Αυτό που είπες ...πολυ προσωπικό το θέμα ανάρτηση.Ένας λόγος παραπάνω...
Σίγουρα μπορεί να την φέρει ο καθένας στα μέτρα του και την χρήση που κάνει
Αυτό που είπες ...πολυ προσωπικό το θέμα ανάρτηση.Ένας λόγος παραπάνω...
Σωστος.Αυτό που είπες ...πολυ προσωπικό το θέμα ανάρτηση.
Σίγουρα μπορεί να την φέρει ο καθένας στα μέτρα του και την χρήση που κάνει
Αναβάτης μέχρι 70 κιλά...Σωστος.
Φτανει βεβαια να σου το επιτρεπει.
Για αναβατες μεχρι 70 κιλα δυσκολα θα βρεις κατι κακο εκει εξω, οσο ομως ανεβαινουν τα κιλα αρχιζει το ψαξιμο
χαχαχαχα
Τρώνε τα λεφτά που έβγαλαν στο σερβαιβορΜα για όνομα του θεού. Στη κατοχή ζούμε;
παρον 72 κιλοςΑναβάτης μέχρι 70 κιλά...
Τι είπες τώρα...!
Χοντρούλη.... μέχρι 70 είπαμε.παρον 72 κιλος
Σεξουαλικά 69 κιλά (κόμμα κάτι) , παίζω στο όριοΧοντρούλη.... μέχρι 70 είπαμε.
Αυτό το ''σεξουαλικά''...κλαίωΣεξουαλικά 69 κιλά (κόμμα κάτι) , παίζω στο όριο
Ξέρει κανείς αν υπάρχει κάποιο χρηματοδοτικό πρόγραμμα της Aprilia?
κωστα κατεβα απ τη δουλεια στο Motoholics που ειναι κοντα και ρωτα..ο λουκας εκει θα σε κατατοπισειΞέρει κανείς αν υπάρχει κάποιο χρηματοδοτικό πρόγραμμα της Aprilia?
190Έμαθες μήπως τιμή?
Έχεις περάσει τον Στέφανο STF στα test ride....και μπράβο σουΛοιπόν οδήγησα κ εγώ το μηχανάκι χθες.θα πω ότι στην απτη ποιοτητα και η απριλιάτικες σε σχέση με τα προηγουμενα μοντέλα έκανε εκπτώσεις. Όπως πχ η ποιοτητα πλαστικων και βαφής αλλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι πολυ καλύτερη απλά καμια σχεση με το απερχόμενο Dorsoduro για παραδειγμα. Η τάπα βενζίνης παραφωνια και άξιον απορίας.
Πάμε τώρα στο δια ταυτα.καβαλαω το πανεμορφο μπλε από την αμφιθεας και στόχος το ριμπας. Ο αρμακολας δεν μου έθεσε χρονικό όριο στο μυαλό μου έβαλα τα σαράντα λεπτά μην φανώ μλκς και ξεκινάω χαλαρά. Πιάνω παραλια και απλά βολταρω.ωραια αίσθηση σε αντίθεση με το βεστρομ την προηγουμενη εβδομάδα που δεν χάρηκα καθόλου το cruising.σταματαω βάζω ένα πενταευρω μην σπρώχνω και αρχίζω σιγά σιγά να ανοίγω το γκάζι. Είχα καιρό να ακούσω τόσο εθιστικό ήχο σε μηχανάκι. Νόμιζα ότι έχω τουλάχιστον 150 άλογα κ αυτα αφηνιασμενα. Το μηχανάκι παναλαφρο ακόμα και σταματημένο. Παρότι ίδια κιλά με το γιαμάχα μάλλον λόγω ζυγισματος δείχνει μισό μηχανάκι, το κάνεις ότι θέλεις σταματημένο. Εγώ βέβαια χρειάζομαι την ψηλή σέλα. Τίμια παντως η σέλα ίσια παλιου τυπου αρκετά άνετη και σ αφήνει να σηκωθείς όρθιος ευκολα.
Στα λιμανακια το μηχανάκι πεταγε. Ξαπλώνει με τη σκέψη και μόνο με σε στροφές των 120+ νιώθεις να αργεί το μπροστινό και να θέλει λίγο πιεση να στριψει στην αρχή, μετά διαβήτης. Εκεί μετά τα 120 αρχίζεις να καταλαβαίνεις ότι οδηγάς 650.μεχρι εκεί το μηχανάκι έχει πολυ γκάζι δεν σου λείπει πουθενα με καμια σχέση.
Στάση στο ριμπας για δυο φωτό και παλι πισω παλι σε σβελτο ρυθμό αυτή τη φορά σαν καγκουρας σ όλη τη παραλιακη άνοιγα 2α 3η κυνηγώντας τον εθιστικό ήχο. Επισης να πω ότι έχει φοβερή φρένα σε αίσθηση και αποτελεσματικοτητα.Δυστυχώς χώμα δεν έκανα αλλά το μηχανάκι μοιάζει απίστευτα ευκολο.νομίζω αν αγόραζα σήμερα θα ήταν η επιλογή μου, απλά δεν νομίζω ότι μπορώ να δώσω το μπεμβε για Τουαρεγκ. Και μόνο που στα 140 είχε πολλες στροφές, δεν θυμάμαι ποσες δεν με καλυπτει πληρως.
Φοβερό μηχανάκι και μάλλον θα το βάλω στο γκαράζ αλλά όχι ακόμα. Φωτό αν θελει ο Βαγγέλας απλά τον Κορυδαλλό ας ανεβάσει
Παίζω δυνατά το τελευταίο τρίμηνο μήπως αλλαζα το gs. Τα μισα μηχανάκια που οδηγησα όχι να πληρώσω ουτε να με πληρωναν δεν τα αλλαζα με το μπεμβε. Το tuareg πάντως ήταν ωραίο μηχανάκιΈχεις περάσει τον Στέφανο STF στα test ride....και μπράβο σου