Tuareg-660

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Είχα στο tracer. Είναι ωραίο μόνο όταν κάνεις γρήγορες επιταχύνσεις, σε όλα τα υπόλοιπα δεν έχει νόημα.
 

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
Σε εμενα αρέσει οταν κατεβάζεις 2-3 κατω πριν την φουρκέτα σε συνδυασμό με το μονόδρομο συμπλέκτη, μαγεία ( στο 890 τουλάχιστον).

Στάλθηκε από το SM-G998B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ούτε στις ψηλές στροφές?
Γενικά επειδή το μοτέρ είναι σαν να μην έχει βάρος μέσα, με συμπλέκτη και "βήχει" και κοπαναει η αλυσίδα, δύσκολα το συντονίζεις όπως ο εγκέφαλος.


Μερικές φορές τρώει σκάλωμα και θέλει συμπλέκτη για μια δυο αλλαγές.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Σε εμενα αρέσει οταν κατεβάζεις 2-3 κατω πριν την φουρκέτα σε συνδυασμό με το μονόδρομο συμπλέκτη, μαγεία ( στο 890 τουλάχιστον).

Στάλθηκε από το SM-G998B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο μονόδρομος συμπλεκτης είναι πολύ χρήσιμος δεν διαφωνώ ιδιαίτερα στο χώμα.
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Πάντως στο τεστ στο Σοφικό το 19 που όσα δοκίμασα είχαν shifter θυμάμαι τα πιο ανεπιδεκτο ήταν του GS1250 και του Multi 950s
Το 1290 ήταν οκ και του Versys 1000 πολύ καλό.

Μάλιστα στο Versys όταν κατέβαζα η "διπλογκαζια" ήταν εθιστική.

Τώρα από τα διάφορα φόρουμ ανά την Ευρώπη λένε ότι του XR 1000 είναι από τα πιο καλά.

Καλό φορετο στο μηχάνημα φίλε μου.
4χρονια εγγύηση δεν δίνει η Aprilia;; Λιωστο στα πάνω κάτω....
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
οι ιταλοι δεν ειναι γερμανοι,στα μπιμπιλικια ειναι κορυφαιοι,πρωτοποροι και τα βαζουν παντα πρωτοι,μετα ακολουθουν οι υπολοιποι..
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Σε εμενα αρέσει οταν κατεβάζεις 2-3 κατω πριν την φουρκέτα σε συνδυασμό με το μονόδρομο συμπλέκτη, μαγεία ( στο 890 τουλάχιστον).

Στάλθηκε από το SM-G998B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
στο δικό μου είχα βάλει κ ένα decat kit και φαντασου πως εκανε .
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Έχουμε κανένα long term test για μακροχρόνια φθορά στα γρανάζια του κιβωτίου με τη χρήση του shifter?
 

Mariner

Everflowed
Περιοχή
Ν.Σμύρνη
Όνομα
Μαρίνος
Μοτό
ΚΤΜ 690 Enduro / BMW R1200GS Adv
Σε tuareg σιγουρα όχι. Γενικά όλο και κάτι θα υπάρχει..

Είχα βρεί τις προάλλες το αρκετά ενδιαφέρον παρακάτω άρθρο/συνέντευξη για μια εταιρία που κατασκευάζει aftermarket shifters και μέσα σε όλα αναφέρει κ το εξής:
a properly set-up quickshifter should cause less wear to a gearbox than even a shift using the clutch – if the change matches the float in the gears precisely, the edges of the dogs will suffer less wear [...]
A clutch still has a certain degree of drag, so while engaging it will start the slowing of the engine that will give the opportunity for a smooth shift, friction in the system means there’s still some drive, so the moment of float is still important.


 
Τελευταία επεξεργασία:

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Για το πώς θα δουλέψουν τα tkc στο Τουαρέγκ δεν ξέρω.
Αλλά ξέρω πως πριν λίγο καιρό έβαλα το 4 ζευγάρι για άλλη μια φορά σε τενερε βέβαια,αλλά θεωρώ πως είναι απ' τα τοπ λάστιχα αν όχι το τοπ για να τα έχεις μονίμως πάνω.
Χονδρικά σε χώμα,λάσπη,πέτρα,κτλ κτλ δεν είχα ποτέ θέμα,και σε άσφαλτο,πείτε με υπερβολικό,αλλά στρίβουν σαν Στρητ...τάπα λέμε...
Μόνο καλά.εχω να γράψω για τα συγκεκριμένα.
Μόνο αρνητικό η τιμή τους.
Αλλά εγώ τα έπερνα τσάμπα ως τώρα οπότε δε με ένοιαζε.
Τώρα που έκλεισε αυτή η πόρτα θα πάω σε κάτι πιο aggressive και φθηνότερο.
Αυτά...
Συνεχίστε.
 

Mariner

Everflowed
Περιοχή
Ν.Σμύρνη
Όνομα
Μαρίνος
Μοτό
ΚΤΜ 690 Enduro / BMW R1200GS Adv
Πως το φορτώνεται πίσω, που τα κολοφαναρα εξεχουν?
Για καλό φόρτωμα θέλει σχάρα ή rackless συστημα. Για την ώρα μέχρι να βρω σχαρα που να μου κανει και για τα 2ημερα που εχω πάει απλα δένω ένα μικρο λουκάνικο στο πίσω μέρος της σέλας. Τρώει λίγο απο τον οφέλιμο χώρο της σέλας αλλα οκ, παλεύεται
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ναι σε πιασα .
Μόνο αν πας να βάλεις το σάκο οριζόντια με τη σέλα θα παίξει θέμα λογικα
Το μόνο θέμα που θα μπορούσε να παίξει είναι να σημαδέψεις ελαφρώς τα φανάρια. Προφανώς το υποπλαίσιο τελειώνει κάτω από αυτά, δεν είναι στον αέρα.
 
Top Bottom