Triumph Tiger 900 2020

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ένα 900αρι φουλ για τουρισμό φορτωμένο ...


Στάλθηκε από το Mi A2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

valeru

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
Tracer 700 2018
Καλησπέρα! Μικρό update.
Φτάσαμε τα 21000 χλμ. και κάτι ψιλά. Η μηχανή συνεχίζει να με εκπλήσσει ευχάριστα.
Εργασίες μέχρι τώρα: Τελικά άλλαξα τακάκια μπροστά στις 14500Χλμ και έβαλα Brembo τα χρυσά. Επίσης άλλαξα στην εγγύηση το Quick shifter γιατί σκούριασε το σιδεράκι, αλλά συνέχιζε να δουλεύει κανονικά. Λάστιχα, έπρεπε να αλλαχτούν περίπου στις 16-17000 αλλά επειδή ήμουν σε ταξίδι, τα κράτησα μέχρι τις 20000 όπου και αλλάχτηκαν με τα michelin anakee adventure. Τα Bridgestone που φορούσε, ήταν υπέροχά μέχρι και μετά το τέλος τους. Δε με πρόδωσαν ποτέ και στο ταξίδι αν και πίτα φορτωμένος και 2πλός, έδειξαν απίστευτο χαρακτήρα σε στεγνό και βρεγμένο (έφαγαν τρελό νερό...). Τα michelin μέχρι στιγμής δείχνουν άριστα αλλά είναι καινούργια ακόμη. Σκέφτομαι βέβαια μήπως έπρεπε να πάω σε κάτι ακόμη πιο χωμάτινο γιατί στο χώμα δε νιώθω ασφαλής αν και δεν έχω γράψει τρελά χλμ. Δεν πειράζει, στην επόμενη αλλαγή.
Η δύναμη, συνεχίζει να μου λείπει λίγο. Σκέφτομαι αν πρέπει να κάνω κάποια βελτίωση αλλά μετά έρχεται η λογική και το ξανασκέφτομαι αν όντως τα χρειάζομαι και αν αξίζει, γιατί πάντα γλυκοκοιτάζω και μερικά ποιο μεγάλα για μελλοντική αλλαγή.... μόλις με χωρίσει η γυναίκα.
Η ζέστη όντως μερικές φορές είναι δύσκολη, αν κινηθείς σε πόλη με σορτσάκι. Σπάνιο για εμένα γιατί έχω σοβαρό εργαλείο για την πόλη (ybr 125) αλλά σε εκδρομές στην καρδιά του καλοκαιριού για να βγεις το βράδυ για φαγητό ποτό το ένιωσα. Ζω άνετα με αυτό όμως.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τι φάση, οργασμός νέων μοντέλων!






Μεταξύ μας αυτό δεν φαίνεται ΤΟΣΟ νέο, αλλά...
 

valeru

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
Tracer 700 2018
Νομίζω ότι βελτιώθηκε εκεί που πονούσε, στη δύναμη. Αν τα βγάζει ομαλά, θα είναι τέλειο. Εμφανισιακά σχεδόν καμία αλλαγή, όπως και αναρτήσεις και φρένα αν κατάλαβα καλά.
Το ερώτημα είναι πως βρίσκουμε στο παλιό τα 13 άλογα που έχει το νέο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πήρε 500 λίρες σε σχέση με το Aragon

Οπότε Ελλάδα (κρίνοντας από το τι έγινε με τα σκραμπλερ 1200) το βλέπω να τσιμπήσει χιλιάρικο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τι λέγαμε; τιμή στην Ιταλία 17495 για το ράλι προ.

16995 εκεί το Αραγκόν.
Εδώ 16990.
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Παρουσίαση των 900 gt pro και 900 rally pro
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Όταν η κάθε εταιρεία ανακοινώνει στεγνό βάρος νομίζω ότι εννοεί χωρίς κανένα υγρό όχι μόνο χωρίς καύσιμο. Οπότε οι υπολογισμοί του συντάκτη του άρθρου μάλλον είναι λάθος όσο αφορά την σύγκριση του απερχόμενου με το καινούργιο μοντέλο.
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η καλύτερη μοτοσυκλέτα πλέον της κατηγορίας?
18000 ευρώ+ θα έρθει.

Και... Έτοιμη για άλματα μοτοκρός χωρίς ρύθμιση συμπίεσης πίσω. Από εμένα είναι nice try, no cigar και για να προλάβω τις ρουβιτσες δεν με λένε Χρήστο Σημύδα και Ιβάν Θερβάντες κλπ, δεν σας ρώτησε κανείς αν μου είναι απαραίτητη, σε τόσα λεφτά αυτές οι φτήνιες δεν καλύπτονται από τις θύρες USB κάτω από την σέλα ενός πλασαριζόμενου ως premium προϊόντος. Νόμιζα ότι έχει κάνει λάθος ο Μανιάτης αλλά και στην σελίδα της triumph την ίδια πληροφορία έχει.


Αποσβέσεις συμπίεσης και επαναφοράς, προφόρτιση ελατηρίων για μπροστά, και ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς και μηχανικά ρυθμιζόμενη υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου για πίσω, δημιουργούν ένα ιδανικό πακέτο για ταξιδιωτικό adventure ή… άλματα σε πίστα motocross!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η καλύτερη της κατηγορίας IMO είναι το DesertX... Τι όχι; :yew:
Norden expedition και τα ρέστα καφέδες πουλ μουρ πλατεία. Όχι ότι το desert X υστερεί κάπου, αλλά ας πούμε "ισοδύναμο" σε ψηλότερη τιμή. Και κορυφή vfm η 1100L '24



Το Tiger 900 rally έχει γίνει αυτό που ήθελε πάντα η triumph, ένα καλύτερο F900GS αλλά τώρα τους την έφερε η BMW με το πολύ σπορ μοντέλο και την νέα ανάρτηση.


Στην κατηγορία δεν υπάρχει λάθος αγορά πια γιατί όλα έχουν εξελιχθεί απίστευτα και είναι όλα σε πολύ υψηλό επίπεδο. Ψωνίζεις αυτό που σου κάθεται καλύτερα στο μάτι και είσαι άρχοντας.


(να μην τα λέμε συνέχεια, αλλά να, η δική σας άποψη μπορεί να διαφέρει και... Δεν με νοιάζει να με πείσετε, καλά χιλιόμετρα να έχουμε όλοι με τις επιλογές μας)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Norden expedition και τα ρέστα καφέδες πουλ μουρ πλατεία. Όχι ότι το desert X υστερεί κάπου, αλλά ας πούμε "ισοδύναμο" σε ψηλότερη τιμή. Και κορυφή vfm η 1100L '24



Το Tiger 900 rally έχει γίνει αυτό που ήθελε πάντα η triumph, ένα καλύτερο F900GS αλλά τώρα τους την έφερε η BMW με το πολύ σπορ μοντέλο και την νέα ανάρτηση.


Στην κατηγορία δεν υπάρχει λάθος αγορά πια γιατί όλα έχουν εξελιχθεί απίστευτα και είναι όλα σε πολύ υψηλό επίπεδο. Ψωνίζεις αυτό που σου κάθεται καλύτερα στο μάτι και είσαι άρχοντας.


(να μην τα λέμε συνέχεια, αλλά να, η δική σας άποψη μπορεί να διαφέρει και... Δεν με νοιάζει να με πείσετε, καλά χιλιόμετρα να έχουμε όλοι με τις επιλογές μας)
Βρε Γιάννο δεν προσπαθώ να σε πείσω, στο πόστ του Βαγγέλη απάντησα και μάλιστα στο νήμα του Tiger 900!

Συμφωνούμε ότι στην κατηγορία οι προσφερόμενες επιλογές δεν έχουν ελλείψεις και είναι καθαρά θέμα γούστου σε ποιο ταμείο θα πάει αυτός που έχει τα φράγκα.

Στο μόνο που διαφωνώ είναι ότι Expedition και DesertX παίζουν ακριβώς στην ίδια κατηγορία τιμής, έχουν 600€ διαφορά, ενώ το Tiger Rally Pro γύρω στα 17000€ σύμφωνα με το άρθρο. Αν η ΑΤ1100 '24 είναι ακόμα χαμηλότερα, τότε όντως vfm (και πολύ ωραία επιλογή).

Με το καλό η Άφρικα λοιπόν...

Χρόνια πολλά σε όλους!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Βρε Γιάννο δεν προσπαθώ να σε πείσω, στο πόστ του Βαγγέλη απάντησα και μάλιστα στο νήμα του Tiger 900!

Συμφωνούμε ότι στην κατηγορία οι προσφερόμενες επιλογές δεν έχουν ελλείψεις και είναι καθαρά θέμα γούστου σε ποιο ταμείο θα πάει αυτός που έχει τα φράγκα.

Στο μόνο που διαφωνώ είναι ότι Expedition και DesertX παίζουν ακριβώς στην ίδια κατηγορία τιμής, έχουν 600€ διαφορά, ενώ το Tiger Rally Pro γύρω στα 17000€ σύμφωνα με το άρθρο. Αν η ΑΤ1100 '24 είναι ακόμα χαμηλότερα, τότε όντως vfm (και πολύ ωραία επιλογή).

Με το καλό η Άφρικα λοιπόν...

Χρόνια πολλά σε όλους!
Δεν το λέω για εσένα, έχει αφθονία καλοθελητών mr mr style :)


17500 είχε η Aragon edition και στην Αγγλία είναι λίγο πιο ακριβό το νέο 900. Δεδομένου ότι στην Αγγλία φτήνυνε το scrambler 12 και εδώ... Ακριβυνε, θεωρώ απίθανο το 17000 εκτός αν γίνει θαύμα Χριστουγέννων.
 
Top Bottom