Tuareg-660

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ανασταίνεται σιγά-σιγά η μεσαία κατηγορία.
Ε ναι... Είδαν τον γκαντι στα φατσομπουκια και στα ινστα και ταραχτηκαν :nnj:
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Στην Ολλανδία οι τιμές είναι 13800 για το κίτρινο και το κόκκινο και 14500 για το Tricolor. ΟΚ, εκεί έχουν υψηλότατη εφορία αλλά το καταθέτω για γνώση μας.

Από πλευράς τιμής η σύγκριση πρέπει να γίνεται με το ράλλυ της γιαμαχα..εκεί η τιμή δεν έχει καμία διαφορά στην ουσία
Όσον αφορά τους Ολλανδούς,έχουν χρήμα αυτοί..
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Από το φυλλάδιο προϊόντος "δώσε email για να στο δείξω" της επίσημης ιστοσελίδας είναι αυτό.
ΟΚ, ωραίος! Booklet μου έγραψαν στην ομάδα στο FB. Πρώτη φορά τη διάβασα αυτή τη λέξη, θεώρησα ότι είναι το βιβλίο της μηχανής όπως το είδα. Βλέπεις εμάς δε μας στέλνει e-mail η κυρία Aprilia...
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Δεν έχει σχολιαστεί ή εξάτμιση καθόλου και ανησυχώ
Τι να σχολιάσουμε ότι αυτή δεν χρειάζεται πατέντες για να μην βρίσκει στο ψαλίδι ;:(
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Τι να σχολιάσουμε ότι αυτή δεν χρειάζεται πατέντες για να μην βρίσκει στο ψαλίδι ;:(
Όπως φαίνεται στο επίσημο βίντεο (2:10) πιθανόν να χρειάζεται.

Άκουσα ότι έχει Kayaba πίσω ανάρτηση όπως αναφέρει στο βίντεο.

Βλέπων ότι υπάρχει το Τ7 και το Τ660 λοιπόν.

Στα φρένα έχουμε ίδια κατάσταση με brembo δαγκάνες 2 μπροστά (περίπου 300mm) και 1 πίσω.
Στις αναρτήσεις μάλλον έχουμε υψηλή ποιότητα και στα δύο .

Βάρος παραπλήσιο 187 kg - 192 kg (άδεια)

Η διαφορά τιμής κοντά στα 1600€( (10.800 -12.400) αφορά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, τα tubless ελαστικά αλλά από την άλλη την αξιοπιστία και το after sales της κάθε εταιρείας.

Δεν με βλέπω έτοιμο για αλλαγή.
Μάλλον θα περιμένω μεταχειρισμένα KTM 890R ανά τας Ευρώπας.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Όπως φαίνεται στο επίσημο βίντεο (2:10) πιθανόν να χρειάζεται.

Άκουσα ότι έχει Kayaba πίσω ανάρτηση όπως αναφέρει στο βίντεο.

Βλέπων ότι υπάρχει το Τ7 και το Τ660 λοιπόν.

Στα φρένα έχουμε ίδια κατάσταση με brembo δαγκάνες 2 μπροστά (περίπου 300mm) και 1 πίσω.
Στις αναρτήσεις μάλλον έχουμε υψηλή ποιότητα και στα δύο .

Βάρος παραπλήσιο 187 kg - 192 kg (άδεια)

Η διαφορά τιμής κοντά στα 1600€( (10.800 -12.400) αφορά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, τα tubless ελαστικά αλλά από την άλλη την αξιοπιστία και το after sales της κάθε εταιρείας.

Δεν με βλέπω έτοιμο για αλλαγή.
Μάλλον θα περιμένω μεταχειρισμένα KTM 890R ανά τας Ευρώπας.
να το δουμε το φρεναρισμα στις μετρησεις,διοτι διαβαζα μολις το συγκριτικο του moto στη βοσνια και το τενερε εχει φρεναρισμα 120-40 στο θεο...πανω απο 70 μετρα,ενω τα αλλα παιζουν στα 56-57...
οποτε αναμενουμε και του τουαρεγκ να συγκρινουμε..
αναφερεσαι στο after sale...της απριλια μπορω να σου πω,οτι βλεπουμε on line τι ειναι διαθεσιμο σε ανταλακτικο και οτι δεν ειναι ,εχει ερθει σε 2 βδομαδες το πολυ απο ιταλια..χωρις περιμενε και μα μου σου...επισης τα ανταλακτικα της σε πλειοψηφια ειναι τα φθηνοτερα της αγορας..πχ. οι χουφτες εχουν 12ε το ζευγαρι!!!!

η απριλια οπως εχει πει και ο στεφανος STF πασχει απο λαθη και παραλειψεις του παρελθοντος που τη στιγματισαν,κατι που δεν υφισταται πλεον...επισης ολα τα μηχανακια τηςεχουν 4 χρονια εγγυηση.
τελος στην τιμη επειδη το τουαρεγκ ειναι πλουσιο πρεπει να συγκριθει με την πλουσια εκδοση του τενερε(οσο πλουσια ειναι δηλ) και εκει η τιμη δεν εχει καμια διαφορα
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το τενερέ δεν έχει σε καμία έκδοση τον εξοπλισμό του Τουαρέγκ.

Μην μπλέκουμε πάλι μήλα και πορτοκάλια, αυτός που θέλει το γυμνό μηχανάκι από ηλεκτρονικά έχει το ιερό δισκοπότηρο του έτοιμο.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Το τενερέ δεν έχει σε καμία έκδοση τον εξοπλισμό του Τουαρέγκ.

Μην μπλέκουμε πάλι μήλα και πορτοκάλια, αυτός που θέλει το γυμνό μηχανάκι από ηλεκτρονικά έχει το ιερό δισκοπότηρο του έτοιμο.
Το ιδιο λεμε με αλλο τροπο
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για μένα όποιος έχει Tenere 700 δεν αξίζει να πάει σε Tuareg 660 (πόσο μάλλον σε 890R μιας που σύντομα θα είναι 990R... Θα καταλάβαινα τη μετάβαση σε απλό 890 ή Norden 901 για λόγους δύναμης σε συνδυασμό με ταξιδιωτική ικανότητα).
Αν ήταν όμως να αγοράσω σήμερα μια moto μεταξύ Tenere 700 και Tuareg 660 σίγουρα θα επέλεγα το δεύτερο (Aprilia). Αυτό δε μειώνει το Tenere 700 γιατί έχει αποδείξει την αξία του και γιατί μπορείς πάντα να βρεις λόγους να δικαιολογήσεις την αγορά του. Όμως επειδή εγώ ΑΝ αγόραζα θα αγόραζα το rallye, θεωρώ πως -με βάσει ότι βλέπουμε στα βίντεο- είναι ελάχιστα πιο ολοκληρωμένο το Aprilia και επειδή έχω κάλο.
Για τα 790/890 το μόνο που θα γράψω είναι πως δεν είναι μοτοσυκλέτα που όταν τη σταβλίζω θα γυρίζω το βλέμμα μου πίσω να τις ρίξω δεύτερες και τρίτες ματιές. Προσωπικά γούστα είναι αυτά.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Να πω την αμαρτία μου; Όλα ωραία και καλά με αυτό το μοντέλο, ωραια τεχνικά χαρακτηριστικα΄, σουλούπι, κλπ. Μπορεί και να το αγόραζα αν ψαχνόμουν (λέμε, μαλλόν όχι). Αυτό το φανάρι εμπρός τι φάση; Δεν είναι σαν αλογάκι της Παναγίας;
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Να πω την αμαρτία μου; Όλα ωραία και καλά με αυτό το μοντέλο, ωραια τεχνικά χαρακτηριστικα΄, σουλούπι, κλπ. Μπορεί και να το αγόραζα αν ψαχνόμουν (λέμε, μαλλόν όχι). Αυτό το φανάρι εμπρός τι φάση; Δεν είναι σαν αλογάκι της Παναγίας;
Βρεεε, θα σε ακούσουν από τη πορτοκαλί ομάδα και θα σε στείλουν στο πυρ το εξώτερο! Αλογάκι της παναγίτσας μόνο ένα!
Από εκεί και πέρα μιας που το λες, έχει περίεργο φανάρι αλλά.... πρέπει να σκεφθείς πόσο απασχόλησε αυτό σε παγκόσμια κλίμακα το 790 & 790R. Βλέπεις να έχει γίνει το ίδιο με το Tuareg 660; Άρα αν και επίσης διφορούμενο μάλλον το συνήθισαν ποιο εύκολα αυτό της Aprilia. Επίσης, ας το δούμε από κοντά πρώτα, μπορεί να είναι αυτό που είναι, να είναι καλύτερο ή και χειρότερο. Όταν μια μοτοσυκλέτα αποπνέει ποιότητα κατασκευής είναι πολύ εύκολο να χωνέψεις πολλά. Από αυτό που είδα από κοντά στα RS και Tuono 660 οι μοτοσυκλέτες είναι αλλού σε φινίρισμα και με έξυπνες λεπτομέρειες που σε κερδίζουν..
Από εκεί και πέρα η μάσκα του Tenere 700 είναι πολύ όμορφη και πιο κοντά σε ότι γνωρίζουμε σε κουστούμια rallye.
 
Τελευταία επεξεργασία:

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Περισσότερο ρητορική ήταν η ερώτηση. Το τι αρέσει στον καθένα ειναι δικαίωμα του. Συμφωνώ πάντως με αυτο που λες, ίσως από κοντά να είναι αλλιώς. Ειδωμεν!

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Reactions: STF

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Εγώ περίμενα ένα μπροστά πιρούνι μεγαλύτερης διαμέτρου και ένα μπροστινό φτερό λιγότερο στρηταδικο. Κανείς δεν θα σχολιάσει την έλλειψη χειρολαβων πίσω;;;
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Η σύγκριση που έκανα παραπάνω είναι με την προϋπόθεση ότι ότι ήδη έχω το Tenere και ψάχνομαι για κάτι άλλο και όχι ότι ξεκινάω να διαλέξω ανάμεσα σε δύο μοντέλα.
Η πλούσια έκδοση του Tenere έχει akrapovic, σέλα και φλας. Πουλάει μούρη δηλαδή. Δεν έχει κανένα μοτοσυκλετιστικό βοήθημα, για αυτό συγκρίνω τις δύο βασικές εκδόσεις από πλευράς τιμολόγησης.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Εγώ περίμενα ένα μπροστά πιρούνι μεγαλύτερης διαμέτρου και ένα μπροστινό φτερό λιγότερο στρηταδικο. Κανείς δεν θα σχολιάσει την έλλειψη χειρολαβων πίσω;;;
Θα βγάλει αργότερα έκδοση factory με τίγκα ohlins και ανθρακονήματα και και και...
Τα κάνει κάτι τέτοια η aprilia.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό με τα καλάμια μεγαλύτερης διαμέτρου το έγραψαν πολλοί για το Norden, ήθελαν να έχει τα 48άρια της WP. Ο Λίντον εξήγησε ότι κατά την γνώμη του δεν χρειάζεται σε κανέναν μας το 48άρι. Δεν έχω τις γνώσεις για να πω ότι έχει δίκιο ή άδικο, ένα τυπάκι όπως πχ ο Πολ Ταρές (ετοιμάζει the seeker 2 τώρα που ανάρρωσε) κάνει την άποψη του Λίντον ισχυρή. Αν δουλεύει καλά η ανάρτηση όπως έχουν πει ως σήμερα, μικρή σημασία έχει. ΟΚ, σε πιο βαρύ μηχανάκι (τυχαία ένα όνομα, άφρικα 1000 που φθειρόταν από κάμψη) μπορεί να είναι απαραίτητο.


Χειρολαβές δεν έχει το Τ7, η Άφρικα. Σημεία των καιρών...


Πιο ενοχλητικό είναι ότι δεν έχουμε εικόνα από αξεσουάρ. Πιο συγκεκριμένα, κάγκελα προστασίας, βαλιτσών κλπ, τα οποία είδαμε στην σελίδα άλλων μοντέλων μαζί με την παρουσίαση τους. Προφανώς και υπάρχουν, πόσο κακό είναι να τα δούμε κιόλας;
 
Top Bottom