Unicorn Bike, CF Moto 450mt vs KTM 390 Adventure R

  • Thread starter Thread starter antsoar
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Για την ώρα είναι απλά μια ιδέα που γυρίζει στο μυαλό μου, αλλά αυτό δεν σταμάτησε ποτέ κανέναν απ' το να κοιτάζει πίνακες με συγκριτικά και σελίδες στο car.gr

Οπότε πάμε να δούμε τι είναι το ζητούμενο.

Unicorn Bike:

Ένα μηχανάκι με το οποίο θα κάνεις από μικρές χωμάτινες βόλτες και Advtroffy, μέχρι πολυήμερα χωμάτινα ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδας ακολουθόντας ΤΕΤ διαδρομές.
Θα μπορείς να τρέξεις σε ένα Trail Ride ή Baja.
Και την επόμενη μέρα θα πας στην δουλειά, θα κατέβεις στο κέντρο με την γυναίκα για ψώνια, και το καλοκαίρι θα βάλεις δυο σαμάρια και ένα "κουτι" και θα γυρίσεις δικάβαλος την Νότια Ιταλία.

Όλα αυτά με ένα μπάτζετ περίπου 7000 γιούρος.

Οι υποψήφιοι που βλέπω εγώ είναι το CFmoto 450mt και το KTM 390 Adv R.
Θα ακούσω τα σχόλια σας με ενδιαφέρον, όπως και άλλη πρόταση που καλύπτει τα παραπάνω.
 
Μεχρι τη μέση του κειμένου θα έλεγα 390 ( εγώ αυτο πήρα πρόσφατα) . Όταν όμως διάβασα για δικαβαλο νότια Ιταλία κτλ θα έλεγα το 450.
 
Μεχρι τη μέση του κειμένου θα έλεγα 390 ( εγώ αυτο πήρα πρόσφατα) . Όταν όμως διάβασα για δικαβαλο νότια Ιταλία κτλ θα έλεγα το 450.

Έχεις γράψει χιλιόμετρα δικάβαλος εθνική; Τι αίσθηση έχει;
 
Για την ώρα είναι απλά μια ιδέα που γυρίζει στο μυαλό μου, αλλά αυτό δεν σταμάτησε ποτέ κανέναν απ' το να κοιτάζει πίνακες με συγκριτικά και σελίδες στο car.gr

Οπότε πάμε να δούμε τι είναι το ζητούμενο.

Unicorn Bike:

Ένα μηχανάκι με το οποίο θα κάνεις από μικρές χωμάτινες βόλτες και Advtroffy, μέχρι πολυήμερα χωμάτινα ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδας ακολουθόντας ΤΕΤ διαδρομές.
Θα μπορείς να τρέξεις σε ένα Trail Ride ή Baja.
Και την επόμενη μέρα θα πας στην δουλειά, θα κατέβεις στο κέντρο με την γυναίκα για ψώνια, και το καλοκαίρι θα βάλεις δυο σαμάρια και ένα "κουτι" και θα γυρίσεις δικάβαλος την Νότια Ιταλία.

Όλα αυτά με ένα μπάτζετ περίπου 7000 γιούρος.

Οι υποψήφιοι που βλέπω εγώ είναι το CFmoto 450mt και το KTM 390 Adv R.
Θα ακούσω τα σχόλια σας με ενδιαφέρον, όπως και άλλη πρόταση που καλύπτει τα παραπάνω.

βάζεις αλλά 1700 ευρώ Αντώνη κ παίρνεις αυτό
Kove 800x RALLY 2026 (πριόνι)

ΤΟ Cf moto 450MT, είναι best seller , θα έπαιρνα αυτό ως 2η επιλογή κ το βλέπω συνεχώς σε μοτοβόλτες κ όλοι είναι ικανοποιημένοι

 
Αντωνη : KOVE 450 Rally...δαγκωτό... πάντα μονός βέβαια... για δευτερο άτομο...δεν.. ας πάει με το μετρό
 
Έχεις γράψει χιλιόμετρα δικάβαλος εθνική; Τι αίσθηση έχει;

Δεν το δοκιμάζω καν . Της εχω υποσχεθεί ότι όταν μεγαλώσουν λίγο τα παιδιά θα πάρουμε GS για ταξίδια.

Σίγουρα το 450 ειναι καλύτερο στο δρόμο γενικότερα. Και απο σέλα, και απο ομαλότητα κινητήρα και για φόρτωμα.

Αν τα οδηγήσεις θα καταλήξεις εύκολα καπου. Εχουν αρκετά μεγάλες διαφορές.
 
Αντωνη : KOVE 450 Rally...δαγκωτό... πάντα μονός βέβαια... για δευτερο άτομο...δεν.. ας πάει με το μετρό
To Kove 450 μπορεί να παίξει το ρόλο του σκούτερ;
Μπορεί να κάνει πολυήμερη εκδρομή στο εξωτερικό;

ok τοτε διαλέγω το ΚΤΜ EXC500
 
To Kove 450 μπορεί να παίξει το ρόλο του σκούτερ;
Μπορεί να κάνει πολυήμερη εκδρομή στο εξωτερικό;

ok τοτε διαλέγω το ΚΤΜ EXC500

Νομίζω ο Στέλιος το λέει με μια δόση υπερβολής τονίζοντας την ευχαρίστηση που δίνει στην χωμάτινη πλευρά. Αλλά σαφώς δεν είναι αυτό που ψάχνω. Εξάλλου το SWM υπερακαλύπτει αυτή την πλευρά χωρίς να χάνει πουθενά από το Cove, δεν θα είχα λόγο αλλαγής.
 
Αυτό που θες δεν είναι κανένα από τα δύο Αντουάν και το ξέρεις.

Δες παραπάνω κιουμπικς, βάλε νεράκι στο κρασάκι.

Αν επιμένεις για καινούριο, το Κόβε 800GT είναι μιά χαρά, ο τίγρης που είχες με καλύτερη ανάρτηση κλπ και καμιά 40αριά κιλά κάτω.

Άσε το σβουμ να πηγαίνει στα μπάζα ράλι ρέιντ και το άλλο για όλα τα άλλα.
 
Αυτό που θες δεν είναι κανένα από τα δύο Αντουάν και το ξέρεις.

Δες παραπάνω κιουμπικς, βάλε νεράκι στο κρασάκι.

Αν επιμένεις για καινούριο, το Κόβε 800GT είναι μιά χαρά, ο τίγρης που είχες με καλύτερη ανάρτηση κλπ και καμιά 40αριά κιλά κάτω.

Άσε το σβουμ να πηγαίνει στα μπάζα ράλι ρέιντ και το άλλο για όλα τα άλλα.

Το κακό είναι ότι δεν έχω οδηγήσει τίποτα απ' όλα αυτά τα καινούργια και δεν έχω ιδέα πως μεταφράζονται τα διάφορα specs σε πραγματική αίσθηση στην πράξη.
 
Λάθος διαδικασία...πρώτα οδηγάς...τα βάζεις σε σειρά προτίμησης αφού οδηγήσεις και μετα έρχεσαι εδώ και ρωτας κατοχους για τυχόν θέματα, ιδιαιτεροτητες κτλ...το ανάποδο είναι για να γεμίζουν οι σελίδες του φόρουμ...
 
Τενερέ μεταχείρα μυρίζει όλη η φάση με κάμποσο εώς αρκετό συμβιβασμό σε όλα τα σημεία.
 
Τενερέ μεταχείρα μυρίζει όλη η φάση με κάμποσο εώς αρκετό συμβιβασμό σε όλα τα σημεία.
Θα συμφωνήσω με τον mister Jameson...
Το σκέφτηκα από την πρώτη στιγμή που διάβασα το θέμα.
 
Τενεκε Γουορλτ Ρεήντ...
652914286_1540873950983656_3186505482882157234_n.jpg
 
Προσωπικά αυτο θα έπαιρνα

 
Είναι αγωνιάρης ο Αντώνης, θα του πέσει αργό.
 
Έχεις γράψει χιλιόμετρα δικάβαλος εθνική; Τι αίσθηση έχει;
εχει δει κανεις την γωνια στα ποδια/γονατα του συνεπιβατη σε αυτο?
ουτε μεχρι τα Πετραλωνα δεν θα αντεξει...
στην αρχη νομιζα οτι δεν παταει ωστα ο συνεπιβατης,...
 
Αντώνη για τέτοια χρήση εγώ λόγω δικύλινδρου κινητήρα επέλεξα την κινεζουλα.... εε και λίγο εμφάνισης :roflmao:
Η 390 R σίγουρα είναι η κορυφή της κατηγορίας και όλοι αυτή προσπαθούν να πιάσουν (δεν το έχω οδηγήσει βέβαια αλλά έτσι λέει η ιστορία χρόνια τώρα και έτσι θα είναι και στο μικρό) και αν σαν πρώτο λόγο ήθελα χώμα χώμα εκεί θα πήγαινα !!
άμα τα οδηγήσεις πιστεύω να καταλήξεις σε αυτό που θα σου κάνει καλύτερα !!
την κινεζουλα όποτε θες την δοκιμάζεις !!
 
Κάνε μια βόλτα και το Himalayan και ίσως αλλάξεις γνώμη…
 
Είχα το 450ΜΤ και οδήγησα λιγο το 390.

Πολύ διαφορετικές μοτοσυκλέτες, νομίζω για all round φάση το 450ΜΤ είναι καλύτερο. Επίσης πολύ εύκολο σε αστικές μετακινήσεις.
Το μπάτζετ σου είναι υπεραρκετό όμως και για μεγαλύτερα μηχανάκια, μήπως να δεις για μεταχειρισμένο 800ΜΤΧ ή Kove 800?
 
Back
Top Bottom