τακη εμεις με τα τα dorso που παιζουμε 75-78 αλογα τροχο,το τουονο μας εκανε χοντρες πλακεςΘα ήθελα 100cc επιπλέον!
Το τουονο έχει 100 άλογα.. Νομιζωτακη εμεις με τα τα dorso που παιζουμε 75-78 αλογα τροχο,το τουονο μας εκανε χοντρες πλακες
90 τροχο περιπου,το βασικο ειναι οτι η απριλια φτιαχνει ελαφρια μηχανακια πια..σε συναρτηση με τα ψωμομενα μοτερ,ειναι καλως συνδιασμος...Το τουονο έχει 100 άλογα.. Νομιζω
Λέω για λίγα cc παραπάνω λόγω χαρακτήρα του μοντέλου!τακη εμεις με τα τα dorso που παιζουμε 75-78 αλογα τροχο,το τουονο μας εκανε χοντρες πλακες
Και μια σενια εξατμισουλα να φυγει ο Φυρογενης του EuroV και θα ειναι ετοιμο.Ψηλό φτερό και σετ αυτοκόλλητα..πως του παει!!
Στάλθηκε από το Mi A2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μεγάλη μεν, ωραία δεΚαι μια σενια εξατμισουλα να φυγει ο Φυρογενης του EuroV και θα ειναι ετοιμο.
Στο σωστό σημείο θα προσθέσω, μακριά από ψαλίδι!Μεγάλη μεν, ωραία δε
Μαλλον διπιστονες με γλυστρα πρεπε;άι να ειναι Δεν μπορω βεβαια να ξεχωρισω καλα Αν παντως τελικα ειναι πραγματι τετραπιστονες τοτε αυτο καλο δεν θα ειναι στο χωμαΧωρια τα ηλεκτρονικά, φουλ ρυθμιζομενες αναρτησεις, τετραπιστονες δαγκανες, tubeless ζαντες.
Εγω τα 12 δεν θα τα εδινα, 10890 ειναι καλα.
O τυπος απο το cycleworld που γραφει το review που ανεβασε ο Αμυρου λεει για τετραπιστονες. Προσωπικα θεωρω οτι μηχανακι 200κιλων με 80 αλογα καλα κανει να εχει τετραπιστονες καθως εχουν καλυτερη απαγωγη θερμοτητας, και απο την ταπεινη μου εμπειρια οι τετραπιστονες δινουν καλυτερη αισθηση στο χερι, που βοηθαει στο χωμα, αν και παιζουν πολλα ρολο σε αυτο. Πχ τα τετραπιστονα που ειχε το 1150 ηταν καταπληκτικα παντου, τα τετραπιστονα του 1090 ειναι πολυ αποτομα και ξερα, αλλα εχει να κανει και με την τρομπα και με το κυκλωμα, και με τη γεωμετρια και με πολλα. Οπως και να εχει , σαν εξαρτημα ειναι πιο ακριβο και ειδικα αν ειναι Brembo και οχι no-name σαν αυτα που βαζει η ΚΤΜ στα 790/890.Μαλλον διπιστονες με γλυστρα πρεπε;άι να ειναι Δεν μπορω βεβαια να ξεχωρισω καλα Αν παντως τελικα ειναι πραγματι τετραπιστονες τοτε αυτο καλο δεν θα ειναι στο χωμα
λες και φτιαχθηκε για ψηλο φτερο μπροστα
Το βίντεο είναι από cycleworld αμερικανικο περιοδικο. καλεσαν 3 δημοσιογραφους για να οδηγησουν πριν βγει στην παραγωγη. προφανως η αμερικανικη αγορα ειναι μεγαλη για τετοιας κατηγοριας μηχανακια. Ο δημοσιογραφος λεει οτι η Aprilia ηθελε να φτιαξει ενα μηχανακι αναμεσα στο Tenere 700 και στο KTM 890 Adventure R...
και θα συμφωνησω μαζι σουεμφανισιακά δεν λέει μια μπροστά στο Τ700
Το ειπα, δεν μπορω να ξεχωρισω, ΟΚ 4πιστονες λοιπον Αυτο παντως επιμενω για το χωμα δεν ειναι καλο Γιατι ναι μπορει να ειναι καλυτερες οι 4πιστονες σε αισθηση απο τις 2πιστονες δινουν ομως και πιο απολυτο φρεναρισμα το οποιο ερχεται και με μικροτερη δυναμη στη μανετα ή/και με μικροτερη διαδρομη της μανετας Κατι που μπορει στο χωμα να κανει καποιον να λερωσει τις καλτσες του (...αν γλυτωσει το μπλοκαρισμα) Και νομιζω δεν ειναι τυχαιο που ολες οι χωματινες μοτο εχουν μπροστα 2πιστονη δαγκανα και μικρη σχετικα δισκοπλακαO τυπος απο το cycleworld που γραφει το review που ανεβασε ο Αμυρου λεει για τετραπιστονες. Προσωπικα θεωρω οτι μηχανακι 200κιλων με 80 αλογα καλα κανει να εχει τετραπιστονες καθως εχουν καλυτερη απαγωγη θερμοτητας, και απο την ταπεινη μου εμπειρια οι τετραπιστονες δινουν καλυτερη αισθηση στο χερι, που βοηθαει στο χωμα, αν και παιζουν πολλα ρολο σε αυτο. Πχ τα τετραπιστονα που ειχε το 1150 ηταν καταπληκτικα παντου, τα τετραπιστονα του 1090 ειναι πολυ αποτομα και ξερα, αλλα εχει να κανει και με την τρομπα και με το κυκλωμα, και με τη γεωμετρια και με πολλα. Οπως και να εχει , σαν εξαρτημα ειναι πιο ακριβο και ειδικα αν ειναι Brembo και οχι no-name σαν αυτα που βαζει η ΚΤΜ στα 790/890.