Tuareg-660

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ανοίγεις το 990 με τρίτη στις 2500 στροφές, πες μου μετά τι συμβαίνει.

Το γραναζωμα έχει αξία στην σύγκριση μόνο αν οι σχέσεις του κιβωτίου είναι ίδιες. Δεν είναι.
 

Siaperas

a.k.a faraway
Περιοχή
Άρτα-Κέρκυρα-Αθήνα ...κτλ
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW 1200GS LC
Tuono V4 1100 Factory
Τις έχεις του aprilia ? Γιατί δεν τις βρίσκω στο νετ , ενώ του ktm τις βλεπω .

Ούτε οι ροπές είναι ιδιες για να συγκριθούν , είναι μια κατηγορία πάνω το ktm
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Ναι γιατί θα δουλεύει το αλλο στα χαμηλά με τα 660 κυβικά ....
Το 990 χαμηλά είναι άδειο τελείως....μη νομίζεις ότι δεν θα έχει πιο πολύ μπάμ για κάποια μέτρα το Απριλια.....όχι όμως και να ζορίζεται....γρήγορα το φτάνει.........Αν και νομίζω ότι το Απριλια θα σπάσει πιο γρήγορα απο το 990........:friend:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τώρα συζητάμε απλά για την κουβέντα.

Δεν τις έχω αλλά μηχανή που τερματίζει στα 180-185 πραγματικά χιλιόμετρα (αυτό είπαν στα πρώτα τεστ) αποκλείεται να έχει άπλωμα κιβωτίου μεγάλο.

Εννοείται ότι στην καλή του περιοχή και το ένα και το άλλο το 990 θα φύγει. Σε ταχύτητα εθνικής θα φύγει. Σε επαρχιακό κομμάτι οι διαφορές θα είναι μικρές.

Στο "ας ανοίξουμε μια τρίτη από 40χαω" το Απρίλια παίζει πολύ σοβαρά να κερδίσει μέτρα στην αρχή, τα οποία θα χάσει μετά.
 

Theotrelo$

Μέλος
Όνομα
Θεόδωρος
Μοτό
Xt660z
Παιδιά μπερδευτηκαμε.. σε καμία περίπτωση δεν είπα ότι το 660 είναι πιο γρήγορο ή περισσότερο δυνατό από το 990. Μίλησα πόσο εύκολα ανεβάζει και πόσο ευέλικτο είναι σε κλειστή διαδρομή. Όταν ανεβαίνει ανηφόρες με 6η και 70 χλμ/ώρα και ανοίγοντας το γκάζι φεύγει εύκολα μπροστά αν δεν το κατανοείτε τι να πω.φυσικα και έχω οδηγήσει 990 πολλάκις ούτε έτσι στρίβει ούτε έτσι ανεβάζει από τις 3000 στροφές.ναι αν το πας ψηλά προφανώς και υπερτερεί πολύ ψηλά όμως 5 με 6 χιλιάδες στροφές! Και το τενερε 700 φεύγει σε ρεπριζ από το 790 μετά από κάποια μέτρα μένει πολύ πίσω. Anyway αν δεν σας ενδιαφέρει η άποψη μου ως κάτοχος δεν χρειάζεται να τη διαβάσετε. Ευχαριστώ
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Παιδιά μπερδευτηκαμε.. σε καμία περίπτωση δεν είπα ότι το 660 είναι πιο γρήγορο ή περισσότερο δυνατό από το 990. Μίλησα πόσο εύκολα ανεβάζει και πόσο ευέλικτο είναι σε κλειστή διαδρομή. Όταν ανεβαίνει ανηφόρες με 6η και 70 χλμ/ώρα και ανοίγοντας το γκάζι φεύγει εύκολα μπροστά αν δεν το κατανοείτε τι να πω.φυσικα και έχω οδηγήσει 990 πολλάκις ούτε έτσι στρίβει ούτε έτσι ανεβάζει από τις 3000 στροφές.ναι αν το πας ψηλά προφανώς και υπερτερεί πολύ ψηλά όμως 5 με 6 χιλιάδες στροφές! Και το τενερε 700 φεύγει σε ρεπριζ από το 790 μετά από κάποια μέτρα μένει πολύ πίσω. Anyway αν δεν σας ενδιαφέρει η άποψη μου ως κάτοχος δεν χρειάζεται να τη διαβάσετε. Ευχαριστώ
Φυσικά και μας ενδιαφέρουν οι γνώμες των ιδιοκτητών...
Οπότε μην τρελαίνεσαι... ;)
(άντε να ανοίξει ο καιρός να διαπιστώσουμε τα γραφόμενα...):secret:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Παιδιά μπερδευτηκαμε.. σε καμία περίπτωση δεν είπα ότι το 660 είναι πιο γρήγορο ή περισσότερο δυνατό από το 990. Μίλησα πόσο εύκολα ανεβάζει και πόσο ευέλικτο είναι σε κλειστή διαδρομή. Όταν ανεβαίνει ανηφόρες με 6η και 70 χλμ/ώρα και ανοίγοντας το γκάζι φεύγει εύκολα μπροστά αν δεν το κατανοείτε τι να πω.φυσικα και έχω οδηγήσει 990 πολλάκις ούτε έτσι στρίβει ούτε έτσι ανεβάζει από τις 3000 στροφές.ναι αν το πας ψηλά προφανώς και υπερτερεί πολύ ψηλά όμως 5 με 6 χιλιάδες στροφές! Και το τενερε 700 φεύγει σε ρεπριζ από το 790 μετά από κάποια μέτρα μένει πολύ πίσω. Anyway αν δεν σας ενδιαφέρει η άποψη μου ως κάτοχος δεν χρειάζεται να τη διαβάσετε. Ευχαριστώ
Αυτό που λες είπαμε πιο κάτω. Το Τ7 είναι απίστευτα ελαστικό και επιταχύνει από οποιαδήποτε ταχύτητα ακόμα και με 5η/6η, πράγμα που ο κλασικός V2 δεν μπορεί να κάνει. Χαίρομαι που επιβεβαιώνεται ότι έτσι δουλεύει και το 660.

Εννοείται ότι ενδιαφέρει η γνώμη των κατόχων, συνέχισε.


Doc.DD το ταμείο πλησιάζει...
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Αυτό που λες είπαμε πιο κάτω. Το Τ7 είναι απίστευτα ελαστικό και επιταχύνει από οποιαδήποτε ταχύτητα ακόμα και με 5η/6η, πράγμα που ο κλασικός V2 δεν μπορεί να κάνει. Χαίρομαι που επιβεβαιώνεται ότι έτσι δουλεύει και το 660.

Εννοείται ότι ενδιαφέρει η γνώμη των κατόχων, συνέχισε.


Doc.DD το ταμείο πλησιάζει...
Γιάννη μόλις φυγει το δικό μου, για να μην φάω καμια κατακεφαλη και δεν μπορώ να οδηγήσω, παω ταμείο την επόμενη μέρα. Το έχω ερωτευθει το μεκανακι είναι όπως ακριβώς το θέλω. Ένα ολοκληρωμένο μεσαίο αντβε
 

Theotrelo$

Μέλος
Όνομα
Θεόδωρος
Μοτό
Xt660z
Και κάτι ακόμα αν και εγώ προσωπικά δεν θα έβαζα σε σύγκριση το 990 με το 660.. σχολίασα τη βόλτα με ένα φίλο που έτυχε να το οδηγεί. Τα δύο μηχανάκια έχουν σχεδόν 20 χρόνια διαφορά μήν το αμελείτε. Και για να γίνω κατανοητός σε όποιον δεν έγινα το 990 και πάει καί στρίβει θέλει όμως και κόπο καί τρόπο σ σχέση με το 660. με το 660 απλά κοιτάς που θέλεις να πλασαριστεις στη στροφή και αυτό κάνει τα υπόλοιπα. Είναι σύμμαχος του αναβάτη όπως έχει γραφτεί από πολλούς και το επιβεβαιώνω και εγώ.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και κάτι ακόμα αν και εγώ προσωπικά δεν θα έβαζα σε σύγκριση το 990 με το 660.. σχολίασα τη βόλτα με ένα φίλο που έτυχε να το οδηγεί. Τα δύο μηχανάκια έχουν σχεδόν 20 χρόνια διαφορά μήν το αμελείτε. Και για να γίνω κατανοητός σε όποιον δεν έγινα το 990 και πάει καί στρίβει θέλει όμως και κόπο καί τρόπο σ σχέση με το 660. με το 660 απλά κοιτάς που θέλεις να πλασαριστεις στη στροφή και αυτό κάνει τα υπόλοιπα. Είναι σύμμαχος του αναβάτη όπως έχει γραφτεί από πολλούς και το επιβεβαιώνω και εγώ.
Η φιλικότητα έχει να κάνει με νέα τεχνολογία και μοντέλα.
Μην ξεχνάμε ότι το 990 κατασκευάστηκε 20 χρόνια πριν και είναι "ειδικό " μηχανάκι.
Το 660 φυσικά πρέπει να είναι φιλικό, όπως είναι πλέον σχεδόν όλα τα νέα μοντέλα.
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Θα βγει 9000 και θα πεθάνει στην γκρίνια το πόπολο
Όλα πλέον της κατηγορίας καλώς η κακώς παίζουν 9Κ ± οπότε ας το βγάλει με 80 άλογα και καλή σέλα και 17 εμπρός πισω α και ακτινικά φρένα και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και ας έχει και κοντά 10Κ.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όλα πλέον της κατηγορίας καλώς η κακώς παίζουν 9Κ ± οπότε ας το βγάλει με 80 άλογα και καλή σέλα και 17 εμπρός πισω α και ακτινικά φρένα και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και ας έχει και κοντά 10Κ.
2000 κάτω από το Τουαρέγκ με ίδιο εξοπλισμό και 17αρες. Λογικό.


Ωραίο θα ήταν, πρακτικά μηδέν πιθανότητα
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
2000 κάτω από το Τουαρέγκ με ίδιο εξοπλισμό και 17αρες. Λογικό.


Ωραίο θα ήταν, πρακτικά μηδέν πιθανότητα
Ευτυχώς δεν απευθύνεται στην κατηγορία που τελευταία έχει πάρει φωτιά γιατί νομίζουμε οι 40+ ότι είμαστε όλοι adv rally παγκόσμιοι να Ουμ και έλειπαν 10 μοντέλα στη γκάμα...
Από την άλλη πόση διαφορά τιμής έχει αν έχει το tracer7 με το tenere 7 ;;;

Edit . Έχουν 2000 διάφορα 8890 το ένα και 10.900 το άλλο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Φήμες λένε ότι ο οξυγονοκολλητής που που έφτιαχνε το πρώτο πλαίσιο του Τουαρέγκ ακόμα ψάχνει την μάσκα του που ακούμπησε για λίγο στο μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας :p
 
Top Bottom