TT600R 01' my project

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Τα πλαστικα-οδηγους του μπροστινου τι τα θελεις; Αφου καλυτερα προστατευουν οι φισουνες που εβαλες!
για πιο κατω κωστη,για τις μποτες;)
τετοιες επικαλαμιδες ειχε ο καρερ μεχρι προσφατα που ειχα παει.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καινουργιο εγινε! :inlove:

Δεν περιμενα βεβαια κατι λιγοτερο απο σενα

Αντε και πλησιαζει η ωρα να το οδηγησουμε:x3:
Οταν ομως μουλαρωνει, να ξερεις, εσυ θα το βαζεις μπροστα Ξηγημενα πραγματα ετσι;:roflmao:
Για να μην πάρω και όλα τα εύσημα και σε ευχαριστώ Κωστή η αλήθεια είναι πως μοτέρ, πλαίσιο, ψαλίδι και όλα τα βασικά μέρη ήταν καινούργια.Το μηχανάκι είχε λίγα χλμ και είχε ζήσει εύκολη ζωή απο πλευράς χρήσης. Εγώ περιποιήθηκα όλα τα υπόλοιπα που είχαν τραβήξει το λούκι της ζωής σε εξωτερικό χώρο, τον ήλιο και τις βροχές.Και φυσικά λόγω της μή χρήσης και της έλλειψης ενδιαφέροντος απο τον ιδιοκτητη

Αλλά βέβαια αυτή είναι όλη η ιστορία, να βρεις μια καλή ΄΄βάση΄΄ αλλίώς θα φας τα χέρια σου και τα λεφτά σου να μαζευεις ένα ερείπιο!

Τώρα ελπίζω πραγματικά να μην μουλαρώνει το άτιμο!!! Και να ζήσουμε με την μανιβέλα καλά μαζί και να έχει καμία σχέση συναισθηματική με τα πόδια μου και ειδικά με τα γόνατα μου!

¨οσο για τα πλαστικά πόυ λέω, αυτά τα πλαστικά που εννοείς τα κατήργησα με τις φυσσούνες. Έχει 2 πλαστικά που αγκαλιάζουν τις μπότες εκεί που τελειώνει η φυσσούνα και εκεί έχει κάτι οδηγούς για την ντίζα του κοντέρ και για το σωληνάκι του φρένου για να μένουν με ασφάλεια στη θέση τους!
 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Φιλε μου σου ευχομαι καλα χιλιομετρα , για μενα ομως ειναι ενα απο τα χειροτερα μηχανακια που ειχα ποτε , μουλαρωνε και δεν επερνε με τιποτα ''μπροστα'' με αποτελεσμα να το παραταω να πηγαινω για καφε και μετα απο 2 ωρες να παιρνει σαν να μην συμβαινει τιποτα !!! δεν ξερω αν παιρνει μιζα απο το ΤΤ η απο το ΧΤ αλλα λογικα θα γινετε !
 

MoNiker

ΑνεΜελος...
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Πανος
Μοτό
HUSQVARNA...sexy10 enduro
Πολυ καλη επιλογη και οσον αφορα την ανανεωση του...Βαγγελης=εγγυηση...:ok:.Να το χαρεις οπως ξερεις εσυ...;) και αντε να το δουμε και απο κοντα...:friendship:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Φιλε μου σου ευχομαι καλα χιλιομετρα , για μενα ομως ειναι ενα απο τα χειροτερα μηχανακια που ειχα ποτε , μουλαρωνε και δεν επερνε με τιποτα ''μπροστα'' με αποτελεσμα να το παραταω να πηγαινω για καφε και μετα απο 2 ωρες να παιρνει σαν να μην συμβαινει τιποτα !!! δεν ξερω αν παιρνει μιζα απο το ΤΤ η απο το ΧΤ αλλα λογικα θα γινετε !
χαχα ξεκινάω να διαβάζω και λέω ωραίες ευχές και μετά απογοητεύομαι..χαχα

Κοίτα να δεις, ξέρω πως κάθε μοτοσυκλετα με μανιβέλα, ειδικά τα προηγούμενης γενιάς Γιαπωνέζικα Thumber έχουν τις ιδιαιτερότητες τους. Αλλά έχω πολλούς με TTR Που δεν αντιμετώπισαν ποτέ θέμα σοβαρό όπως αυτό που αναφέρεις.

4 TTR στην Κρήτη με χρόνια χρήσης, και κάποια ακόμα TTR απο γνωστούς ή φίλους επίσης.Κανένα πρόβλημα.

Έχω δει αναφορές σε φόρουμ για TTR με τεράστια προβλήματα στα ηλεκτρικά και στο τέλος των αναφορών σε διάφορα φόρουμ διαβάζεις πως ο ιδιοκτήτης είχε μπασταρδέψει τις καλωδιώσεις π.χ.

Πάντα ο παράγοντας, ιδιοκτήτης (ή προηγούμενοι ιδιοκτήτες κυρίως) και συντήρηση παίζει τον καθοριστικό ρόλο σε κάθε μοτοσυκλέτα.

Μπορεί για παράδειγμα ο πρώην ιδιοκτήτης της δικιάς σου να είχε αλλάξει έναν ανορθωτή και να είχε βάλει απο άλλο μηχανακι και να αντιμετώπιζες ένα μόνιμο πρόβλημα που για σένα έφταιγε το μηχανακι (λέω γω τώρα)

Η δική σου μοτοσυκλέτα ήταν μαμά και χωρίς παρεμβάσεις σε ηλεκτρικά, carb, μοτέρ κλπ? Γιατί όλα αυτά μπορούν να χαλάσουν τελείως την ισορροπία και την καλή λειτουργία μια μοτοσυκλέτας με μανιβέλα.

Ελπίζω να μην έχω προβλήματα και αν έχω να μπορέσω να βρω τί φταίει, γιατί κάτι θα πρέπει να φταίει, δεν είναι κανόνας σε αυτές τις μοτοσυκλέτες πως έχουν προβλήματα αλλά η εξάιρεση πιστεύω.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Φιλε μου σου ευχομαι καλα χιλιομετρα , για μενα ομως ειναι ενα απο τα χειροτερα μηχανακια που ειχα ποτε , μουλαρωνε και δεν επερνε με τιποτα ''μπροστα'' με αποτελεσμα να το παραταω να πηγαινω για καφε και μετα απο 2 ωρες να παιρνει σαν να μην συμβαινει τιποτα !!! δεν ξερω αν παιρνει μιζα απο το ΤΤ η απο το ΧΤ αλλα λογικα θα γινετε !
επίσης για αυτό που αναφέρεις, ήταν η πρώτη συμβουλή που μου έδωσε το φιλαράκι απο Κρήτη με την παρέα με τα 4 TTR.

ΟΤΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ κάνεις 5-6 προσπαθειες και μουλαρώσει (βασικά μπουκώσει απο βενζίνη, δεν έχει αισθήματα το μηχανάκι..:D), τότε ΣΤΑΜΑΤΑΣ, ανάβεις τσιγάρο, του δίνεις 5-10 λεπτά και μετά θα πάρει κανονικά. ΑΝ συνεχίσεις το μόνο που θα καταφέρεις είναι να σπάσεις τα πόδια σου.

Συνεπώς αυτό για το 2ωρο που λες έχει βάση. Σου μπούκωνε μάλλον το μηχανάκι. Αν μπουκώσει δεν παίρνει και δεν είναι δύσκολο να συμβεί αυτό με μερικές αποτυχημένες προσπάθειες.!
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
χαχα ξεκινάω να διαβάζω και λέω ωραίες ευχές και μετά απογοητεύομαι..χαχα

Κοίτα να δεις, ξέρω πως κάθε μοτοσυκλετα με μανιβέλα, ειδικά τα προηγούμενης γενιάς Γιαπωνέζικα Thumber έχουν τις ιδιαιτερότητες τους. Αλλά έχω πολλούς με TTR Που δεν αντιμετώπισαν ποτέ θέμα σοβαρό όπως αυτό που αναφέρεις.

4 TTR στην Κρήτη με χρόνια χρήσης, και κάποια ακόμα TTR απο γνωστούς ή φίλους επίσης.Κανένα πρόβλημα.

Έχω δει αναφορές σε φόρουμ για TTR με τεράστια προβλήματα στα ηλεκτρικά και στο τέλος των αναφορών σε διάφορα φόρουμ διαβάζεις πως ο ιδιοκτήτης είχε μπασταρδέψει τις καλωδιώσεις π.χ.

Πάντα ο παράγοντας, ιδιοκτήτης (ή προηγούμενοι ιδιοκτήτες κυρίως) και συντήρηση παίζει τον καθοριστικό ρόλο σε κάθε μοτοσυκλέτα.

Μπορεί για παράδειγμα ο πρώην ιδιοκτήτης της δικιάς σου να είχε αλλάξει έναν ανορθωτή και να είχε βάλει απο άλλο μηχανακι και να αντιμετώπιζες ένα μόνιμο πρόβλημα που για σένα έφταιγε το μηχανακι (λέω γω τώρα)

Η δική σου μοτοσυκλέτα ήταν μαμά και χωρίς παρεμβάσεις σε ηλεκτρικά, carb, μοτέρ κλπ? Γιατί όλα αυτά μπορούν να χαλάσουν τελείως την ισορροπία και την καλή λειτουργία μια μοτοσυκλέτας με μανιβέλα.

Ελπίζω να μην έχω προβλήματα και αν έχω να μπορέσω να βρω τί φταίει, γιατί κάτι θα πρέπει να φταίει, δεν είναι κανόνας σε αυτές τις μοτοσυκλέτες πως έχουν προβλήματα αλλά η εξάιρεση πιστεύω.
xaxaxaxa ηταν εντελως εργοστασιακη και καλα συντηριμενη αλλα ολα μπορει να εχουυν συμβει. και τα προηγουμενα χρονια ειχα παντα μηχανακια με μανιβελα . κανει ωραιες σουζες !!!
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
επίσης για αυτό που αναφέρεις, ήταν η πρώτη συμβουλή που μου έδωσε το φιλαράκι απο Κρήτη με την παρέα με τα 4 TTR.

ΟΤΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ κάνεις 5-6 προσπαθειες και μουλαρώσει (βασικά μπουκώσει απο βενζίνη, δεν έχει αισθήματα το μηχανάκι..:D), τότε ΣΤΑΜΑΤΑΣ, ανάβεις τσιγάρο, του δίνεις 5-10 λεπτά και μετά θα πάρει κανονικά. ΑΝ συνεχίσεις το μόνο που θα καταφέρεις είναι να σπάσεις τα πόδια σου.

Συνεπώς αυτό για το 2ωρο που λες έχει βάση. Σου μπούκωνε μάλλον το μηχανάκι. Αν μπουκώσει δεν παίρνει και δεν είναι δύσκολο να συμβεί αυτό με μερικές αποτυχημένες προσπάθειες.!
μεσημερι με 40 βαθμους , δεν θα ηθελες να με δεις , το παραταγα επινα μια μπυρα και μετα επερνε για πλακα !!! πολυ μπινελικι ειχε φαει αυτο το μηχανακι!!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
μεσημερι με 40 βαθμους , δεν θα ηθελες να με δεις , το παραταγα επινα μια μπυρα και μετα επερνε για πλακα !!! πολυ μπινελικι ειχε φαει αυτο το μηχανακι!!!
xaxaxaxaxaxa

δε θέλω τέτοια..

η τελευταία μου άθλια εμπειρία με μανιβέλα ήταν με ένα 450 ΚΤΜ που είχα που άδειασε η μπαταρία απο το βεντιλατέρ σε ΄΄ενα enduro meeting στα Μεγαρα και παλευα με καύσωνα μισή ώρα να το βάλω μπρος!

Και ήμουν σε ένα μονοπάτι μέσα και δεν είχα και μπύρα, εκεί σε θέλω..:roflmao::roflmao:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
μεσημερι με 40 βαθμους , δεν θα ηθελες να με δεις , το παραταγα επινα μια μπυρα και μετα επερνε για πλακα !!! πολυ μπινελικι ειχε φαει αυτο το μηχανακι!!!
Το σκέφτεσαι πάντως αυτό το μηχανάκι με μίζα? Ξέρω έβγαλε μετά το TT600RE με μίζα αλλά το είχαν χαλάσει σε αναρτήσεις και δύναμη.

ΑΥΤΟ με Paioli-Ohlins με μίζα θα ήταν ίσως το καλύτερο on-off μονοκύλινδρο Thumber ever..

Σαν ένα 640 χωρίς κραδασμούς και χωρίς τόσες βλάβες!!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Βαγγελη, σταπα και αλλου, απαιχτο, να το χαρεις οσο δεν παιρνει το μηχανακι! :friendship:
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Αυτο με την εκκινηση ζεστο ειναι αληθεια θελει τον τροπο του.Στο μουλαρωμα περιμενεις 10 με 15 λεπτα.
Αλλα οι αναρτησαρες κ οι ...σουζες σε αποζημιωνουν!
Ευχομαι καλολασπωτο!

adv phone
 

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
βαγγεληηηηη,ετοιμος εισαι να μπεις στο club MIZA-MANIBELA,εγγραφες-συνδρομες στον dtz:laugh::laugh:
Εισαι παλιοχαρακτηρας χριστοφορε:roflmao: :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η σεζόν ανοίγει και τα βουνά περιμένουν! Αν μας αξιώσει να κανουμε και κάνα 2ημεράκι να είμαστε έτοιμοι!

Πλαινές βάσεις για σαμάρια, για απευθείας αγορά οι διαθέσιμες λύσεις είναι εξαιρετικές αλλά με κόστος 200€+ απαγορευτικές. Κατασκευή λοιπόν

Η κατασκευή ολοκληρωμένη έτοιμη για βάψιμο



Και μετά το πρώτο χέρι (με την ευκαιρία αμμοβόλισα και έβαψα και τη σχαρίτσα.)



Περίπου 6 ώρες μου πήρε με μετρήσεις, κοψίματα, κολλήματα, τροχίσματα, καθαρίσματα, βαψίματα.

Κόστος κάτι λιγότερο απο 10€. 4€ πήρα μια 6μετρη βέργα 8άρα, μια λάμα καβάντζωσα απο την αποθήκη του κουμπάρου μου, 7-8 ηλεκτρόδια και το χρώμα. Φυσικά απαιτούμενα τροχός πάγκου και γωνιακός τροχός. Δράπανο για τις τρύπες, καμιά λιμα για τις λεπτομέρειες, μέγγενη δεν το συζητώ κλπ.

Σήμερα θα τα περάσω 2ο χέρι και θα τα αφήσω λίγες μέρες να σκληρύνει το χρώμα. Με την τοποθέτηση θα φτιάξω και την αντηρίδα πίσω στις βάσεις που έχω προβλέψει για ενίσχυση που είναι απαιτούμενη βέβαια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Να μου επιτρέψετε με την ευκαιρία αυτού του post να κάνω μια αναφορά στον φίlo Νίκο τον Cubman.

Εκτός απο την Κοινή αγάπη μας για τα παπάκια μας και την επικοινωνία που έχουμε και μοιραζόμαστε τα μαστορέματα μας, ο άνθρωπος έσπευσε μόλις είδε πως έψαχνα για σκηνή και δεν βρίσκω στην Ελλάδα αυτή που ήθελα (και την είχε πάρει ο ίδιος απο Ιταλία) να μου την χαρίσει! Με διαβεβαίωσε πως δεν την χρειάζεται.

Δεν δέχτηκε με καμία δύναμη χρήματα, δεν το ήθελα αυτό και δεν μου αρέσει να κάνω κατάχρηση μιας φιλίας ή μιας γνωριμίας όμως ήταν αμετακίνητος.

Τα χρήματα λίγα ή πολλά είναι μικρής σημασίας, σημασία έχει πως ο Νίκος αποχωρίστηκε κάτι που είχε (άσχετα αν το χρειαζόταν ή όχι) για να προσφέρει σε μένα χαρά που βρήκα αυτό που έψαχνα. Όπως έχει κάνει και με πολλά παιδιά ακόμα εδω μέσα και τον ευχαριστώ πολύ.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Χρυσοχέρης ο Βαγγέλης !!!

Βαγγελάκη καλοφόρετες οι βασούλες ! Με τι θα τις συνδυάσεις ?
Να σαι καλά..

Έχω ένα σετάκι σαμάρια της Bagster, καλά σαμάρια βέβαια τα είχα πάρει για χρήση με street Και είναι λίγο street σε εμφάνιση και δεν ξέρω πως θα δείχνουν πάνω στο TTR.

Αν κάποια στιγμή παίξει θα πάρω μάλλον κάτι σαν τα Givi WP405 Που είναι πιο on-off Και πλήρως αδιάβροχα χωρίς καλλύματα κάτι που χρειάζεται στο χώμα και για λάσπες,νερά κλπ
 
Top Bottom