Tuareg-660

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
τις χούφτες πως μπήκαν, ευχαριστώ
Δεν έχω φωτογραφίες από την τοποθέτηση.
Θα σου γράψω την διαδικασία.
Από το κιτ μπήκαν οι χουφτες , οι βραχίονες στήριξης του τιμονιού με τους αλουμινένιους αντάπτορες.
Κρατήσαμε τα μαμά ακρόβαρα και απλά κόψαμε τα δύο αυτάκια που έχουν σε κάθε έξω μεριά (είναι για να μην περιστρέφεται η χούφτα) ωστέ να έρθουν πιο κοντά στο τιμόνι (αλλιώς ο βραχίονας βρίσκει στο δοχείο του μπρόσθε φρένου)
Βάλαμε αρχικά τις μαμά βίδες που πιάνουν δεξιά και αριστερά στο τιμόνι αλλά δεν καθόντουσαν καλά και βάλαμε δυο M6 X 50mm ISO 7380-2


Ελπίζω να βοήθησα. Θα χρειαστείς ένα σετ άλεν, ένα τροχό (ή ένα καλό πριόνι αν έχεις υπομονή), μια μέγγενη και τις βίδες που πόσταρα για την τοποθέτηση και γερμανικά κλειδιά για να βγάλεις τους καθρέπτες και να βγούν οι μαμά χούφτες.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660




Σημερα μετά από αρκετό καιρό αναμονής ήρθε το φρύδι τις puig που είχα παραγγείλει .
Είπα να ξεκινήσω σαν πρώτη δοκιμή με το φρύδι , καθώς η επιλογή της puig touring δεν μου αρέσει οπτικά γιατί είναι σαν μπαρμπριζ αλλά από εμπειρία μου με το αφρικα η ψηλή ζελατίνα μου έκανε ταλαντώσεις στο κράνος μετά τα 120 χλμ , κάτι που το διάβασα και εδώ από χρήστες που επέλεξαν την ψηλή .
θέλει κάποιες δοκιμές γιατί ρυθμίζεται πάνω κάτω αλλά και με κλήση .

Σαν πρώτη τοποθέτηση εκεί που το έβαλα είδα διαφορά αμέσως και μέχρι τα 100 χλμ που άνοιξα .
μειώθηκε ο αέρας στο κράνος αλλά και ο θόρυβος .
Θα γράψω στην πορεία εντυπώσεις και άλλες από βόλτα και εθνική οδό αλλά και αν το αλλάξω κλήση!

Ανούσια βέβαια όλα Αυτά μπροστά στην σημερινή τραγωδία . Συλλυπητήρια σε όλες τις οικογένειες
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve




Σημερα μετά από αρκετό καιρό αναμονής ήρθε το φρύδι τις puig που είχα παραγγείλει .
Είπα να ξεκινήσω σαν πρώτη δοκιμή με το φρύδι , καθώς η επιλογή της puig touring δεν μου αρέσει οπτικά γιατί είναι σαν μπαρμπριζ αλλά από εμπειρία μου με το αφρικα η ψηλή ζελατίνα μου έκανε ταλαντώσεις στο κράνος μετά τα 120 χλμ , κάτι που το διάβασα και εδώ από χρήστες που επέλεξαν την ψηλή .
θέλει κάποιες δοκιμές γιατί ρυθμίζεται πάνω κάτω αλλά και με κλήση .

Σαν πρώτη τοποθέτηση εκεί που το έβαλα είδα διαφορά αμέσως και μέχρι τα 100 χλμ που άνοιξα .
μειώθηκε ο αέρας στο κράνος αλλά και ο θόρυβος .
Θα γράψω στην πορεία εντυπώσεις και άλλες από βόλτα και εθνική οδό αλλά και αν το αλλάξω κλήση!

Ανούσια βέβαια όλα Αυτά μπροστά στην σημερινή τραγωδία . Συλλυπητήρια σε όλες τις οικογένειες
Το είχα πάρει για το φου800. Φαγώθηκαν οι βόλτες της βίδας που σφίγγει τα μανταλάκια που πιάνουν το ζελατινάκι και επιτρέπουν την ρύθμιση κλίσης κατά την συναρμολόγηση, πριν καν το βάλω πάνω στη μηχανή. Το ίδιο ακριβώς έγινε και με άλλο άτομο που πήρε το ίδιο. Όταν προσπάθησα να το επιστρέψω ως ελαττωματικό σφύριξαν κλέφτικα στο μαγαζί. Τελικά το επισκεύασα με άλλη βίδα με πιο χοντρό σπείρωμα και ροδέλα.
Επίσης η αεροδυναμική του δε με κάλυψε. Ελαττώθηκε ο θόρυβος αλλά μου προκαλούσε πολύ έντονο τράνταγμα μετά τα 110 στο κράνος σε οποιαδήποτε κλίση ή ύψος το δοκίμασα. Πολύ κακό ποιοτικά και σχεδιαστικά για €50.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Το είχα πάρει για το φου800. Φαγώθηκαν οι βόλτες της βίδας που σφίγγει τα μανταλάκια που πιάνουν το ζελατινάκι και επιτρέπουν την ρύθμιση κλίσης κατά την συναρμολόγηση, πριν καν το βάλω πάνω στη μηχανή. Το ίδιο ακριβώς έγινε και με άλλο άτομο που πήρε το ίδιο. Όταν προσπάθησα να το επιστρέψω ως ελαττωματικό σφύριξαν κλέφτικα στο μαγαζί. Τελικά το επισκεύασα με άλλη βίδα με πιο χοντρό σπείρωμα και ροδέλα.
Επίσης η αεροδυναμική του δε με κάλυψε. Ελαττώθηκε ο θόρυβος αλλά μου προκαλούσε πολύ έντονο τράνταγμα μετά τα 110 στο κράνος σε οποιαδήποτε κλίση ή ύψος το δοκίμασα. Πολύ κακό ποιοτικά και σχεδιαστικά για €50.
Ευχαριστούμε πολύ , μέχρι στιγμής καλά μπήκε .
Δεν το άνοιξα ακόμα αλλά τώρα είδα αμέσως διαφορά . Θα επανέλθω όταν πάω βόλτα
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Ευχαριστούμε πολύ , μέχρι στιγμής καλά μπήκε .
Δεν το άνοιξα ακόμα αλλά τώρα είδα αμέσως διαφορά . Θα επανέλθω όταν πάω βόλτα
Sorry αν σε πήρα από τα μούτρα με την αρνητικότητα μου. Μεγεία σας και εύχομαι να σε βολέψει! Αναμένω σχόλια όταν έχεις μια ολοκληρωμένη εικόνα.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Sorry αν σε πήρα από τα μούτρα με την αρνητικότητα μου. Μεγεία σας και εύχομαι να σε βολέψει! Αναμένω σχόλια όταν έχεις μια ολοκληρωμένη εικόνα.
Όχι μια χαρά , έψαχνα κατσαβίδι να το βγάλω μόνο :ha:ha

Νασε καλά ευχαριστώ , δεν υπάρχει πρόβλημα
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Ωραίος και κάνουν δουλίτσα αυτά!

Τα μόνα αρνητικά σε αυτά τα φρυδάκια που έχω διαπιστώσει εγώ είναι:
  • λογω αυξημένου βάρους στην άκρη της ζελατίνας, δημιουργούνται επιπλέον κραδασμοί σε αυτή και άρα και στις βάσεις της. Δεν ξέρω δηλαδή σε βάθος χρόνου αν θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα, στο BMW πχ διαπίστωσα ότι άρχισε να χαλαρώνει λίγο ο μηχανισμός ανεβοκατεβάσματος. Στο Beverly (με κινέζικο σποιλεράκι) λάσκαραν συχνά οι βίδες που συγκρατούσαν την ζελατίνα. Στο KTM δεν έχω διαπιστώσει κάτι αλλά η MRA είναι σχετικά μαζεμένη και όχι πολυ βαριά (όπως η puig στο BMW). Στο Tuareg είναι σταθερή η ζελατίνα?
  • στο σημείο που πιάνει το φρυδάκι την ζελατίνα, αν είναι με σφίξιμο και όχι τρυπητό στο σώμα της ζελατίνας, έκανε ζημιά σε αυτή. Μου συνέβει στο Beverly που το κινέζικο σποιλεράκι έσφιγγε με αλλενόβιδες πάρα το ότι είχε και προστατευτικό λάστιχο εσωτερικά του Π.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
C
Ωραίος και κάνουν δουλίτσα αυτά!

Τα μόνα αρνητικά σε αυτά τα φρυδάκια που έχω διαπιστώσει εγώ είναι:
  • λογω αυξημένου βάρους στην άκρη της ζελατίνας, δημιουργούνται επιπλέον κραδασμοί σε αυτή και άρα και στις βάσεις της. Δεν ξέρω δηλαδή σε βάθος χρόνου αν θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα, στο BMW πχ διαπίστωσα ότι άρχισε να χαλαρώνει λίγο ο μηχανισμός ανεβοκατεβάσματος. Στο Beverly (με κινέζικο σποιλεράκι) λάσκαραν συχνά οι βίδες που συγκρατούσαν την ζελατίνα. Στο KTM δεν έχω διαπιστώσει κάτι αλλά η MRA είναι σχετικά μαζεμένη και όχι πολυ βαριά (όπως η puig στο BMW). Στο Tuareg είναι σταθερή η ζελατίνα?
  • στο σημείο που πιάνει το φρυδάκι την ζελατίνα, αν είναι με σφίξιμο και όχι τρυπητό στο σώμα της ζελατίνας, έκανε ζημιά σε αυτή. Μου συνέβει στο Beverly που το κινέζικο σποιλεράκι έσφιγγε με αλλενόβιδες πάρα το ότι είχε και προστατευτικό λάστιχο εσωτερικά του Π.
Καλημέρα Ευχαριστώ για τις επισημάνσεις .
Πρώτη φορά δοκιμάζω κάτι τέτοιο να δω …
Ο μηχανισμός όντως δεν φάνηκε και πολύ στιβαρός.

θα δείξει ο χρόνος τώρα …
Όχι δεν κάναμε τρύπα , κουμπώνει με αυτάκια επάνω και στέκεται .

η ζελατίνα του τουαρεγκ δεν είναι ρυθμιζόμενη αλλά σταθερη ,
Λες με τον καιρό να μου κάνει σημάδι στην μαμά ζελατίνα από την πίεση στα αυτάκια ;
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
C

Καλημέρα Ευχαριστώ για τις επισημάνσεις .
Πρώτη φορά δοκιμάζω κάτι τέτοιο να δω …
Ο μηχανισμός όντως δεν φάνηκε και πολύ στιβαρός.

θα δείξει ο χρόνος τώρα …
Όχι δεν κάναμε τρύπα , κουμπώνει με αυτάκια επάνω και στέκεται .

η ζελατίνα του τουαρεγκ δεν είναι ρυθμιζόμενη αλλά σταθερη ,
Λες με τον καιρό να μου κάνει σημάδι στην μαμά ζελατίνα από την πίεση στα αυτάκια ;
Σε μένα έκανε μικρά ραγισματάκια στην ζελατίνα (είναι ακριβώς κάτω από το λάστιχο και δεν φαίνονται) αλλά είχα την κινεζιά, ίσως παραέσφιξα και τις αλλενόβιδες. Αυτήν είχα
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Πάντως τώρα που ξαναβλέπω τις φωτογραφίες, ο μηχανισμός του σπόιλερ σου φαίνεται πιο μαζεμένος και κοντά στη κυρίως ζελατίνα, αν δεις σε εμένα στο βεσπάκι, το σπόιλερ έχει βραχίονες που το μεταφέρουν αρκετά προς τα έξω. Φαντάσου ότι σε λιγότερο από μήνα από τις ταλαντώσεις έσπασε η πρώτη άρθρωση και έβαλα δικές μου βίδες με παξιμάδι (φαίνονται κιόλας).


Ίσως δηλαδή το μόνο που θα πρέπει να σε απασχολήσει να είναι τυχόν σημάδι από το σφίξιμο και όχι τόσο οι κραδασμοί.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Πάντως τώρα που ξαναβλέπω τις φωτογραφίες, ο μηχανισμός του σπόιλερ σου φαίνεται πιο μαζεμένος και κοντά στη κυρίως ζελατίνα, αν δεις σε εμένα στο βεσπάκι, το σπόιλερ έχει βραχίονες που το μεταφέρουν αρκετά προς τα έξω. Φαντάσου ότι σε λιγότερο από μήνα από τις ταλαντώσεις έσπασε η πρώτη άρθρωση και έβαλα δικές μου βίδες με παξιμάδι (φαίνονται κιόλας).


Ίσως δηλαδή το μόνο που θα πρέπει να σε απασχολήσει να είναι τυχόν σημάδι από το σφίξιμο και όχι τόσο οι κραδασμοί.
Αυτή τη κινεζιά πήρα και εγώ μετά την αγορά και δοκιμή του puig και έχω να πω ότι στους 2 μήνες που το έχω δεν έχει παρουσιάσει κάποιο θέμα. Το ότι είναι πιο μεγάλη η απόσταση μεταξύ ζελατίνας και φρυδιού είναι θετικό, γιατί αφήνει πολύ περισσότερο αέρα να περνάει ανάμεσα και δημιουργεί δυνατή ροή προς τα πάνω η οποία βοηθάει και στην μείωση των στροβιλισμών στο κράνος.
Το αρνητικό του είναι ότι είναι σχετικά βαρύ για φρυδάκι, επειδή το τζαμάκι του είναι αρκετά ενισχυμένο και δημιουργεί κάποιες extra ταλαντώσεις στη ζελατίνα. Το puig είναι πολύ ελαφρύ και σε συνδυασμό με το πολύ μικρό μήκος των βραχιόνων ταλαντώνεται πολύ λιγότερο.
Βλέπω ότι o lospsi το έχει τοποθετήσει ανάποδα. Μήπως έτσι μειώνονται και οι ταλαντώσεις;;; Θα του κάνω μια δοκιμή!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όταν δεν μπορείς να έχεις απόλυτη νηνεμία πίσω από μια ζελατίνα... τότε το ζητούμενο είναι να έχεις τη σωστή ροή του αέρα. Μπορείς λοιπόν να έχεις ροή που "χτυπά" πάνω στο κράνος σου ως μια ομοιόμορφη συνέχεια και να μην ενοχλεί (τουλάχιστον να μην ενοχλεί μέχρι κάποια ικανοποιητική ταχύτητα ταξιδιού). Για αυτό το λόγο -και μόνο για αυτό- είμαι κατά των φρυδακίων, γιατί δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να δημιουργήσουν σωστή ροή αέρα, Στις περισσότερες περιπτώσεις λειτουργούν ως εξοστρακιστές ανέμου που δημιουργούν προβλήματα στροβιλισμών ή ακανόνιστων χτυπημάτων αέρα πάνω στο κράνος μας.
Οπότε... ή ανακαλύπτεις την αποδεδειγμένα σωστή ζελατίνα για τη μοτοσυκλέτα σου, ή το σωστό κράνος. Και τα δυο είναι δύσκολη υπόθεση γιατί ακόμη και αν το καταφέρεις μπορεί να υπάρχουν άλλα θέματα. Είναι η προσωπική μου άποψη.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Όταν δεν μπορείς να έχεις απόλυτη νηνεμία πίσω από μια ζελατίνα... τότε το ζητούμενο είναι να έχεις τη σωστή ροή του αέρα. Μπορείς λοιπόν να έχεις ροή που "χτυπά" πάνω στο κράνος σου ως μια ομοιόμορφη συνέχεια και να μην ενοχλεί (τουλάχιστον να μην ενοχλεί μέχρι κάποια ικανοποιητική ταχύτητα ταξιδιού). Για αυτό το λόγο -και μόνο για αυτό- είμαι κατά των φρυδακίων, γιατί δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να δημιουργήσουν σωστή ροή αέρα, Στις περισσότερες περιπτώσεις λειτουργούν ως εξοστρακιστές ανέμου που δημιουργούν προβλήματα στροβιλισμών ή ακανόνιστων χτυπημάτων αέρα πάνω στο κράνος μας.
Οπότε... ή ανακαλύπτεις την αποδεδειγμένα σωστή ζελατίνα για τη μοτοσυκλέτα σου, ή το σωστό κράνος. Και τα δυο είναι δύσκολη υπόθεση γιατί ακόμη και αν το καταφέρεις μπορεί να υπάρχουν άλλα θέματα. Είναι η προσωπική μου άποψη.
Καλά όλα αυτά αλλά μετά το 1.90cm η μικρή μου εμπειρία έχει δείξει ότι σωστή ζελατίνα δεν υπάρχει. Οπότε ξεκινάνε οι πατέντες και τα πειράματα για τη μέγιστη δυνατή βελτιώση.
 

man25

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Vespa P150X 1980
Καλησπέρα σας! Μια γενικότερη ερώτηση, φίλος ενδιαφέρεται για το Tuareg και σκέφτεται και μτχ πρώην test ride..αξίζει πιστεύετε να δει κάποιος test ride μοντέλο; Τι παραπάνω φθορές μπορεί να έχει, υπάρχουν φοβη και άγχη ή καλύτερα να πάει σε καινούργιο;
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Αυτή τη κινεζιά πήρα και εγώ μετά την αγορά και δοκιμή του puig και έχω να πω ότι στους 2 μήνες που το έχω δεν έχει παρουσιάσει κάποιο θέμα. Το ότι είναι πιο μεγάλη η απόσταση μεταξύ ζελατίνας και φρυδιού είναι θετικό, γιατί αφήνει πολύ περισσότερο αέρα να περνάει ανάμεσα και δημιουργεί δυνατή ροή προς τα πάνω η οποία βοηθάει και στην μείωση των στροβιλισμών στο κράνος.
Το αρνητικό του είναι ότι είναι σχετικά βαρύ για φρυδάκι, επειδή το τζαμάκι του είναι αρκετά ενισχυμένο και δημιουργεί κάποιες extra ταλαντώσεις στη ζελατίνα. Το puig είναι πολύ ελαφρύ και σε συνδυασμό με το πολύ μικρό μήκος των βραχιόνων ταλαντώνεται πολύ λιγότερο.
Βλέπω ότι o lospsi το έχει τοποθετήσει ανάποδα. Μήπως έτσι μειώνονται και οι ταλαντώσεις;;; Θα του κάνω μια δοκιμή!
Εγώ το έβαλα ανάποδα καθαρά για θέμα ροής αέρα, δεν είχε να κάνει με βελτίωση στις ταλαντώσεις.
 
Top Bottom