Tuareg-660

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Σε ευχαριστώ πολύ για την πληρέστατη απάντηση. Ψηφίζω comfort ψηλή. Όταν με φέρει ο δρόμος στα μέρη σου μπορεί να σου ρίξω τφ να κεράσω καφέ και να κάνω μια στατική καβαλά να τη δω και σε αίσθηση.

Thanks!

:friendship:
Όποτε θέλεις , ρίξε τηλέφωνο να βρεθούμε :friendship:
 
Reactions: STF

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Παπαράτσι...στην παντόφλα της Ελαφονήσου ..φόρτωμα τίγκα


Στάλθηκε από το Mi A2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Παπαράτσι...στην παντόφλα της Ελαφονήσου ..φόρτωμα τίγκα


Στάλθηκε από το Mi A2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πάει στο μεγάλο Σίμο για camping αυτός...

Nikos Note 20 ultra snapdragon
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Ερώτηση προς τους κατόχους Tuareg... το υποπλαισιο είναι αφαιρούμενο; Είχα μια συζήτηση με υποψήφιο αγοραστή και ανακάλυψα ότι δεν γνώριζα αν έχει η όχι...
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660


Πρώτη στάση σήμερα Αγίους σαράντα !
Συνολικά χλμ 500 .
μέση κατανάλωση 5λ/ 100χλμ/ω.
Ταχύτητες ταξιδιού 110-130 χλμ/ω με ξεσπάσματα μαι προσπεράσεις 140-150 .
Αρκετά άνετα . Μετά τα 130 για εμένα θα ήταν καλύτερα ένα φρύδι ή μια μεγαλύτερη ζελατίνα .
Το σφιχτό επαρχιακό στροφιλικη είναι το φαΐ του .
Στο τέλος του ταξιδιού πρώτα ο θεός θα γράψω πιο αναλυτικά .
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr


Πρώτη στάση σήμερα Αγίους σαράντα !
Συνολικά χλμ 500 .
μέση κατανάλωση 5λ/ 100χλμ/ω.
Ταχύτητες ταξιδιού 110-130 χλμ/ω με ξεσπάσματα μαι προσπεράσεις 140-150 .
Αρκετά άνετα . Μετά τα 130 για εμένα θα ήταν καλύτερα ένα φρύδι ή μια μεγαλύτερη ζελατίνα .
Το σφιχτό επαρχιακό στροφιλικη είναι το φαΐ του .
Στο τέλος του ταξιδιού πρώτα ο θεός θα γράψω πιο αναλυτικά .
Για που είσαι?
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Για που είσαι?
Έχουμε έναν γάμο φίλου μας στην σκοντρα ! Τέρμα επάνω . Με την ευκαιρία θα δούμε την Αλβανία και ίσως καμία βόλτα Μαυροβούνιο , αν και έχω ξανά πάει
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
+1000...και 165 άλογα από εμένα που δεν έχεις μπαούλο πισω :friendship:
Χαχα σε ευχαριστώ πολύ ! Λίγα άλογα παραπάνω δεν έβλαψαν ποτέ :ha

πλάκα πλάκα με έχει βολέψει τέρμα ο σάκος . Χωράει αρκετά ρούχα , εύκολος, ελαφρύς αδιαβροχος , θα καθιερωθεί
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Χαχα σε ευχαριστώ πολύ ! Λίγα άλογα παραπάνω δεν έβλαψαν ποτέ :ha

πλάκα πλάκα με έχει βολέψει τέρμα ο σάκος . Χωράει αρκετά ρούχα , εύκολος, ελαφρύς αδιαβροχος , θα καθιερωθεί
Το κουτί πίσω είναι μόνο για το σουπερμάρκετ
Και το χειμώνα για τα αδιάβροχα κιετσσσ :yes:
 

estebahn

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
CBR 600F4i
Το παρακάτω δεν αφορά το Tuareg, αλλά το RS660, ωστόσο σχεδόν ίδιο μοτέρ, οπότε το γράφω να υπάρχει.

Το στόρι το εξής: Μετά το πρώτο σέρβις των 1000χλμ, αποφασίζω να πάω με το Aprilia την πρώτη πολυήμερη βόλτα μέχρι την Κυανή Ακτή. Από την πρώτη ημέρα, η μοτοσυκλέτα πού και πού έσβηνε στο ρελαντί. Από την δεύτερη δεν κρατούσε καθόλου ρελαντί, αλλά αυτό ελάχιστα ήταν πρόβλημα στα πάσα. Από την τρίτη και μετά άναψε και check engine, οπότε επέστρεψα εσπευσμένα πίσω και την άφησα στην αντιπροσωπεία. Πριν 1.5 μήνα όλα αυτά, σχεδόν 2.

Θεωρούσα ότι κάποιος αισθητήρας φταίει ή ίσως και κάτι στο software. Σε ενδιάμεση επικοινωνία, ο μάστορας είπε ότι το πρίζωσαν και δεν έδειξε σφάλματα (!) και επίσης πώς έκαναν ρύθμιση βαλβίδων και βρήκαν διαφορά συμπίεσης ανάμεσα στους κυλίνδρους (!) o_O

Μόλις σήμερα παρέλαβα την μοτοσυκλέτα (με το μεγαλύτερο κομμάτι της θερινής σεζόν να έχει παρέλθει...) και ο μάστορας μου είπε τα εξής: Κάποιο λέει από τα καπελώτα των βαλβίδων ήταν λάθος (;) και εξ αιτίας αυτού δεν είχε συμπίεση ο κινητήρας και γι' αυτό δεν κρατούσε ρελαντί. Αυτό κατά τη δική μου άποψη μάλλον δεν στέκει, ούτε εξηγεί γιατί το πρόβλημα εμφανίστηκε ξαφνικά και δεν προϋπήρχε.

Σε συνέχεια της κουβέντας μου αναφέρει πώς άλλαξαν με σωστό καπελώτο και συμπλήρωσαν και 200ml λαδιού. Έκπληκτος τον ρωτάω πώς γίνεται να έκαψε τόσο λάδι μέσα σε 2.5 χιλιάδες χιλιόμετρα. Εκεί μου τα μάσησε άπειρα ξεκινώντας με 'έτσι κάνουν τα μοτέρ αυτά', 'ναι και τα BMW έτσι είναι', 'κάτω από 1 λίτρο στα 1000χλμ δεν είναι πρόβλημα', 'εξαρτάται πόσο το σκίζεις' και λοιπά φαιδρά. Με είδε να αντιδράω και να επιμένω αν τόσο υψηλή κατανάλωση είναι φυσιολογική για καινούριο κινητήρα, εκεί πέταξε την λέξη ' ανοχές' χωρίς κάποιο νόημα, όταν του είπα ότι είμαι μηχανικός την άφησε και αυτή και ξαναγύρισε στο ' είναι φυσιολογικό'.

Σκέψεις;
Το 'να μάθεις να απαρνιέσαι τα Honda' δεν μετράει για σκέψη! :cool:
 
Top Bottom