Tuareg-660

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Αυτό με τα καλάμια μεγαλύτερης διαμέτρου το έγραψαν πολλοί για το Norden, ήθελαν να έχει τα 48άρια της WP. Ο Λίντον εξήγησε ότι κατά την γνώμη του δεν χρειάζεται σε κανέναν μας το 48άρι. Δεν έχω τις γνώσεις για να πω ότι έχει δίκιο ή άδικο, ένα τυπάκι όπως πχ ο Πολ Ταρές (ετοιμάζει the seeker 2 τώρα που ανάρρωσε) κάνει την άποψη του Λίντον ισχυρή. Αν δουλεύει καλά η ανάρτηση όπως έχουν πει ως σήμερα, μικρή σημασία έχει. ΟΚ, σε πιο βαρύ μηχανάκι (τυχαία ένα όνομα, άφρικα 1000 που φθειρόταν από κάμψη) μπορεί να είναι απαραίτητο.
Περαν αυτου στο debate 48αρι vs μικροτερο πρεπει να λαβει κανεις υποψιν και αλλα στοιχεια για να βγαλει συμπερασμα, πχ παχος τοιχωματος, στατικες τριβες (οσο φαρδυτερο τοσο περισσοτερες), συνθηκες οδηγησης (το μικροτερο θα δουλευει καλλιτερα αν δε πας ταπα) κλπ...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θα καταλήξουμε πάλι στο συμπέρασμα που είχαμε σε άλλο νήμα, όταν οι εταιρείες έχουν εκπαιδεύσει τον πελάτη στο σύστημα "υπερατού", δύσκολα θα αποφύγουν την κριτική για κάτι που μέχρι χτες ήταν "έλα μωρέ τα καλαμάκια του καφέ που έχουν οι άλλοι δεν μπαίνουν σε ΣΟΒΑΡΑ μηχανάκια".
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ περίμενα ένα μπροστά πιρούνι μεγαλύτερης διαμέτρου και ένα μπροστινό φτερό λιγότερο στρηταδικο. Κανείς δεν θα σχολιάσει την έλλειψη χειρολαβων πίσω;;;
Πολλές φορές πιρούνια μεγάλης διαμέτρου σε συνδυασμό με μεγάλα μεταξόνια περιορίζουν πολύ τη γωνία στροφής και την ευκινησία σε τέτοιες μοτοσυκλέτες. Χειρολαβές για τον συνεπιβάτη έχει (είναι κρυμμένο κάτω από το πλαστικό τμήμα της ουράς), δεν έχει τα κατάλληλη για να πιάνεις τη μηχανή και να σε βοηθάει να τη σηκώνεις μετά από πτώση.

Η σύγκριση που έκανα παραπάνω είναι με την προϋπόθεση ότι ότι ήδη έχω το Tenere και ψάχνομαι για κάτι άλλο και όχι ότι ξεκινάω να διαλέξω ανάμεσα σε δύο μοντέλα.
Η πλούσια έκδοση του Tenere έχει akrapovic, σέλα και φλας. Πουλάει μούρη δηλαδή. Δεν έχει κανένα μοτοσυκλετιστικό βοήθημα, για αυτό συγκρίνω τις δύο βασικές εκδόσεις από πλευράς τιμολόγησης.
Για αυτό και ξεκίνησα σε προηγούμενο σχόλιο μου ότι δεν θεωρώ ότι αξίζει να πάει κανείς από το Tenere 700 στο Tuareg 660. Οι μηχανές είναι πολύ κοντά και η μηχανή σου είναι πολύ καινούρια για να την αλλάξεις (για οποιοδήποτε άλλο στη κατηγορία, εκτός αν αλλάζουν οι ανάγκες σου προς άλλη κατεύθυνση). Για εμένα τα ηλεκτρονικά είναι καλοδεχούμενα αλλά δεν θα ήταν ο λόγος που επέλεξα μια μοτοσυκλέτα 70 αλόγων με πραγματική χρήση 50/50. Το Tenere 700 έχει όλα αυτά που χρειάζεσαι για να ταξιδέψεις στην άσφαλτο (κατά τη γνώμη μου αυτό το κάνει πολύ καλά ιδιαίτερα αν είσαι μονοκάβαλος) αλλά και να επισκεφθείς τα βουνά και τα δάση της Ελλάδας από άκρη σε άκρη.

Σε κάθε περίπτωση, το σημαντικό είναι ότι πλέον έχει ανοίξει πολύ το εύρος στις επιλογές των On/Οff από άποψη κυβισμών, από άποψη τεχνολογικών βοηθημάτων, από άποψη δυνατοτήτων σε κάθε ταιρέν κτλ κτλ κτλ Πιστεύω δηλαδή ότι σήμερα με τις νέες μοτοσυκλέτες που κυκλοφορούν αν κάποιος έχει την οικονομική δυνατότητα θα βρει αυτό που θέλει σε μια κατηγορία μοτοσυκλετών που οι αναβάτες τους έχουν σχέσεις ασφάλτου χώματος σε αναλογίες από 10 προς 90 μέχρι και 90 προς 10. Οι On/Off ζούνε τις καλύτερες στιγμές τους αλλά σε πολύ δύσκολες εποχές και για τη χώρα μας και για πολλές άλλες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Σε σχέση με το 990 πως σου φάνηκε; :p
Το 990 σε σχέση με αυτά τα μηχανάκια είναι 20χρόνια πίσω.....εκτός από τον χαρακτήρα του μοτέρ σε όλα τα άλλα είναι αρκετά πίσω πλέον....
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το 990 σε σχέση με αυτά τα μηχανάκια είναι 20χρόνια πίσω.....εκτός από τον χαρακτήρα του μοτέρ σε όλα τα άλλα είναι αρκετά πίσω πλέον....
Ενδιαφέρον άποψη...
Θα ήταν χρήσιμη μία ποιο αναλυτική σύγκριση...
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Ενδιαφέρον άποψη...
Θα ήταν χρήσιμη μία ποιο αναλυτική σύγκριση...
χα, θες show εσυ τωρα…. για εμενα που δεν ειμαι πιλοταρχης ( μπορει και να εχει σημασια δεν ξερω….) το 990 βαρυ ειναι, αναξιοπιστο, πολυστροφο, μακρυ μεταξονιο, ζαντες βουτηρο, βεντιλατερ βαρανε υπερωριες, αναρτησεις μαμα πολυ περιεργες…. το μπροστινο ειδικα μου φαινεται χαλια, το τιμονι δεν κοβει, οταν καθεσαι ορθιος το τιμονι ειναι εναι σκατα….. δεν μπορεις μονος σου ουτε λαδια να αλλαξεις αν δεν λυσεις ολα τα πλαστικα…..καιει οσο δυο κακορυθμισμενα καθαρα 450 μαζι!!!… τα σερβις κοστιζουν τα 2πλασια απο το yamaha….Ξαναλεω αν το μηχανακι το καβαλησει κανας χερας και το παει με τη φορα με τα μπουνια μπορει να μεταμορφωνεται! Εμενα παντως δεν μου εκανε και αυτο το διαπιστωσα οταν πηρα το τενερε….Πολυ πιο ευκολο μηχανακι να πας γρηγορα και στην ασφαλτο και στο χωμα και το κυριοτερο εχεις το κεφαλι σου ησυχο…. Δεν λεω οτι το 990 ειναι κακο μηχανακι αλλα σε σχεση με τα καινουργια ειναι πισω πλεον…. Εξαλλου γι αυτο εχουν βγει τρια μοντελα μετα απο αυτο… Υποψην συγκρινω 990 με τενερε, οχι 990 με αφρικα…. εκει αλλαζουν τα πραματα, κατι που ειναι αδικο για το 990 γιατι το τενερε ειναι μικροτερο πρακτικα μηχανακι
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τεστ ερασιτεχνικό, έβαλα μετάφραση από Γαλλικά και το κείμενο είναι οκ


 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το


Σόρι το λινκ για την ώρα δεν δείχνει το νέο ρεπορτάζ, υποτίθεται θα το βάλουν, έτσι έλεγε το φβ τους
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Εντυπωσιακα ασχημο. Στο θεμα ντιζαιν περιμενα κατι καλυτερο απο την απριλια, αν και απο το τουονο εχουν δειξει δειγματα. Κατα τα λοιπα, φαινεται πολυ καλη επιλογη για αυτο που ειναι, οχι ομως στα 13βαλε χιλιαρικα.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Θα έχω ένα δύσκολο 2023... θα πρέπει να πάρω μια μεγάαααααλη απόφαση!
Θα αγοράσεις γκαράζ;;;;; :p

Ρε Φοίνικα, για πες γιατί θέλουμε να γίνουμε μέλη της ομάδας γιατί θέλουν συνέντευξη οι τύποι
Είναι σαν το GNTM, θέλουν "γνήσιους".... μοτοσυκλετιστες!!!!! :cautious:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ρε Φοίνικα, για πες γιατί θέλουμε να γίνουμε μέλη της ομάδας γιατί θέλουν συνέντευξη οι τύποι
Το έβαλα για τις φωτό ..δεν διάβασα σχόλια κλπ
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο Θανασεν πάλι, μετά από το βίντεο του Ρουμάνου, θα μείνει με το 990, το Τουαρέγκ βγάζει ζεστή στα γόνατα.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Ο Θανασεν πάλι, μετά από το βίντεο του Ρουμάνου, θα μείνει με το 990, το Τουαρέγκ βγάζει ζεστή στα γόνατα.
Ναι ρε εννοείται, δεν μπορώ να το αποχωριστώ :inlove:
Θα το κάνω και κορνίζα εάν δεν μπορούν τα κόκαλα μου να το κουμανταρουν:)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Θα αγοράσεις γκαράζ;;;;; :p
Θα απαντούσα αλλά το χειρότερο μου είναι να δημιουργό προσδοκίες στους ανθρώπους.

Άσε που ένα μαμούνι μου είπε ότι σου ανέφερε κάτι για το WRR... Αυτός είναι παλιόπαιδο να ξες...
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ρε Φοίνικα, για πες γιατί θέλουμε να γίνουμε μέλη της ομάδας γιατί θέλουν συνέντευξη οι τύποι
Τι εννοείς; τρεις ερωτήσεις έχει..
 
Top Bottom