Tuareg-660

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Θα ήθελα 100cc επιπλέον! :cool:
τακη εμεις με τα τα dorso που παιζουμε 75-78 αλογα τροχο,το τουονο μας εκανε χοντρες πλακες
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Το τουονο έχει 100 άλογα.. Νομιζω
90 τροχο περιπου,το βασικο ειναι οτι η απριλια φτιαχνει ελαφρια μηχανακια πια..σε συναρτηση με τα ψωμομενα μοτερ,ειναι καλως συνδιασμος...
παντως οταν το εχεις διπλα δεν το κανεις ετσι που φευγει για 660 2κ..με τιποτα!!

υπολογιζω το τουαρεγκ να παιζει κανα 75αρι τροχο...
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
τακη εμεις με τα τα dorso που παιζουμε 75-78 αλογα τροχο,το τουονο μας εκανε χοντρες πλακες
Λέω για λίγα cc παραπάνω λόγω χαρακτήρα του μοντέλου!
Πχ. Ίδια άλογα με παραπάνω κυβικά!
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ψηλό φτερό και σετ αυτοκόλλητα..πως του παει!!


Στάλθηκε από το Mi A2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ψηλό φτερό και σετ αυτοκόλλητα..πως του παει!!


Στάλθηκε από το Mi A2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και μια σενια εξατμισουλα να φυγει ο Φυρογενης του EuroV και θα ειναι ετοιμο.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Χωρια τα ηλεκτρονικά, φουλ ρυθμιζομενες αναρτησεις, τετραπιστονες δαγκανες, tubeless ζαντες.

Εγω τα 12 δεν θα τα εδινα, 10890 ειναι καλα.
Μαλλον διπιστονες με γλυστρα πρεπε;άι να ειναι Δεν μπορω βεβαια να ξεχωρισω καλα Αν παντως τελικα ειναι πραγματι τετραπιστονες τοτε αυτο καλο δεν θα ειναι στο χωμα
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μαλλον διπιστονες με γλυστρα πρεπε;άι να ειναι Δεν μπορω βεβαια να ξεχωρισω καλα Αν παντως τελικα ειναι πραγματι τετραπιστονες τοτε αυτο καλο δεν θα ειναι στο χωμα
O τυπος απο το cycleworld που γραφει το review που ανεβασε ο Αμυρου λεει για τετραπιστονες. Προσωπικα θεωρω οτι μηχανακι 200κιλων με 80 αλογα καλα κανει να εχει τετραπιστονες καθως εχουν καλυτερη απαγωγη θερμοτητας, και απο την ταπεινη μου εμπειρια οι τετραπιστονες δινουν καλυτερη αισθηση στο χερι, που βοηθαει στο χωμα, αν και παιζουν πολλα ρολο σε αυτο. Πχ τα τετραπιστονα που ειχε το 1150 ηταν καταπληκτικα παντου, τα τετραπιστονα του 1090 ειναι πολυ αποτομα και ξερα, αλλα εχει να κανει και με την τρομπα και με το κυκλωμα, και με τη γεωμετρια και με πολλα. Οπως και να εχει , σαν εξαρτημα ειναι πιο ακριβο και ειδικα αν ειναι Brembo και οχι no-name σαν αυτα που βαζει η ΚΤΜ στα 790/890.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Το βίντεο είναι από cycleworld αμερικανικο περιοδικο. καλεσαν 3 δημοσιογραφους για να οδηγησουν πριν βγει στην παραγωγη. προφανως η αμερικανικη αγορα ειναι μεγαλη για τετοιας κατηγοριας μηχανακια. Ο δημοσιογραφος λεει οτι η Aprilia ηθελε να φτιαξει ενα μηχανακι αναμεσα στο Tenere 700 και στο KTM 890 Adventure R...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
O τυπος απο το cycleworld που γραφει το review που ανεβασε ο Αμυρου λεει για τετραπιστονες. Προσωπικα θεωρω οτι μηχανακι 200κιλων με 80 αλογα καλα κανει να εχει τετραπιστονες καθως εχουν καλυτερη απαγωγη θερμοτητας, και απο την ταπεινη μου εμπειρια οι τετραπιστονες δινουν καλυτερη αισθηση στο χερι, που βοηθαει στο χωμα, αν και παιζουν πολλα ρολο σε αυτο. Πχ τα τετραπιστονα που ειχε το 1150 ηταν καταπληκτικα παντου, τα τετραπιστονα του 1090 ειναι πολυ αποτομα και ξερα, αλλα εχει να κανει και με την τρομπα και με το κυκλωμα, και με τη γεωμετρια και με πολλα. Οπως και να εχει , σαν εξαρτημα ειναι πιο ακριβο και ειδικα αν ειναι Brembo και οχι no-name σαν αυτα που βαζει η ΚΤΜ στα 790/890.
Το ειπα, δεν μπορω να ξεχωρισω, ΟΚ 4πιστονες λοιπον Αυτο παντως επιμενω για το χωμα δεν ειναι καλο Γιατι ναι μπορει να ειναι καλυτερες οι 4πιστονες σε αισθηση απο τις 2πιστονες δινουν ομως και πιο απολυτο φρεναρισμα το οποιο ερχεται και με μικροτερη δυναμη στη μανετα ή/και με μικροτερη διαδρομη της μανετας Κατι που μπορει στο χωμα να κανει καποιον να λερωσει τις καλτσες του (...αν γλυτωσει το μπλοκαρισμα) Και νομιζω δεν ειναι τυχαιο που ολες οι χωματινες μοτο εχουν μπροστα 2πιστονη δαγκανα και μικρη σχετικα δισκοπλακα

Θα συμφωνησω παντως 100% οτι η υποθεση φρεναρισμα δεν ειναι μονο οι δαγκανες αλλα και πολλα αλλα πραγματα που φαινομενικα φαινονται ασχετα οπως για παραδειγμα η κατανομη του βαρους, οι αναρτησεις και πολλα αλλα
 
Top Bottom