Triumph Tiger 800 (όχι XC)

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Βαζω μια φωτο και σε λιγο ερχεται το βιντεο...
Οσοι εχουνε Tiger 800 πρωτης γενιας θα καταλαβουν


Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Τιμή και δόξα σε όσους οδηγούν τέτοιες μηχανές χωρίς abs.
Οταν το πηρα δε με ενδιεφερε και πολυ γιατι και το Hornet που ειχα ητανε χωρις ABS, τωρα ομως η αληθεια ειναι θα το εκτιμουσα αν το ειχε...
Το μονο θετικο ειναι οτι δε χρειαζομαι διαγνωστικο για να κανω αλλαγη υγρων στα φρενα , στα ABS μοντελα θελει οπωσδηποτε τη φισα να ανοιξει το κυκλωμα.
 

nikos_pc

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
TIGER 800 XC
Ο τιγράκος μου έχει φτάσει τα 96 χιλιάδες χλμ. χωρίς ευτυχώς να εμφανίσει θέμα στην μίζα, 2 φορές πήγε να κάνει κάτι αλλά με την δεύτερη πήρε κανονικά. Πραγματικά με αυτά που βλέπω δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται να το εμφανίζει σε μερικά και σε μερικά όχι.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Ο τιγράκος μου έχει φτάσει τα 96 χιλιάδες χλμ. χωρίς ευτυχώς να εμφανίσει θέμα στην μίζα, 2 φορές πήγε να κάνει κάτι αλλά με την δεύτερη πήρε κανονικά. Πραγματικά με αυτά που βλέπω δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται να το εμφανίζει σε μερικά και σε μερικά όχι.
και εγω το εχω απορια αυτο.
Στα μοντελα με το ασημι πλαισιο παντως ειναι παρα πολυ συχνο φαινομενο.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μα, περκε?
Αυτο ειναι το Κ&Ν απο ΤΑ650 φιλου που ειχε κανει αρκετο χωμα και ειχε φαει πολυ σκονη


και αυτη ειναι η εισαγωγη του καρμπ


Και ενταξει μπορει να ειχε παραμελησει τον καθαρισμο του (ειναι αρκετα χρονοβορα δουλεια στο ΤΑ οπως και στο tiger) αλλα και στο δικο μου ΤΑ οταν ειχα Κ&Ν καποιες φορες ειχα βρει σκονη να εχει περασει Το φιλτrο καθοταν και σφραγιζε σωστα εννοειται
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Αυτο ειναι το Κ&Ν απο ΤΑ650 φιλου που ειχε κανει αρκετο χωμα και ειχε φαει πολυ σκονη


και αυτη ειναι η εισαγωγη του καρμπ


Και ενταξει μπορει να ειχε παραμελησει τον καθαρισμο του (ειναι αρκετα χρονοβορα δουλεια στο ΤΑ οπως και στο tiger) αλλα και στο δικο μου ΤΑ οταν ειχα Κ&Ν καποιες φορες ειχα βρει σκονη να εχει περασει Το φιλτrο καθοταν και σφραγιζε σωστα εννοειται
Εγω παντως τωρα που το ανοιξα για τη μιζα , το μαμα φιλτρο ητανε σουπερ καθαρο υστερα απο 5000χλμ και με ελλιπη συντηρηση στο προφιλτρο της UNI. Μεσα δεν ειχε περασει ουτε κοκκος σκονης. Προτεινω σε ολους οσους εχουνε δυσκολη προσβαση στο φιλτρο αερα να βρουνε η να κανουνε πατεντα για προφιλτρο σφουγγαρι.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το πρόβλημα με τη μίζα στα tiger εντοπίζεται στην θέση που έχει τοποθετηθεί γιατί επηρεάζεται άμεσα από τη θερμοκρασία του κινητήρα, οπότε τα μηχανάκια που δουλεύουν στην πόλη ιδιαίτερα τους ζεστούς μήνες του χρόνου είναι πιο ευπαθη σε αυτό το προβλημα.
Αυτά τουλάχιστον θυμάμαι να είχα διαβάσει τότε που είχα το tiger.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αυτο ειναι το Κ&Ν απο ΤΑ650 φιλου που ειχε κανει αρκετο χωμα και ειχε φαει πολυ σκονη
και αυτη ειναι η εισαγωγη του καρμπ

Και ενταξει μπορει να ειχε παραμελησει τον καθαρισμο του (ειναι αρκετα χρονοβορα δουλεια στο ΤΑ οπως και στο tiger) αλλα και στο δικο μου ΤΑ οταν ειχα Κ&Ν καποιες φορες ειχα βρει σκονη να εχει περασει Το φιλτrο καθοταν και σφραγιζε σωστα εννοειται
Παρομοια εικονα, ισως και καλυτερη απο την πρωτη φωτο, ειχε και το δικο μου Κ&Ν φιλτρο στο ΤΑ650 που ειχε κανει πολυ χωμα με πολυ σκονη και το καθαριζα/λαδωνα καθε 24000χμ (και κανα δυο φορες πιο "νωρις" στα 18000χμ :rolleyes:), ακριβως επειδη βαριομουνα να βγαλω το ρεζερβουαρ. Δεν κοιταξα ποτε τις εισαγωγες των καρμπ αλλα το κατω μερος του φιλτρου ειχε σωματιδια σκονης - και το φιλτρο σιγουρα σφραγιζε σωστα. Οταν δε ανοιξα το μοτερ στα 180000χμ για να αλλαξω τσιμουχακια βαλβιδων και ελατηρια πιστονιων, βρηκα τους κυλινδρους ελαχιστα χαραγμενους απο σωματιδια σκονης :oops::thumbsdown:

Να προσθεσω οτι με το που ειδα αυτο με τους κυλινδρους του ΤΑ650, εβγαλα το DΝΑ φιλτρο που φοραγα στο CRF1000 και γυρισα παλι σε μαμισιο χαρτινο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω ότι τα Κ Ν είναι επιρρεπή στην σκόνη να προσθέσω ότι η εταιρεία με σαφήνεια αναφέρει στην συσκευασία ότι απαγορεύεται οποιαδήποτε φύσημα με αέρα στο φίλτρο, γιατί η γάζα είναι ευαίσθητη και χάνει την αποτελεσματικότητα της στο φιλτράρισμα.

Και στα Transalp, Varadero αλλά και σε ένα Suzuki Vitara που είχα και είχα ΚΝ, σε σέρβις που ήμουνα παρόν και πάρα το γεγονός ότι έδωσα οδηγίες να μην φυσηχτει το φίλτρο, οι μάστορες με έγραψαν και ακούγοντας το κονφλερ του αέρα ήξερα ότι είχε επικρατήσει η δύναμη της συνήθειας με τις όποιες συνέπειες στο φίλτρο....
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
jimmatas ή όποιος άλλος ιδιοκτήτης, έχετε δοκιμάσει τακάκια ferodo για το 800αρι; Βρίσκω αυτά Ferodo μπροστά τακάκια Triumph Tiger 800 X '11-'18/ Tiger 800 '11-'14 FDB570P
Η τιμή είναι πολύ δελεαστική σε σχέση με τα 110 που έχουν τα δυο σετ από αντιπροσωπία.
Αν και η Ferodo δεν είναι άγνωστη μάρκα θα προτιμούσα αν υπήρχε εμπειρία από πρώτο χέρι.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
jimmatas ή όποιος άλλος ιδιοκτήτης, έχετε δοκιμάσει τακάκια ferodo για το 800αρι; Βρίσκω αυτά Ferodo μπροστά τακάκια Triumph Tiger 800 X '11-'18/ Tiger 800 '11-'14 FDB570P
Η τιμή είναι πολύ δελεαστική σε σχέση με τα 110 που έχουν τα δυο σετ από αντιπροσωπία.
Αν και η Ferodo δεν είναι άγνωστη μάρκα θα προτιμούσα αν υπήρχε εμπειρία από πρώτο χέρι.
Αντωνη εγω 1 φορα εχω αλλαξει μπροστα τακακια και εβαλα κατι Premier..οκ καλα ειναι αλλα πιστευω τα μαμα , αν και ακριβα, ειναι πααρα πολυ καλα!
Πισω ξαναεβαλα τα μαμα και οπου να ναι παω ξανα για αλλαγη.
 

FeatherBrain

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Kawasaki Versys 1000
jimmatas ή όποιος άλλος ιδιοκτήτης, έχετε δοκιμάσει τακάκια ferodo για το 800αρι; Βρίσκω αυτά Ferodo μπροστά τακάκια Triumph Tiger 800 X '11-'18/ Tiger 800 '11-'14 FDB570P
Η τιμή είναι πολύ δελεαστική σε σχέση με τα 110 που έχουν τα δυο σετ από αντιπροσωπία.
Αν και η Ferodo δεν είναι άγνωστη μάρκα θα προτιμούσα αν υπήρχε εμπειρία από πρώτο χέρι.
Τα Ferodo τα είχα δοκιμάσει στο Versys και δεν με άφησαν ικανοποιημένο. Στο Tiger έχω βάλει τα DP HH+ . Είναι πολύ ποιοτικά τακάκια με δυνατό αρχικό δάγκωμα. Θα μπορούσες να κοιτάξεις και σε EBC HH+. Τα 110 για τα μαμά τα βρίσκω και εγώ τσιμπιμένα.

 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Ψάχνοντας να δω πόσο έχουν ένα σετ τροχοί για χώμα (ακτίνες) έπεσα πάνω σε αυτό:


Τροχοί tubeless για Tiger 800XR. Δεν έχω βρει ακόμα τιμή από τους "μαμά" τροχούς και έτσι δεν μπορώ να αξιολογήσω το κόστος.

Ξέρει κάποιος έστω στο περίπου πόσο κοστίζει ένα σετ τροχών με ακτίνες; Αγοράζεις έτοιμα ή πας κάπου και φτιάχνεις;

Επίσης δεν είμαι σίγουρος ότι έχει νόημα το tubless αν πρόκειται για δεύτερο ζευγάρι που θα έχει αποκλειστικά χωμάτινα λάστιχα επάνω.
 

Τιγράκος

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Triumph Tiger 800 xcx
Πρώτο μου ποστ στο φόρουμ και βρήκα αυτή την συζήτηση. Έχω το 800XCX του 2017, έχοντας περάσει πολλά μηχανάκια από τα χέρια μου μπορώ να πω οτι είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο που σε πάει αξιόπιστα και διασκεδαστικά όπου θέλεις, μακράν καλύτερο για γενική χρήση από οτιδήποτε άλλο είχα στην κατοχή μου, κυρίως γιαπωνέζες και μάλιστα με πολύ καλύτερη ποιότητα κατασκευής από αυτά. Δυστυχώς όμως το ακολουθεί άδικα η κακή φήμη για το πρόβλημα με την μίζα που έβγαλαν τα πρώτα μοντέλα αφού το πρόβλημα έχει λυθεί μετά το 2014 ή έστω δεν εμφανίζεται συχνότερα από ότι σε οποιοδήποτε άλλο μηχανάκι (προσωπικά άλλαξα μίζα στο προηγούμενο Varadero μου στα 80.000χλμ), ενώ με την αλλαγή της μίζας με εκείνη του αμερικάνου της Rick's το πρόβλημα λύνεται και στα πριν το 2014 με κόστος περίπου στα 300 ευρώ που δεν θεωρώ σημαντικό εάν το συνυπολογίσει κανείς όταν πρόκειται να δώσει κάποιες χιλιάδες κατά την αγορά μιας μοτό.

Να πω την γνώμη μου και για κάποια κλισέ που το αφορούν.
Σχετικά με το ενιαίο πλαίσιο, έγινε πάρα πολύς λόγος που έθαψε το μηχανάκι. Kατά τη γνώμη μου δεν αποτελεί πρόβλημα όπως αποδείχτηκε πλέον και στην πράξη με μηδαμινά παραδείγματα παγκοσμίως που είχαν όντως θέμα (που κι αυτό λύθηκε γιατί το χαλύβδινο πλαίσιο εύκολα επανέρχεται), ενώ δεν δημιουργήθηκε αντίστοιχη φασαρία πχ με το ενιαίο πλαίσιο που έχουν τα νέα Africa, μάλλον γιατί είναι Honda...
Η μακριά πρώτη όντως είναι θέμα αν το θέλει κάποιος για εντούρο (βέβαια δεν ισχυρίστηκε ποτέ η Triumph οτι έφτιαξε μια μηχανή 220 κιλών για τέτοια χρήση αλλά ως Adventure) αλλά κι αυτό διορθώνεται σε μεγάλο βαθμό κονταίνοντας το εμπρός γρανάζι ένα ή ίσως και δύο δόντια.

Σε ότι αφορά τα σέρβις του το μηχανάκι δεν έχει κάποια ιδιαιτερότητα, ο βαθμός δυσκολίας είναι αντίστοιχος με τα περισσότερα σημερινά δίτροχα της κατηγορίας με αρκετά απλούστερα σέρβις από ορισμένα ιταλικά που απαιτούν να λυθούν τα πάντα προκειμένου να φτάσει κάποιος στα ενδότερα ενώ δεν απαιτεί τίποτα περισσότερο από ανταλλακτικά και εργαλεία που βρίσκουμε στο εμπόριο κι αυτός είναι ένας λόγος που στο εξωτερικό, κυρίως ΗΠΑ και ΗΒ είναι πάρα πολλοί οι ιδιοκτήτες που το συντηρούν μόνοι τους. Σε γενικές γραμμές αυτό που αναφέρθηκε για πανάκριβο κόστος σέρβις όταν περιλαμβάνει τις βαλβίδες ισχύει για χώρες που το σέρβις, ακόμη και σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο, χρεώνεται με 60-100 ευρώ την ώρα, κάτι που δεν ισχύει στην ελληνική πραγματικότητα. Βασικά απαιτεί λιγότερο κόπο, χρόνο και κόστος από ότι για παράδειγμα ένα σέρβις σε έναν V4 κινητήρα (όποιος έχει ασχοληθεί καταλαβαίνει τι εννοώ) και σίγουρα περισσότερο από έναν μονοκύλινδρο ή έναν Boxer όπου όλα είναι ευκολότερα προσβάσιμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Βαζω μια φωτο και σε λιγο ερχεται το βιντεο...
Οσοι εχουνε Tiger 800 πρωτης γενιας θα καταλαβουν


Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τα καλώδια τα πήρες από κάπου έτοιμα η ζήτησες να στα φτιάξουν σε πάχος κ μήκος που ήθελες?Να υποθέσω έβαλες πιο χοντρά?
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Τα καλώδια τα πήρες από κάπου έτοιμα η ζήτησες να στα φτιάξουν σε πάχος κ μήκος που ήθελες?Να υποθέσω έβαλες πιο χοντρά?
Μονος μου τα εφτιαξα δεν ειναι κατι δυσκολο. Πηρα τα μαμα καλωδια και πηγα σε καταστημα με ηλεκτρολογικα ειδη οχηματων και του ειπα θελω πιο χοντρο καλωδιο και ακροδεκτες. Νομιζω ειναι 16μμ αυτο που πηρα.
Συνολο μου κοστισε 15 ευρω για 2 μετρα καλωδιο (κοκκινο+μαυρο) και 10 ακροδεκτες, και περισσεψε υλικο για αλλο 1 σετ περιπου.
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Μονος μου τα εφτιαξα δεν ειναι κατι δυσκολο. Πηρα τα μαμα καλωδια και πηγα σε καταστημα με ηλεκτρολογικα ειδη οχηματων και του ειπα θελω πιο χοντρο καλωδιο και ακροδεκτες. Νομιζω ειναι 16μμ αυτο που πηρα.
Συνολο μου κοστισε 15 ευρω για 2 μετρα καλωδιο (κοκκινο+μαυρο) και 10 ακροδεκτες, και περισσεψε υλικο για αλλο 1 σετ περιπου.
Θέλει λύσιμο το μισό μηχανάκι για να το βιδωσεις στην μίζα η παιρναει το χέρι?
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Θέλει λύσιμο το μισό μηχανάκι για να το βιδωσεις στην μίζα η παιρναει το χέρι?
To ζορικο σημειο ειναι το καλωδιο της μιζας, μπορεις να το περασεις χωρις να βγαλεις τιποτα αλλα ειναι λεπτοδουλεια το βιδωμα, δεν ειναι ακατορθωτο αλλα θελει λιγο κοπο.
Εγω το ειχα κανει βιδες ολο γιατι αλλαξα και μιζα ταυτοχρονα. Θα αντικαταστησεις το κοκκινο καλωδιο απο το θετικο πολο της μπαταριας προς το ρελε και το μαυρο απο το ρελε στη μιζα. Αν θες φτιαχνεις και ενα για τη γειωση, εγω αφησα το μαμα.
 
Top Bottom