι εργασίες που θέλω να κάνω είναι:

Αλλαγή λάδια, φίλτρο λαδιού
Αλλαγή φίλτρο αέρα και αντικατάσταση με K&N
Τοποθέτηση προ-φίλτρου αέρα
Αλλαγή μπουζί
Έλεγχος/Ρύθμιση βαλβίδων
Αλλαγή ψυκτικού υγρού
Αλλαγή υγρών φρένων
Αλλαγή τακάκια μπροστά

Υπάρχει κάποιο "πονηρό" σημείο σε κάποια από αυτές τις δουλειές; Έχει ασχοληθεί κάποιος βάζοντας χέρι; jimmatas ακούει;
Αντωνη το μονο που δεν εχω κανει απο ολα αυτα ειναι οι βαλβιδες, θα ηθελα βεβαια να ασχοληθω για να το μαθω.
Τα υπολοιπα δεν ειναι κατι δυσκολο. Για τα μπουζι και το φιλτρο αερα θα βγαλεις το τεποζιτο σιγουρα που ειναι και η πιο "ζορικη" δουλεια. Χρονοβορο ειναι βασικα..

Βαλε το μαμα χαρτινο φιλτρο φρεσκο και ενα προφιλτρο της Unifilter οπως εχω κανει εγω, μην αλλαξεις σε KN η DNA, θεωρω πως δεν εχει νοημα.
Το προφιλτρο για να καταλαβεις μπαινει εκει που παει το μαμα snorkel , ο λαστιχενιος σωληνας , και μαζευει ολη τη βρωμα προτου φτασει μεσα.
Για να το καθαρισεις απλα ξεβιδωνεις 6 αλλενοβιδες και βγαινει.

Τips για τις υπολοιπες δουλειες:

1) Το φιλτρο λαδιου συνηθως "σφηνωνει" λιγο οποτε να εισαι ετοιμος να το κατσαβιδιασεις αν χρειαστει..

2) Ψυκτικα υγρα αλλαγη, το ιδιο οπως σε αλλες μοτοσυκλετες.

3) Τα υγρα φρενων, εχω την εντυπωση οτι αν ειναι με ABS, χρειαζεσαι το διαγνωστικο εργαλειο ωστε να ανοιξει η τρομπα για κανει κυκλοφορια το υγρο.
Εμενα ειναι χωρις ABS οποτε τα αλλαζω κανονικα αλλα θυμαμαι σε Tiger XC φιλων που ητανε με ABS να μην μπορουνε να τα αλλαξουνε. Νομιζω το αναφερει και στο service manual.

Οποια αλλη απορια εχεις στειλε!
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Honda Hornet 600
Kawasaki ZX6 600
KTM 990
Tiger 955
Tiger 800xrx
Αντωνη το μονο που δεν εχω κανει απο ολα αυτα ειναι οι βαλβιδες, θα ηθελα βεβαια να ασχοληθω για να το μαθω.
Τα υπολοιπα δεν ειναι κατι δυσκολο. Για τα μπουζι και το φιλτρο αερα θα βγαλεις το τεποζιτο σιγουρα που ειναι και η πιο "ζορικη" δουλεια. Χρονοβορο ειναι βασικα..

Βαλε το μαμα χαρτινο φιλτρο φρεσκο και ενα προφιλτρο της Unifilter οπως εχω κανει εγω, μην αλλαξεις σε KN η DNA, θεωρω πως δεν εχει νοημα.
Το προφιλτρο για να καταλαβεις μπαινει εκει που παει το μαμα snorkel , ο λαστιχενιος σωληνας , και μαζευει ολη τη βρωμα προτου φτασει μεσα.
Για να το καθαρισεις απλα ξεβιδωνεις 6 αλλενοβιδες και βγαινει.

Τips για τις υπολοιπες δουλειες:

1) Το φιλτρο λαδιου συνηθως "σφηνωνει" λιγο οποτε να εισαι ετοιμος να το κατσαβιδιασεις αν χρειαστει..

2) Ψυκτικα υγρα αλλαγη, το ιδιο οπως σε αλλες μοτοσυκλετες.

3) Τα υγρα φρενων, εχω την εντυπωση οτι αν ειναι με ABS, χρειαζεσαι το διαγνωστικο εργαλειο ωστε να ανοιξει η τρομπα για κανει κυκλοφορια το υγρο.
Εμενα ειναι χωρις ABS οποτε τα αλλαζω κανονικα αλλα θυμαμαι σε Tiger XC φιλων που ητανε με ABS να μην μπορουνε να τα αλλαξουνε. Νομιζω το αναφερει και στο service manual.

Οποια αλλη απορια εχεις στειλε!
Δημήτρη ευχαριστώ, όπως και τα άλλα παιδιά που συμβάλουν στο νήμα. Ακόμα είμαι στην φάση που μαζεύω πληροφορίες πριν αποφασίσω ποιες εργασίες θα κάνω και ποιες θα αποφύγω. Επίσης είδα ότι στα 20.000χλμ γίνετε μια εργασία μια φορά μόνο, το μάζεμα του τζόγου στους εκκεντροφόρους. Εγώ το πήρα με 23.000χλμ αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι έχει γίνει. Ίσως επικοινωνήσω με τον αντιπρόσωπο στην Κρήτη μήπως και κρατάνε αρχείο εργασιών.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Δημήτρη ευχαριστώ, όπως και τα άλλα παιδιά που συμβάλουν στο νήμα. Ακόμα είμαι στην φάση που μαζεύω πληροφορίες πριν αποφασίσω ποιες εργασίες θα κάνω και ποιες θα αποφύγω. Επίσης είδα ότι στα 20.000χλμ γίνετε μια εργασία μια φορά μόνο, το μάζεμα του τζόγου στους εκκεντροφόρους. Εγώ το πήρα με 23.000χλμ αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι έχει γίνει. Ίσως επικοινωνήσω με τον αντιπρόσωπο στην Κρήτη μήπως και κρατάνε αρχείο εργασιών.
Ναι αυτο με τον τζογο ειναι στα νεοτερα μοντελα και οπως ειπες υποτιθεται οτι το τσεκαρουνε στο 1ο μεγαλο σερβις. Τα υπολοιπα εκτος των βαλβιδων τα εχεις σε ενα απογευμα ευκολα, δεν ειναι κατι δυσκολο.
 
Top Bottom