Tuareg-660

Tol

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Απόστολος
Μοτό
VFR
Στο club και επίσημα!!!
Φαίνεται ότι είναι αυτό που ζητούσα για τον καινούργιο για μένα on of κόσμο!!!
Με την κατάλληλη προίκα (ποδιές μπρος πίσω, σέλα comfort, διπλό Σταντ,και 3βαλιτζο, αναμονή για το quick shifter) ελπίζω να μας βγεί και δύναμη από πλευράς αξιοπιστίας.
Ακόμα στο στρώσιμο μιας και φτάσαμε τα 300 χιλιόμετρα, δείχνει ροπατο παντού, χωρίς ξεσπάσματα, ανετοτατη θέση οδήγησης (ίσως παίζει ρόλο και η σέλα comfort) απίστευτη ελαφριά αίσθηση.
Ο τρόπος που αλλάζει κατεύθυνση θυμίζει 19ρι τροχό και σε καμία περίπτωση 21ενος.
Το μαθαίνω σιγά σιγά,και είμαι εδώ για να δώσω περισσότερα εν καιρό.


Nikos Note 20 ultra snapdragon
Καλοτάξιδο και καλά χιλιόμετρα, ακόμα με (προ)παραγγελία είναι να φανταστώ, όχι ετοιμοπαράδοτο.
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Στο club και επίσημα!!!
Φαίνεται ότι είναι αυτό που ζητούσα για τον καινούργιο για μένα on of κόσμο!!!
Με την κατάλληλη προίκα (ποδιές μπρος πίσω, σέλα comfort, διπλό Σταντ,και 3βαλιτζο, αναμονή για το quick shifter) ελπίζω να μας βγεί και δύναμη από πλευράς αξιοπιστίας.
Ακόμα στο στρώσιμο μιας και φτάσαμε τα 300 χιλιόμετρα, δείχνει ροπατο παντού, χωρίς ξεσπάσματα, ανετοτατη θέση οδήγησης (ίσως παίζει ρόλο και η σέλα comfort) απίστευτη ελαφριά αίσθηση.
Ο τρόπος που αλλάζει κατεύθυνση θυμίζει 19ρι τροχό και σε καμία περίπτωση 21ενος.
Το μαθαίνω σιγά σιγά,και είμαι εδώ για να δώσω περισσότερα εν καιρό.


Nikos Note 20 ultra snapdragon
Καλοταξιδο και καλα χιλιομετρα....
:friendship::friendship::friendship::friendship::friendship::friendship:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλοτάξιδο και καλορίζικο, να το χαρείς όσο μπορείς (που θα το χαρείς)

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Αυτό γιατί ζήλεψα!

 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
παιρνοντας την αδεια του Νικολα,ο οποιος ειναι καταπληκτικος ανθρωπος και κανοντας μια μικρη βολτα..αναφερω και συγκρινω ελεω 21 ιντσες με 990 κτμ και μοτερ με ντορσο 750
φρενα πιο αμεσα και δυνατα απ 990,παροτι φορανε τις ιδιες δαγκανες κατω
αναρτησεις πιο μαλακες σε συνδιασμο με πιο μεσα θεση οδηγησης,μας κανουν ενα συνολο πιο εκδρομικο και χαλαρο,εξαιρετικες λαβες το τιμονι και ορθιος ή καθιστος,σελα φοραει την εξτρα που αξιζει φουλ τα λεφτα της..
μοτερ σαφως πιο ευστροφο απ τον 750 της απριλια,νοιωθεις ελαφρυτερα κινουμενα μερη μεσα.εξαιρετικος ηχος για μαμα εξατμιση,εχει αισθηση σαν 800αρι....δεν εχει ενα ντουλαπακι,κατι κατω απ τη σελα να βαλεις κανα χαρτι,οπως ειπαμε με τον νικο,η ζελατινα για μενα που ειμαι 1,75 τη βρηκα ιδανικη...και επισης το νοιωθεις πολυ ελαφρυ σαν συνολο...
κλεινοντας αφηνω το τελευταιο.....το μηχανακι απ κοντα ειναι πολυ πολυ ομορφο,οι φωτο το αδικουν..πραγματικα ζωντανα βλεπεις ενα φανταστικο συνολο..
Νικο να το χαιρεσαι και καλοταξιδο παλι
φωτο


Στάλθηκε από το Mi A2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Καλό ταξίδο και πάντα όρθιος !
το καβάλησα στην έκθεση και κούμπωσα θα έλεγα μου άρεσε πολύ !
Περιμένουμε να μας πεις κ αλλά όσο περνάνε οι μέρες στην κατοχή σου !

καλές βόλτες και πάλι :friendship:
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
1600 χιλιόμετρα και ολα σουπερ.
Τοσο ευκολο,διαχειρησιμο εντος πόλης νοιωθεις οτι εισαι σε σκουτερ που δεν χρειαζεται να αλλαζει ταχυτητες (4ρτη με 30-35 και δινεις γκαζι και δεν σκορτσαρει καθολου) ο τροπος που στριβει, το πως αλλαζει κατευθηνσνη αλλα και οπου κοιτας εκει παει σαν διαβητης παρολο τον 21μπροστα μηχανακι σε επαρχιακο.
Ηροπή του γεματη απο χαμηλα χωρις ξεσπασματα, και ο ηχος της εξατμισης οταν φορτωνεις τις στροφες ειναι αλλο πραμα.
Νομιζω οτι ο προσανατολισμος του ειναι πρωτα για επαρχιακά κομματια και μετα για χωμα.
Η αληθεια ειναι οτι σε χωμα εχω μπει πολυ πολυ λιγο, και σε πατημενο χωματοδρομο {και πραγματικα καταπινε οτι εβρισκε μπροστα του}, μιας και το στρωνο αλλα και για το γεγονος οτι θα χρειαστει να κανω καποια μαθηματα πρωτα για τα off teren.
Οπότε εκ καιρο θα τα πουμε για της off του καταβολες.
Στην εθνική μια Τριπολη -Πατρα που εκανα(200 χιλιόμετρα) για να παω για το service τον 1000 χιλιομετρον ημουν τοσο ανετα εκει κοντα στα 120-130-140 και τοσο ξεκουραστα(Ισως να παιζει και ρόλο η comfort σελα που εχω βαλει παιδια) που πραγματικα δεν το πιστευα.
Το cruise control κυριως σε τετοια ταξιδια με την δεουσα ομως προσοχη, πόσο σε ξεκουραζει εστω και παροδικα οταν εισαι επανω στην μηχανη και δεν θες να σταματησεις.
Πραγματικα πολυτιμο.
Φρενα πολυ καλά και σε καποια δυσκολα κατηφορικα κομματια(Κολοσουρτης για οσους ξερουν) που τα ψιλοζορισα δεν καταλαβαν τιποτα,αλλα θελουν τραβηγμα.Ο ρόλος του off το επιτασει.
Αλλα ειναι πολυ καλα και σε αισθηση αλλα και σε απόδοση.
Ταχυτητες μεχρι στιγμής βουτηρο(Περιμενω και το swifter απο βδομαδα)
Χαρτες 4 συνολικα,μονο τους δυο εχω δουλεψει(urban -explorer) και την καταλαβαινεις την διαφορα μεταξυ τους κατευθειαν.
Γκαζι ride by wire αμεσω και ακριβες.
Γενικα τα ηλεκτρονικα του ειναι κορυφη.
Τελος η ποιοτητα κατασκευης ειναι με αριστα το 10 ακόμα πιο ψηλα παιδια.
Τα πλαστικα του οι ενωσεις του τα τελειωματτα του ολα εξαιρετικα.
Δεν ακους τιποτα απο πλαστικα η οτι αλλο.
Αντε να δουμε ελλπιζω και απο πλευρας αξιοπιστιας να μας βγει δυναττο.
Εξαλλου εχει και 4 χρονια εγγυηση, οπότε αχρειαστη να ειναι υπαρχει ομως και αυτή.

Μολις τελειωσει το στρωσιμο και μόλις παρω και τα εξτρα μαθηματα για το Off της υποθεσης και μπαινω και πιο καλα στο χωμα θα εχουμε να πουμε πιο πολλα.
Επισης θα επανελθω και με τεστ τριβαλιτσο και δικαβαλο, να δουμε τι ψαρια θα πιανει και κατω απο αυτη την κατηγορια ,αλλα μετα το στρωσιμο ολα αυτα.

Edit
Δεν εχει καθολου χωρο η σελα απο κατω ουτε για τα χαρτια που λεει ο λόγος.
Την ζεστουλα του καποιες φορες την νοιωθεις οταν δουλευουν εκει μπροστα στα βεντιλατερ σε αστικο περιβαλον 1ή-2α
Μολις ομως προχωρησεις εξαφανιζονται οι οποιες ζέστες.
Ελπίζω με τις πολλες ζέστες να μην ειναι ενοχλητικό.
Σε σχεση με τον Tiger 900 που ειχα κανει test ride ειναι πολυ πιο διαχειρισιμο.
Ολόγος που δεν πηρα τον τιγρη ηταν αυτος να ξερετε.
Αυτα τα λίγα


 
Τελευταία επεξεργασία:

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
1600 χιλιόμετρα και ολα σουπερ.
Τοσο ευκολο,διαχειρησιμο εντος πόλης νοιωθεις οτι εισαι σε σκουτερ που δεν χρειαζεται να αλλαζει ταχυτητες (4ρτη με 30-35 και δινεις γκαζι και δεν σκορτσαρει καθολου) ο τροπος που στριβει, το πως αλλαζει κατευθηνσνη αλλα και οπου κοιτας εκει παει σαν διαβητης παρολο τον 21μπροστα μηχανακι σε επαρχιακο.
Ηροπή του γεματη απο χαμηλα χωρις ξεσπασματα, και ο ηχος της εξατμισης οταν φορτωνεις τις στροφες ειναι αλλο πραμα.
Νομιζω οτι ο προσανατολισμος του ειναι πρωτα για επαρχιακά κομματια και μετα για χωμα.
Η αληθεια ειναι οτι σε χωμα εχω μπει πολυ πολυ λιγο, και σε πατημενο χωματοδρομο {και πραγματικα καταπινε οτι εβρισκε μπροστα του}, μιας και το στρωνο αλλα και για το γεγονος οτι θα χρειαστει να κανω καποια μαθηματα πρωτα για τα off teren.
Οπότε εκ καιρο θα τα πουμε για της off του καταβολες.
Στην εθνική μια Τριπολη -Πατρα που εκανα(200 χιλιόμετρα) για να παω για το service τον 1000 χιλιομετρον ημουν τοσο ανετα εκει κοντα στα 120-130-140 και τοσο ξεκουραστα(Ισως να παιζει και ρόλο η comfort σελα που εχω βαλει παιδια) που πραγματικα δεν το πιστευα.
Το cruise control κυριως σε τετοια ταξιδια με την δεουσα ομως προσοχη, πόσο σε ξεκουραζει εστω και παροδικα οταν εισαι επανω στην μηχανη και δεν θες να σταματησεις.
Πραγματικα πολυτιμο.
Φρενα πολυ καλά και σε καποια δυσκολα κατηφορικα κομματια(Κολοσουρτης για οσους ξερουν) που τα ψιλοζορισα δεν καταλαβαν τιποτα,αλλα θελουν τραβηγμα.Ο ρόλος του off το επιτασει.
Αλλα ειναι πολυ καλα και σε αισθηση αλλα και σε απόδοση.
Ταχυτητες μεχρι στιγμής βουτηρο(Περιμενω και το swifter απο βδομαδα)
Χαρτες 4 συνολικα,μονο τους δυο εχω δουλεψει(urban -explorer) και την καταλαβαινεις την διαφορα μεταξυ τους κατευθειαν.
Γκαζι ride by wire αμεσω και ακριβες.
Γενικα τα ηλεκτρονικα του ειναι κορυφη.
Τελος η ποιοτητα κατασκευης ειναι με αριστα το 10 ακόμα πιο ψηλα παιδια.
Τα πλαστικα του οι ενωσεις του τα τελειωματτα του ολα εξαιρετικα.
Δεν ακους τιποτα απο πλαστικα η οτι αλλο.
Αντε να δουμε ελλπιζω και απο πλευρας αξιοπιστιας να μας βγει δυναττο.
Εξαλλου εχει και 4 χρονια εγγυηση, οπότε αχρειαστη να ειναι υπαρχει ομως και αυτή.

Μολις τελειωσει το στρωσιμο και μόλις παρω και τα εξτρα μαθηματα για το Off της υποθεσης και μπαινω και πιο καλα στο χωμα θα εχουμε να πουμε πιο πολλα.
Επισης θα επανελθω και με τεστ τριβαλιτσο και δικαβαλο, να δουμε τι ψαρια θα πιανει και κατω απο αυτη την κατηγορια ,αλλα μετα το στρωσιμο ολα αυτα.

Edit
Δεν εχει καθολου χωρο η σελα απο κατω ουτε για τα χαρτια που λεει ο λόγος.
Την ζεστουλα του καποιες φορες την νοιωθεις οταν δουλευουν εκει μπροστα στα βεντιλατερ σε αστικο περιβαλον 1ή-2α
Μολις ομως προχωρησεις εξαφανιζονται οι οποιες ζέστες.
Ελπίζω με τις πολλες ζέστες να μην ειναι ενοχλητικό.
Σε σχεση με τον Tiger 900 που ειχα κανει test ride ειναι πολυ πιο διαχειρισιμο.
Ολόγος που δεν πηρα τον τιγρη ηταν αυτος να ξερετε.
Αυτα τα λίγα


Όσα ποστ σου έχω διαβάσει το μόνο που προσέχω είναι πόσο το γουστάρεις το μηχανάκι και όχι πόσο καλό είναι. Και μούφα να είναι ,έχεις κάνει σωστή επιλογή. Το καραγουστάρεις και αυτό είναι υπέραρκετό.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Αυτος που εχει παρει το μπλε κοκκινο και το πηγαινε ετσι στην Βαρυμπομπη σημερα, ειναι απο εδω μεσα?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτος που εχει παρει το μπλε κοκκινο και το πηγαινε ετσι στην Βαρυμπομπη σημερα, ειναι απο εδω μεσα?
Η απάντηση σου στο "συμβαίνει τώρα"
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν βλεπω καποιον με tuareg ουτε σε χωματα!!
Έχεις δίκιο, Άφρικα είναι και με μπέρδεψε το χρώμα, αμάν πια αυτοί οι Ιάπωνες όλο αντιγραφή
 
Top Bottom