Tuareg-660

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Νομίζω πως θα είναι τύπου balloon (μικρή προκαταβολή και δόσεις με τελευταία μεγάλη, κάτι που ήδη κάνει η BMW) αλλά με την πρώτη ευκαιρία θα ρωτήσω να μάθω. Ο σύνδεσμος μου τώρα είναι Ιταλία :D
Η bmw δεν το κάνει ακριβώς έτσι
33% προκαταβολή 3 χρόνια το υπόλοιπο 33% και το υπόλοιπο 33% μετά τα 3 χρόνια επιλέγεις.
Το επιτόκιο βέβαια κοντά στα 9%
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πως η μετάφραση Αγγλικά/Ιταλικά/Αγγλικά χαλάει ένα αστείο. Το "who's your daddy" γίνεται "your father" και πιο πολύ θυμίζει Star Wars (αλλά δεν στέκει χρονολογικά εν προκειμένω) παρά τον νικητή αγώνα ανάμεσα σε όλα τα παρόμοια του ανταγωνισμού.

http://instagr.am/p/C5A7bLWI8yw/
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Πηγα χθες για ενα τεστ ραιντ. Ειναι το μονο μαζι με το 800DE που δεν ειχα εμπειρία ουτε σαν θέση οδήγησης αλλα ουτε το ειχα επεξεργαστεί απο κοντα.

Πρώτη εντύπωση ειναι πολυ θετική όσον αφορα το πως ταιριαζουμε σε θέση οδήγησης. Ειναι οσο ψηλο χρειάζεται για να έχω σωστές γωνίες στα πόδια και να πατάω άνετα, πράγμα που σημαίνει πως με μία λίγο πιο ψηλή σέλα κομφορτ ίσως υπάρχει περιθώριο. Η σέλα μου φάνηκε στενή σε σχέση με ότι έχω συνηθίσει και φαντάζομαι για τον πίσω θα είναι το ίδιο και χειρότερα. Την φοβήθηκα στην αρχή αλλά δεν μπορώ να πω ότι πιάστηκε κ ο κ@λος μου όση ώρα ημουν πάνω. μόνο κρεμόταν ο μισός απέξω.

Πρώτη μιζιά εξαιρετικός ήχος από κινητήρα και εξάτμιση. Μου αρέσει που είναι τόσο όσο. Η οθόνη πολύ ωραία με πολύ πληροφορία αλλά συμμαζεμένοι οι διακόπτες. Δεν χάνεσαι. Ωραίο και από αισθητική πλευρά το οργανάκι. Οι διακόπτες επίσης ποιοτικοί στην αίσθηση.

Ξεκινάω και η τιμονάρα που έχει κάνει ωραίο μοχλό. Τα φρένα στην αρχή με πάγωσαν λίγο κατεβαίνοντας βέβαια από ένα σπορτουρινγκ μηχανάκι (Versys 650). Μου φάνηκε ότι δεν είχε καθόλου αρχικό δάγκωμα και η μανέτα ήθελε αρκετή πίεση. Συζητώντας το με τον πωλητή (ιδιοκτήτη απ'ότι κατάλαβα του μαγαζιού) μου είπε ότι είναι γενικά χρησιμοποιημένο μηχανάκι και μπορεί γι'αυτό. Δεν είναι ότι δεν είχε φρένο απλά ήθελε πίεση στη μανέτα συγκριτικά πάντα με το Versys που φοράει και καινούρια τακάκια.

Ο κινητήρας τώρα. Πολύ φιλικός αρχικά χωρίς κάποιο ξέσπασμα χαμηλά ούτε να νιώθεις την ροπή να σε τραβάει. Πολύ φιλικό χαμηλά. Η αλήθεια είναι ότι σε ροπή δεν έχει μεγάλη διαφορά από το Versys στα χαρτιά οπότε αυτό το είδα και στην πράξη. Παρόλα αυτά πολύ ελαστικός ο κινητήρας. Με τρίτη και τετάρτη στο κιβώτιο έκανα ανοίγματα από χαμηλά και δεν έδειχνε σημάδια έντονου σκορτσαρίσματος. Την είχε την δύναμη να δώσει. Και νομίζω κάπου μετά τις 5-6 χιλιάδες στροφές έδινε το μοτέρ όλη του την δύναμη. Πολύ ωραίο μοτέρ για τα κυβικά του.

Οι αναρτήσεις μου φάνηκαν πολύ καλές. Βέβαια δεν ξέρω σε τι ρύθμιση ήταν. Το πίσω ήταν λίγο πιο σκληρό απ'ότι περίμενα για χωμάτινο μηχανάκι αλλά δεν κοπάνησε σε λακούβες που έπεφτα επίτηδες. Ίσως στο χώμα σε αυτή την ρύθμιση που ήταν να μην είναι το ιδανικό αλλά η ανάρτηση θέλει το ψάξιμό της. Συνδυαστικά με το πλαίσιο έχεις ένα άκαμπτο σύνολο. Αυτή την εικόνα πήρα. Μία στιβαρότητα και γενικά ένα δεμένο μηχανάκι, το οποίο ξέχασα να αναφέρω ότι μου φάνηκε αρκετά ελαφρύ στην αίσθηση. Στις στροφές πλαγιάζει όντως σαν να έχει 17άρα. Δεν το πήγα σε δρόμο με συνεχόμενες εναλλαγές κατεύθυνσης ώστε να εμβαθύνω αλλά νομίζω ότι δεν θα έχει πρόβλημα. Τέλος η ανεμοκάληψη μου έκανε εντύπωση φορώντας και κράνος με γείσο. Μέχρι τα 140 η αίσθηση του αέρα στο κράνος ήταν πολύ μικρή χωρίς να μου δημιουργεί πρόβλημα στροβιλισμού.

Συμπέρασμα. Πολύ ωραίο μηχανάκι. Ελαφρύ φιλικό για καθημερινή χρήση αλλά και δυνατότητες να πάει σε άσφαλτο τουριστικά με μόνο μειονέκτημα ίσως την στενή του σέλα για αυτό το κομμάτι (καλά το ξέραμε). Για το χώμα δεν έχω εμπειρία να πω την άποψή μου. Υπάρχουν πιο ειδικοί. Πολύ καλή πρώτη εντύπωση.

Όσον αφορά τα χρηματοδοτικά και γενικότερα τα οικονομικά. Είδα ότι παίζει μία έκπτωση 500 ευρώ η οποία αφορά απ'ότι μου είπαν μόνο σε στοκ μηχανάκια. Και επίσης τα επιτόκια είναι γύρω στο 14% με εξαίρεση μία ισπανική τράπεζα που δίνει κοντά στο 10% με 30% προκαταβολή. Επιτόκια τοκογλύφου εν ολίγης. (Το 2018 πήρα ford αυτοκίνητο με 3% επιτόκιο. Περισότερα ήταν τα έξοδα φακέλου από τους τόκους)

Αυτά.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Ναι αλλά το άλλαξες και πήρες το γιαπωνικο
Ναι γιατί το ταξίδι δεν είναι μια σέλα μόνο :wacky:

θα περιμένω να αλλάξω και λάστιχα γιατί εξακολουθώ τα Karoo street να τα θεωρώ όχι τόσο καλά ίσως για εμένα αλλά μια πρώτη σύγκριση μεταξύ τον δυο θα πω ότι μάλλον το τουαρεγκ είναι καλύτερο στο δρόμο , όσο αναφορά επαρχιακό στροφιλικη στροφή και διασκέδαση , πολύ καλά στημένο και στρίβει σαν διαβιτησ και το αφρικα παραδόξως είναι καλύτερο στο χώμα παρά το βάρος του και αυτό γιατί το πιρούνι τα καταπίνει όλα σαν οδοστρωτήρας ενώ στο τουαρεγκ καταλάβαινες μια κινητικότητα έντονη στο μπροστινό σύστημα και στο τιμόνι απτις ανωμαλίες .

αυτά σαν μια πρώτη σύγκριση αλλά θα περιμένω ακόμα γιατί έχω μόνο 2,800 χλμ στο αφρικα και δεν το έχω μάθει ακόμα καλά
 

Skouts

Μέλος
Όνομα
Σπυρος
Μοτό
Aprilia Tuareg 660
Καλημερα σε ολους,
Εχει κανεις εμπειρια με πλαινες βαλιτσες/σαμαρια στο Tuareg, τι εχετε δοκιμασει, τι σας βολεψε, τι ταιριαξε καλυτερα στη μηχανη?
Προσωπικα κοιταω της Givi Canyon και τις Shad tr40 σαν οικονομικοτερη λυση, οι rackless αν δεν κανω λαθος δεν βολευουν για συνεπιβατη ?
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Ναι γιατί το ταξίδι δεν είναι μια σέλα μόνο :wacky:

θα περιμένω να αλλάξω και λάστιχα γιατί εξακολουθώ τα Karoo street να τα θεωρώ όχι τόσο καλά ίσως για εμένα αλλά μια πρώτη σύγκριση μεταξύ τον δυο θα πω ότι μάλλον το τουαρεγκ είναι καλύτερο στο δρόμο , όσο αναφορά επαρχιακό στροφιλικη στροφή και διασκέδαση , πολύ καλά στημένο και στρίβει σαν διαβιτησ και το αφρικα παραδόξως είναι καλύτερο στο χώμα παρά το βάρος του και αυτό γιατί το πιρούνι τα καταπίνει όλα σαν οδοστρωτήρας ενώ στο τουαρεγκ καταλάβαινες μια κινητικότητα έντονη στο μπροστινό σύστημα και στο τιμόνι απτις ανωμαλίες .

αυτά σαν μια πρώτη σύγκριση αλλά θα περιμένω ακόμα γιατί έχω μόνο 2,800 χλμ στο αφρικα και δεν το έχω μάθει ακόμα καλά
Εχει παρατηρηθεί (και αναλυθεί και εδώ μεσα) πως η aprilia έκανε μια πατάτα στο μπροστινο setup των αναρτήσεων με αποτέλεσμα σε κάποια μηχανάκια να νιώθεις "κοπανημα" το οποίο όμως διορθωνεται/βελτιώνεται σχετικά εύκολα.

Καλημερα σε ολους,
Εχει κανεις εμπειρια με πλαινες βαλιτσες/σαμαρια στο Tuareg, τι εχετε δοκιμασει, τι σας βολεψε, τι ταιριαξε καλυτερα στη μηχανη?
Προσωπικα κοιταω της Givi Canyon και τις Shad tr40 σαν οικονομικοτερη λυση, οι rackless αν δεν κανω λαθος δεν βολευουν για συνεπιβατη ?
Με ενδιαφέρουν και εμένα γνώμες σε αυτό το θέμα. Έχω το givi canyon rackless που χρησιμοποιούσα στο 640 αλλά όπως είναι τώρα (χωρίς πλαινες βάσεις) ακουμπάει από την μεριά της εξάτμισης οπότε σκέφτομαι για πλαινές βασεις ώστε να ακουμπάει/δενεται το συκεκριμένο σύστημα. Θεωρώ πως αν δεν βάζεις μεταλική βαλίτσα πίσω και τα rackless θα επιτρέπουν συνεπιβάτη αλλά δεν έχω εμπειρία και δεν σκοπευω να χρησιμοποιώ το tuareg για δικαβαλα ταξίδια.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Εχει παρατηρηθεί (και αναλυθεί και εδώ μεσα) πως η aprilia έκανε μια πατάτα στο μπροστινο setup των αναρτήσεων με αποτέλεσμα σε κάποια μηχανάκια να νιώθεις "κοπανημα" το οποίο όμως διορθωνεται/βελτιώνεται σχετικά εύκολα.


Με ενδιαφέρουν και εμένα γνώμες σε αυτό το θέμα. Έχω το givi canyon rackless που χρησιμοποιούσα στο 640 αλλά όπως είναι τώρα (χωρίς πλαινες βάσεις) ακουμπάει από την μεριά της εξάτμισης οπότε σκέφτομαι για πλαινές βασεις ώστε να ακουμπάει/δενεται το συκεκριμένο σύστημα. Θεωρώ πως αν δεν βάζεις μεταλική βαλίτσα πίσω και τα rackless θα επιτρέπουν συνεπιβάτη αλλά δεν έχω εμπειρία και δεν σκοπευω να χρησιμοποιώ το tuareg για δικαβαλα ταξίδια.
Α δεν το γνωρίζω αυτό .. αυτή είναι εξάλλου η δίκη μου γνώμη χρήσης μαζί του , άλλοι μπορεί να μην συμφωνούν
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Καλημερα σε ολους,
Εχει κανεις εμπειρια με πλαινες βαλιτσες/σαμαρια στο Tuareg, τι εχετε δοκιμασει, τι σας βολεψε, τι ταιριαξε καλυτερα στη μηχανη?
Προσωπικα κοιταω της Givi Canyon και τις Shad tr40 σαν οικονομικοτερη λυση, οι rackless αν δεν κανω λαθος δεν βολευουν για συνεπιβατη ?
Εγώ είχα τις givi αλουμινίου βάλει .


ευχαριστημένος έμεινα , η μηχαμη φορτώνεται και δεν κάνει κιχ δεν με προβλημάτισαν .
Ίσως όμως να πήγαινε soft bags για τέτοια κατηγορία πιο ελαφριά και επίσης αν μπεις και χώμα με αυτές να είναι καλύτερες
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Ναι γιατί το ταξίδι δεν είναι μια σέλα μόνο :wacky:

θα περιμένω να αλλάξω και λάστιχα γιατί εξακολουθώ τα Karoo street να τα θεωρώ όχι τόσο καλά ίσως για εμένα αλλά μια πρώτη σύγκριση μεταξύ τον δυο θα πω ότι μάλλον το τουαρεγκ είναι καλύτερο στο δρόμο , όσο αναφορά επαρχιακό στροφιλικη στροφή και διασκέδαση , πολύ καλά στημένο και στρίβει σαν διαβιτησ και το αφρικα παραδόξως είναι καλύτερο στο χώμα παρά το βάρος του και αυτό γιατί το πιρούνι τα καταπίνει όλα σαν οδοστρωτήρας ενώ στο τουαρεγκ καταλάβαινες μια κινητικότητα έντονη στο μπροστινό σύστημα και στο τιμόνι απτις ανωμαλίες .

αυτά σαν μια πρώτη σύγκριση αλλά θα περιμένω ακόμα γιατί έχω μόνο 2,800 χλμ στο αφρικα και δεν το έχω μάθει ακόμα καλά
Πιθανολογω ότι δεν ρυθμίσεις ποτέ σωστά το μπροστινό.οτι περιγράφεις στο χώμα το ένιωθα μέχρι που έκατσα με το Βαγγέλη και ρυθμισαμε αναρτήσεις.μαγικο χαλί μετά.η πλάκα είναι ότι όσο δυσκολεύει το τεραιν τόσο το μηχανάκι σε βοηθάει.καλα στον επαρχιακό κανείς πλάκα σε πολύ κόσμο κ με χωματινο λάστιχο δεν το συζητάμε
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Πηγα χθες για ενα τεστ ραιντ. Ειναι το μονο μαζι με το 800DE που δεν ειχα εμπειρία ουτε σαν θέση οδήγησης αλλα ουτε το ειχα επεξεργαστεί απο κοντα.

Πρώτη εντύπωση ειναι πολυ θετική όσον αφορα το πως ταιριαζουμε σε θέση οδήγησης. Ειναι οσο ψηλο χρειάζεται για να έχω σωστές γωνίες στα πόδια και να πατάω άνετα, πράγμα που σημαίνει πως με μία λίγο πιο ψηλή σέλα κομφορτ ίσως υπάρχει περιθώριο. Η σέλα μου φάνηκε στενή σε σχέση με ότι έχω συνηθίσει και φαντάζομαι για τον πίσω θα είναι το ίδιο και χειρότερα. Την φοβήθηκα στην αρχή αλλά δεν μπορώ να πω ότι πιάστηκε κ ο κ@λος μου όση ώρα ημουν πάνω. μόνο κρεμόταν ο μισός απέξω.

Πρώτη μιζιά εξαιρετικός ήχος από κινητήρα και εξάτμιση. Μου αρέσει που είναι τόσο όσο. Η οθόνη πολύ ωραία με πολύ πληροφορία αλλά συμμαζεμένοι οι διακόπτες. Δεν χάνεσαι. Ωραίο και από αισθητική πλευρά το οργανάκι. Οι διακόπτες επίσης ποιοτικοί στην αίσθηση.

Ξεκινάω και η τιμονάρα που έχει κάνει ωραίο μοχλό. Τα φρένα στην αρχή με πάγωσαν λίγο κατεβαίνοντας βέβαια από ένα σπορτουρινγκ μηχανάκι (Versys 650). Μου φάνηκε ότι δεν είχε καθόλου αρχικό δάγκωμα και η μανέτα ήθελε αρκετή πίεση. Συζητώντας το με τον πωλητή (ιδιοκτήτη απ'ότι κατάλαβα του μαγαζιού) μου είπε ότι είναι γενικά χρησιμοποιημένο μηχανάκι και μπορεί γι'αυτό. Δεν είναι ότι δεν είχε φρένο απλά ήθελε πίεση στη μανέτα συγκριτικά πάντα με το Versys που φοράει και καινούρια τακάκια.

Ο κινητήρας τώρα. Πολύ φιλικός αρχικά χωρίς κάποιο ξέσπασμα χαμηλά ούτε να νιώθεις την ροπή να σε τραβάει. Πολύ φιλικό χαμηλά. Η αλήθεια είναι ότι σε ροπή δεν έχει μεγάλη διαφορά από το Versys στα χαρτιά οπότε αυτό το είδα και στην πράξη. Παρόλα αυτά πολύ ελαστικός ο κινητήρας. Με τρίτη και τετάρτη στο κιβώτιο έκανα ανοίγματα από χαμηλά και δεν έδειχνε σημάδια έντονου σκορτσαρίσματος. Την είχε την δύναμη να δώσει. Και νομίζω κάπου μετά τις 5-6 χιλιάδες στροφές έδινε το μοτέρ όλη του την δύναμη. Πολύ ωραίο μοτέρ για τα κυβικά του.

Οι αναρτήσεις μου φάνηκαν πολύ καλές. Βέβαια δεν ξέρω σε τι ρύθμιση ήταν. Το πίσω ήταν λίγο πιο σκληρό απ'ότι περίμενα για χωμάτινο μηχανάκι αλλά δεν κοπάνησε σε λακούβες που έπεφτα επίτηδες. Ίσως στο χώμα σε αυτή την ρύθμιση που ήταν να μην είναι το ιδανικό αλλά η ανάρτηση θέλει το ψάξιμό της. Συνδυαστικά με το πλαίσιο έχεις ένα άκαμπτο σύνολο. Αυτή την εικόνα πήρα. Μία στιβαρότητα και γενικά ένα δεμένο μηχανάκι, το οποίο ξέχασα να αναφέρω ότι μου φάνηκε αρκετά ελαφρύ στην αίσθηση. Στις στροφές πλαγιάζει όντως σαν να έχει 17άρα. Δεν το πήγα σε δρόμο με συνεχόμενες εναλλαγές κατεύθυνσης ώστε να εμβαθύνω αλλά νομίζω ότι δεν θα έχει πρόβλημα. Τέλος η ανεμοκάληψη μου έκανε εντύπωση φορώντας και κράνος με γείσο. Μέχρι τα 140 η αίσθηση του αέρα στο κράνος ήταν πολύ μικρή χωρίς να μου δημιουργεί πρόβλημα στροβιλισμού.

Συμπέρασμα. Πολύ ωραίο μηχανάκι. Ελαφρύ φιλικό για καθημερινή χρήση αλλά και δυνατότητες να πάει σε άσφαλτο τουριστικά με μόνο μειονέκτημα ίσως την στενή του σέλα για αυτό το κομμάτι (καλά το ξέραμε). Για το χώμα δεν έχω εμπειρία να πω την άποψή μου. Υπάρχουν πιο ειδικοί. Πολύ καλή πρώτη εντύπωση.

Όσον αφορά τα χρηματοδοτικά και γενικότερα τα οικονομικά. Είδα ότι παίζει μία έκπτωση 500 ευρώ η οποία αφορά απ'ότι μου είπαν μόνο σε στοκ μηχανάκια. Και επίσης τα επιτόκια είναι γύρω στο 14% με εξαίρεση μία ισπανική τράπεζα που δίνει κοντά στο 10% με 30% προκαταβολή. Επιτόκια τοκογλύφου εν ολίγης. (Το 2018 πήρα ford αυτοκίνητο με 3% επιτόκιο. Περισότερα ήταν τα έξοδα φακέλου από τους τόκους)

Αυτά.
Τα φρένα δεν έχουν απότομο πρώτο δάγκωμα κ αυτό είναι έτσι φτιαγμένο για το χώμα.αν τσιμπήσεις λίγο παραπάνω το φρένο σταματάει για πλάκα και από τριψήφια νούμερα.εγω είμαι 1.85 90 κιλά και με τη μαμά σέλα κ;νω 4 5 ώρες κ μετά αρχίζω να σκέφτομαι ότι θα ήθελα κάτι πιο άνετο αλλά ακόμα δεν έχω πάει να δω την κομφορτ σελα
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Πιθανολογω ότι δεν ρυθμίσεις ποτέ σωστά το μπροστινό.οτι περιγράφεις στο χώμα το ένιωθα μέχρι που έκατσα με το Βαγγέλη και ρυθμισαμε αναρτήσεις.μαγικο χαλί μετά.η πλάκα είναι ότι όσο δυσκολεύει το τεραιν τόσο το μηχανάκι σε βοηθάει.καλα στον επαρχιακό κανείς πλάκα σε πολύ κόσμο κ με χωματινο λάστιχο δεν το συζητάμε
Πιθανών Δημήτρη να μην είχα ρυθμίσει και σωστά ..

Στο επαρχιακό είναι σαν street μηχαμη
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Τα φρένα δεν έχουν απότομο πρώτο δάγκωμα κ αυτό είναι έτσι φτιαγμένο για το χώμα.αν τσιμπήσεις λίγο παραπάνω το φρένο σταματάει για πλάκα και από τριψήφια νούμερα.εγω είμαι 1.85 90 κιλά και με τη μαμά σέλα κ;νω 4 5 ώρες κ μετά αρχίζω να σκέφτομαι ότι θα ήθελα κάτι πιο άνετο αλλά ακόμα δεν έχω πάει να δω την κομφορτ σελα
Μπορεί το συγκεκριμένο μηχανάκι που οδήγησα να μην είναι το πιο αντιπροσωπευτικό παράδειγμα όσον αφορά τα φρένα. θεωρώ πως ήθελε τακάκια ή δεν ξέρω τι άλλο θα μπορούσε να το επηρεάζει. Είχε αρκετή κενή διαδρομή η μανέτα του φρένου ώστε να αρχίσει να ακουμπάει τακάκι στον δίσκο. Αυτή την αίσθηση μου έδινε. Όταν το βρήκα μετά δεν είχα θέμα. Και η σέλα του ενώ είναι στενή δεν πιάστηκα. Ενώ στο versys που είναι φαρδιά μετά από κανα 20λεπτο αρχίζει το μούδιασμα αν δεν μετακινούμε πάνω της ελαφρά. Ξέχασα να αναφέρω την ζέστη από την εξάτμιση στο πλάι. Είχα καιρό να νιώσω αυτή τη ζέστη την οποία είχε και το dakaraki η οποία εντάξει μηχανή οδηγάμε ζέστη θα έχουμε δεν θα έπρεπε να παίζει τόσο σαν σκέψη, εκτός και αν κάποιος θέλει να ανεβαίνει με βερμούδα να φαίνεται το τατουαζ στη γάμπα. Πολύ ωραίο μηχανάκι γενικά.
 
Top Bottom