Κυριε ΒαυαροΜανιακε, το μοτερ του Σοιχιρο δουλευε κανονικοτατα μεχρι τα 180000χμ που το ανοιξα και μεχρι τα 150000χμ δεν εκαιγε καν λαδι μεταξυ αλλαγων στα 6000χμ, εκτος και αν τοσκιζα με 150-160αρια στην εθνικη. Απο κει και μετα αρχισε να τσιμπαει και λιγο λαδακι και με νορμαλ χρηση και εφτασε να καιει περιπου 250ml ανα 1000χμ - δηλ οσο καινε καποια αλλα απο ..καινουργια
Κι'ολ'αυτα με σκισιμο στο χωμα και στην ασφαλτο for all its life και με ελλειπες καθαρισμα φιλτρου αερα -
ride it, not pamper it
Ο μονος λογος που το ανοιξα ητανε οτι σκεφτηκα να το ανεβασω στο Νησι επειδη περναγε τις προδιαγραφες καυσαεριων για να μπαινει στον κεντρικο δακτυλιο του Λονδινου οπου δουλευω, σε αντιθεση με το μεταγενεστερο που εχω πανω. Αλλα βρηκα τελικα αλλη ακρη για το commuting στο κεντρο και ανοιξα το μοτερ τζαμπα. Κριμα γιατι θαχα το μηχανακι στην Αθηνα ολο αυτο τον καιρο και θα μπορουσα να παω και καμια χωματαδα εκει γυρω. Θα το δεσω οταν βρω καιρο, πληροφοριακα το κοστος για μια τετοια δουλεια ειναι οσο το κ@λοδαχτυλο με καφε και τα σεις και σας για ενα μεγαλουτσικο σερβις σε εξουσιοδοτημενο βαυαρομαγαζι