Tuareg-660

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Δεν ξέρω τι λέτε πάντως στον Πήγασο βγάζεις την σελα με το κλειδί της μηχανής και μετα με κούμπωμα μισής στροφής βγάζεις το φίλτρο και το παίρνεις στα χέρια. Αα ρε aprilia μας τα χαλάς τα πράγματα.
Και στο tuono με δύο βίδες κυριολεκτικα σήκωνες τεποζητο...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ουπς.... Τίναξε τα πέταλα μοτέρ του σοιτσιρο, δεν μας τάπες αυτά κύριε Γιώργο μας
Κυριε ΒαυαροΜανιακε, το μοτερ του Σοιχιρο δουλευε κανονικοτατα μεχρι τα 180000χμ που το ανοιξα και μεχρι τα 150000χμ δεν εκαιγε καν λαδι μεταξυ αλλαγων στα 6000χμ, εκτος και αν τοσκιζα με 150-160αρια στην εθνικη. Απο κει και μετα αρχισε να τσιμπαει και λιγο λαδακι και με νορμαλ χρηση και εφτασε να καιει περιπου 250ml ανα 1000χμ - δηλ οσο καινε καποια αλλα απο ..καινουργια :D Κι'ολ'αυτα με σκισιμο στο χωμα και στην ασφαλτο for all its life και με ελλειπες καθαρισμα φιλτρου αερα - ride it, not pamper it;)

Ο μονος λογος που το ανοιξα ητανε οτι σκεφτηκα να το ανεβασω στο Νησι επειδη περναγε τις προδιαγραφες καυσαεριων για να μπαινει στον κεντρικο δακτυλιο του Λονδινου οπου δουλευω, σε αντιθεση με το μεταγενεστερο που εχω πανω. Αλλα βρηκα τελικα αλλη ακρη για το commuting στο κεντρο και ανοιξα το μοτερ τζαμπα. Κριμα γιατι θαχα το μηχανακι στην Αθηνα ολο αυτο τον καιρο και θα μπορουσα να παω και καμια χωματαδα εκει γυρω. Θα το δεσω οταν βρω καιρο, πληροφοριακα το κοστος για μια τετοια δουλεια ειναι οσο το κ@λοδαχτυλο με καφε και τα σεις και σας για ενα μεγαλουτσικο σερβις σε εξουσιοδοτημενο βαυαρομαγαζι :p
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κυριε ΒαυαροΜανιακε, το μοτερ του Σοιχιρο δουλευε κανονικοτατα μεχρι τα 180000χμ που το ανοιξα και μεχρι τα 150000χμ δεν εκαιγε καν λαδι μεταξυ αλλαγων στα 6000χμ, εκτος και αν τοσκιζα με 150-160αρια στην εθνικη. Απο κει και μετα αρχισε να τσιμπαει και λιγο λαδακι και με νορμαλ χρηση και εφτασε να καιει περιπου 250ml ανα 1000χμ - δηλ οσο καινε καποια αλλα απο ..καινουργια :D Κι'ολ'αυτα με σκισιμο στο χωμα και στην ασφαλτο for all its life και με ελλειπες καθαρισμα φιλτρου αερα - ride it, not pamper it;)

Ο μονος λογος που το ανοιξα ητανε οτι σκεφτηκα να το ανεβασω στο Νησι επειδη περναγε τις προδιαγραφες καυσαεριων για να μπαινει στον κεντρικο δακτυλιο του Λονδινου οπου δουλευω, σε αντιθεση με το μεταγενεστερο που εχω πανω. Αλλα βρηκα τελικα αλλη ακρη για το commuting στο κεντρο και ανοιξα το μοτερ τζαμπα. Κριμα γιατι θαχα το μηχανακι στην Αθηνα ολο αυτο τον καιρο και θα μπορουσα να παω και καμια χωματαδα εκει γυρω. Θα το δεσω οταν βρω καιρο, πληροφοριακα το κοστος για μια τετοια δουλεια ειναι οσο το κ@λοδαχτυλο με καφε και τα σεις και σας για ενα μεγαλουτσικο σερβις σε εξουσιοδοτημενο βαυαρομαγαζι :p
Μεγάλος μύθος οι φθηνές επισκευες στα τζαπαν.
Μόνο ανταλλακτικά από τον Σαρακακη κλπ αρκούν και είναι βασική αιτία για να τα πετάξεις στα σκουπίδια, λόγω ασύμφορου κόστους.
Στο domi... Αν δεν είχα βρει ολόκληρο τροπετο να σκατζαρω μοτέρ, θα ήταν στα σκουπίδια ο Γκάντις, από την έρευνα για επισκευή που είχα κάνει.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για να σας φέρω στον ίσιο δρόμο, αυτό θεωρεί ο 1,85 ύψους κύριος Αυστριακός "relaxed knee angle" και κάθεται και πολύ πίσω, αν κάτσει κανονικά λυγίζει και άλλο το πόδι. Λοκντάουν μέχρι να αναστηθεί ο Καποδίστριας.






Και για να σας ξαναβάλω στην ανοησία, το σέρβις δεν είναι το πρόβλημα στα Γερμανομάγαζα, όπου είναι ΛΙΓΟ πιο ακριβό από τα Ιαπωνομάγαζα (αντιπροσωπεία πάντα συζητάμε) αλλά οι περιφερειακές εργασίες, οι οποίες είναι απλά ντροπή τους και σίσχος τους πολλά.
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Για να σας φέρω στον ίσιο δρόμο, αυτό θεωρεί ο 1,85 ύψους κύριος Αυστριακός "relaxed knee angle" και κάθεται και πολύ πίσω, αν κάτσει κανονικά λυγίζει και άλλο το πόδι. Λοκντάουν μέχρι να αναστηθεί ο Καποδίστριας.






Και για να σας ξαναβάλω στην ανοησία, το σέρβις δεν είναι το πρόβλημα στα Γερμανομάγαζα, όπου είναι ΛΙΓΟ πιο ακριβό από τα Ιαπωνομάγαζα (αντιπροσωπεία πάντα συζητάμε) αλλά οι περιφερειακές εργασίες, οι οποίες είναι απλά ντροπή τους και σίσχος τους πολλά.
Στο 1.90 που είμαι εγώ σε στροφες θα βρίσκει το τιμόνι στα γόνατα.
Δεν μου κάνει.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Στο 1.90 που είμαι εγώ σε στροφες θα βρίσκει το τιμόνι στα γόνατα.
Δεν μου κάνει.
Συμφωνώ, γλυτωσαμε αμφότεροι χαμένο χρόνο για τεστ ραιντ.θα μείνουμε με τα πενφε μέχρι να σβήσει ο ηλιος
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στο 1.90 που είμαι εγώ σε στροφες θα βρίσκει το τιμόνι στα γόνατα.
Δεν μου κάνει.
Συμφωνώ, γλυτωσαμε αμφότεροι χαμένο χρόνο για τεστ ραιντ.θα μείνουμε με τα πενφε μέχρι να σβήσει ο ηλιος
Οι ρουβιτσες των gs δεν ξέρουν τι σημαίνει relaxed knee angle, θα σας κάνει να αισθάνεστε οικεία.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Συμφωνώ, γλυτωσαμε αμφότεροι χαμένο χρόνο για τεστ ραιντ.θα μείνουμε με τα πενφε μέχρι να σβήσει ο ηλιος
Εσύ όπως έχεις συνηθίσει και με το DR και μπόμπο καβαλάς δεν έχεις θέμα! Βάζεις τα γόνατα κάτω απ το σαγόνι και πάς! Έχεις και στήριξη στο κράνος στο φρενάρισμα!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Review time, καλομαθατε με τα βίντεο, λίγη ανάγνωση παρακαλώ. Long story short, τους άρεσε.

 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Από τα τεστ τής παρουσίασης καταλαβαίνω ότι τα είχαν ρυθμισμένα εντελώς μαλακά..
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στατικό είπες, ναι, μάλλον μπερδεύτηκε στο άρθρο γιατί μετά γράφει ότι δεν τερματίζει η ανάρτηση, που αν ήταν τόσο μαλακή δεν υπήρχε περίπτωση να μην συμβεί.
 
Top Bottom