Triumph Tiger 800 2018

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Περισσότερες από 200 αλλαγές ουσίας στα μηχανικά μέρη, τον εξοπλισμό και τη σχεδίαση των δύο βασικών μοντέλων των Tiger 800 έχουν κάνει οι Βρετανοί. Φυσικά όπως και στο προηγούμενο μοντέλο ακολουθούν την λογική να δίνουν όνομα σε κάθε επίπεδο εξοπλισμού, οπότε και εδώ θα έχουμε ακρωνύμια όπως XRT, XCx κ.τ.λ.
Λεπτομέρειες εδώ


 

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
Πολύ όμορφο, κανει τα πάντα, κινητήρας διαμάντι, εξοπλισμός τούμπανο..Like!

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
200 αλλαγές......:eek:
Θα ηθελα να τις δω αναλυτικά!

Και εμένα μου αρέσει!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
σημαντικη αλλαγή αυτη της κοντύτερης 1ης ταχυτητας.
Πολυ σημαντικο αυτο, στο προηγουμενο XC η πρωτη παραητανε μακρια (και η εκτη λιιγο κοντη) και το μηχανακι ειχε θεμα στο ξεκινημα σε αποτομα ανηφορικα στο χωμα οπου ηθελε ΠΟΛΥ συμπλεξαρισμα. Τοχα τεσταρει εκτεταμενα (δις) και τοχα δει αυτο στην πραξη.
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Μιας και αναφέρθηκε ο τρικύλινδρος και στο θέμα του ΚΤΜ790.. Γιώργο μήπως είχες την ευκαιρία να το τεστάρεις και σε χώμα;
Ρωτάω γιατί θα ήθελα να δω αν μπορεί να βρει πρόσφυση στο χώμα τέτοιος κινητήρας, αφού ειδικά στο χώμα, δεν είναι όλα θέμα ροπής και δύναμης, αλλά και τρόπου λειτουργίας του κινητήρα. Νομίζω;
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Μιας και αναφέρθηκε ο τρικύλινδρος και στο θέμα του ΚΤΜ790.. Γιώργο μήπως είχες την ευκαιρία να το τεστάρεις και σε χώμα;
Ρωτάω γιατί θα ήθελα να δω αν μπορεί να βρει πρόσφυση στο χώμα τέτοιος κινητήρας, αφού ειδικά στο χώμα, δεν είναι όλα θέμα ροπής και δύναμης, αλλά και τρόπου λειτουργίας του κινητήρα. Νομίζω;
Στεφανε σε ενα βαθμο ναι, και ταχα γραψει παλια στο mototrail. Οχι οτι δεν βρισκει προσφυση λογω λειτουργιας αλλα ο τροπος αποδοσης του τρικυλινδρου δεν ειναι κατα τη γνωμη μου οτι καλυτερο για "εντουραδικο" χωμα. Ειναι γραμμικοτατος και δυνατος αλλα εχει σχεδον μηδενικη ροπη στις πολυ χαμηλες στροφες (κατω απο τις 2000) και αυτο σε συνδυασμο με την πολυ μακρια πρωτη του προηγουμενου μοντελου εχει θεμα στις ανηφορικες εκκινησεις στο χωμα οπως εγραψα πιο πανω.

Αλλα το κυριο θεμα ειναι οτι, οντας τρικυλινδρος, απο κει και πανω και στις χαμηλομεσαιες στροφες δεν εχει την απαιτουμενη αποκριση για δυσκολο χωμα δηλ. τις "ψυχωμενες πιστονιες" των μονοκυλινρων/δικυλινδρων κινητηρων ..when the going gets touch. Για παραδειγμα, σε δυσκολα πετρωδη ανηφορικα ή και επιπεδα περασματα οπου ανοιγεις ελαχιστα το γκαζι και κανεις σλαλομ σχεδον τυπου τραϊαλ στα κοτρωνια, οταν χρειαζεται να σηκωσεις λιγο το μπροστινο για να περασεις ενα νεροφαγωμα κλπ. Μαλιστα θυμαμαι πριν καποια χρονια ενα παιδι πουχε ερθει μαζι μας κανα δυο φορες σε χωματαδες με ενα μαυρο XC (δεν θυμαμαι καν πως τον λεγανε) εκαψε τον συμπλεκτη του o_O :( οταν ειχανε μπλεξει τα παιδια σε ενα χειμαρο καπου στον Παρνωνα - εγω δεν ειμουνα σ'εκεινη την εξορμηση.

Απο την αλλη, ο κινητηρας αυτος (που εχει τις ριζες του στο φανταστικο 675 - ακουει @Dr Evil?) εχει γκαζι και λυσαει ψηλα με ενα τροπο που κανενα αλλο on-off μεχρι χιλιαρι δεν εχει - εκτος βεβαια απο τα 950/990. Ειναι ουσιαστικα κατι σαν ενα πολιτισμενο 990 που καιει σαφως λιγοτερο και αν ειχε παρομοιες δυνατοτητες σε δυσκολο χωμα, το μηχανακι θα ητανε φανταστικο. Οχι οτι το μηχανακι δεν κανει για χωμα, καθε αλλο, αλλα ειναι κυριως για πιο βατο adventure riding παρα για σκληροπυρηνικο χωμα τυπου εντουρο. Ολα αυτα κατα τη γνωμη μου και το πως το ειδα σε ενα διωρο τεστ ραϊντ στο χωμα.

EDIT: και κατι αλλο, η θεση οδηγησης ειναι κατι μεταξυ on-off και sport touring, τοποθετει τον αναβατη ελαααχιστα σκυφτο με σχετικα τεντωμενα χερια, αυτο βεβαια φτιαχνεται με αποστατες και γυριζοντας το τιμονι προς τον οδηγο. Μιλαω παντα για τα XC μεχρι και το 2017, εγω οδηγησα τις εκδοσεις του 2013 και 2014.
 
Τελευταία επεξεργασία:

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Ετοιμάζεται ανανέωση για το 800...λίγο νωρίς δεν είναι;!
Ίσως επειδή μπήκαν στο παιχνίδι τα νέα μεσαία GS, έρχονται και 790 adv, μικρό tenere.
Πιθανότατα Euro 5 και 900cc άρα και αυξημένη ιπποδύναμη πλησίον των 110 ίππων.Προφανώς θα εξακολουθήσει να υπάρχει η ''απλή'' και η πιο off έκδοση.

 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ετοιμάζεται ανανέωση για το 800...λίγο νωρίς δεν είναι;!
Ίσως επειδή μπήκαν στο παιχνίδι τα νέα μεσαία GS, έρχονται και 790 adv, μικρό tenere.
Πιθανότατα Euro 5 και 900cc άρα και αυξημένη ιπποδύναμη πλησίον των 110 ίππων.Προφανώς θα εξακολουθήσει να υπάρχει η ''απλή'' και η πιο off έκδοση.

υποπλαισιο αφαιρουμενο φαινεται-καλο αυτο- και αφαιρουμενα πισω μασπιε.αν βαλει και το καλο μεσαιο μοτερ που εχει..θα κλαψουν πολλοι...
 
Top Bottom