Tuareg-660

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Να μας πει ο XLGeorge με το Ιαπωνικό "εύκολο" μηχανάκι στο βάλε/βγάλε φίλτρου.
Αν αναφερεσαι στο CRF1000, το να φτασεις στα φιλτρα αερα (εχει δυο) ειναι στη χειροτερη 10' δουλεια για να βγουν τα δυο πλαϊνα πλαστινα και δυο βιδες για το καπακι του καθε φιλτρου. Ευκολακι οπου και νασαι ;)

Εκεινο που ητανε πιο δυσκολο ειναι το XLV650 που τοχει κατω απο το ρεζερβουαρ αλλα και παλι δεν ειναι κατι "τραγικο" αν χρειαστει να βγει στο δρομο, εχει βεβαια δουλιτσα και το καπακι του φιλτρου εχει πολλες βιδες περιμετρικα.

EDIT: Tnx Στεφανε stefos, fixed.
 
Τελευταία επεξεργασία:

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Αν αναφερεσαι στο CRF1000, το να φτασεις στα φιλτρα αερα (εχει δυο) ειναι στη χειροτερη 10' δουλεια για να βγουν τα δυο πλαϊνα πλαστινα και δυο βιδες για το καπακι του καθε φιλτρου. Ευκολακι οπου και νασαι ;)

Εκεινα που ειναι πιο δυσκολα ητανε τα XLV600/650 που τοχουνε κατω απο το ρεζερβουαρ αλλα και παλι δεν ειναι κατι τραγικο αν χρειαστει να βγει στο δρομο.
To 600 το έχει κάτω από τη σέλα Γιώργο και για νατο φτάσεις ήθελε βγάλσιμο μόνο το πλαινό καπάκι. 5 βίδες στο σύνολο (μαζί με το φίλτρο).
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γιώργο το έχεις ξαναγράψει αυτό οπότε δεν αμφιβάλλω αλλά οι φήμες στο internet ξέρεις πως είναι, καλύτερα να ξεγεννήσεις γυναίκα παρά να αλλάξεις φίλτρο αέρος africa
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το xrv 750 έχει την πιο εύκολη πρόσβαση για αλλαγή φίλτρου αέρα με 4 βίδες στο μπροστινό τμήμα του ρεζερβουάρ.
Το εβγαζα σε πολυήμερες χωμάτινες σε 2 λεπτά και το φυσούσα σε βενζινάδικο να φυγει η πολλή σκόνη (μαμα φίλτρο).

Αλλά και το 1150 το έχει κάτω από τη σέλα και ανοίγει με 2 κλιπς.

Και επί του θέματος, το μαύρο κίτρινο νομίζω ταιριάζει καλύτερα στο tuareg γιατί το μαύρο γλυκαινει λίγο τις κοφτές γωνίες των πλαστικών και του ρεζερβουάρ.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Νομίζω μηχανάκια που δεν είναι εντούρο ή αγωνιστικά, που να είναι σχεδιασμένα για αυτή τη χρήση, δύσκολα θα καλύπτουν όλες αυτές τις προδιαγραφές. Στο Τ7 ας πουμε έκαναν εύκολη την πρόσβαση στο φίλτρο αέρα, αλλά για να αλλάξεις μπουζί ή να ρυθμίσεις βαλβίδες πρέπει να το λύσεις όλο. Τώρα που το σκέφτομαι το ΤΑ600 ήταν πολύ εύκολο στο λύσε-δέσε, αλλά δεν είχε στο σωστό σημείο στο φίλτρο αέρα...
Και σε εντελώς αγωνιστικά μηχανάκια, για να κάνεις βαλβίδες θέλει μια ταλαιπωρία πόσο μάλλον στο τενερε που είναι μια εργασία κάθε 40 000 χλμ νομίζω. Εγώ ανέφερα το φίλτρο αέρα γιατί μπορεί να χρειαστεί αλλαγή και κατά την διάρκεια της βόλτας, όπως πολύ σωστά είπε και ο αποπανω.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Κατά τα άλλα βλέπω ότι έχει και αυτό τάπα που χρειάζεται να την κρατάς στο χέρι,όπως του τενερε, και βλέπω και χειρολαβές που είναι μάλλον για το μάτι, όπως του τενερε επίσης...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γιώργο το έχεις ξαναγράψει αυτό οπότε δεν αμφιβάλλω αλλά οι φήμες στο internet ξέρεις πως είναι, καλύτερα να ξεγεννήσεις γυναίκα παρά να αλλάξεις φίλτρο αέρος africa
Αμυρου, στο ιντερνετ/φορουμ/σοσιαλ μιντια γραφει ο καθενας οτι θελει. Τα πλαϊνα πλαστικα πιανουν με σφιχτα κλιπ που την πρωτη φορα που τα βγαζει καποιος πρεπει να ξερει πως θα τα τραβηξει, εξ'ου νομιζω και το σχετικο μπλα. Αν τα βγαλεις/βαλεις κανα δυο φορες, μετα η διαδικασια ειναι παναπλη. Βεβαια, αν βιαστει κανεις μπορει να σπασει το μπροστινο μαντζαφλαρι που πιανει στη μουρη, εγω ταχω σπασει και τα δυο μπροστινα δικα μου :happy: και τωρα τα πλαστικα μπαινοβγαινουν για πλακα. Και οπως εγραψα πιο πανω, αφου τα βγαλει καποιος, το καθε καπακι του φιλτρου εχει απλα δυο βιδες. Ο Γατος el-Gatto εχει βγαλει τα πλαστικα σε CRF1000 και ξερει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Σχετικα με την προσβαση σε φιλτρο αερα γενικοτερα, δε νομιζω οτι χρειαζεται στο δρομο σε μηχανακι on-OFF - δε μιλαμε για εντουρο. Ισως πιθανα στο τελος μιας μερας ή το πρωι στο καταλυμα αν εχει πεσει καποιος σε πολυ σκονη. Εγω μια φορα ανοιξα φιλτρο σε εξορμηση ολα τα χρονια, οταν ειμουνα στο Μαροκο και επεσα σε μια αμμοθυελα και ηθελα να δω μηπως εχει καθησει αμμος πανω στα φιλτρα, αλλα τη δουλεια την εκανα στο προαυλιο του ξενοδοχειου (και δε χρειαζοτανε καν να τοχω επιχειρησει οπως ειδα).
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καλά φίλτρο δεν θα κάτσει κανείς να καθαρίσει στη βόλτα αλλά για όποιον κάνει χώμα και μάλιστα πιο καλοκαιρινούς μήνες δε λέει να σηκώνει ρεζερβουάρ κάθε τόσο. Η καλύτερη λύση είναι όσα έχουν άμεση πρόσβαση με μερικές βιδούλες. Είναι που είναι βαρετή η φάση να καθαρίζεις φίλτρα κάθε τοσο άμα θες και διαδικασία θα το αμελείς και αντικειμενικά κάνεις κακό στον κινητήρα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως στο 390 βγάζεις την σέλα ξεβιδώνεις λίγες βιδουλες του καπακιού του φίλτρου και τσουπ το φίλτρο αέρα! Να γιατί ktm!
Ξέρει η ΚΤΜ πώς θα είμαστε συνέχεια με κάτι να ασχολούμαστε με δαύτα και σου ΄λέει ντάξει άνθρωποι είναι, κρίμα, κάνε τουλάχιστον εύκολη τη πρόσβαση!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ε ναι, εύκολη η ΚΤΜ. Βγάλε ντεπόζιτα, ασφαλειοθήκη και καπάκι και μετά από μερικές βίδες ακόμα έτοιμος.

Μετά φταίει η Απρίλια που δεν είναι Τρου Ντακάρ.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Καλά φίλτρο δεν θα κάτσει κανείς να καθαρίσει στη βόλτα αλλά για όποιον κάνει χώμα και μάλιστα πιο καλοκαιρινούς μήνες δε λέει να σηκώνει ρεζερβουάρ κάθε τόσο. Η καλύτερη λύση είναι όσα έχουν άμεση πρόσβαση με μερικές βιδούλες. Είναι που είναι βαρετή η φάση να καθαρίζεις φίλτρα κάθε τοσο άμα θες και διαδικασία θα το αμελείς και αντικειμενικά κάνεις κακό στον κινητήρα.
Ακριβως, και επειδη βαριομουνα να βγαλω το ρεζερβουαρ στο Αλπ650 επλενα/καθαριζα το K&N φιλτρο που ειχα καθε 18000χμ, και καποιες φορες τοχα αφησει και μεχρι 24000χμ :oops: Αποτελεσμα: οταν ανοιξα κινητηρα στα 180000χμ για ν'αλλαξω ελατηρια και τσιμουχακια βαλβιδων για να μειωσω/εξαλειψω την καταναλωση λαδιου, βρηκα τους κυλινδρους χαραγμενους απο σωματιδια σκονης. Και μεχρι να βρω κυλινδρους μεταχειρω, επεσε η πρωτη πανδημια και ειναι ακομα λυμενο.

Αυτη ειναι αλλη κουβεντα αλλα γι'αυτους που πανε αρκετο χωμα θελει συχνο καθαρισμα του φιλτρου αερα και φυσικα καλυτερα χαρτινο φιλτρο που το πετας παρα πιο ανοιχτο που πλενεται/λαδωνεται (δηλ K&N, DNA, κλπ).
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ε ναι, εύκολη η ΚΤΜ. Βγάλε ντεπόζιτα, ασφαλειοθήκη και καπάκι και μετά από μερικές βίδες ακόμα έτοιμος.

Μετά φταίει η Απρίλια που δεν είναι Τρου Ντακάρ.
Δεν χρειάζεται να βγάλεις ρεζερβουάρ...
10 βίδες έως να φτάσεις στο φιλτροκουτι και έπειτα άλλες 8 για το καπάκι του.
Σιγά το πράμα..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ακριβως, και επειδη βαριομουνα να βγαλω το ρεζερβουαρ στο Αλπ650 επλενα/καθαριζα το K&N φιλτρο που ειχα καθε 18000χμ, και καποιες φορες τοχα αφησει και μεχρι 24000χμ :oops: Αποτελεσμα: οταν ανοιξα κινητηρα στα 180000χμ για ν'αλλαξω ελατηρια και τσιμουχακια βαλβιδων για να μειωσω/εξαλειψω την καταναλωση λαδιου, βρηκα τους κυλινδρους χαραγμενους απο σωματιδια σκονης. Και μεχρι να βρω κυλινδρους μεταχειρω, επεσε η πρωτη πανδημια και ειναι ακομα λυμενο.

Αυτη ειναι αλλη κουβεντα αλλα γι'αυτους που πανε αρκετο χωμα θελει συχνο καθαρισμα του φιλτρου αερα και φυσικα καλυτερα χαρτινο φιλτρο που το πετας παρα πιο ανοιχτο που πλενεται/λαδωνεται (δηλ K&N, DNA, κλπ).
Εντάξει ρε Γιώργο κι εσύ το σκισες!! Κάθε 10-12.000χλμ αλλάζουμε-καθαρίζουμε τα ασφάλτινα!! Λογικό ήταν να σου κάνει ζημιά και απορώ μάλιστα πώς άντεξε και τόσο και δεν σου καιγε λάδι στα μισά χιλιόμετρα!
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
το θεμα ειναι τα ιταλικα κομψοτεχνηματα και οχι τα πουπουλα
παμε ενα τεστ....μετα το 5 λεπτο φαινεται το μηχανακι καλα πως ειναι απ το πλαι
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Άσχετο, αλλά ελπίζω το tuareg όπως και το tuono με το καινούργιο διαμαντάκι μοτέρ να είναι η αρχή και για άλλα πράγματα για την Aprilia.

Πιστεύω να δούμε σύντομα και μια μοτοσυκλέτα ασφάλτινη τύπου Kawasaki versys με τη βάση αυτή και γιατί όχι και μοτοσυκλέτες σε μικρότερα κυβικά και κάποια αναβίωση του φανταστικού Caponord 1200 που αποσύρθηκε άδοξα.

Αυτή η μάρκα πρέπει να έχει ισχυρή παρουσία σε όλες τις κατηγορίες.

Επίσης, χειρολαβές βλέπω πώς έχει πίσω το tuareg αντίθετα με το tenere απλά είναι χωνευτές. Δεν ξέρω πόσο χρηστικές θα είναι για τον συνεπιβάτη.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ακριβως, και επειδη βαριομουνα να βγαλω το ρεζερβουαρ στο Αλπ650 επλενα/καθαριζα το K&N φιλτρο που ειχα καθε 18000χμ, και καποιες φορες τοχα αφησει και μεχρι 24000χμ :oops: Αποτελεσμα: οταν ανοιξα κινητηρα στα 180000χμ για ν'αλλαξω ελατηρια και τσιμουχακια βαλβιδων για να μειωσω/εξαλειψω την καταναλωση λαδιου, βρηκα τους κυλινδρους χαραγμενους απο σωματιδια σκονης. Και μεχρι να βρω κυλινδρους μεταχειρω, επεσε η πρωτη πανδημια και ειναι ακομα λυμενο.

Αυτη ειναι αλλη κουβεντα αλλα γι'αυτους που πανε αρκετο χωμα θελει συχνο καθαρισμα του φιλτρου αερα και φυσικα καλυτερα χαρτινο φιλτρο που το πετας παρα πιο ανοιχτο που πλενεται/λαδωνεται (δηλ K&N, DNA, κλπ).
Ουπς.... Τίναξε τα πέταλα μοτέρ του σοιτσιρο, δεν μας τάπες αυτά κύριε Γιώργο μας
 

strokt up

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
hayabusa junior 110cc
Δεν ξέρω τι λέτε πάντως στον Πήγασο βγάζεις την σελα με το κλειδί της μηχανής και μετα με κούμπωμα μισής στροφής βγάζεις το φίλτρο και το παίρνεις στα χέρια. Αα ρε aprilia μας τα χαλάς τα πράγματα.
 
Top Bottom