amyroukai
Big Membered Wunderkind
Αρχίσαμε...
Ε ναι... Είδαν τον γκαντι στα φατσομπουκια και στα ινστα και ταραχτηκανΑνασταίνεται σιγά-σιγά η μεσαία κατηγορία.
Από πλευράς τιμής η σύγκριση πρέπει να γίνεται με το ράλλυ της γιαμαχα..εκεί η τιμή δεν έχει καμία διαφορά στην ουσίαΣτην Ολλανδία οι τιμές είναι 13800 για το κίτρινο και το κόκκινο και 14500 για το Tricolor. ΟΚ, εκεί έχουν υψηλότατη εφορία αλλά το καταθέτω για γνώση μας.
De nieuwe 2022 Aprilia Tuareg 660 kost € 13.799,- Nieuwsmotor.nl
Het wachten is voorbij: de Aprilia Tuareg 660 is eindelijk beschikbaar. De langverwachte adventure, de offroadmachine bij uitstek die het ook geweldig doet op het asfalt, staat in december 2021 bij de dealers. De mechanica van de Aprilia Tuareg 660 is gebaseerd op het technische platform van de...www.nieuwsmotor.nl
Τι μένει τωρα;;να αναστηθουν και τα οικονομικά μας.Ανασταίνεται σιγά-σιγά η μεσαία κατηγορία.
ΟΚ, ωραίος! Booklet μου έγραψαν στην ομάδα στο FB. Πρώτη φορά τη διάβασα αυτή τη λέξη, θεώρησα ότι είναι το βιβλίο της μηχανής όπως το είδα. Βλέπεις εμάς δε μας στέλνει e-mail η κυρία Aprilia...Από το φυλλάδιο προϊόντος "δώσε email για να στο δείξω" της επίσημης ιστοσελίδας είναι αυτό.
Τι να σχολιάσουμε ότι αυτή δεν χρειάζεται πατέντες για να μην βρίσκει στο ψαλίδι ;Δεν έχει σχολιαστεί ή εξάτμιση καθόλου και ανησυχώ
Όπως φαίνεται στο επίσημο βίντεο (2:10) πιθανόν να χρειάζεται.Τι να σχολιάσουμε ότι αυτή δεν χρειάζεται πατέντες για να μην βρίσκει στο ψαλίδι ;
να το δουμε το φρεναρισμα στις μετρησεις,διοτι διαβαζα μολις το συγκριτικο του moto στη βοσνια και το τενερε εχει φρεναρισμα 120-40 στο θεο...πανω απο 70 μετρα,ενω τα αλλα παιζουν στα 56-57...Όπως φαίνεται στο επίσημο βίντεο (2:10) πιθανόν να χρειάζεται.
Άκουσα ότι έχει Kayaba πίσω ανάρτηση όπως αναφέρει στο βίντεο.
Βλέπων ότι υπάρχει το Τ7 και το Τ660 λοιπόν.
Στα φρένα έχουμε ίδια κατάσταση με brembo δαγκάνες 2 μπροστά (περίπου 300mm) και 1 πίσω.
Στις αναρτήσεις μάλλον έχουμε υψηλή ποιότητα και στα δύο .
Βάρος παραπλήσιο 187 kg - 192 kg (άδεια)
Η διαφορά τιμής κοντά στα 1600€( (10.800 -12.400) αφορά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, τα tubless ελαστικά αλλά από την άλλη την αξιοπιστία και το after sales της κάθε εταιρείας.
Δεν με βλέπω έτοιμο για αλλαγή.
Μάλλον θα περιμένω μεταχειρισμένα KTM 890R ανά τας Ευρώπας.
Το ιδιο λεμε με αλλο τροποΤο τενερέ δεν έχει σε καμία έκδοση τον εξοπλισμό του Τουαρέγκ.
Μην μπλέκουμε πάλι μήλα και πορτοκάλια, αυτός που θέλει το γυμνό μηχανάκι από ηλεκτρονικά έχει το ιερό δισκοπότηρο του έτοιμο.
Βρεεε, θα σε ακούσουν από τη πορτοκαλί ομάδα και θα σε στείλουν στο πυρ το εξώτερο! Αλογάκι της παναγίτσας μόνο ένα!Να πω την αμαρτία μου; Όλα ωραία και καλά με αυτό το μοντέλο, ωραια τεχνικά χαρακτηριστικα΄, σουλούπι, κλπ. Μπορεί και να το αγόραζα αν ψαχνόμουν (λέμε, μαλλόν όχι). Αυτό το φανάρι εμπρός τι φάση; Δεν είναι σαν αλογάκι της Παναγίας;
Θα βγάλει αργότερα έκδοση factory με τίγκα ohlins και ανθρακονήματα και και και...Εγώ περίμενα ένα μπροστά πιρούνι μεγαλύτερης διαμέτρου και ένα μπροστινό φτερό λιγότερο στρηταδικο. Κανείς δεν θα σχολιάσει την έλλειψη χειρολαβων πίσω;;;