Triumph Trident 660 2021

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Νέο τρικύλινδρο μοντέλο στη μεσαία ασφάλτινη κατηγορία από την Triumph με ανταγωνιστές το MT-07, το CB650R, το Kawasaki Ζ650 κλπ...


���
ENGINE & TRANSMISSION
CHASSIS
DIMENSIONS & WEIGHTS
TypeLiquid-cooled, 12 valve, DOHC, inline 3-cylinder
Capacity660 cc
Bore74.0 mm
Stroke51.1 mm
Compression11.95:1
Max Power EC81 PS / 80 bhp (60 kW) @ 10,250 rpm
Max Torque EC64 Nm @ 6,250 rpm
SystemMultipoint sequential electronic fuel injection with electronic throttle control
ExhaustStainless steel 3 into 1 header system with low single sided stainless steel silencer
Final DriveX-ring chain
ClutchWet, multi-plate, slip and assist
Gearbox6 speed
FrameTubular steel perimeter frame
SwingarmTwin-sided, fabricated steel
Front WheelCast aluminium, 17 x 3.5 in
Rear WheelCast aluminium, 17 x 5.5 in
Front Tyre120/70R17
Rear Tyre180/55R17
Front SuspensionShowa 41mm upside down separate function forks (SFF)
Rear SuspensionShowa monoshock RSU, with preload adjustment
Front BrakesNissin two-piston sliding calipers, twin 310mm discs, ABS
Rear BrakesNissin single-piston sliding caliper, single 255mm disc, ABS
Instrument Display and FunctionsMulti-function instruments with colour TFT screen
Width Handlebars795 mm
Height Without Mirror1089 mm
Seat Height805 mm
Wheelbase1401 mm
Rake24.6 º
Trail107.3 mm
Dry Weight189 (wet weight) kg
Tank Capacity14 L
 
Τελευταία επεξεργασία:

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Πολύ ενδιαφέρον μηχανάκι, με τιμή μούρλια. Προσωπικά, θα το ήθελα περισσότερο γεμάτο πίσω, πιο κλασσικό, με χώρους για 2ο άτομο ή υποτυπώδες φόρτωμα (σαν πιο all-rounder). Τώρα είναι πολύ κοφτό, σαν το street triple.
Ωραίο καντράν, φωτιζόμενοι διακόπτες, ποιότητα triumph.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πολύ ενδιαφέρον μηχανάκι, με τιμή μούρλια. Προσωπικά, θα το ήθελα περισσότερο γεμάτο πίσω, πιο κλασσικό, με χώρους για 2ο άτομο ή υποτυπώδες φόρτωμα (σαν πιο all-rounder). Τώρα είναι πολύ κοφτό, σαν το street triple.
Ωραίο καντράν, φωτιζόμενοι διακόπτες, ποιότητα triumph.
Πάντως η Triumph δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ικανότητα του συγκεκριμένου για δικάβαλο.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Όμορφο... Τι να λεμε
Ειδική κατηγορία με μεγάλο κοινό και αυτή
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έχει δρόμο για να γίνει "κίλερ" μέχρι να αποδείξει ότι είναι άθραυστο σαν το ΜΤ07.
Είναι όμορφο όμως. Έχει βαριά δάνεια από την σειρά ΜΤ οπτικά, κατά την προσφιλή της Triumph να αντιγράφει τους "νικητές".

Άντε να δούμε και tuono 660 μετά το SS και το on-off και να γίνει μάδημα στην κατηγορία.
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Γιατί διπίστονες δαγκάνες και όχι τετραπίστονες, οπως έχουν τα περισσότερα μηχανάκια της κατηγορίας; Έκπτωση;
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Πάντως η Triumph δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ικανότητα του συγκεκριμένου για δικάβαλο.
Με την ουρά που φαίνεται στα βίντεο και στις φωτό, δεν το πολυβλέπω. Βέβαια, για να πούμε του στραβού το δίκαιο, στην κατηγορία όλα κάπως έτσι είναι.

Γιατί διπίστονες δαγκάνες και όχι τετραπίστονες, οπως έχουν τα περισσότερα μηχανάκια της κατηγορίας; Έκπτωση;
Προφανώς και γίνεται οικονομία μιας και η τιμή είναι πολύ ανταγωνιστική, ειδικά με το υπόλοιπο πακέτο εξοπλισμού που διαθέτει (ηλεκτρονικά, καντράν, φωτιζόμενη οθόνη). Τα περισσότερα πάντως στην κατηγορία νομίζω πως έχουν 2πιστονη δαγκάνα εμπρός, σαν entry level μηχανές.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Αυτό που βλέπω να γίνεται σε λίγα χρόνια αν δεν έχει γίνει ήδη είναι ότι οι εταιρείες θα βαζουν πολλά ηλεκτρονικά μπιμπλικια στα μηχανακια και δε θα ασχολείται κανείς με το σασι τις αναρτησεις γεωμετριες φρενα κτλ...αρκεί να είναι όλα ηλεκτρονικά.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αυτό που βλέπω να γίνεται σε λίγα χρόνια αν δεν έχει γίνει ήδη είναι ότι οι εταιρείες θα βαζουν πολλά ηλεκτρονικά μπιμπλικια στα μηχανακια και δε θα ασχολείται κανείς με το σασι τις αναρτησεις γεωμετριες φρενα κτλ...αρκεί να είναι όλα ηλεκτρονικά.
Αν δεν κάνεις στο μηχανάκι σου πλέον, τρεις "αναβαθμίσεις" στο software του το μήνα....... δεν έχεις μηχανάκι!!!!! :p
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτό που βλέπω να γίνεται σε λίγα χρόνια αν δεν έχει γίνει ήδη είναι ότι οι εταιρείες θα βαζουν πολλά ηλεκτρονικά μπιμπλικια στα μηχανακια και δε θα ασχολείται κανείς με το σασι τις αναρτησεις γεωμετριες φρενα κτλ...αρκεί να είναι όλα ηλεκτρονικά.
Αν εξαιρέσεις τα φρένα σχεδόν κανείς δεν ασχολούταν με αναρτήσεις και πλαίσια. Τα μέλη των forum τα οποία συνήθως από υπερπληροφόρηση παρακινούνται και αρχίζουν να ψάχνονται είναι τραγική μειοψηφία σε σχέση με τον πραγματικό αριθμό ιδιοκτητών μοτοσυκλέτας. Ξέρουν τι κάνουν οι εταιρείες, τίποτα δεν γίνεται τυχαία. Και οι αναρτήσεις μια χαρά είναι για βόλτα. Είναι σα να ψάχνεις να βρίσκεις ΙΧ αυτοκίνητα με αναρτησάρες από αγωνιστικά. Αυτός που ψάχνετε και το 'χει θα βάλει.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Και οι νίντζα 41 χρησιμοποιούν. Δηλαδή οι Εγγλέζοι είναι κορόιδα να βάλουν καλύτερα; Το MT07 είναι σίγουρα 41 για να τσεκαρω και τους υπόλοιπους...
 
Top Bottom