Πρώτο μου ποστ στο φόρουμ και βρήκα αυτή την συζήτηση. Έχω το 800XCX του 2017, έχοντας περάσει πολλά μηχανάκια από τα χέρια μου μπορώ να πω οτι είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο που σε πάει αξιόπιστα και διασκεδαστικά όπου θέλεις, μακράν καλύτερο για γενική χρήση από οτιδήποτε άλλο είχα στην κατοχή μου, κυρίως γιαπωνέζες και μάλιστα με πολύ καλύτερη ποιότητα κατασκευής από αυτά. Δυστυχώς όμως το ακολουθεί άδικα η κακή φήμη για το πρόβλημα με την μίζα που έβγαλαν τα πρώτα μοντέλα αφού το πρόβλημα έχει λυθεί μετά το 2014 ή έστω δεν εμφανίζεται συχνότερα από ότι σε οποιοδήποτε άλλο μηχανάκι (προσωπικά άλλαξα μίζα στο προηγούμενο Varadero μου στα 80.000χλμ), ενώ με την αλλαγή της μίζας με εκείνη του αμερικάνου της Rick's το πρόβλημα λύνεται και στα πριν το 2014 με κόστος περίπου στα 300 ευρώ που δεν θεωρώ σημαντικό εάν το συνυπολογίσει κανείς όταν πρόκειται να δώσει κάποιες χιλιάδες κατά την αγορά μιας μοτό.
Να πω την γνώμη μου και για κάποια κλισέ που το αφορούν.
Σχετικά με το ενιαίο πλαίσιο, έγινε πάρα πολύς λόγος που έθαψε το μηχανάκι. Kατά τη γνώμη μου δεν αποτελεί πρόβλημα όπως αποδείχτηκε πλέον και στην πράξη με μηδαμινά παραδείγματα παγκοσμίως που είχαν όντως θέμα (που κι αυτό λύθηκε γιατί το χαλύβδινο πλαίσιο εύκολα επανέρχεται), ενώ δεν δημιουργήθηκε αντίστοιχη φασαρία πχ με το ενιαίο πλαίσιο που έχουν τα νέα Africa, μάλλον γιατί είναι Honda...
Η μακριά πρώτη όντως είναι θέμα αν το θέλει κάποιος για εντούρο (βέβαια δεν ισχυρίστηκε ποτέ η Triumph οτι έφτιαξε μια μηχανή 220 κιλών για τέτοια χρήση αλλά ως Adventure) αλλά κι αυτό διορθώνεται σε μεγάλο βαθμό κονταίνοντας το εμπρός γρανάζι ένα ή ίσως και δύο δόντια.
Σε ότι αφορά τα σέρβις του το μηχανάκι δεν έχει κάποια ιδιαιτερότητα, ο βαθμός δυσκολίας είναι αντίστοιχος με τα περισσότερα σημερινά δίτροχα της κατηγορίας με αρκετά απλούστερα σέρβις από ορισμένα ιταλικά που απαιτούν να λυθούν τα πάντα προκειμένου να φτάσει κάποιος στα ενδότερα ενώ δεν απαιτεί τίποτα περισσότερο από ανταλλακτικά και εργαλεία που βρίσκουμε στο εμπόριο κι αυτός είναι ένας λόγος που στο εξωτερικό, κυρίως ΗΠΑ και ΗΒ είναι πάρα πολλοί οι ιδιοκτήτες που το συντηρούν μόνοι τους. Σε γενικές γραμμές αυτό που αναφέρθηκε για πανάκριβο κόστος σέρβις όταν περιλαμβάνει τις βαλβίδες ισχύει για χώρες που το σέρβις, ακόμη και σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο, χρεώνεται με 60-100 ευρώ την ώρα, κάτι που δεν ισχύει στην ελληνική πραγματικότητα. Βασικά απαιτεί λιγότερο κόπο, χρόνο και κόστος από ότι για παράδειγμα ένα σέρβις σε έναν V4 κινητήρα (όποιος έχει ασχοληθεί καταλαβαίνει τι εννοώ) και σίγουρα περισσότερο από έναν μονοκύλινδρο ή έναν Boxer όπου όλα είναι ευκολότερα προσβάσιμα.