antsoar
Μέλος
- Όνομα
- Αντώνης
- Μοτό
- SWM RS300R
Για την ώρα είναι απλά μια ιδέα που γυρίζει στο μυαλό μου, αλλά αυτό δεν σταμάτησε ποτέ κανέναν απ' το να κοιτάζει πίνακες με συγκριτικά και σελίδες στο car.gr
Οπότε πάμε να δούμε τι είναι το ζητούμενο.
Unicorn Bike:
Ένα μηχανάκι με το οποίο θα κάνεις από μικρές χωμάτινες βόλτες και Advtroffy, μέχρι πολυήμερα χωμάτινα ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδας ακολουθόντας ΤΕΤ διαδρομές.
Θα μπορείς να τρέξεις σε ένα Trail Ride ή Baja.
Και την επόμενη μέρα θα πας στην δουλειά, θα κατέβεις στο κέντρο με την γυναίκα για ψώνια, και το καλοκαίρι θα βάλεις δυο σαμάρια και ένα "κουτι" και θα γυρίσεις δικάβαλος την Νότια Ιταλία.
Όλα αυτά με ένα μπάτζετ περίπου 7000 γιούρος.
Οι υποψήφιοι που βλέπω εγώ είναι το CFmoto 450mt και το KTM 390 Adv R.
Θα ακούσω τα σχόλια σας με ενδιαφέρον, όπως και άλλη πρόταση που καλύπτει τα παραπάνω.
Οπότε πάμε να δούμε τι είναι το ζητούμενο.
Unicorn Bike:
Ένα μηχανάκι με το οποίο θα κάνεις από μικρές χωμάτινες βόλτες και Advtroffy, μέχρι πολυήμερα χωμάτινα ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδας ακολουθόντας ΤΕΤ διαδρομές.
Θα μπορείς να τρέξεις σε ένα Trail Ride ή Baja.
Και την επόμενη μέρα θα πας στην δουλειά, θα κατέβεις στο κέντρο με την γυναίκα για ψώνια, και το καλοκαίρι θα βάλεις δυο σαμάρια και ένα "κουτι" και θα γυρίσεις δικάβαλος την Νότια Ιταλία.
Όλα αυτά με ένα μπάτζετ περίπου 7000 γιούρος.
Οι υποψήφιοι που βλέπω εγώ είναι το CFmoto 450mt και το KTM 390 Adv R.
Θα ακούσω τα σχόλια σας με ενδιαφέρον, όπως και άλλη πρόταση που καλύπτει τα παραπάνω.