Tuareg-660

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Μιλησα με Σαμιο και μου ειπε οτι αν και με τα λαστιχα αυτα (TKC80) η δυναμομετριση δεν ειναι ακριβης πηρε στις μεσαιες 10 αλογα περιπου και 1 κιλο ροπη
Συνολικα φτανει τα 78 αλογα ρόδα με την ροπη να ξεκιναει απο χαμηλα αλλα ειδικα στις μεσαιες.
Πρεπει να γαζωνει παιδια.Θα δουμε αυριο που θα το παρω πιο πολλα
Τι είπες τώρα ρε Νίκο !!!!
Με τρέλανες :p
Περιμένουμε εντυπώσεις μόλις το πάρεις
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Τι είπες τώρα ρε Νίκο !!!!
Με τρέλανες :p
Περιμένουμε εντυπώσεις μόλις το πάρεις
Εσυ μιας και είσαι στον δρόμο μου την Δευτέρα πρώτα ο θεός θα το οδηγήσεις κιόλας.
Χαχαχαχχα
Άντε να δούμε.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Περιμένω εντυπώσεις...! ;)
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Σήμερα το απόγευμα έκανα ένα test ride το Tuareg. Δεν έχω διαβάσει δοκιμές του τελευταία, ούτε έχω παρακολουθήσει σχετικά βίντεο για να μην έχω "προκατειλημμένη" άποψη. Μια πρώτη εντύπωση, που σχημάτισα σε κάτι παραπάνω από μισάωρο που το οδήγησα, θα προσπαθήσω να μεταφέρω παρακάτω (αν ενδιαφέρει κάποιον).

Η πρώτη άμεση εικόνα είναι μιας σαφώς premium κατασκευής. Όπου κι αν γυρνούσα το βλέμμα μου, όλα απέπνεαν ποιότητα και λεπτομερή σχεδιασμό, από τον "πύργο" πίσω από τη ζελατίνα, έως το πλαϊνό σταντ και το τελικό. Η μηχανή "έμοιαζε" πολύ ακριβότερη από το Tenere, ίσως και από το DesertX! Ακόμα κι αν η αισθητική αυτού του σχεδιασμού δεν είναι της απολύτου προτίμησής μου (όπως πχ τα εμπρός και τα πίσω φωτιστικά σώματα)… Ωστόσο ειδικά σε αυτό το "επετειακό" μπλε με τις ασημί ζάντες, το σύνολο είναι - τουλάχιστον για μένα - ιδιαίτερα θελκτικό!

Καβαλάω… Η σέλα που φοράει η μηχανή είναι η comfort, παραδόξως σφιχτή (δε ξέρω πως είναι η standard), θα την ήθελα καναδυό πόντους ψηλότερη. Το τιμόνι ψηλά και πάλι (όπως στο Desert, ίσως να φταίει ότι οδηγώ street μηχανάκι καθημερινά). Ο συμπλέκτης αέρινος, ο λεβιές ταχυτήτων σκληρός αλλά ακριβής. Το setup στο urban, ενώ αργότερα το έβαλα και στο offroad. Ελαφριά αίσθηση, ίσως ελαφρύτερη και από του Tenere. Ο κινητήρας αρπάζει γρήγορα και δίνει την αίσθηση δυνατότερου μοτέρ. Μια αίσθηση, η οποία ενισχύεται και από τον ΚΟΛΑΣΜΕΝΟ του ήχο! Πραγματικά δε θυμάμαι άλλη (εντάξει δεν έχω οδηγήσει και τις άπειρες) μοτοσυκλέτα με μαμά τελικό που να βγάζει τέτοιον ήχο… Ο ψεκασμός ακριβής, τα φρένα άψογα!

Και φτάνουμε στο "πρόβλημα"… στις αναρτήσεις! Η μαλακή τους αίσθηση με ξένισε εξαρχής, όμως προσπάθησα να μη βγάλω γρήγορο συμπέρασμα… Θα πει κάποιος τι ζητάς ρε φίλε, "adventure" μηχανάκι καβαλάς, και η αλήθεια είναι ότι αυτές οι μαλακές αναρτήσεις κάνουν χαλί λακούβες και φρεάτια του δρόμου… άντε και κάτι σκαλοπάτια που ανεβοκατέβηκα αρκετές φορές, χώμα δε βρήκα να το βάλω. Το υπερβολικό βύθισμα στα φρένα και το σήκωμα στο γκάζι, το είχα σχολιάσει αρνητικά και στο DesertX, όμως εδώ το φαινόμενο είναι πιο έντονο. Ειδικά στην επιτάχυνση, το σήκωμα της μοτοσυκλέτας σε συνδυασμό με την εντελώς επίπεδη σέλα έκανε το σώμα να γλιστράει προς τα πίσω και να χρειάζεται να κρατηθώ από το τιμόνι (και ναι, δεν ήταν από τα… άπειρα γκάζια)! Το χειρότερο όμως ήταν οι τάσεις πλεύσης που εμφάνιζε η μηχανή τόσο σε απότομη αλλαγή κατεύθυνσης, όσο και στο άνοιγμα ή κλείσιμο του γκαζιού υπό κλίση, μια αίσθηση ότι οι αναρτήσεις δεν ελέγχουν πλήρως το σύνολο… Δική μου εντύπωση και ίσως κάνω λάθος, επίσης οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες απ' ότι ξέρω και κάνοντας πιο "αργές" συμπιέσεις και επαναφορές το φαινόμενο σίγουρα θα μειωθεί, όμως στις στάνταρ ρυθμίσεις αυτό που λάμβανα δε μου άρεσε! Δε θέλω να είμαι άδικος και δε συγκρίνω με την εντελώς άλλη, πιο στιβαρή αίσθηση των WP κάθε ΚΤΜ που είχα μέχρι τώρα, αλλά ούτε το Tenere, που οδήγησα αρκετό καιρό πριν, ούτε το DesertX της προηγούμενης βδομάδας μου δημιούργησαν παρόμοια αίσθηση…

Γύρισα το μηχανάκι πίσω με ανάμεικτα συναισθήματα, ήθελα πολύ να μου αρέσει το Tuareg, γιατί το θεωρώ όντως - ακόμα και τώρα - την καλύτερη value for money επιλογή της κατηγορίας. Ίσως απλά να έγινα γεροπαράξενος…
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σήμερα το απόγευμα έκανα ένα test ride το Tuareg. Δεν έχω διαβάσει δοκιμές του τελευταία, ούτε έχω παρακολουθήσει σχετικά βίντεο για να μην έχω "προκατειλημμένη" άποψη. Μια πρώτη εντύπωση, που σχημάτισα σε κάτι παραπάνω από μισάωρο που το οδήγησα, θα προσπαθήσω να μεταφέρω παρακάτω (αν ενδιαφέρει κάποιον).

Η πρώτη άμεση εικόνα είναι μιας σαφώς premium κατασκευής. Όπου κι αν γυρνούσα το βλέμμα μου, όλα απέπνεαν ποιότητα και λεπτομερή σχεδιασμό, από τον "πύργο" πίσω από τη ζελατίνα, έως το πλαϊνό σταντ και το τελικό. Η μηχανή "έμοιαζε" πολύ ακριβότερη από το Tenere, ίσως και από το DesertX! Ακόμα κι αν η αισθητική αυτού του σχεδιασμού δεν είναι της απολύτου προτίμησής μου (όπως πχ τα εμπρός και τα πίσω φωτιστικά σώματα)… Ωστόσο ειδικά σε αυτό το "επετειακό" μπλε με τις ασημί ζάντες, το σύνολο είναι - τουλάχιστον για μένα - ιδιαίτερα θελκτικό!

Καβαλάω… Η σέλα που φοράει η μηχανή είναι η comfort, παραδόξως σφιχτή (δε ξέρω πως είναι η standard), θα την ήθελα καναδυό πόντους ψηλότερη. Το τιμόνι ψηλά και πάλι (όπως στο Desert, ίσως να φταίει ότι οδηγώ street μηχανάκι καθημερινά). Ο συμπλέκτης αέρινος, ο λεβιές ταχυτήτων σκληρός αλλά ακριβής. Το setup στο urban, ενώ αργότερα το έβαλα και στο offroad. Ελαφριά αίσθηση, ίσως ελαφρύτερη και από του Tenere. Ο κινητήρας αρπάζει γρήγορα και δίνει την αίσθηση δυνατότερου μοτέρ. Μια αίσθηση, η οποία ενισχύεται και από τον ΚΟΛΑΣΜΕΝΟ του ήχο! Πραγματικά δε θυμάμαι άλλη (εντάξει δεν έχω οδηγήσει και τις άπειρες) μοτοσυκλέτα με μαμά τελικό που να βγάζει τέτοιον ήχο… Ο ψεκασμός ακριβής, τα φρένα άψογα!

Και φτάνουμε στο "πρόβλημα"… στις αναρτήσεις! Η μαλακή τους αίσθηση με ξένισε εξαρχής, όμως προσπάθησα να μη βγάλω γρήγορο συμπέρασμα… Θα πει κάποιος τι ζητάς ρε φίλε, "adventure" μηχανάκι καβαλάς, και η αλήθεια είναι ότι αυτές οι μαλακές αναρτήσεις κάνουν χαλί λακούβες και φρεάτια του δρόμου… άντε και κάτι σκαλοπάτια που ανεβοκατέβηκα αρκετές φορές, χώμα δε βρήκα να το βάλω. Το υπερβολικό βύθισμα στα φρένα και το σήκωμα στο γκάζι, το είχα σχολιάσει αρνητικά και στο DesertX, όμως εδώ το φαινόμενο είναι πιο έντονο. Ειδικά στην επιτάχυνση, το σήκωμα της μοτοσυκλέτας σε συνδυασμό με την εντελώς επίπεδη σέλα έκανε το σώμα να γλιστράει προς τα πίσω και να χρειάζεται να κρατηθώ από το τιμόνι (και ναι, δεν ήταν από τα… άπειρα γκάζια)! Το χειρότερο όμως ήταν οι τάσεις πλεύσης που εμφάνιζε η μηχανή τόσο σε απότομη αλλαγή κατεύθυνσης, όσο και στο άνοιγμα ή κλείσιμο του γκαζιού υπό κλίση, μια αίσθηση ότι οι αναρτήσεις δεν ελέγχουν πλήρως το σύνολο… Δική μου εντύπωση και ίσως κάνω λάθος, επίσης οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες απ' ότι ξέρω και κάνοντας πιο "αργές" συμπιέσεις και επαναφορές το φαινόμενο σίγουρα θα μειωθεί, όμως στις στάνταρ ρυθμίσεις αυτό που λάμβανα δε μου άρεσε! Δε θέλω να είμαι άδικος και δε συγκρίνω με την εντελώς άλλη, πιο στιβαρή αίσθηση των WP κάθε ΚΤΜ που είχα μέχρι τώρα, αλλά ούτε το Tenere, που οδήγησα αρκετό καιρό πριν, ούτε το DesertX της προηγούμενης βδομάδας μου δημιούργησαν παρόμοια αίσθηση…

Γύρισα το μηχανάκι πίσω με ανάμεικτα συναισθήματα, ήθελα πολύ να μου αρέσει το Tuareg, γιατί το θεωρώ όντως - ακόμα και τώρα - την καλύτερη value for money επιλογή της κατηγορίας. Ίσως απλά να έγινα γεροπαράξενος…
Αυτό που είχα παρατηρήσει σχετικά με τις αναρτήσεις ήταν μία ανισορροπία της λειτουργίας εμπρός και πίσω...
Σκληρό μπροστά και μαλακό πίσω.
Κατά τα άλλα μου άρεσε πάρα πολύ σαν σύνολο ... (Και με ARROW τελικό όσον αφορά τον ήχο)
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Σήμερα το απόγευμα έκανα ένα test ride το Tuareg. Δεν έχω διαβάσει δοκιμές του τελευταία, ούτε έχω παρακολουθήσει σχετικά βίντεο για να μην έχω "προκατειλημμένη" άποψη. Μια πρώτη εντύπωση, που σχημάτισα σε κάτι παραπάνω από μισάωρο που το οδήγησα, θα προσπαθήσω να μεταφέρω παρακάτω (αν ενδιαφέρει κάποιον).

Η πρώτη άμεση εικόνα είναι μιας σαφώς premium κατασκευής. Όπου κι αν γυρνούσα το βλέμμα μου, όλα απέπνεαν ποιότητα και λεπτομερή σχεδιασμό, από τον "πύργο" πίσω από τη ζελατίνα, έως το πλαϊνό σταντ και το τελικό. Η μηχανή "έμοιαζε" πολύ ακριβότερη από το Tenere, ίσως και από το DesertX! Ακόμα κι αν η αισθητική αυτού του σχεδιασμού δεν είναι της απολύτου προτίμησής μου (όπως πχ τα εμπρός και τα πίσω φωτιστικά σώματα)… Ωστόσο ειδικά σε αυτό το "επετειακό" μπλε με τις ασημί ζάντες, το σύνολο είναι - τουλάχιστον για μένα - ιδιαίτερα θελκτικό!

Καβαλάω… Η σέλα που φοράει η μηχανή είναι η comfort, παραδόξως σφιχτή (δε ξέρω πως είναι η standard), θα την ήθελα καναδυό πόντους ψηλότερη. Το τιμόνι ψηλά και πάλι (όπως στο Desert, ίσως να φταίει ότι οδηγώ street μηχανάκι καθημερινά). Ο συμπλέκτης αέρινος, ο λεβιές ταχυτήτων σκληρός αλλά ακριβής. Το setup στο urban, ενώ αργότερα το έβαλα και στο offroad. Ελαφριά αίσθηση, ίσως ελαφρύτερη και από του Tenere. Ο κινητήρας αρπάζει γρήγορα και δίνει την αίσθηση δυνατότερου μοτέρ. Μια αίσθηση, η οποία ενισχύεται και από τον ΚΟΛΑΣΜΕΝΟ του ήχο! Πραγματικά δε θυμάμαι άλλη (εντάξει δεν έχω οδηγήσει και τις άπειρες) μοτοσυκλέτα με μαμά τελικό που να βγάζει τέτοιον ήχο… Ο ψεκασμός ακριβής, τα φρένα άψογα!

Και φτάνουμε στο "πρόβλημα"… στις αναρτήσεις! Η μαλακή τους αίσθηση με ξένισε εξαρχής, όμως προσπάθησα να μη βγάλω γρήγορο συμπέρασμα… Θα πει κάποιος τι ζητάς ρε φίλε, "adventure" μηχανάκι καβαλάς, και η αλήθεια είναι ότι αυτές οι μαλακές αναρτήσεις κάνουν χαλί λακούβες και φρεάτια του δρόμου… άντε και κάτι σκαλοπάτια που ανεβοκατέβηκα αρκετές φορές, χώμα δε βρήκα να το βάλω. Το υπερβολικό βύθισμα στα φρένα και το σήκωμα στο γκάζι, το είχα σχολιάσει αρνητικά και στο DesertX, όμως εδώ το φαινόμενο είναι πιο έντονο. Ειδικά στην επιτάχυνση, το σήκωμα της μοτοσυκλέτας σε συνδυασμό με την εντελώς επίπεδη σέλα έκανε το σώμα να γλιστράει προς τα πίσω και να χρειάζεται να κρατηθώ από το τιμόνι (και ναι, δεν ήταν από τα… άπειρα γκάζια)! Το χειρότερο όμως ήταν οι τάσεις πλεύσης που εμφάνιζε η μηχανή τόσο σε απότομη αλλαγή κατεύθυνσης, όσο και στο άνοιγμα ή κλείσιμο του γκαζιού υπό κλίση, μια αίσθηση ότι οι αναρτήσεις δεν ελέγχουν πλήρως το σύνολο… Δική μου εντύπωση και ίσως κάνω λάθος, επίσης οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες απ' ότι ξέρω και κάνοντας πιο "αργές" συμπιέσεις και επαναφορές το φαινόμενο σίγουρα θα μειωθεί, όμως στις στάνταρ ρυθμίσεις αυτό που λάμβανα δε μου άρεσε! Δε θέλω να είμαι άδικος και δε συγκρίνω με την εντελώς άλλη, πιο στιβαρή αίσθηση των WP κάθε ΚΤΜ που είχα μέχρι τώρα, αλλά ούτε το Tenere, που οδήγησα αρκετό καιρό πριν, ούτε το DesertX της προηγούμενης βδομάδας μου δημιούργησαν παρόμοια αίσθηση…

Γύρισα το μηχανάκι πίσω με ανάμεικτα συναισθήματα, ήθελα πολύ να μου αρέσει το Tuareg, γιατί το θεωρώ όντως - ακόμα και τώρα - την καλύτερη value for money επιλογή της κατηγορίας. Ίσως απλά να έγινα γεροπαράξενος…
Οι αναρτήσεις δεν είναι καθόλου σουμιεδες . Ίσα ίσα είναι αρκετά σκληρές , θα της έλεγα καλύτερες απτό αφρικα 1000 που είχα .

Πολύ πιθανόν να ήταν σεταρισμενες αλλά ντι άλλον όπως και το δικό μου όταν το αγόρασα και σε πολλούς άλλους που έχω διαβάσει στο ΝΕΤ .
Δεν συνάδουν με τις ρυθμίσεις στο μανουαλ για ένα άτομο .
εγώ φαντάσου τις ρύθμισα όπως λέει το μανουαλ για ένα άτομο και ήταν τελείως αλλιώς .
απο τότε δεν τις εχω πειράξει.

βεβαια μπορεί να είναι και υποκειμενικό το όλο θέμα :friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Εσυ μιας και είσαι στον δρόμο μου την Δευτέρα πρώτα ο θεός θα το οδηγήσεις κιόλας.
Χαχαχαχχα
Άντε να δούμε.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Νίκο θα χαρώ πολύ να πιούμε καφέ και να το δω και από κοντά :friendship:
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Οι αναρτήσεις δεν είναι καθόλου σουμιεδες . Ίσα ίσα είναι αρκετά σκληρές , θα της έλεγα καλύτερες απτό αφρικα 1000 που είχα .

Πολύ πιθανόν να ήταν σεταρισμενες αλλά ντι άλλον όπως και το δικό μου όταν το αγόρασα και σε πολλούς άλλους που έχω διαβάσει στο ΝΕΤ .
Δεν συνάδουν με τις ρυθμίσεις στο μανουαλ για ένα άτομο .
εγώ φαντάσου τις ρύθμισα όπως λέει το μανουαλ για ένα άτομο και ήταν τελείως αλλιώς .
απο τότε δεν τις εχω πειράξει.

βεβαια μπορεί να είναι και υποκειμενικό το όλο θέμα :friendship:
Όντως συμφωνώ απόλυτα και εγώ. Μαμά και εγώ και η αίσθηση είναι εξαιρετική
Ίσως ήταν λάθος εντελώς ή ακόμα ακόμα πειραγμενες λάθος οι αναρτήσεις

Στάλθηκε από το Pixel 7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Οι αναρτήσεις δεν είναι καθόλου σουμιεδες . Ίσα ίσα είναι αρκετά σκληρές , θα της έλεγα καλύτερες απτό αφρικα 1000 που είχα .

Πολύ πιθανόν να ήταν σεταρισμενες αλλά ντι άλλον όπως και το δικό μου όταν το αγόρασα και σε πολλούς άλλους που έχω διαβάσει στο ΝΕΤ .
Δεν συνάδουν με τις ρυθμίσεις στο μανουαλ για ένα άτομο .
εγώ φαντάσου τις ρύθμισα όπως λέει το μανουαλ για ένα άτομο και ήταν τελείως αλλιώς .
απο τότε δεν τις εχω πειράξει.

βεβαια μπορεί να είναι και υποκειμενικό το όλο θέμα :friendship:
Όντως συμφωνώ απόλυτα και εγώ. Μαμά και εγώ και η αίσθηση είναι εξαιρετική
Ίσως ήταν λάθος εντελώς ή ακόμα ακόμα πειραγμενες λάθος οι αναρτήσεις

Στάλθηκε από το Pixel 7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παρότι φυσικά το κριτήριο του καθενός είναι διαφορετικό, είναι πιθανό να έχετε δίκιο... Πάντως ο Παπαλεξανδράκης στο Περιστέρι όπου έκανα το τεστ, όταν του το έθεσα μετά μου είπε ότι οι αναρτήσεις είναι στις στάνταρ ρυθμίσεις. Ήταν...; Θα του δώσω μια δεύτερη ευκαιρία... :yew:
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Παρότι φυσικά το κριτήριο του καθενός είναι διαφορετικό, είναι πιθανό να έχετε δίκιο... Πάντως ο Παπαλεξανδράκης στο Περιστέρι όπου έκανα το τεστ, όταν του το έθεσα μετά μου είπε ότι οι αναρτήσεις είναι στις στάνταρ ρυθμίσεις. Ήταν...; Θα του δώσω μια δεύτερη ευκαιρία... :yew:
στανταρ ρυθμίσεις σου λένε , αλλά δεν συμπίπτουν με τ μανουαλ . Είναι σεταρισμενες αλλά ντι άλλον από το εργοστάσιο . Το έχω διαβάσει πολλές φορές στο ΝΕΤ … επίσης έχω δει αρκετά ριβιου που λένε παρά πολύ καλά λόγια για τις αναρτήσεις , κάτι που εγώ δεν μπορώ να το πω με σιγουριά γιατί δεν έχω μεγάλη εμπειρία .
Σε κάθε περίπτωση απλά λέω την γνωμη μου και δεν προσπαθώ να σε πείσω ότι είναι καλές , μπορεί σε κάποιον να μην κάνει … :friendship:
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Εγώ παντως ένα τεστ ραιντ στα λιμανακια που έκανα, και γκάζι και φρένο αρκετά απότομο δεν με προβληματισε πουθενα το μηχανάκι. Αντίθετα ήταν πολυ ευχάριστο και μπόρεσα και το οδήγησα αρκετά επιθετικά στις στροφές χωρίς να προβληματιστω κάπου, τουναντίον το χάρηκα πολυ. Αυτό και το norden ήταν τα μηχανάκια που ευχαριστήθηκα περισσοτερο
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Οδηγώντας ένα ονΟΦ από ΟΝοφ έχει άλλη αίσθηση από το να οδηγάς ένα ονΟΦ από στρητ. Πιθανώς να παίζει και αυτό τον ρόλο του, δεν το έχω οδηγήσει απλά λέω κι εγώ μια γνώμη.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Οδηγώντας ένα ονΟΦ από ΟΝοφ έχει άλλη αίσθηση από το να οδηγάς ένα ονΟΦ από στρητ. Πιθανώς να παίζει και αυτό τον ρόλο του, δεν το έχω οδηγήσει απλά λέω κι εγώ μια γνώμη.
Σαφώς και παίζει ρόλο, άλλωστε το ανέφερα πρώτα από όλα. Όμως έχω εμπειρία πολλών ετών από "ονΟΦ" (ΚΤΜ) και αφενός νομίζω ότι μπορώ να κρίνω με τα μέτρα της κατηγορίας αφετέρου προσπαθώ να είμαι κατά το δυνατόν αντικειμενικός.... Επίσης το DesertX την προηγούμενη εβδομάδα δε μου σχημάτισε την ίδια εντύπωση ή ίσως απλά η συμπεριφορά του να ήταν περισσότερο κοντά σε αυτό που έχω εγώ ως επιθυμητό στο μυαλό μου...

Τελοσπάντων δε νομίζω ότι χρειάζεται περισσότερη συζήτηση επ' αυτού, μια προσωπική γνώμη από μισή ώρα οδήγηση ήταν και τίποτα παραπάνω.
:friendship:
 

Siaperas

a.k.a faraway
Περιοχή
Άρτα-Κέρκυρα-Αθήνα ...κτλ
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW 1200GS LC
Tuono V4 1100 Factory
Ο Σαμιός έχει άλογα και σε προσφορά αμα θέλει κάποιος ?
Γιατί έχω ένα χωράφι και ένα παλιό αλέτρι , μήπως είναι ευκαιρία να πάρω κανα δύο ...
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Φίλος μετά το τέλος του στρωσίματος ξεκίνησε να έχει μια πολύ μικρή διαρροή λαδιού(δάκρυ) από την τρύπα αποστράγγισης. Είναι το πρόβλημα που βγάζανε τα προηγούμενα tuono/rs και θεωρητικά το είχαν φτιάξει. Όσο κοιτάξαμε σε forum/σελίδες fb έβγαζε μόνο για αυτά τα μοντέλα(tuono/rs) και μόνο για παλιότερες χρονολογίες. Από αντιπροσωπεία του είπαν ότι όντως είναι αυτό και δεν το χουν ξαναδεί σε τουαρέγκ και θα του αντικαταστήσουν όλο το καπάκι.
Έχει πάρει κανενός το μάτι σε κανά φόρουμ να του χει παρουσιαστεί σε tuareg ή είναι τόσο γκαντέμης;
Πάνω που το έστρωσε και είπα να το έπαιρνα καμιά σοβαρή βόλτα....
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Δεν έχω διαβάσει κάτι τέτοιο στις international ομάδες που είμαι … βέβαια μπορεί απλά να μην το έχω δει εγω , τελευταία δεν παρακολουθώ πολύ .
Πάλι καλά θα το αντικαταστήσουν
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Πήγα εχθές για test ride του Tuareg στην Piaggio στον Αγιο Δημήτριο.
Εντυπωσιάστηκα !
Πιο πολύ πήγα από περιέργεια, αλλά αρχίζω και βλέπω όνειρα....
Με το που ξεκίνησα και μετά από μόλις κυριολεκτικά 3' ένιωθα ότι είχα το μηχανάκι χρόνια.
Επιταχύνσεις τρομερές (βέβαια το συγκρίνω με τα δικά μου, που από επιταχύνσεις ... άγκυρα), φρενάρες, βάρος .... παπιού.
Τρομερό ζύγισμα,, σηκώθηκα όρθιος και ήθελα να παίξω, βρήκα κάτι παρκάκια κοντά στον Αλιμο, παιδική χαρά !
Κρίνοντας τη μηχανή από τον όγκο της, θεωρούσα ότι θα είχε μια αντίστοιχη αίσθηση, αλλά καμία σχέση.
Πανάλαφρη και ευκίνητη, δεν ήθελα να κατέβω. Θεωρώ ότι αυτό που έχουν κάνει με το τεπόζιτο το οποίο κατεβαίνει χαμηλά, πρέπει να κρύβει το βάρος, γιατί το μετατοπίζει χαμηλότερα.
Θα πρέπει να καβαλήσω και το Τ700 για να καταλάβω τις διαφορές.
Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν το κούμπωμα των ταχυτήτων, μου φάνηκε πολύ τραχύ, αλλά το συγκρίνω με το απίστευτης αίσθησης κιβώτιο του 1150gs.
Bέβαια συζητώντας το με κάποιον που έχει Τ700, μου είπε "που να δεις του tenere πως είναι" !!!!
Νομίζω σε αυτή την κατηγορία αυτά τα δύο ξεχωρίζουν και το 690 που είναι περισσότερο χωμάτινο.
Θεωρώ ότι εάν κάποιος θέλει απλότητα, αξιοπιστία, καλή μεταπώληση πάει στην γιαπωνέζα.
Εάν πάλι θέλει τα ηλεκτρονικά συστήματα για την άνεση και ασφάλεια των ταξιδιών χωρίς να κάνει συμβιβασμούς στο χώμα, τότε πάει στην Ιταλίδα, η οποία κοντά στα 12.300€, θεωρώ ότι έχει καλύτερο vfm από τα 11.600€ της Ιαπωνέζας.
Βέβαια αν και Ιταλίδα, χάνει κατακράτος στη μουρίτσα από το αντίπαλο δέος, για τα δικά μου γούστα βεβαίως!
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Βέβαια αν και Ιταλίδα, χάνει κατακράτος στη μουρίτσα από το αντίπαλο δέος, για τα δικά μου γούστα βεβαίως!
Μόλις ανάψουν τα φώτα είναι κούκλα και η μούρη

Μου θυμίζει κλασσικό διπλό φανάρι on/off απλά μοντέρνο
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom