Triumph Tiger 800xc

Taksidiotis

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
Γιάννης
Με μία special εκδοσή του 800 έρχεται η triumph για το 2014.



Πρόκειται για ένα 800 XC με βαμένο κόκκινο πλαίσιο και όλη την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα σε “volcanic black”. Και να θυμίσουμε πως σε σχέση με την “απλή” Tiger 800 διαφοροποιείται οπτικά στο μπροστινό μέρος, ενώ οι πλέον παρατηρητικοί θα δουν τις ακτινωτές ζάντες στη θέση των χυτών.

Το πιρούνι είναι πλέον πλήρως ρυθμιζόμενο και με αυξημένη διάμετρο και διαδρομή, ενώ το αμορτισέρ έχει αποκτήσει, πέραν της μεγαλύτερης διαδρομής, ξεχωριστό ρεζερβουάρ λαδιού για καλύτερη ψύξη στις ζόρικες συνθήκες οδήγησης. Η διαφορά ύψους ανάμεσα στα δύο μοντέλα είναι άμεσα εμφανής, με τo XC/SE να διαθέτει σέλα αισθητά πιο ψηλά τοποθετημένη. Οι «αφανείς» διαφορές αφορούν ξεκάθαρα στη γεωμετρία, όπου οι επεμβάσεις σε γωνία κάστερ (μειωμένη), ίχνος και μεταξόνιο (αυξημένα αμφότερα) έγιναν με γνώμονα το διαφορετικό του χαρακτήρα των μοτοσυκλετών.


Το Tiger διαθέτει ένα στιβαρό ατσάλινο πλαίσιο με ευμεγέθεις σωλήνες στρογγυλής διατομής, που «αγκαλιάζουν» έναν υγρόψυκτο, τρικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 95 ίππων, που χαρακτηρίζεται από τις τετραβάλβιδες κεφαλές, τους 2 ΕΕΚ και την τροφοδοσία μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού. Προέρχεται από αυτόν του εξαιρετικού Speed Triple 675, με αυξημένη διαδρομή εμβόλων, άρα και νέο στρόφαλο. Έχουν, επίσης, αλλάξει το κάρτερ, η κεφαλή, οι βαλβίδες, οι εκκεντροφόροι, το κιβώτιο ταχυτήτων και η κλιμάκωσή του.

Στον τομέα της ανάρτησης θα συναντήσουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 45 χιλιοστών και μονό αμορτισέρ με μοχλικό σύστημα. Αμφότερα κατασκευασμένα από τη Showa και πλήρως ρυθμιζόμενα!

Στα φρένα, η Nissin υπογράφει δίσκους 308 χιλιοστών με διπίστονες δαγκάνες μπροστά και ένα δίσκο 255 χιλιοστών με μονοπίστονη πίσω. Το ABS είναι προαιρετικό και το πληρώνεις ακριβά!

Πηγή
http://www.e-go.gr


Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

angelo_balto

Overlander
Περιοχή
Γλυφαδα
Όνομα
Αγγελος
Μοτό
KTM 950 SE
Το 800xc είναι το καλύτερο on-off που έχει παραχθεί απο την Triumph & τα έχω δοκιμάσει όλα (800 & 800xc &1200).
Καλύτερο και πιο αρμονικό πακέτο απο το μεγάλο του αδελφό.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
παιδια νομιζω οτι ειναι πιο πληρης πακετο απο το 800gs!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Και πιο βαρυ πλι......

Send from LG G2
 

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θαναση ετσι οπως το θετεις, οντως δεν τιποτα η διαφορα. Εγω αναφερομαι κυριως στην αισθηση στο χωμα, οπως το εγραψαν στο ΜΟΤΟ, μετα απο αντιστοιχο συγκριτικο.

Send from LG G2
 

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS
Θαναση ετσι οπως το θετεις, οντως δεν τιποτα η διαφορα. Εγω αναφερομαι κυριως στην αισθηση στο χωμα, οπως το εγραψαν στο ΜΟΤΟ, μετα απο αντιστοιχο συγκριτικο.
Μα ο καλυτερος τροπος να λες ψεμματα, ειναι να αντιπαραθετεις νουμερα! :D

Οντως, ενω ειναι στο περιπου ιδια (στα νουμερα), το ενa σαφως υπερτερει "off" και το αλλο "οn".. :ok:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
ότι και να λενε...είναι καλο μηχανακι και κουκλα;)
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Exει βγει το καλυτερο σε συνολο,ανεση και αναλογια χρηματων.....και 205 τελικη πραγματικη....
 

VKon

Μέλος
Περιοχή
Καβάλα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F 800 GS
Triumph
Power:94.00 HP (68.6 kW)) @ 9300 RPM
Torque:78.65 Nm (8.0 kgf-m or 58.0 ft.lbs) @ 7850 RPM

Bmw
Power:84.48 HP (61.7 kW)) @ 7500 RPM
Torque:83.00 Nm (8.5 kgf-m or 61.2 ft.lbs) @ 5750 RPM

Καλά τα νούμερα και τα youtube αλλά η πράξη άλλα λέει.:D:eek::rolleyes:
Μέγιστη ροπή κατά 2100 στροφές χαμηλότερα με ότι συνεπάγεται από αυτήν.;):cool::p

Μόνο με μία αλλαγή σέλας αποκτάς την πιο τουριστική αίσθηση της Triumph. :yew:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Triumph
Power:94.00 HP (68.6 kW)) @ 9300 RPM
Torque:78.65 Nm (8.0 kgf-m or 58.0 ft.lbs) @ 7850 RPM

Bmw
Power:84.48 HP (61.7 kW)) @ 7500 RPM
Torque:83.00 Nm (8.5 kgf-m or 61.2 ft.lbs) @ 5750 RPM

Καλά τα νούμερα και τα youtube αλλά η πράξη άλλα λέει.:D:eek::rolleyes:
Μέγιστη ροπή κατά 2100 στροφές χαμηλότερα με ότι συνεπάγεται από αυτήν.;):cool::p

Μόνο με μία αλλαγή σέλας αποκτάς την πιο τουριστική αίσθηση της Triumph. :yew:
Αυτο ελεγα πιο πανω και συμφωνησε κι ο Θανασης. Πιο on triumph, πιο off bmw f800.
Εμφανισιακα ειναι πολυ ομορφα και τα δυο.
Αν δεν ειχα καει απο το 1050, θα υπερθεματιζα για το 800xc...
Αλλα φυσαω και το γιαουρτι πλεον;):rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Send from LG G2
 

Taksidiotis

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
Γιάννης
Έχω την εντύπωσή ότι έχουν εξαλειφθεί οι ασθένειες πού είχε το tiger και οι νέες σοδειές είναι εντάξει.
Κάτι μόνο είχε ακουστεί για το explorer και τις κεφαλές του κινητήρα.

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

vaslyk

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Vasilis
Μοτό
Triumph Tiger 800 XCx
Δεν κρατήθηκα, την έκανα τη βλακεία! Για να δούμε τώρα πώς θα πάει...

Για την ώρα καλά. Πολύ ωραίο πακέτο, αν και η λειτουργία του κινητήρα δεν ταιριάζει και πολύ στο χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.







 
Top Bottom