Tuareg-660

Mariner

Everflowed
Περιοχή
Ν.Σμύρνη
Όνομα
Μαρίνος
Μοτό
ΚΤΜ 690 Enduro / BMW R1200GS Adv
Ξεκίνησε και η Heed σκαλωσιές κλπ, η ποδιά φαίνεται ενδιαφέρουσα (οταν κ αν την βγάλουν), στα κάγκελα νομίζω καλό θα ήταν να τα ενώνανε και στο κάτω μέρος όπως γίνεται στα ΟΕΜ και στα Hepco

 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Ξεκίνησε και η Heed σκαλωσιές κλπ, η ποδιά φαίνεται ενδιαφέρουσα (οταν κ αν την βγάλουν), στα κάγκελα νομίζω καλό θα ήταν να τα ενώνανε και στο κάτω μέρος όπως γίνεται στα ΟΕΜ και στα Hepco

Εγω περιμενω puig για να βγαλει τον ψηλο ανεμοθωρακα για ταξιδι.Απο καγκελα τα μαμα αν και ακριβα νομιζω οτι ειναι εξαιρετικα και ειμαι φουλ καλημενος με αυτα
Ηποδια ονντως φαινεται πολυ ενδιαφερον
Περιμενουμε και αυτον να την βγαλει στην παραγωγη αυτο το μηνα
 
Τελευταία επεξεργασία:

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Παίζω δυνατά το τελευταίο τρίμηνο μήπως αλλαζα το gs. Τα μισα μηχανάκια που οδηγησα όχι να πληρώσω ουτε να με πληρωναν δεν τα αλλαζα με το μπεμβε. Το tuareg πάντως ήταν ωραίο μηχανάκι
Γουελκαμ του δε κλαμπ Doc.
Πάρε ένα για δεύτερο και είσαι έτοιμος :cool:
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Παλιά λέγαμε ότι ιδανικά θέλουμε ένα στρογγυλοφαναρο ,μια Άφρικα και ένα μαυροπούλι.
Όντως το 4ο θέλει σκέψη.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Παλιά λέγαμε ότι ιδανικά θέλουμε ένα στρογγυλοφαναρο ,μια Άφρικα και ένα μαυροπούλι.
Όντως το 4ο θέλει σκέψη.
Παρεμπιπτόντως το μαυροπουλι το έχω λατρέψει, απλα δε μπόρεσα ποτε να κουμπώσω πανω του, αλλιώς θα το χα χρόνια πριν...:)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450


Βούτυρο λέμε!!! Αξίζει κάθε ευρώ από τα 200 που έχει παιδιά. Δουλεύει από 1 η και βούτυρο λέμε.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Καρφωτές δηλαδή τώρα...?
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Οι μηχανικοί προτείνουν να μην χρησιμοποιείτε συνέχεια , γιατί το σαζμαν υποφέρει
Το θέμα είναι ότι αυτό δεν είναι aftermarket, δηλαδή το δίνει η ίδια η εταιρεία, δεν θα το έχει μελετήσει;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το θέμα είναι ότι αυτό δεν είναι aftermarket, δηλαδή το δίνει η ίδια η εταιρεία, δεν θα το έχει μελετήσει;
Στα bmw ...που έκανα κουβέντα με τον ειδικό, μου είπε ότι δεν πρέπει να το δουλεύουμε σαν αυτόματο, γιατί δεν είναι τέτοιο.
Διαφορετικά δεν θα είχε συμπλέκτη..
Εγώ δεν ξέρω...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Στα bmw ...που έκανα κουβέντα με τον ειδικό, μου είπε ότι δεν πρέπει να το δουλεύουμε σαν αυτόματο, γιατί δεν είναι τέτοιο.
Διαφορετικά δεν θα είχε συμπλέκτη..
Εγώ δεν ξέρω...
Συμφωνώ.
Η χρήση του είναι συγκεκριμένη...
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Δηλαδη καθε ποτε πρεπει να χρησιμοποιειται ?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δηλαδη καθε ποτε πρεπει να χρησιμοποιειται ?
Όταν το δουλεύεις κοντά στα κόκκινα και δεν θες να χάνεις δέκατα από την χρήση συμπλέκτη.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όταν το δουλεύεις κοντά στα κόκκινα και δεν θες να χάνεις δέκατα από την χρήση συμπλέκτη.
Καλά. Ο συμπλέκτης του XR είναι λολ, ομιτζί και τρία κλούβια αυγά. Θέλει νέο συρματόσχοινο ο δικός μου βέβαια, αλλά φαίνεται ότι δεν αρέσει στο μηχανάκι η αλλαγή έτσι.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλά. Ο συμπλέκτης του XR είναι λολ, ομιτζί και τρία κλούβια αυγά. Θέλει νέο συρματόσχοινο ο δικός μου βέβαια, αλλά φαίνεται ότι δεν αρέσει στο μηχανάκι η αλλαγή έτσι.
Ούτε στις ψηλές στροφές?
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Εντάξει ας το ομολογήσουμε ρε παιδιά. Είναι ένα αξεσουάρ που γεννήθηκε στους αγώνες ντραγκστερ και είχε χρησιμότητα να κανεις τις αλλαγές στο κόκκινο χωρίς να κλείνεις γκάζι και να πατάς συμπλέκτη. Εννοείται ότι σε νορμάλ συνθήκες, κατ εμέ, είναι περιττό αλλά αφού το ξεκίνησε κάποιος και το έδινε στα αξεσουάρ, ακολούθησαν και άλλοι.
 
Top Bottom