Tuareg-660

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Άσε να πέσει και κάτι κάτω ωρέ!!! :friend:
Εκτός από την άμμο, που σε κάθε σταμάτα ξεκίνα, πέφτει μόνη της :ha!!!
Δεν αφήνω εγώ να πέσουν κάτω ενεργητικές και παθητικές φωνές και ορθογραφίες που αν η γλώσσα είχε metoo θα ήταν όλα τα φόρα φάτσα φόρα στα κανάλια και στα πρωτοσέλιδα και ο Μπαμπινιώτης θα κατάπινε τα ηρεμιστικά όπως τα πεντάχρονα τρώνε τα M&Ms; (προσοχή τοποθέτηση προϊόντος)
Η ευθυγράμμιση δεν είναι αμελητέα, για αυτό υπάρχουν και τα ρυθμιστικά ακριβείας που τα κορόιδευα και τελικά είναι χρήσιμα (εννοείται ότι δεν έχω ακόμα ψωνίσει αν και "πρέπει"). Αν υπάρχει φτηνή μέθοδος με ένα κουτάλι άμμο να πετάΚΣουμε τα gilles αυτού του κόΖμου στα αζήτητα.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αν υπάρχει φτηνή μέθοδος με ένα κουτάλι άμμο να πετάΚΣουμε τα gilles αυτού του κόΖμου στα αζήτητα.
Το μόνο που με "χάλαγε" στα βαράκια, ήταν στη φάση του πλυσίματος.
Τώρα που την πλένω μια φορά το χρόνο, το έλυσα και αυτό. Όταν φτάνω στις ζάντες, κανω ότι δεν υπάρχουν :roflmao:!!!
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Ρε παιδιά το μπροστινό abs δεν απενεργοποιείται ; Και στο individual και στο offroad έχει μόνο 2 και 1 σαν επιλογές
Όπως είπε και ο Μαρίνος παρατεταμένο το κουμπί που αλλάζει χάρτες απενεργοποιεί στον μπροστά τροχο το αβς .
στον οφφ ροουντ χάρτη σίγουρα στον individual δεν θυμάμαι .
και παρατεταμένο προς τα κάτω το κουμπί του cruise control απενεργοποίητε το TC πλήρως και στο οφφ ροουντ και στο Individual
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED

Λαιμοί Προγραμμα φίλτρα DNA και ολοκλήρωση του project!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
στον σιαμο θα ανεβει για ρυθμισμα?
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660

Λαιμοί Προγραμμα φίλτρα DNA και ολοκλήρωση του project!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Αντε επιτέλους , Καλοριζικα Νίκο :friendship:
Περιμένουμε βίντεο με ήχο και εντυπώσεις στον δρόμο
 
Τελευταία επεξεργασία:

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Να κάνω μία χαζή ερώτηση; ΚΤΕΟ θα περνάει (όποια μηχανή της βγάζεις τον καταλύτη, οχι απαραίτητα η συγκεκριμένη) ή θα πρέπει κάθε φορά να λύνεις-δένεις για να περνάς; Πάντως πρόσφατα είχα καβαλήσει ένα WR με Acrapovic τελικό, χταπόδι χωρίς καταλύτη και εκτός από τον ήχο που ήταν ταύλα, τράβαγε πολύ πιο δυνατά από χαμηλά (σε σχέση με μαμά). Να σημειώσω ότι δεν φοραγε πρόγραμμα, ήταν εργοστασιακό.
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Μιλησα με Σαμιο και μου ειπε οτι αν και με τα λαστιχα αυτα (TKC80) η δυναμομετριση δεν ειναι ακριβης πηρε στις μεσαιες 10 αλογα περιπου και 1 κιλο ροπη
Συνολικα φτανει τα 78 αλογα ρόδα με την ροπη να ξεκιναει απο χαμηλα αλλα ειδικα στις μεσαιες.
Πρεπει να γαζωνει παιδια.Θα δουμε αυριο που θα το παρω πιο πολλα
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Μιλησα με Σαμιο και μου ειπε οτι αν και με τα λαστιχα αυτα (TKC80) η δυναμομετριση δεν ειναι ακριβης πηρε στις μεσαιες 10 αλογα περιπου και 1 κιλο ροπη
Συνολικα φτανει τα 78 αλογα ρόδα με την ροπη να ξεκιναει απο χαμηλα αλλα ειδικα στις μεσαιες.
Πρεπει να γαζωνει παιδια.Θα δουμε αυριο που θα το παρω πιο πολλα
ωραιος νικολα!!!!!
αλλωστε το μοτερ λογω τουονο/rs σηκωνει ανετα
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Μιλησα με Σαμιο και μου ειπε οτι αν και με τα λαστιχα αυτα (TKC80) η δυναμομετριση δεν ειναι ακριβης πηρε στις μεσαιες 10 αλογα περιπου και 1 κιλο ροπη
Συνολικα φτανει τα 78 αλογα ρόδα με την ροπη να ξεκιναει απο χαμηλα αλλα ειδικα στις μεσαιες.
Πρεπει να γαζωνει παιδια.Θα δουμε αυριο που θα το παρω πιο πολλα
Άτιμοι καταλύτες, μας πνίγουν τ' άλογα...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Άτιμοι καταλύτες, μας πνίγουν τ' άλογα...
Γι'αυτό πήρα για δεύτερο μηχανάκι ένα χωρίς καταλύτη!!!
Βέβαια, τα άλογα τα έχουν "πνίξει" μέσα στο εργοστάσιο, αλλά δεν πειράζει!!!! :roflmao:
 
Top Bottom