Triumph Tiger 900 2020

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πουθενά αναφορά σε ζέστη. Αυτό περιμέναμε τόση ώρα, ο Βαγγέλης έχει φάει τα νύχια του ως το κόκκαλο
Άσε ρε βγήκατε για βόλτα και έξω χιονίζει.. ! εδώ φοράμε κάνα ισοθερμικό απο μέσα και πάλι δαγκώνουμε τα παπάκια μας! Τώρα όλοι μάγκες είναι και άμα πιάσουν 30-35 βαθμοί παίρνουν αμάξι και βάζουν το clima στη ρύθμιση Alaska!

ρε Γιάννη ... :laugh: θα ξανακάνω το καλοκαίρι test ride ... εκλεισα για 25/7
κράτα το GS Που έχει τα βυζιά χαμηλά και δε ξέρει απο ζέστη, άστα τα υγρόψυκτα τους με τα ψυγεία τους! άμα σου φαίνεται το 690 καυτό θα έχεις να λάβεις μεγάλη έκπληξη!
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Αυτό με το τιμόνι που είναι μακριά, λογικά είναι για να "φτιάχνει" χώρο στους ψηλούς στο όρθιο.

Πιθανόν να διορθώνεται με περιστροφή του τιμονιού λίγες μοίρες προς τα πίσω.
Γιάννη, το τιμόνι είναι αρκετά ίσιο, στα προτυπα ΚΤΜ, και νομίζω ότι θέλει αυτούς του περίεργους αποστάτες που περιστρέφονται,
γιατί όπως προχειρα, εβαλα τα χερια μου στη θέση που υποθετικά με βολευε, θέλει περιπου 3-4 εκ προς το σώμα, και το ίδιο προς τα πανω
Οι ντίζες, και τα σωληνάκια έιχαν περιθώριο, αλλά στο τέρμα ΔΕ+ΑΡ οριακά δεν θα βρίσκει το τεπόζιτο ...

πολύ πιθανό παντως να διορθώνεται
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Άσε ρε βγήκατε για βόλτα και έξω χιονίζει.. !
Για να τα λέμε λίγο σοβαρά.

Το scrambler 1200 σε ψήνει και Φεβρουάριο μήνα στο δεξί πόδι με την εξάτμιση. Δεν θέλω να ξέρω για καλοκαίρι, είναι ο λόγος που το απέφυγα. Περαν της άνεσης, πτώση δεξιά ίσον νοσοκομείο με ζημιά.

Το XR το καταλαβαίνεις και τον χειμώνα ότι είναι ζεστό. Κάποιοι το βρίσκουν ανυπόφορο και το πούλησαν. Καλοκαίρι και μεσημέρι έχει πολύ καλύτερες επιλογές.

Το 950 πάλι, πρέπει να είσαι πολύ πολύ πολύ τρυφερό αγόρι για να σε ενοχλήσει (διαβάζω ότι με τις μαμά εξατμίσεις είναι αλλιώς), πιο πολύ με ενοχλεί ότι βράζει το ίδιο και ζουζουνίζουν τα βεντιλατέρ. Μια φορά που το είδα να ανεβαίνει πάνω από το "φυσιολογικό" μεσαίο κουτάκι πόνεσα ψυχολογικά.


Οπότε να το αφήσουμε στο ότι είναι ζεστό το 900 αλλά ίσως αν δεν είσαι εκ των κλισέ alphabet people να είναι σε αποδεκτά επίπεδα.


Πολύ πιο σημαντική πληροφορία αυτή με το σχετικά άδειο μοτέρ χαμηλά, μεγάλο κρίμα για μηχανάκι που θα μετακινείται αργά σε χώμα και στην κίνηση, όπου θες "νεύρο" χωρίς να έχεις ψηλά στροφές.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Να γιατί βε στρώμ ,στα χειρότερα του,λίγη ζέστη,πάνω από τον αστράγαλο!
Πάντως όντως το 900 είναι πολύ ωραίο μηχανάκι,θα ήθελα να το οδηγήσω αλλά ρεαλιστικά και κρίνοντας από τις τιμές των προηγούμενων ταιγκερ,δεν νομίζω να μπει ποτέ σε λίστα πιθανής μοτοσυκλέτας.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νίκη στην κατηγορία του για τον Ιβάν Θερβάντες με το 900 ράλι.

11η θέση σε 75 μοτοσυκλέτες δεν το λες και κακό.

 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εδώ εισαι, κουκλάρα!!!!
Είναι, παρά το δάνειο στιλ από πενφέ.

Έχω τις καλύτερες εντυπώσεις από το μοτέρ του 800 και το ωραίο πάτημα στον δρόμο, νομίζω ο Αντώνης έχει την σέλα χαμηλά οπότε δεν έχω σωστή άποψη για την θέση οδήγησης, σίγουρα πιο "μαζεμένο" από πενφέ.




Για κάποιο λόγο που δεν μπορώ να εξηγήσω, θα ψώνιζα πιο άνετα το ασχημόπαπο 890R αντί για αυτό, ίδια λεφτά είναι Ελλάδα καινούρια.


Όπως έχουμε ξαναπεί, με κολλάει λίγο το... Ένα συνεργείο με καλό όνομα και η μάλλον αδιάφορη αντιμετώπιση στο κεντρικό μαγαζί. Είναι και η μεταπώληση άγνωστη γιατί δεν είναι προσωπικό dream bike όπως είναι το XR.


Το παράπονο του Βαγγέλη για την ζέστη λαμβάνεται επίσης σοβαρά υπόψη, αν και δεν ξέρω τι έχει στο μυαλό σαν "δροσερό" γιατί και άλλοι έκαναν παράπονα για το 9Χ0 που ζεστό μηχανάκι δεν το λες, απλά μπαίνει το βεντιλατέρ σχετικά εύκολα σε κίνηση.


Θα το ήθελα σίγουρα για... μακρύ τεστ ράιντ τύπου σιδεροκωλο ΠΣΚ 2000+ χιλιόμετρα.
 

valeru

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
Tracer 700 2018
Καλησπέρα σας,
Μετά από 10000χλμ, νομίζω ότι θα μπορούσα να γράψω ένα ασφαλές reviw για την μηχανή.
Να πω ότι προέρχομαι από ένα tracer 700 που το είχα για 2 χρόνια περίπου.
Αποφάσισα την αλλαγή μηχανής για 2 βασικούς λόγους, α)γιατί ήθελα πιο άνετα ταξίδια 2πλός και β)γιατί μου έλειπε το χώμα είτε να πατήσεις σε 1 ταξίδι είτε να κάνεις χωμάτινη καθαρά βόλτα.
Έκανα test ride το Tiger και το ΚΤΜ 890R. Ήθελα να καβαλήσω και το Αφρικα αλλά δεν υπήρχε διαθέσιμο και στην αντιπροσωπεία μου είπαν με στιλ, το παραγγέλνεις και το παίρνεις. Το tenere βγήκε εκτός γιατί δεν είναι για 2κάβαλα μεγάλα ταξίδια αν και είναι κουκλί...
Οπότε έμεινα με 2 επιλογές, τον τίγρη ή το 890. Δύσκολη η απόφαση γιατί το πορτοκαλί με τραβάει αλλά λίγο που το tiger ταξιδεύει πιο καλά για τον πίσω, λίγο τα προβλήματα για το 890 που διάβαζα, λίγο η αντιπροσωπία και το χούφτωμα που θα ερχόταν, κατέληξα στον τίγρη.
Μάλλον έπραξα σωστά. Κούμπωσα υπέροχα πάνω του. Στρίβω! Πλαγιάζω πιο άνετα και περισσότερο από το tracer (ίσως να έφταιγαν τα λάστιχα που ήταν παλιά και δεν τα εμπιστευόμουν?).
Τα φρένα απλά δεν υπάρχουν, πολύ ωραία αίσθηση και δύναμη ατελείωτη. Για το γκάζι, θα ήθελα 10-15 άλογα ακόμη, όχι ότι τα χρειάζομαι αλλά νομίζω η μηχανή θα μπορούσε να τα διαχειριστεί άνετα και στο ταξίδι θα ήταν λίγο πιο άνετο.
Πάει χώμα σα να είναι φτιαγμένο για αυτό και μάλιστα 2πλός και φουλ φορτωμένος. Στο πρόγραμμα είναι να μπει στην πρώτη αλλαγή ένα 70-30 ελαστικό.
Το quick shifter είναι τρέλα, αν μπορεί κάποιος να το έχει στην μηχανή του, να το βάλει εχθές! Ανεβάζει και κατεβάζει σα να παίζεις. Σε στροφές, είναι σα να κλέβεις εκκλησία... Σε ένα εκδρομικό 3ήμερο, με διαδρομές με φουλ στροφές, συνειδητοποίησα, πόσο γρήγορα μπορώ να πάω.
Η κατανάλωση είναι από 4,5 έως 5,5 λίτρα/100 χλμ, ανάλογα τα κέφια.
Ζέστη βγάζει αρκετή, περισσότερη από ότι άλλο έχω καβαλήσει, αλλά με ρούχα μηχανής, δεν νιώθεις τίποτα. Εδώ θα ήθελα βελτίωση αλλά δεν πειράζει, αγαπήσαμε και παραβλέπουμε.
Η οθόνη-πίνακας οργάνων θα μπορούσε να είναι λίγο πιο μελετημένη και να δουλεύει εύκολά το κομμάτι σύνδεσης με το κινητό. Μικρό το κακό, μηχανή πήραμε όχι λαπτοπ.
Βλάβες ελπίζω να μη βγάλει, της έβαλα και ένα ματάκι για καλό και για κακό, ευρωπαϊκό είναι. Η εμπειρία μου από Ευρώπη δεν ήταν καλή μέχρι τώρα, αντίθετα τα ιαπωνικά που είχα, έδειξαν χαρακτήρα, οπότε αναμένουμε να δείξει το μέλλον και ελπίζω να βγει σωστή η επιλογή μου.
Να μη ξεχάσω να αναφέρω ότι είναι και κούκλα!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλησπέρα σας,
Μετά από 10000χλμ, νομίζω ότι θα μπορούσα να γράψω ένα ασφαλές reviw για την μηχανή.
Να πω ότι προέρχομαι από ένα tracer 700 που το είχα για 2 χρόνια περίπου.
Αποφάσισα την αλλαγή μηχανής για 2 βασικούς λόγους, α)γιατί ήθελα πιο άνετα ταξίδια 2πλός και β)γιατί μου έλειπε το χώμα είτε να πατήσεις σε 1 ταξίδι είτε να κάνεις χωμάτινη καθαρά βόλτα.
Έκανα test ride το Tiger και το ΚΤΜ 890R. Ήθελα να καβαλήσω και το Αφρικα αλλά δεν υπήρχε διαθέσιμο και στην αντιπροσωπεία μου είπαν με στιλ, το παραγγέλνεις και το παίρνεις. Το tenere βγήκε εκτός γιατί δεν είναι για 2κάβαλα μεγάλα ταξίδια αν και είναι κουκλί...
Οπότε έμεινα με 2 επιλογές, τον τίγρη ή το 890. Δύσκολη η απόφαση γιατί το πορτοκαλί με τραβάει αλλά λίγο που το tiger ταξιδεύει πιο καλά για τον πίσω, λίγο τα προβλήματα για το 890 που διάβαζα, λίγο η αντιπροσωπία και το χούφτωμα που θα ερχόταν, κατέληξα στον τίγρη.
Μάλλον έπραξα σωστά. Κούμπωσα υπέροχα πάνω του. Στρίβω! Πλαγιάζω πιο άνετα και περισσότερο από το tracer (ίσως να έφταιγαν τα λάστιχα που ήταν παλιά και δεν τα εμπιστευόμουν?).
Τα φρένα απλά δεν υπάρχουν, πολύ ωραία αίσθηση και δύναμη ατελείωτη. Για το γκάζι, θα ήθελα 10-15 άλογα ακόμη, όχι ότι τα χρειάζομαι αλλά νομίζω η μηχανή θα μπορούσε να τα διαχειριστεί άνετα και στο ταξίδι θα ήταν λίγο πιο άνετο.
Πάει χώμα σα να είναι φτιαγμένο για αυτό και μάλιστα 2πλός και φουλ φορτωμένος. Στο πρόγραμμα είναι να μπει στην πρώτη αλλαγή ένα 70-30 ελαστικό.
Το quick shifter είναι τρέλα, αν μπορεί κάποιος να το έχει στην μηχανή του, να το βάλει εχθές! Ανεβάζει και κατεβάζει σα να παίζεις. Σε στροφές, είναι σα να κλέβεις εκκλησία... Σε ένα εκδρομικό 3ήμερο, με διαδρομές με φουλ στροφές, συνειδητοποίησα, πόσο γρήγορα μπορώ να πάω.
Η κατανάλωση είναι από 4,5 έως 5,5 λίτρα/100 χλμ, ανάλογα τα κέφια.
Ζέστη βγάζει αρκετή, περισσότερη από ότι άλλο έχω καβαλήσει, αλλά με ρούχα μηχανής, δεν νιώθεις τίποτα. Εδώ θα ήθελα βελτίωση αλλά δεν πειράζει, αγαπήσαμε και παραβλέπουμε.
Η οθόνη-πίνακας οργάνων θα μπορούσε να είναι λίγο πιο μελετημένη και να δουλεύει εύκολά το κομμάτι σύνδεσης με το κινητό. Μικρό το κακό, μηχανή πήραμε όχι λαπτοπ.
Βλάβες ελπίζω να μη βγάλει, της έβαλα και ένα ματάκι για καλό και για κακό, ευρωπαϊκό είναι. Η εμπειρία μου από Ευρώπη δεν ήταν καλή μέχρι τώρα, αντίθετα τα ιαπωνικά που είχα, έδειξαν χαρακτήρα, οπότε αναμένουμε να δείξει το μέλλον και ελπίζω να βγει σωστή η επιλογή μου.
Να μη ξεχάσω να αναφέρω ότι είναι και κούκλα!
Ευχαριστούμε...! :friendship:
Εύχομαι να συνεχιστεί η χαρούμενη συμβίωση μαζί της!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καλησπέρα σας,
Μετά από 10000χλμ, νομίζω ότι θα μπορούσα να γράψω ένα ασφαλές reviw για την μηχανή.
Να πω ότι προέρχομαι από ένα tracer 700 που το είχα για 2 χρόνια περίπου.
Αποφάσισα την αλλαγή μηχανής για 2 βασικούς λόγους, α)γιατί ήθελα πιο άνετα ταξίδια 2πλός και β)γιατί μου έλειπε το χώμα είτε να πατήσεις σε 1 ταξίδι είτε να κάνεις χωμάτινη καθαρά βόλτα.
Έκανα test ride το Tiger και το ΚΤΜ 890R. Ήθελα να καβαλήσω και το Αφρικα αλλά δεν υπήρχε διαθέσιμο και στην αντιπροσωπεία μου είπαν με στιλ, το παραγγέλνεις και το παίρνεις. Το tenere βγήκε εκτός γιατί δεν είναι για 2κάβαλα μεγάλα ταξίδια αν και είναι κουκλί...
Οπότε έμεινα με 2 επιλογές, τον τίγρη ή το 890. Δύσκολη η απόφαση γιατί το πορτοκαλί με τραβάει αλλά λίγο που το tiger ταξιδεύει πιο καλά για τον πίσω, λίγο τα προβλήματα για το 890 που διάβαζα, λίγο η αντιπροσωπία και το χούφτωμα που θα ερχόταν, κατέληξα στον τίγρη.
Μάλλον έπραξα σωστά. Κούμπωσα υπέροχα πάνω του. Στρίβω! Πλαγιάζω πιο άνετα και περισσότερο από το tracer (ίσως να έφταιγαν τα λάστιχα που ήταν παλιά και δεν τα εμπιστευόμουν?).
Τα φρένα απλά δεν υπάρχουν, πολύ ωραία αίσθηση και δύναμη ατελείωτη. Για το γκάζι, θα ήθελα 10-15 άλογα ακόμη, όχι ότι τα χρειάζομαι αλλά νομίζω η μηχανή θα μπορούσε να τα διαχειριστεί άνετα και στο ταξίδι θα ήταν λίγο πιο άνετο.
Πάει χώμα σα να είναι φτιαγμένο για αυτό και μάλιστα 2πλός και φουλ φορτωμένος. Στο πρόγραμμα είναι να μπει στην πρώτη αλλαγή ένα 70-30 ελαστικό.
Το quick shifter είναι τρέλα, αν μπορεί κάποιος να το έχει στην μηχανή του, να το βάλει εχθές! Ανεβάζει και κατεβάζει σα να παίζεις. Σε στροφές, είναι σα να κλέβεις εκκλησία... Σε ένα εκδρομικό 3ήμερο, με διαδρομές με φουλ στροφές, συνειδητοποίησα, πόσο γρήγορα μπορώ να πάω.
Η κατανάλωση είναι από 4,5 έως 5,5 λίτρα/100 χλμ, ανάλογα τα κέφια.
Ζέστη βγάζει αρκετή, περισσότερη από ότι άλλο έχω καβαλήσει, αλλά με ρούχα μηχανής, δεν νιώθεις τίποτα. Εδώ θα ήθελα βελτίωση αλλά δεν πειράζει, αγαπήσαμε και παραβλέπουμε.
Η οθόνη-πίνακας οργάνων θα μπορούσε να είναι λίγο πιο μελετημένη και να δουλεύει εύκολά το κομμάτι σύνδεσης με το κινητό. Μικρό το κακό, μηχανή πήραμε όχι λαπτοπ.
Βλάβες ελπίζω να μη βγάλει, της έβαλα και ένα ματάκι για καλό και για κακό, ευρωπαϊκό είναι. Η εμπειρία μου από Ευρώπη δεν ήταν καλή μέχρι τώρα, αντίθετα τα ιαπωνικά που είχα, έδειξαν χαρακτήρα, οπότε αναμένουμε να δείξει το μέλλον και ελπίζω να βγει σωστή η επιλογή μου.
Να μη ξεχάσω να αναφέρω ότι είναι και κούκλα!
Καλοτάξιδο και να το ευχαριστηθείς στο έπακρο!
 

valeru

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
Tracer 700 2018
Καλησπέρα παιδιά. Σας έχω ερωτησούλα, έχω φτάσει τα 12500 χλμ περίπου και βλέπω πως τα μπροστά τακάκια δεν έχουν πολλά ψωμιά ακόμη. Έχετε ιδέα που μπορώ να βρω? Ρώτησα αντιπροσωπεία και το κόστος μου φάνηκε λίγο τσιμπημένο. Ο κωδικός τους μάλλον είναι ο T2028671-1463. Είμαι ικανοποιημένος φουλ από το τακάκι που φοράει αλλά δε θα με χάλαγε και κάτι άλλο ίσως και λίγο καλύτερο.
 

ΔημήτρηςGs

Μέλος
Όνομα
ΔημητρηςRp
Μοτό
Tiger 900
Καλησπέρα παιδιά. Σας έχω ερωτησούλα, έχω φτάσει τα 12500 χλμ περίπου και βλέπω πως τα μπροστά τακάκια δεν έχουν πολλά ψωμιά ακόμη. Έχετε ιδέα που μπορώ να βρω? Ρώτησα αντιπροσωπεία και το κόστος μου φάνηκε λίγο τσιμπημένο. Ο κωδικός τους μάλλον είναι ο T2028671-1463. Είμαι ικανοποιημένος φουλ από το τακάκι που φοράει αλλά δε θα με χάλαγε και κάτι άλλο ίσως και λίγο καλύτερο.
Και εγώ στο ψάξιμο είμαι για τακάκια μπρος πίσω..15000km εχω κάνει..ανέβασε καμία λεπτομέρεια μόλις αγοράσεις να δούμε..
 

valeru

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
Tracer 700 2018
Καλησπέρα, τελικά παράγγειλα τα brembo τα χρυσά. Είναι αυτά που φοράει και από το εργοστάσιο. 62€ το σετ. Είχε τα λευκά που είναι μάλλον πιο μαλακα για μέσα στην πόλη και μου είπε για ένα σετ αγωνιστικά τα οποία θέλουν καλό ζέσταμα για να αποδώσουν.
 

valeru

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
Tracer 700 2018
Να ενημερώσω πως τζάμπα τα πήρα. Δεν τα έβλεπα σωστά από μπροστά και έχουν αρκετό ακόμη… ευτυχώς δεν χαλάνε, περαστικά μας αφού βιάζομαι!
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Να ενημερώσω πως τζάμπα τα πήρα. Δεν τα έβλεπα σωστά από μπροστά και έχουν αρκετό ακόμη… ευτυχώς δεν χαλάνε, περαστικά μας αφού βιάζομαι!
βάλτα αφου τα πήρες ;)
Ευκαιρία να καθαρίσεις και τις δαγκάνες
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Να ενημερώσω πως τζάμπα τα πήρα. Δεν τα έβλεπα σωστά από μπροστά και έχουν αρκετό ακόμη… ευτυχώς δεν χαλάνε, περαστικά μας αφού βιάζομαι!
Βάλε τα στο συρτάρι, και όταν έρθει η ώρα τα βάζεις!!!!
Χαμένα δεν πάνε!!!! :happy:
 
Top Bottom