Triumph Tiger Explorer 1200

Taksidiotis

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
Γιάννης
Μετά το επιτυχημένο 800άρι, το Tiger μεγαλώνει στα 1200 και μπαίνει δυναμικά στην κατηγορία των μαστόδοντων on-off, μια κατηγορία που για το 2012 έχει πολλούς ανταγωνιστές.



Αισθητική / Εξοπλισμός: Πετυχημένη συνταγή
Έχοντας ήδη αποσπάσει κολακευτικά σχόλια για το Tiger 800, η Triumph δεν θέλησε να διαφοροποιηθεί στο νέο της μοντέλο, και έτσι το Explorer ακολουθεί τις σχεδιαστικές γραμμές του μικρότερου μοντέλου. Με ένα συνοθύλευμα από καμπύλες και γραμμές, και με μπόλικες δόσεις μετάλλου, το Tiger Explorer διατυμπανίζει την ευρωπαϊκή του καταγωγή. Το πλαίσιο και ο κινητήρας παίρνουν τη μερίδα του λέοντος στην εμφάνιση, τονίζοντας το χαρακτήρα μέσα από ένα γυμνό σχετικά σύνολο. Παρʼ όλα αυτά οι σχεδιαστές του Explorer μερίμνησαν ώστε να κρύψουν όσο καλύτερα γίνεται τα διάφορα καλώδια και σωληνώσεις ώστε το μάτι να επικεντρώνεται στο μέταλλο. Ίδιας αισθητικής και το φέρινγκ με το διπλό χαρακτηριστικό προβολέα, μόνο που στο νέο μοντέλο υπάρχουν περισσότερες έντονες γραμμές και κοψίματα. Μεγάλη διαφοροποίηση είναι και η ύπαρξη άξονα, που εκτελεί χρέη μονόμπρατσου ψαλιδιού, δημιουργώντας μια πιο «άδεια» δεξιά πλευρά (επιτρέποντας παράλληλα κα στην εξάτμιση να κατέβει πιο χαμηλά). Μπορεί το Tiger Explorer να έχει μια λιτή σιλουέτα, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν διαθέτει ένα πλούσιο εξοπλισμό, ακόμα και στην στάνταρ έκδοσή του. Μάλιστα πέρα από το traction control είναι η πρώτη μοτοσικλέτα που διαθέτει και cruise control. Και φυσικά στο βασικό εξοπλισμό ανήκει και το απαραίτητο ABS, ενώ ένα πλήθος άλλων αξεσουάρ μπορεί να ικανοποιήσει ένα gadgetάκια οδηγό, όπως προστατευτικά κάγκελα, προβολείς ομίχλεις, ποδιά από αλουμίνιο, πλαϊνές βαλίτσες, top box, κ.ά. Μέχρι και με θερμαινόμενες σέλες μπορεί κάποιος να τοποθετήσεις στο βρετανικό on-off. (Η μοτοσικλέτα της δοκιμής διαθέτει αρκετά αξεσουάρ, όπως κάγκελα, προβολείς ομίχλης, μεγάλη ζελατίνα, ποδιά από αλουμίνιο, προστατευτικές χούφτες).



Άνεση / εργονομία: Ένα ακόμη 10άρι
Ο κανόνας των μοτοσυκλετών on-off θέλει τον οδηγό να κάθεται σχετικά όρθιο με τεντωμένα τα χέρια, και το Explorer ακολουθεί πιστά αυτόν τον κανόνα. Η βρετανική μοτοσικλέτα όμως κάνει ένα βήμα παραπάνω προς αυτόν το τομέα και προσφέρει και δυνατότητα ρύθμισης του τιμονιού, αλλά και του ύψους της σέλας. Ο αναβάτης ανάλογα με το ύψος του αλλά και τις προτιμήσεις του μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο θέσεις 840 χιλ. και 860 χιλ. (ή 810 χιλ. και 880 χιλ. εάν χρησιμοποιήσει άλλη σέλα που δίνεται σαν αξεσουάρ). Ρυθμιζόμενη είναι και η μεγάλη ζελατίνα, που στην όρθια θέση προστατεύει πλήρως ακόμα και αναβάτες με ανάστημα 1.90 μ. Η μεγάλη σέλα μπορεί να φιλοξενήσει για ώρες με άνεση οδηγό και συνεπιβάτη, κάνοντας τη βόλτα ή το ταξίδι πραγματικά μια ευχάριστη εμπειρία. Όλα τα χειριστήρια και οι διακόπτες είναι στη σωστή θέση και έτσι δεν θα δυσκολέψουν κανέναν να εξοικειωθεί και με τα επιπλέον μπουτόν που διαθέτει το Explorer για τη ρύθμιση του traction control, cruise control και του ABS, αλλά και μια πληθώρα πληροφοριών που εμφανίζονται στον ψηφιακό πίνακα οργάνων..


Οδηγώντας
Το Explorer μοιάζει σαν να έχει διχασμένη προσωπικότητα. Ανάλογα από τη μεριά που το κοιτάζεις μπορείς να βγάλεις και διαφορετικά συμπεράσματα. Εάν βλέπεις την εμπρός μεριά- ειδικά με την μεγαλύτερη ζελατίνα- τότε σου δίνει την εντύπωση ενός μαστόδοντου που εντυπωσιάζει με τον όγκο του, χάρη και στις έντονες και πολλαπλές γραμμές της σχεδίασης του αλλά και στον πολύγωνο διπλό προβολέα του. Τώρα εάν τύχει να δεις για πρώτη φορά τον Τίγρη από πίσω, μάλλον θα απορήσεις ότι αυτή η μοτοσικλέτα μπορεί είναι 1200 κυβικών, καθώς είναι ιδιαίτερα λεπτή. Βέβαια αυτός ο ..διχασμός, όσο αφορά τη σχεδίαση, δεν είναι τυχαίος καθώς το ζητούμενο είναι η όσο το δυνατόν καλύτερη προστασία του αναβάτη από τα καιρικά στοιχεία (αέρα, βροχή, κρύο), ενώ πίσω η λεπτή ουρά σημαίνει ότι η τοποθέτηση πλαϊνών βαλιτσών δεν θα μεγαλώσει υπερβολικά το πλάτος της μοτοσικλέτας. Ανεβαίνοντας στη σέλα ή σε μια προσπάθεια μετακίνησης του Explorer θα συνειδητοποιήσεις ότι όλο αυτό το μέταλλου του κινητήρα και τους πλαισίου δεν είναι μόνο εφέ, καθώς το Tiger 1200 φθάνει αισίως τα 259 κιλά. Αυτό βέβαια στατικά, καθώς ένας ακόμα διχασμός προσωπικότητας πρόκειται να συντελεστεί μόλις οι τροχοί θα αρχίσουν να κυλούν και δια μαγείας χαθεί όλο το βάρος του mega on-off της Triumph. Ακόμα και το θεωρητικό ψηλό κέντρο βάρους, λόγω των όρθιων και ψηλών κυλίνδρων, μοιάζει να μην έχει σημασία στην συγκεκριμένη περίπτωση, καθώς οι αλλαγές κλίσης αριστερά-δεξιά κα το «ελαφρύ» τιμόνι σε κάνουν να πιστέψεις ότι καβαλάς μια μικρότερη μοτοσικλέτα. Αυτά συμβαίνουν όσο το Tiger κινείται με μικρή ταχύτητα, γιατί όταν το γκάζι ανοίξει τότε δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία, ούτε καν αμφισβήτηση, για ότι πρόκειται για μια μοτοσικλέτα 1200 κυβικών και μάλιστα αρκετά προικισμένη. Από το ρελαντί, το βαρύ χαρακτηριστικό βουητό, φωνάζει ότι το Exlorer δεν είναι απλά ένα μοντέλο adventure touring, καθώς η Triumph δεν ήθελε να φτιάξει μια ακόμη απλή- και αδιάφορη – on-off μοτοσικλέτα. Ναι μεν εξερεύνηση, αλλά πάντα με τη συγκίνηση που χαρίζει μια γρήγορη μοτοσικλέτα. Κάτι που αμέσως θα ανακαλύψεις όταν περιστρέψεις απότομα το καρπό του δεξιού χεριού σου, και μάλιστα πιο εύκολα από ότι περίμενες καθώς το Tiger Explorer χρησιμοποιεί τεχνολογία Ride by Wire και δεν υπάρχουν συρματόσχοινα και ντίζες να σου αντιστέκονται παρά ένα μαλακό ελατήριο. Οι 137 ίπποι σε συνδυασμό με την μπόλικη ροπή επιταχύνουν το νέο Triumph με ρυθμούς γοργούς και το κοντέρ ακολουθεί αβίαστα το δείκτη του στροφόμετρου και γρήγορα θα αντικρίσεις την ένδειξη 180, για φτάσει σε μία τελική ταχύτητα 245 χιλιομέτρων εάν ο δρόμος είναι ανοικτός και ελεύθερος από άλλα οχήματα. Όταν τα χιλιόμετρα φλερτάρουν με τον αριθμό “200” , η ευελιξία που βοηθά τον βρετανικό Τίγρη να ελίσσεται σβέλτα στην πόλη ή σε επαρχιακούς δρόμους, τον κάνει να έχει μια νευρική αίσθηση, που όμως δεν προβληματίζει. Βέβαια η τελική ταχύτητα είναι ένα θεωρητικό μέγεθος, γιατί οι περισσότεροι θα αρκεστούν να ταξιδεύουν μεταξύ 120 και 170 χλμ/ώρα, κάτι που μπορεί ο τρικύλινδρος κινητήρας να κάνει με ιδιαίτερη άνεση. Μην νομίστε όμως ότι ο κινητήρας του μεγάλου Τίγρη επειδή τα καταφέρνει πολύ καλά ψηλά, αδιαφορεί για το τι συμβαίνει στις χαμηλότερες στροφές. Υποδειγματικό τράβηγμα υπάρχει κιόλας από τις 2.000 σ.α.λ., έτσι δεν αποτελεί παράδοξο ότι η βελόνα του στροφομέτρου δεν χρειάζεται να υπερβαίνει τις 3.500 σ.α.λ. ώστε να έχεις μια αρκετά καλή ροή στην οδήγηση- και με μεγάλο όφελος στην κατανάλωση. Μιας και μιλάμε για κατανάλωση να πούμε ότι οι βρετανοί μηχανικοί έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά στον ψεκασμό και η κατανάλωση βρίσκεται κοντά στο 7 λίτρα/100 χλμ., με σχετικά γρήγορη οδήγηση, που όμως εύκολα πέφτει πιο κάτω εάν κάποιος οδηγεί όπως είπαμε παραπάνω, πιο χαλαρά. Πάντως, πέρα από τον τρόπο που αποδίδει ο τρικύλινδρος κινητήρας, στοιχείο για τις υψηλές μουαγέν είναι και η προστασία του αναβάτη, κάτι που δεν θα προβληματίσει όσους βρεθούν στη σέλα του Tiger Explorer 1200. Δεν έχει παρά να βάλει κανείς τη ζελατίνα στην όρθια θέση και όλος ο αέρας βγαίνει εκτός πεδίου του οδηγού, ακόμα και εάν αυτός είναι ψηλόσωμος. Και εάν είσαστε από αυτούς που κουράζονται εύκολα, τότε δεν έχετε παρά να επιλέξετε την ταχύτητα στο cruise control και να το θέσετε σε λειτουργία. Είναι αλήθεια ότι όσοι δεν έχουν μια αντίστοιχη εμπειρία από τα αυτοκίνητα θα τους φοβίσει λίγο στην αρχή, καθώς η μοτοσικλέτα κρατά την προεπιλεγμένη ταχύτητά της στην ανηφόρα ή στην στροφή. Πάντως δεν χρειάζεται παρά το πάτημα του συμπλέκτη ή του φρένου ή απλά να κλείσεις το γκάζι ώστε το σύστημα να απενεργοποιηθεί. Θετικά σχόλια και για την ύπαρξη του traction control που δεν επιτρέπει να χαθεί η ισορροπία της μοτοσικλέτας λόγω του συνδυασμού δύναμη της αρκούδας και ελληνικής ασφάλτου. Χάρη στο Traction Control και την ικανότητα του να κρύβει το συνολικό βάρος, το Tiger μπορεί να κινηθεί πολύ γρήγορα σε επαρχιακούς δρόμους, ευχαριστώντας και πιο ανήσυχους αναβάτες. Άκαμπτο πλαίσιο, συμπαγής αίσθηση, δυνατά φρένα βοηθούν και αυτά με τη σειρά τους στη γρήγορη οδήγηση. Το μόνο παράπονο πάνω στο νέο μοντέλο αφορά στο μαλακό πιρούνι, που με τις εργοστασιακές ρυθμίσεις κάνει τη μοτοσικλέτα τα βουτάει μπροστά σε κάθε δυνατό φρενάρισμα. Βέβαια μικρό το κακό, καθώς διορθώνεται προφορτίζοντας από τους αντίστοιχους ρυθμιστές στο πάνω μέρος των καλαμιών. Τέλος όσο αφορά τις ικανότητες μετακίνησης του Explorer στο χώμα, μάλλον θα πρέπει να υπάρξουν συμβιβασμοί για περάσματα από ομαλούς χωματόδρομους. Ο λόγος είναι ότι παρά την ελαφριά αίσθηση και τις μεγάλες διαδρομές, οι αναρτήσεις έχουν σαφώς ασφάλτινο προσανατολισμό και οι σφικτές αποσβέσεις μεταφέρουν όλα τα απότομα κτυπήματα στα χέρια και τη μέση του οδηγού.

Συμπέρασμα
Για ακόμη μια φορά η επιλογή του τρικύλινδρου κινητήρα από την Triumph αποτελεί ατού και για το νέο Tiger Explorer 1200. Τέτοια απόδοση σίγουρα θα ζηλέψουν και οι ανταγωνιστές του. Αλλά τα θετικά δεν σταματούν εκεί. Ελαφριά αίσθηση κατά την οδήγηση αλλά και μεγάλη προστασία, ABS, traction crusie control στον βασικό εξοπλισμό είναι στοιχεία που γέρνουν τη ζυγαριά υπέρ της βρετανίδας. Και για τους ανήσυχους αναβάτες υπάρχει ένας μεγάλος κατάλογος αξεσουάρ με τα οποία μπορούν να «φορτώσουν» το Explorer. Με τιμή 14.790 ευρω και με αυτές τις επιδόσεις είναι ήδη ένας πολύ υπολογίσιμος αντίπαλος.
Πηγή
http://www.mototriti.gr


Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
ΚΑ-ΚΑ-ΣΧΗ-ΜΟ............... Πραγματικά θα ντρεπόμουν να με δούνε να το καβαλάω
 

Taksidiotis

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
Γιάννης
ΚΑ-ΚΑ-ΣΧΗ-ΜΟ............... Πραγματικά θα ντρεπόμουν να με δούνε να το καβαλάω
Περί ορέξεως,κολοκυθόπιτα...
Κι εγώ θα ντρεπόμουν να πάω να με αφήνει η μηχανή και να σπρώχνω.
Εταιρείες μην λέμε:p

Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

sirax

Μέλος
Περιοχή
Άργος - Αργολίδας
Όνομα
Harry
Μοτό
1200 gs adv
Το οδήγησα τον περασμένο Αύγουστο στο ορεινό Μαυροβούνιο, πολύ δυνατό και εύκολο μηχανάκι.
Κινητήρας κορυφαίος, φρένα επίσης. ..
Κρατηματα και χρήστικότητα άριστα, σαν το gs δεν είναι όμως. ...

R1200GlamorusSpecial
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εχει "γεμισει"....η κατηγορια, με πολύ καλα μοντελα και για ολα τα γουστα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εχει "γεμισει"....η κατηγορια, με πολύ καλα μοντελα και για ολα τα γουστα.
Αυτή είναι η μεγάλη αλήθεια !
Το 2011 υπήρχε GS, KTM 990, Varadero... Τέλος!!!
Από το 2012 κι έπειτα, μπήκαν πολλοί στο παιχνίδι. Πλέον υπάρχουν 5-6 αξιολογότατα μηχανάκια. Το καθένα με το χαρακτήρα και τον προσανατολισμό του κι έτσι όλοι μπορούν να βρουν αυτό που τους ταιριάζει ;)
 
Περιοχή
Ερμούπολη - Σύρος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Honda Transalp 700 C-ABS
Βλέποντας το βιντεάκι του Bikeit, που πόσταρε ο Θανάσης, στέκομαι σε μια φράση (στο 3.12'), που άκουσα: "Το Tiger, ενώ στατικά μου φάνηκε ΠΟΛΥ ΒΑΡΥ, όλο αυτό το βάρος φεύγει όταν ξεκινήσεις".

Ε, χαίρω πολύ. Λογικό είναι να φεύγει το βάρος "άμα ξεκινήσεις".

Αλλά για να "ξεκινήσεις", πρέπει πρώτα να "ξεπαρκάρεις".

Και για να το κάνεις αυτό με ένα "στατικά ΠΟΛΥ ΒΑΡΥ" μηχανάκι είναι ένα θέμα και πρέπει να "το 'χεις", που λέμε.

Και να μη βάλω στην κουβέντα το θέμα του "κέντρου βάρους", που στο βρετανικό μοντέλο πρέπει να είναι ... λίγο κάτω από τους καθρέφτες. :D

Προσωπικά, δεν έχω καμία αμφιβολία για τους λόγους που το GS έχει κυριαρχήσει. Είναι (με διαφορά) το ελαφρύτερο 1200άρι από όλα. Και έχει και το χαμηλότερο κέντρο βάρους από όλα. Κι αυτά, μετράνε.
 

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS
"Το Tiger, ενώ στατικά μου φάνηκε ΠΟΛΥ ΒΑΡΥ, όλο αυτό το βάρος φεύγει όταν ξεκινήσεις".

Ε, χαίρω πολύ. Λογικό είναι να φεύγει το βάρος "άμα ξεκινήσεις".

Αλλά για να "ξεκινήσεις", πρέπει πρώτα να "ξεπαρκάρεις".

Και για να το κάνεις αυτό με ένα "στατικά ΠΟΛΥ ΒΑΡΥ" μηχανάκι είναι ένα θέμα και πρέπει να "το 'χεις", που λέμε.
Πες τα βρε Κωστα, γιατι, μαλλον, μονο εμεις που ειμαστε απο νησια (αρα ειμαστε αναγκασμενοι να χρησιμοποιουμε καραβι) το νοιωθουμε το βαρος! :wacky:

Εννοω, οτι, ολοι αυτοι που τα λενε αυτα, μαλλον δεν εχουν νιωσει τη "γλυκα" του βαρους μιας μηχανης να την μετακινεις στα χερια (ποσο μαλλον φορτωμενη!) και να σου λενε "παρκαρισε την εδω, οχι λιγο πιο κει, φερτην λιιιιγο πισω, μπρος, βαλτην στο διπλο, οχι καλυτερα στο πλαγιο, εκει διπλα στην αλλη" κλπ..κλπ.. :banghead::banghead::banghead:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Βλέποντας το βιντεάκι του Bikeit, που πόσταρε ο Θανάσης, στέκομαι σε μια φράση (στο 3.12'), που άκουσα: "Το Tiger, ενώ στατικά μου φάνηκε ΠΟΛΥ ΒΑΡΥ, όλο αυτό το βάρος φεύγει όταν ξεκινήσεις".

Ε, χαίρω πολύ. Λογικό είναι να φεύγει το βάρος "άμα ξεκινήσεις".

Αλλά για να "ξεκινήσεις", πρέπει πρώτα να "ξεπαρκάρεις".

Και για να το κάνεις αυτό με ένα "στατικά ΠΟΛΥ ΒΑΡΥ" μηχανάκι είναι ένα θέμα και πρέπει να "το 'χεις", που λέμε.

Και να μη βάλω στην κουβέντα το θέμα του "κέντρου βάρους", που στο βρετανικό μοντέλο πρέπει να είναι ... λίγο κάτω από τους καθρέφτες. :D

Προσωπικά, δεν έχω καμία αμφιβολία για τους λόγους που το GS έχει κυριαρχήσει. Είναι (με διαφορά) το ελαφρύτερο 1200άρι από όλα. Και έχει και το χαμηλότερο κέντρο βάρους από όλα. Κι αυτά, μετράνε.
Πες τα βρε Κωστα, γιατι, μαλλον, μονο εμεις που ειμαστε απο νησια (αρα ειμαστε αναγκασμενοι να χρησιμοποιουμε καραβι) το νοιωθουμε το βαρος! :wacky:

Εννοω, οτι, ολοι αυτοι που τα λενε αυτα, μαλλον δεν εχουν νιωσει τη "γλυκα" του βαρους μιας μηχανης να την μετακινεις στα χερια (ποσο μαλλον φορτωμενη!) και να σου λενε "παρκαρισε την εδω, οχι λιγο πιο κει, φερτην λιιιιγο πισω, μπρος, βαλτην στο διπλο, οχι καλυτερα στο πλαγιο, εκει διπλα στην αλλη" κλπ..κλπ.. :banghead::banghead::banghead:


Έτσι!!!
Μόνο άμα "μπλέξεις" στα δύσκολα, υπολογίζεις το βάρος της μοτοσυκλέτας! Μιλάμε για το πραγματικό βάρος, την κατανομή του και το κέντρο βάρους, όταν η μοτό είναι ακίνητη!!! Εκεί είναι τα δύσκολα κι όχι όταν τσουλάει με το μοτέρ σε λειτουργία....
Είναι και ο λόγος που απέκλεισα το ADVE ;)
Κι εκεί πραγματικά, το GS είναι αλλού!!! Μια κατηγορία μόνο του :)
 

ΚΏΣΤΑΣ

Μέλος
Όνομα
Κώστας Χατζηπαντελής
Μοτό
Tiger explorer 1200 xc
.....το δικό μου Explorer xc πάντως έβγαλε ένα κάρο προβλήματα με αποκορύφωμα την ανάκληση εγκεφάλου¡¡¡¡¡¡
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τα Triumph τα έχουνε τα "θεματαάκια τους"...
Ενώ οδηγικά είναι πολύ ενδιαφέροντα μηχανάκια κι ο τρικύλινδρος μ' εξιτάρει τα μάλλα, μετά την εμπειρία μου με το 1050 κι όσα είδα, έμαθα στην πορεία, με κρατάνε μακριά τους!
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Teaser video για το νέο Tiger Explorer με νέο κινητήρα(New Tiger Triple Engine),νέους διακόπτες, TFT έγχρωμη οθόνη, νέους προβολείς με LED λωρίδες και νέο design.
Είναι πιθανό στην EICMA να παρουσιαστεί και ανανεωμένη έκδοση του Tiger 800.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Teaser video για το νέο Tiger Explorer με νέο κινητήρα(New Tiger Triple Engine),νέους διακόπτες, TFT έγχρωμη οθόνη, νέους προβολείς με LED λωρίδες και νέο design.
Είναι πιθανό στην EICMA να παρουσιαστεί και ανανεωμένη έκδοση του Tiger 800.
λες να εχει 21 μπροστα???
 

VB90

Μέλος
Περιοχή
ΕΥΒΟΙΑ
Όνομα
Βλάσσης
Μοτό
Loading.....
Αν και δεν δείχνει πολλά το Βίντεο, φαίνεται πολυ ωραιο...

Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Η σημαντικότερη από τις αλλαγές που θα επηρεάσει σημαντικά την συμπεριφορά έχει να κάνει με την συνολική μείωση του βάρους κατά 10 κιλά, που επετεύχθη τόσο από τον κινητήρα όσο από το πλαίσιο και τις εξατμίσεις. Πέρα από το εντυπωσιακό της υπόθεσης, το νούμερο των 100 αλλαγών που έχουν δεχθεί είναι και ενδεικτικό της σαρωτικής ανανέωσης που έκαναν οι μηχανολόγοι της Triumph.

Η απόδοση του κινητήρα φτάνει τους 141 ίππους, αλλά τώρα είναι πιο "γεμάτος" στην χαμηλή και μεσαία μπάντα των στροφών, ενώ έχει βελτιωθεί δραστικά και ο ήχος από τις εξατμίσεις. Επίσης, στον στάνταρ εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται πλέον ο μονόδρομος συμπλέκτης με υποβοήθηση, αλλά και το Triumph Shift Assist για αλλαγές χωρίς συμπλέκτη, τόσο στα ανεβάσματα όσο και στα κατεβάσματα.


Και στις δύο εκδόσεις έχουν τοποθετηθεί τα adaptive cornering lights, έχει αναβαθμιστεί το cruise control, η TFT οθόνη των οργάνων είναι εντελώς καινούργια, έγχρωμη και ρυθμιζόμενη, όλα τα φώτα είναι –φυσικά- τεχνολογίας LED, ενώ επανασχεδιασμένοι είναι οι διακόπτες που πλέον φωτίζονται. Η τεχνολογία keyless κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή της σε μοτοσυκλέτα της Triumph , ενώ η έκδοση XC θα προσφέρει και την δυνατότητα επιλογής της χαρτογράφησης "Off-Road Pro".
Σε ό,τι αφορά τη θέση οδήγησης, ο συνδυασμός της αλλαγής του αφρώδους στη σέλα, η διαφορετική τοποθέτηση του τιμονιού και οι αλλαγές στη γεωμετρία του πλαισίου, προσφέρουν μια πιο εργονομική και άνετη στάση του σώματος. Αλλαγές όμως έγιναν και στο κοστούμι των Tiger, τονίζοντας μια πιο επιθετική εμφάνιση, με λεπτομέρειες όπως τα επανασχεδιασμένα μεταλλικά λογότυπα και τα νέα γραφικά, να συμβάλλουν στην συνολική αναβαθμισμένη εικόνα.

Στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό επιλέχθηκαν οι κορυφαίοι του είδους, όπως η μονάδα IMU που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Continental η οποία ελέγχει το cornering ABS, το traction control και το hill assist, ενώ ο ηλεκτρονικός έλεγχος του γκαζιού δίνει την δυνατότητα για έξι διαφορετικά riding modes. Τα φρένα προέρχονται από την Brembo και οι ημιενεργητικές αναρτήσεις από την WP, ενώ η ζελατίνα ρυθμίζεται ηλεκτρικά.
Η έκδοση XR διαθέτει και τρεις… υποεκδόσεις (XR, XRx και XRT) με διαφορετικό εξοπλισμό που είναι προσανατολισμένες στην οδήγηση κυρίως σε άσφαλτο και λιγότερο στο χώμα, ενώ η XC προσφέρεται στις εναλλακτικές XCx και XCA.

Πηγή


 

nfeel

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
Triumph Tiger 800 XC/SE
Νομίζω δίνει τα περισσότερα στην κατηγορία, στο καλύτερο πακέτο η triumph.

Καλοδεχούμενες οι αλλαγές. Ιδίως η μείωση του βάρους και οι χαμηλές και μεσαίες.

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση.
Δεν είχα πολύ χρόνο να ψάξω αφού είμαι ακόμα δουλειά κλπ κ το πρώτο μέρος που σκέφτηκα να δω είναι εδώ.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αυτά: Τα φρένα προέρχονται από την Brembo και οι ημιενεργητικές αναρτήσεις από την WP, ενώ η ζελατίνα ρυθμίζεται ηλεκτρικά.
αποτελούν όντως εξέλιξη! Ειδικά όταν μιλάμε για Triumph κι όχι για ΚΤΜ/ΒΜW , που τα έχουν χρόνια τώρα!
Σίγουρα είναι αναβάθμιση σε σχέση με τα Showa / Nissin που φόραγαν ;)
+ οι 141 ίπποι του 3κύλινδρου διαμαντιού (στην απόδοση, δεν ξέρω πόσο αξιόπιστος είναι), μέ έμφαση -όπως λένε- στις χαμηλομεσαίες!!!
 
Top Bottom