Tuareg-660

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA.
Aprilia Tuareg 660.
KTM 350 EXC-F 23 SIX DAYS






Ήρθαν και το τελικό αλλα και οι λαιμοί,αλλα ελαιο προγράμματος που ακόμα το περιμένουμε μπήκε μόνο το τελικό.
Ξετάπωτη και ο ήχος ανατριχιαστικος όμορφος.
Κάτι σαν μπουκατι ένα πράγμα!!!
Χαχχαχα
Σκέφτομαι ηλεκτροστατική βαφή μαύρο ματ (σαγρέ) στα κάγκελα και μόλις έρθει το πρόγραμμα να μπουν και οι λαιμοί και μετά τέλος!!!!
Χαχαχαχα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Διάβασα στο ΝΕΤ ότι έχει βγει αναβάθμιση στην χαρτογράφηση καινούργια από την εταιρία .
Έστειλα στον αρμακολα ( που το έχω πάρει) και μου το επιβεβαιώσε , μόλις πάω για το σέρβις θα την περάσουν .
Προς ενημέρωση και στους υπόλοιπους το γράφω
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Τόσο ίδια, τόσο διαφορετικά.


 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Σήμερα πραγματοποιήθηκε το δεύτερο σέρβις των 5.000 χλμ που περιλάμβανε αλλαγή λαδιών , κόστος 60€
Μαζί με το σέρβις μου πέρασαν και την καινούργια αναβάθμιση που έκανε η απριλια στην χαρτογράφηση και κάποια στην οθόνη .
Η αναβάθμιση έγινε για ένα κόμπιασμα που είχε κάποιες φορές κοντά στις 4.000 στροφές αν κράταγες το γκάζι εκεί και είχε παρατηρηθεί κάποιες φορές στα χαμηλά ότι έκανε ότι θα σβήσει κυρίως όταν ήταν κρύο . Μου το είχε κάνει και εμένα κάνα δυο φορές αλλά νόμιζα ια είναι από κακή βενζίνη .
Εγώ κατάλαβα διαφορά αμέσως στην απόκριση του γκαζιού στις χαμηλό μεσαίες και ότι έχει γεμίσει το γκάζι του , ανοίγει πιο σωστα και σου δίνει την αίσθηση ότι είναι πιο γρήγορο στα χαμηλό μεσαία .

Σήμερα ήταν μια μέρα με πολύ αέρα και στην εθνική Κορίνθου Αθηνών μετά τα Μέγαρα - κακιά σκάλα - και Ελευσίνα όπου πάντα φυσάει σήμερα οι πλαγιές ριπές ήταν παρά πολύ έντονες . (Πολλά τα μποφόρ :ha) αυτό που μου κάνει εντύπωση σε τέτοιες συνθήκες είναι ότι η μηχανή είναι διαβήτης , κολλημένη κάτω και με μια cruising ταχύτητα 140-150 δεν κάνει κιχ .
κατι που με φοβηζε εξαρχής λόγο μικρού βάρους της έλεγα μήπως είναι φτερό στον άνεμο . Μου είχε κολλήσει απτό αφρικα όμως που σε ανάλογες συνθήκες θυμάμαι δυσκολευόμουν να κρατήσω την λωρίδα μου σταθερή και με πέταγε συνέχεια . Ίσως είναι η παραπάνω μάζα όγκου του αφρικα ; Ίσως ότι ήμουν πιο άπειρος οδηγός τότε ; Δεν ξερω .. Αυτή την αίσθηση μου δίνουν ως τώρα .

κατά το ταξίδι στην εθνική . Με γύρο στις 6και κάτι χιλιάδες στόφες είσαι στα 140-144 χλμ/ω όπου εκεί θα την έλεγα μια πολύ καλή και άνετη cruise ταχύτητα . Λίγο παραπάνω στις 7.000 και κάτι ψηλά είσαι κοντά στα 155χλμ την ώρα όπου εδώ η δόνηση στα μαρσπιε στα πόδια είναι λίγο παραπάνω , κάτι που εμένα δεν με προβληματίζει και μπορώ να ταξιδεύω σε εκεινα τα χλμ .
Με τον σημερινό αέρα και ταχύτητα 155 χλμ η στιγμιαία κατανάλωση ήταν 7λ στα 100χλμ/ω

Στο χώμα η μηχανή πραγματικά είναι όλα τα λεφτά , οι αναρτήσεις τις δουλεύουν παρά πολύ καλά , η αίσθηση της είναι πολύ ελαφριά με το κέντρο βάρους να είναι χαμηλά και σε πάει από μόνη της από αρχάριο οδηγό σε ένα λεβελ παραπάνω . Είναι fun bike ξεκάθαρα .
Οι αναρτήσεις στο δρόμο είναι κάπως σφιχτές θα τις έλεγα , κάτι που εμένα μου αρέσει .
Σε λακούβες όμως η απόσβεση που κάνουν αν έχεις αφεθεί και είσαι χαλαρός περνάνε στο σώμα σου και τις νιώθεις , σε σχέση με το αφρικα που πέρναγες από λακούβες και η απόσβεση ήταν τόσο smooth που κοιταγες όταν έβλεπες λακκούβα να την πατάς επίτηδες :ha

Βέβαια η σφιχτή αυτή αίσθηση στο χώμα δουλεύει πολύ σωστά για εμένα και την εμπειρία μου αλλά και στο δρόμο με χιλιόμετρα ή σε στροφιλικη .

Μέχρι στιγμής δεν έχω αντιμετώπιση κάποιο πρόβλημα και πραγματικά όπου μου δινεται η ευκαιρία την σκίζω την μηχανή , είτε στον δρόμο είτε σε όποιον διποτε χωματόδρομο βρω μπροστά μου , σε προδιαθέτει για πολύ παιχνίδι .
Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με την επιλογή μου ως τώρα , σίγουρα παίζει ρόλο και ο ενθουσιασμός μου στο ποσό αντικειμενικός είμαι μαζί της και η προηγούμενη εμπειρία μου αλλά σε όλα τις την βρίσκω πολύ καλή .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660

λίγο προπόνηση σε οφφ ροουντ . Έχω κ αλλά βίντεο αλλά ενώ η ανάλυση απτην κάμερα ή το κινητό είναι καλή μου ανεβαίνουν έτσι . Ξέρει κάποιος να με βοηθήσει σε αυτό ; Τώρα έχω πάρει την κάμερα και πειραματίζομαι
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
M αρέσει πολύ. Δείχνει ψηλό, είναι?
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Είναι καμπόσο , αλλά είναι στημένο έτσι και η σέλα του χαμηλά που πατάς πολύ άνετα κάτω
90 σέλα να φανταστώ?
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Τι 90 δλδ ; Ύψος σέλας εάν εννοείς αυτό ειναι 860μμ , εγώ έχω την κομφορτ την ψηλή , δεν θυμάμαι ποσό ειναι , καναδυό πόντους πιο ψηλή ;
8,60 είναι χαμηλή. Πατάει καλά κ κάποιος που είναι 1,70
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr

λίγο προπόνηση σε οφφ ροουντ . Έχω κ αλλά βίντεο αλλά ενώ η ανάλυση απτην κάμερα ή το κινητό είναι καλή μου ανεβαίνουν έτσι . Ξέρει κάποιος να με βοηθήσει σε αυτό ; Τώρα έχω πάρει την κάμερα και πειραματίζομαι
Σε τι πρόγραμμα κάνεις επεξεργασία?
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18

λίγο προπόνηση σε οφφ ροουντ . Έχω κ αλλά βίντεο αλλά ενώ η ανάλυση απτην κάμερα ή το κινητό είναι καλή μου ανεβαίνουν έτσι . Ξέρει κάποιος να με βοηθήσει σε αυτό ; Τώρα έχω πάρει την κάμερα και πειραματίζομαι
Πάμε παρέα χώμα και σε βοηθάω με την κάμερα ;)
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Σε τι πρόγραμμα κάνεις επεξεργασία?
Ανέβασα ένα πρώτο βίντεο και ήταν καλή η ανάλυση χωρίς επεξεργασία , μετά έφτιαξα ένα δεύτερο με το InShot απτό κινητό το ανέβασα ήταν χάλια , το διέγραψα . Τώρα το ξανά ανέβασα πάλι χωρίς επεξεργασία μήπως ήταν απτό πρόγραμμα , πάλι τίποτα … περιμένω ένα SD ανταπτορα να τα περνάω στο laptop μήπως τα κάνω εκεί επεξεργασία με κάποιο πρόγραμμα
 
Top Bottom