Γενικά επειδή το μοτέρ είναι σαν να μην έχει βάρος μέσα, με συμπλέκτη και "βήχει" και κοπαναει η αλυσίδα, δύσκολα το συντονίζεις όπως ο εγκέφαλος.Ούτε στις ψηλές στροφές?
Ο μονόδρομος συμπλεκτης είναι πολύ χρήσιμος δεν διαφωνώ ιδιαίτερα στο χώμα.Σε εμενα αρέσει οταν κατεβάζεις 2-3 κατω πριν την φουρκέτα σε συνδυασμό με το μονόδρομο συμπλέκτη, μαγεία ( στο 890 τουλάχιστον).
Στάλθηκε από το SM-G998B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
στο δικό μου είχα βάλει κ ένα decat kit και φαντασου πως εκανε .Σε εμενα αρέσει οταν κατεβάζεις 2-3 κατω πριν την φουρκέτα σε συνδυασμό με το μονόδρομο συμπλέκτη, μαγεία ( στο 890 τουλάχιστον).
Στάλθηκε από το SM-G998B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε νοιοθω!!!ducati V4 shifter απο αλλο πλανητη , του 790 και του gs1200 2016 ηταν καλα .
a properly set-up quickshifter should cause less wear to a gearbox than even a shift using the clutch – if the change matches the float in the gears precisely, the edges of the dogs will suffer less wear [...]
A clutch still has a certain degree of drag, so while engaging it will start the slowing of the engine that will give the opportunity for a smooth shift, friction in the system means there’s still some drive, so the moment of float is still important.
Μόνο με σχάρα υποθέτω... Είναι όμορφα όμως τ΄άτιμα.Πως το φορτώνεται πίσω, που τα κολοφαναρα εξεχουν?
Για καλό φόρτωμα θέλει σχάρα ή rackless συστημα. Για την ώρα μέχρι να βρω σχαρα που να μου κανει και για τα 2ημερα που εχω πάει απλα δένω ένα μικρο λουκάνικο στο πίσω μέρος της σέλας. Τρώει λίγο απο τον οφέλιμο χώρο της σέλας αλλα οκ, παλεύεταιΠως το φορτώνεται πίσω, που τα κολοφαναρα εξεχουν?
Το μόνο θέμα που θα μπορούσε να παίξει είναι να σημαδέψεις ελαφρώς τα φανάρια. Προφανώς το υποπλαίσιο τελειώνει κάτω από αυτά, δεν είναι στον αέρα.Ναι σε πιασα .
Μόνο αν πας να βάλεις το σάκο οριζόντια με τη σέλα θα παίξει θέμα λογικα