Σήμερα πραγματοποιήθηκε το δεύτερο σέρβις των 5.000 χλμ που περιλάμβανε αλλαγή λαδιών , κόστος 60€
Μαζί με το σέρβις μου πέρασαν και την καινούργια αναβάθμιση που έκανε η απριλια στην χαρτογράφηση και κάποια στην οθόνη .
Η αναβάθμιση έγινε για ένα κόμπιασμα που είχε κάποιες φορές κοντά στις 4.000 στροφές αν κράταγες το γκάζι εκεί και είχε παρατηρηθεί κάποιες φορές στα χαμηλά ότι έκανε ότι θα σβήσει κυρίως όταν ήταν κρύο . Μου το είχε κάνει και εμένα κάνα δυο φορές αλλά νόμιζα ια είναι από κακή βενζίνη .
Εγώ κατάλαβα διαφορά αμέσως στην απόκριση του γκαζιού στις χαμηλό μεσαίες και ότι έχει γεμίσει το γκάζι του , ανοίγει πιο σωστα και σου δίνει την αίσθηση ότι είναι πιο γρήγορο στα χαμηλό μεσαία .
Σήμερα ήταν μια μέρα με πολύ αέρα και στην εθνική Κορίνθου Αθηνών μετά τα Μέγαρα - κακιά σκάλα - και Ελευσίνα όπου πάντα φυσάει σήμερα οι πλαγιές ριπές ήταν παρά πολύ έντονες . (Πολλά τα μποφόρ

) αυτό που μου κάνει εντύπωση σε τέτοιες συνθήκες είναι ότι η μηχανή είναι διαβήτης , κολλημένη κάτω και με μια cruising ταχύτητα 140-150 δεν κάνει κιχ .
κατι που με φοβηζε εξαρχής λόγο μικρού βάρους της έλεγα μήπως είναι φτερό στον άνεμο . Μου είχε κολλήσει απτό αφρικα όμως που σε ανάλογες συνθήκες θυμάμαι δυσκολευόμουν να κρατήσω την λωρίδα μου σταθερή και με πέταγε συνέχεια . Ίσως είναι η παραπάνω μάζα όγκου του αφρικα ; Ίσως ότι ήμουν πιο άπειρος οδηγός τότε ; Δεν ξερω .. Αυτή την αίσθηση μου δίνουν ως τώρα .
κατά το ταξίδι στην εθνική . Με γύρο στις 6και κάτι χιλιάδες στόφες είσαι στα 140-144 χλμ/ω όπου εκεί θα την έλεγα μια πολύ καλή και άνετη cruise ταχύτητα . Λίγο παραπάνω στις 7.000 και κάτι ψηλά είσαι κοντά στα 155χλμ την ώρα όπου εδώ η δόνηση στα μαρσπιε στα πόδια είναι λίγο παραπάνω , κάτι που εμένα δεν με προβληματίζει και μπορώ να ταξιδεύω σε εκεινα τα χλμ .
Με τον σημερινό αέρα και ταχύτητα 155 χλμ η στιγμιαία κατανάλωση ήταν 7λ στα 100χλμ/ω
Στο χώμα η μηχανή πραγματικά είναι όλα τα λεφτά , οι αναρτήσεις τις δουλεύουν παρά πολύ καλά , η αίσθηση της είναι πολύ ελαφριά με το κέντρο βάρους να είναι χαμηλά και σε πάει από μόνη της από αρχάριο οδηγό σε ένα λεβελ παραπάνω . Είναι fun bike ξεκάθαρα .
Οι αναρτήσεις στο δρόμο είναι κάπως σφιχτές θα τις έλεγα , κάτι που εμένα μου αρέσει .
Σε λακούβες όμως η απόσβεση που κάνουν αν έχεις αφεθεί και είσαι χαλαρός περνάνε στο σώμα σου και τις νιώθεις , σε σχέση με το αφρικα που πέρναγες από λακούβες και η απόσβεση ήταν τόσο smooth που κοιταγες όταν έβλεπες λακκούβα να την πατάς επίτηδες
Βέβαια η σφιχτή αυτή αίσθηση στο χώμα δουλεύει πολύ σωστά για εμένα και την εμπειρία μου αλλά και στο δρόμο με χιλιόμετρα ή σε στροφιλικη .
Μέχρι στιγμής δεν έχω αντιμετώπιση κάποιο πρόβλημα και πραγματικά όπου μου δινεται η ευκαιρία την σκίζω την μηχανή , είτε στον δρόμο είτε σε όποιον διποτε χωματόδρομο βρω μπροστά μου , σε προδιαθέτει για πολύ παιχνίδι .
Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με την επιλογή μου ως τώρα , σίγουρα παίζει ρόλο και ο ενθουσιασμός μου στο ποσό αντικειμενικός είμαι μαζί της και η προηγούμενη εμπειρία μου αλλά σε όλα τις την βρίσκω πολύ καλή .