Κάποιος έκανε τεστ εχθές
Κάποιος είναι ο αδύναμος κρικος
θα σε εκθέσω ρε τεντυμπόη ... εσύ μου βάζεις χέρι, που είχες κατ ίδιαν ενημέρωση ...
ναι κύριοι ... ριχνουμε γλύψιμο στη διαχείριση ... αυτοί είμαστε, και πάλι μας βάζουν κωλόχερο
Λοιπόν, το Tiger 900 Rally είναι ένα πραγματικά ΠΟΛΥ ωραίο μηχανάκι, με λάθος μοτέρ ...
Είναι το μοναδικό μηχανάκι, που έχω κάνει test ride τα τελευταία 15 χρόνια με προοπτική να το αγοράσω, κι όχι για χαβαλέ
Τα παρακάτω σχόλια, καθαρά προσωπικά - υποκειμενικά
(+) πολύ όμορφο
(+) πολύ καλή λειτουργία αναρτήσεων (στο χώμα πρέπει να είναι σούπερ ...)
(+) πολύ καλή ποιότητα κατασκευής (πλαστικά, συναρμογές, βιδες, σχαρα κτλ κτλ)
(+) αφαιρούμενο υποπλαίσιο, μαρσπιεδες συνεπιβάτη
(+) μοτερ σκοτώνει ψηλά, και πολύ ελαστικό πάνω από τις 4000
(+) όργανα, εξοπλισμός
(+) φρένα
(-) σκληρή και χαμηλή σέλα (σε βάζει πολύ μέσα για τα γούστα μου)
(-) λάθος τρίγωνο μαρσπιέδες, κώλος, τιμόνι
(-) τιμονι πολύ μπροστά, σχέδον TDM (ημαρτον ...)
(-) σε χαμηλές ταχύτητες, και μέσα στην πόλη, φαίνεται το ψηλό σχετικά κέντρο βάρους (φανταζομαι είναι συνήθεια)
(-) το σημαντικότερο, που κατά τη γνώμη μου χαρακτηρίζει τη μοτοσυκλέτα, ένα μοτέρ street το οποίο μεν σκοτώνει
ότι κινείται, αλλά θέλει τουλαχιστον 3000 για να ξεκινήσει, και δεν είναι τοσο φιλικό,
όσο ενα δικύλινδρο, με ροπή χαμηλά, που βοηθάει παντού νομίζω
(-) αα ... παραλίγο να το ξεχάσω ... λευκό υποπλαίσιο ( 2ο ήμαρτον ...)
αυτά τα ολίγα, πάει κι αυτό, πάμε για το 3ο μάζεμα της GSάρας, και ολοταχώς για 400.000 χλμ
βαράτε τώρα αλύπητα ...