Unicorn Bike, CF Moto 450mt vs KTM 390 Adventure R

  • Thread starter Thread starter antsoar
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Επίσης το CF αλλιώς δουλεύει το 24άρι αλλιώςτο 25άρι ειδικά χαμηλα.
 
Αλλά τελικά αυτό το Voge 800 DSX πόσα κιλά είναι; 213 γεμάτο ή άδειο; με κάγκελα ή χωρίς; η ποδιά είναι μεταλλική;
 
Έκανα 20k χλμ με το cf μέχρι που το έδωσα και πήρα το μεγάλο, καθαρά με την λογική οτι θα κάνω μεγαλύτερα ταξίδια με φορτώματα κλπ χωρίς όμως να χάσω παραπολυ στο χώμα ώστε να περνάω και καλά όσο μπορώ.
Όταν το αγόραζα σκέφτηκα οτι είναι (για μένα πάντα) όντως "μονόκερος". Με πήγαινε ΚΑΘΕ μέρα στη δουλειά (35χλμ.) με βροχή, χιονή, κατεγίδες 45ρια το καλοκαίρι και δεν σημαζεύεται.
Τα σκ το "σακάτεβα" σε εκδρομές σε μονοπάτια enduro/στρωτά/χαλίκια/λάσπη το έβαζα παντού χωρίς να το σκέφτομαι εμπάσσση περιπτώση. Επιπρόσθετα δικάβαλα με το κορίτσι για καφέδες εκδρομές ψώνια κλπ κλπ. + καλοκαιρινό ταξίδάκι βόρεια Ελλάδα (~800 χλμ σύνολο) διπλός φορτωμένος (σε λογικά πλαίσια: κεντρική βαλίτσα 48άρα+δεσίματα από πάνω πλαινά τσαντάκια 8+8lt και αρκετά μεγάλο 25ρι tankbag).

Δεν συνάντησα καμία βλάβη (δόξα τον πανάγαθο) ακόμα και τις φορές που κύλισε ανάποδα σαν μαρσουπιλαμί σε κατηφόρια και μονοπάτια [Που δεν έπρεπε να έχω μπει, αλλά μαθαίνουμε απτα λάθη μας i guess]
Θα συμφωνήσω σίγουρα με το ψώφιο δούλεμα που προαναφέρθηκε στο μοτέρ αν και με ένα 13ρι γρανάζι μπροστά γινόταν funbike, ΝΑΙ έχει κραδασμούς έντονους στις 6000+ στροφές και αυτό κουράζει μετά από ώρα, στο χώμα έδινε περιθώρια παιχνιδιού όταν έκανε εκεινο το στιγμιαίο άρπαγμα μετά τις 3500 στροφές αν μπορώ να το πω έτσι, στην εθνική παίρνει μια ανάσα αν το μακρίνεις με 15ρι γρανάζι μπροστά (σχεδόν 500 στροφές κάτω αν θυμάμαι καλά). Στα μονοπάτια και στο χώμα γενικά μου άρεσε παραπολύ το πως άλλαζε κατεύθυνση, στα σωστά χέρια κάνει παπάδες για αυτό που είναι αλλα αυτό μάλλον ισχύει για όλα τα δίκυκλα. Στα του βάρους λόγω ζυγίσματος (θαρρω οτι έχει όλο το βάρος ψηλά) πράγμα που το κάνει κάπως δύσκολο να σηκωθεί απαξ και πέσει, πρέπει να βρεις τον τρόπο δηλαδή. Οι αναρτήσεις δεν μπορώ να πω οτι δουλευανε και τέλεια (ρυθμίστηκαν σε τοπικό συνεργείο από ανρθωπο με παραπάνω απο οκέυ γνώσεις) αλλα δεν είχα ιδιαίτερο παράπονο πάραυτα θυμάμαι οτι στο φουλ φορτομένο δούλευε πολυ καλά στην άσφαλτο (μπορεί να ήταν και η ίδεα μου(?).

Δεν έχω οδηγήσει όσο θα ήθελα το Himy αλλά βγάζει όλα τα παραπάνω που προαναφέρθηκαν, στηβαρό, επίσης περιέργο στο σήκωμα πολύ γλυκό δούλεμα στο μοτέρ σε άνεση θεωρώ οτι είναι το ίδιο απλά αλλάζει η θέση οδήγησης επομένως αλλάζει και το στυλ που το οδηγάς(?) (Για τις αναρτήσεις δεν έχω άποψη. Φίλος έχει γυρίσει με τη δικιά του σχεδόν όλες τις κυκλάδες και λέει πως δεν θα το άλλαζε για άλλο μηχανάκι καθως εμφανισιακά τον φτιάχνει ακόμα και ζητάει ψίχουλα όσον αφορά τα service και την κατανάλωση. Να σημειωθεί οτι ο άνρθωπος κάνει "σεμνά" περάσματα όταν μπαίνει χώμα (συνήθως είναι πολύ φορτωμένος) για να κάνει camping επομένως θαρρώ πως δεν υπάρχει και ιδιαίτερη καταπόνεση χωρίς αυτο βέβαια να σημαίνει οτι δεν έχει μαζέψει αμέτρητες τούμπες.

Eγώ θα πήγαινα στο Cf αν ήθελα να κάνω περισσότερο χώμα και στο Himy αν ήθελα περισσότερο ταξίδι επαρχιακό εθνικές κλπ.
 
Αντώνη,
έχεις ένα εργαλείο που λέγεται swm rs300r (te310) το οποίο σκίζει ράμματα και κάνει παπάδες στο βουνό.
Δεν έχω καταλάβει εαν θα το κρατήσεις και θα πάρεις δεύτερο ή ψάχνεις ένα για όλα.
Αλλά ρε συ, έχεις το μπαμπούλα και μιλάμε για unicorn CF450 ή RE? Δηλαδή για τίμια εισαγωγικά μηχανάκια; Όσο καλά και αν είναι, κανένα δεν πρόκειται να πλησιάσει αυτό που έχεις στις εντουροβόλτες. Είναι τίμιες οικονομικές κατασκευές. Εγώ στη θέση σου θα το θεωρούσα τρελό downgrade. Αν κρατήσεις το εντουράκι, πας για κυβικά. Τα συγχρονα 700-800 καινε λιγότερο από παλία 650 και το γκάζι τους σου μακραίνει τα χέρια.
Αν τώρα θέλεις ένα για όλα, ψάξε κάτι πραγματικά special. Τύπου 701 ή 690 ξερω γω. Να το βλέπεις και να ανυπομονείς να το καβαλήσεις!

Εγώ εχω ενα voge 300 rally και ενα kove 500x. Το kove ειναι 178 κιλα αδειο με 200αρες αναρτήσεις μπρος πίσω ρυθμιζόμενες (19-17 όμως, οχι 21-18). Τίμιο γι αυτό που ειναι.
Ούτε να διανοηθώ δε μπορώ οτι θα το χώσω εκεί που χώνω το 300άρι. Ούτε να με πλήρωναν δηλαδή. Ενω στο δρόμο δικάβαλο είναι ΟΚ. Τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο.
 
Τελευταία επεξεργασία:
emmanouelp τελικά πόσο έχασες στο χώμα με το μεγαλύτερο? Το βάζεις εκεί που έβαζες και το μικρό ή πλεον κάνεις μόνο χαλαρές διελεύσεις?
 
emmanouelp τελικά πόσο έχασες στο χώμα με το μεγαλύτερο? Το βάζεις εκεί που έβαζες και το μικρό ή πλέον κάνεις μόνο χαλαρές διελεύσεις?

Το τολμάω σίγα σιγά γιατι προφανώς η εμπειρία μου δεν το "επιτρέπει" αλλά δεν το έχω στήσει ακόμα όπως πρέπει γιατί δεν έχει ολοκληρωθεί και το build ώστε να έχω το κεφάλι μου λίγο πιο ήσυχο.
Στα λίγα στενά που το έβαλα ως τώρα τολμώ να πω οτι είναι και καλύτερο απο το μικρό, πιθανότατα λόγω ζυγίσματος πράγμα που με εξέπληξε ευχάριστα.
 
Αντώνη,
έχεις ένα εργαλείο που λέγεται swm rs300r (te310) το οποίο σκίζει ράμματα και κάνει παπάδες στο βουνό.
Δεν έχω καταλάβει εαν θα το κρατήσεις και θα πάρεις δεύτερο ή ψάχνεις ένα για όλα.
Αλλά ρε συ, έχεις το μπαμπούλα και μιλάμε για unicorn CF450 ή RE? Δηλαδή για τίμια εισαγωγικά μηχανάκια; Όσο καλά και αν είναι, κανένα δεν πρόκειται να πλησιάσει αυτό που έχεις στις εντουροβόλτες. Είναι τίμιες οικονομικές κατασκευές. Εγώ στη θέση σου θα το θεωρούσα τρελό downgrade. Αν κρατήσεις το εντουράκι, πας για κυβικά. Τα συγχρονα 700-800 καινε λιγότερο από παλία 650 και το γκάζι τους σου μακραίνει τα χέρια.
Αν τώρα θέλεις ένα για όλα, ψάξε κάτι πραγματικά special. Τύπου 701 ή 690 ξερω γω. Να το βλέπεις και να ανυπομονείς να το καβαλήσεις!

Εγώ εχω ενα voge 300 rally και ενα kove 500x. Το kove ειναι 178 κιλα αδειο με 200αρες αναρτήσεις μπρος πίσω ρυθμιζόμενες (19-17 όμως, οχι 21-18). Τίμιο γι αυτό που ειναι.
Ούτε να διανοηθώ δε μπορώ οτι θα το χώσω εκεί που χώνω το 300άρι. Ούτε να με πλήρωναν δηλαδή. Ενω στο δρόμο δικάβαλο είναι ΟΚ. Τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο.

Η όλη κουβέντα ξεκίνησε, και με αφορμή των τόσων νέων μοντέλων στην αγορά που δεν υπήρχαν πριν λίγα χρόνια, για να δω αν υπάρχει κάτι σήμερα που καλύπτει όλα τα θέλω μου. Ο ορισμός του Μονόκερου δηλαδή. Γιατί αν έχεις και δεύτερο δεν είναι μονόκερος, κλέβεις :laugh:
Το θέμα είναι ότι οτιδήποτε θα ήταν συμβιβασμός στο χώμα μάλλον θα με ξενερώσει πολύ γρήγορα. Όχι ότι είμαι κάνας χεράς, κάθε άλλο. Αλλά θέλω να έχει αυτό το fun factor του να το οδηγάς για την οδήγηση, χωρίς να πας πουθενά.
 
Αντε να πω και γω δυο λογακια μιας και ειχα τους ιδιους προβληματισμους με σενα συνονοματε.
ΚΤΜ 390R, ΜΤ450 -το ομορφοτερο κατ εμε- ή τι αλλο;
Εψαχνα μια μοτο να μπαινει και λιγο χωμα διοτι μου ειχε λειψει-ειδικα για να πηγαινω λιγο μακρυτερα, ενα trophy μια Φολοη ενα Καντηλι που με το διχρονο επρεπε να παω μονο με τρεηλερ, να παω και μια κεντρο για δουλειες και γενικα ενα γαιδουρακι για λιγο απ ολα.
Κοιτωντας τα specs ολα τα μεσαια μου φαινονταν και μαλλον ειναι βαρυδια σε σχεση με τα 110 κιλα του χοντα μου και τα 45-50 διχρονα αλογα του.
Κατεληξα οτι μαλλον ηθελα το ΚΤΜ 390 R με το ΜΤ στα υποψιν μιας και ειναι πολυ ομορφο. Το RE δεν το ειχα τοσο κατα νου μεχρι που ενας φιλος μου το εδωσε για μερικες ωρες μια βολτα. Ως τοτε το θεωρουσα σαν το μεσαιο παπι του "φτωχου" δλδ generic , value for Money κλπ που με συμβιβασμους θα κανει λιγο απ ολα.....

Λοιπον οτι ειχα στο μυαλο μου ως τοτε μου τα εσβησε μονοκοντιλια με την πειστικη του αποδοση....το μοτερ γλυκο κ με τραβηγμα απο χαμηλα, κιβωτιο και συμπλεκτης βουτυρο, λειτουργεια σαν ιαπωνικο δεκαετιας 90 δλδ αψογο, ψεκασμος διχως βηχες και λοιπα προβληματα, η δε καταναλωση τωρα μετα απο 5 μηνες συμβιωσης απο 3 εως 3,4 λιτρα/100χλμ και ως τωρα διχως προβληματα.
Το ΚΤΜ και ΜΤ δεν μου αρεσαν διοτι στα χαμηλα ηταν σαν να οδειγω sachs του 1970 με βουλώμενο ζιγκλερ.....βηξιματα αδρανεια μπουκωματα κλπ.
Το μοτερ του παει εξαιρετικα απο 2500-3000σαλ και κανει 2ο peak στις 6000σαλ με 39,8 αλογα τροχο(μοτο νοεμβριου mega test μεσαιων)
Τα δε κιλα του δεν τα νιωθεις τοσο(190 γεματο(μοτο νοεμβριου mega test μεσαιων) ) λιγο κατω απο ΜΤ και λιγο πανω απο ΚΤΜ λογω υψους σελα που ειναι χαμηλη.
Εθνικη πας ανετα 130 ολη μερα με αστεια καταναλωση-σε προσφατη βολτα στο Καντηλι και παροτι δεν το γνωριζω καλα το μηχανακι ακομα και ειχα και πολυμηνη αποχη ημουν κοντα στην παρεα με τα πολεμικα καθαρα εντουρο μηχανακια(με αλλα λαστιχα Michelin anakee wild). Η ποιοτητα σε διακοπτες και περιφεριακα καλλιστα θα μπορουσε να ειναι γιαμαχα ή σουζουκι και εαν καποιος σου εκλεινε τα ματια και το εκανες βολτα θα ελεγες οτι ειναι γιαπωνεζικο. Το προτιμησα διοτι με κερδισε με την ομοιογενεια του-οτι δεν θελει €€€€ να αλλαξεις ψεκασμους και αναρτησεις αλλα και για την απουσια πλαστικων μερων που σιγουρα θα χαλασουν σε μια πτωση-που σιγουρα θα ερθει στο βουνο.
Κανε το Himalayan μια βολτα και θα δεις ποσο πιο ικανο απ οτι δειχνει ειναι. Ισως στα χαρτια -μπορει και σε ειδικες καταστασεις- οι αναρτησεις να μην εχουν το pedigree το ΚΤΜ αλλα λειτουργουν αψογα-εχοντας υποψιν οτι δεν ειναι καθαρο αλλα ενα allround μηχανακι.
Εχει αντικαταστησει το σκουτερ στην πολη και με παει και μια λογικη εντουροβολτα λιγο πιο μακρια......Διχρονο καθαρο δεν ειναι και δεν θα γινει ποτε-για τα hard core θελεις ειδικες κατασκευες αλλα για λιγο απ ολα σε λογικη τιμη νομιζω οτι ειναι καλο...δες και το νεο QJ450 το οποιο μοιαζει καλο στα χαρτια και ελαφρυτερο απο ΜΤ.
 
Αντε να πω και γω δυο λογακια μιας και ειχα τους ιδιους προβληματισμους με σενα συνονοματε.
ΚΤΜ 390R, ΜΤ450 -το ομορφοτερο κατ εμε- ή τι αλλο;
Εψαχνα μια μοτο να μπαινει και λιγο χωμα διοτι μου ειχε λειψει-ειδικα για να πηγαινω λιγο μακρυτερα, ενα trophy μια Φολοη ενα Καντηλι που με το διχρονο επρεπε να παω μονο με τρεηλερ, να παω και μια κεντρο για δουλειες και γενικα ενα γαιδουρακι για λιγο απ ολα.
Κοιτωντας τα specs ολα τα μεσαια μου φαινονταν και μαλλον ειναι βαρυδια σε σχεση με τα 110 κιλα του χοντα μου και τα 45-50 διχρονα αλογα του.
Κατεληξα οτι μαλλον ηθελα το ΚΤΜ 390 R με το ΜΤ στα υποψιν μιας και ειναι πολυ ομορφο. Το RE δεν το ειχα τοσο κατα νου μεχρι που ενας φιλος μου το εδωσε για μερικες ωρες μια βολτα. Ως τοτε το θεωρουσα σαν το μεσαιο παπι του "φτωχου" δλδ generic , value for Money κλπ που με συμβιβασμους θα κανει λιγο απ ολα.....

Λοιπον οτι ειχα στο μυαλο μου ως τοτε μου τα εσβησε μονοκοντιλια με την πειστικη του αποδοση....το μοτερ γλυκο κ με τραβηγμα απο χαμηλα, κιβωτιο και συμπλεκτης βουτυρο, λειτουργεια σαν ιαπωνικο δεκαετιας 90 δλδ αψογο, ψεκασμος διχως βηχες και λοιπα προβληματα, η δε καταναλωση τωρα μετα απο 5 μηνες συμβιωσης απο 3 εως 3,4 λιτρα/100χλμ και ως τωρα διχως προβληματα.
Το ΚΤΜ και ΜΤ δεν μου αρεσαν διοτι στα χαμηλα ηταν σαν να οδειγω sachs του 1970 με βουλώμενο ζιγκλερ.....βηξιματα αδρανεια μπουκωματα κλπ.
Το μοτερ του παει εξαιρετικα απο 2500-3000σαλ και κανει 2ο peak στις 6000σαλ με 39,8 αλογα τροχο(μοτο νοεμβριου mega test μεσαιων)
Τα δε κιλα του δεν τα νιωθεις τοσο(190 γεματο(μοτο νοεμβριου mega test μεσαιων) ) λιγο κατω απο ΜΤ και λιγο πανω απο ΚΤΜ λογω υψους σελα που ειναι χαμηλη.
Εθνικη πας ανετα 130 ολη μερα με αστεια καταναλωση-σε προσφατη βολτα στο Καντηλι και παροτι δεν το γνωριζω καλα το μηχανακι ακομα και ειχα και πολυμηνη αποχη ημουν κοντα στην παρεα με τα πολεμικα καθαρα εντουρο μηχανακια(με αλλα λαστιχα Michelin anakee wild). Η ποιοτητα σε διακοπτες και περιφεριακα καλλιστα θα μπορουσε να ειναι γιαμαχα ή σουζουκι και εαν καποιος σου εκλεινε τα ματια και το εκανες βολτα θα ελεγες οτι ειναι γιαπωνεζικο. Το προτιμησα διοτι με κερδισε με την ομοιογενεια του-οτι δεν θελει €€€€ να αλλαξεις ψεκασμους και αναρτησεις αλλα και για την απουσια πλαστικων μερων που σιγουρα θα χαλασουν σε μια πτωση-που σιγουρα θα ερθει στο βουνο.
Κανε το Himalayan μια βολτα και θα δεις ποσο πιο ικανο απ οτι δειχνει ειναι. Ισως στα χαρτια -μπορει και σε ειδικες καταστασεις- οι αναρτησεις να μην εχουν το pedigree το ΚΤΜ αλλα λειτουργουν αψογα-εχοντας υποψιν οτι δεν ειναι καθαρο αλλα ενα allround μηχανακι.
Εχει αντικαταστησει το σκουτερ στην πολη και με παει και μια λογικη εντουροβολτα λιγο πιο μακρια......Διχρονο καθαρο δεν ειναι και δεν θα γινει ποτε-για τα hard core θελεις ειδικες κατασκευες αλλα για λιγο απ ολα σε λογικη τιμη νομιζω οτι ειναι καλο...δες και το νεο QJ450 το οποιο μοιαζει καλο στα χαρτια και ελαφρυτερο απο ΜΤ.
Απορώ με εσας τους κατόχους, ενώ τα περιγράφεται όλα πολύ σωστά, δεν αναφέρεστε στο πιο όμορφο όργανο της κατηγορίας και όχι μόνο

1d241124616c40c2ea7f4a08be4fbb9f.jpg


Advphone
 
.

Εγώ μεταξύ cf 450 mt και Himalayan θα έπαιρνα το Moto morini 450


:friendship:
η θα μας τρελάνεις η κατι ετοιμάζεις... :thinking:
 
Απορώ με εσας τους κατόχους, ενώ τα περιγράφεται όλα πολύ σωστά, δεν αναφέρεστε στο πιο όμορφο όργανο της κατηγορίας και όχι μόνο

1d241124616c40c2ea7f4a08be4fbb9f.jpg


Advphone


Ειναι ομορφο και λειτουργικο και θυμιζει αναλογικο-αλλα δεν ειναι αυτος ο λογος για να επιλεξεις μοτο απο μονο του...

Γενικα το old school thumber/scrambler look του μου αρεσει και μου ταιριαζει αλλα αυτο ειναι υποκειμενικο.
 
Κάτοχος του χιμαλαιαν από τον Μάιο, θα τοποθετηθώ και εγώ.

Δεν ξέρω αν πληροί τον ορισμό του unicorn, καθώς αυτό είναι κάτι που ο καθένας το αντιλαμβάνεται διαφορετικά. Σίγουρα είναι πολύ καλό σύνολο για all-round χρήση, πολύ εύκολο, οικονομικό και με χαρακτήρα σε σχέση με τη γενική ομοιομορφία που επικρατεί, τόσο αισθητικά όσο και τεχνολογικά.

Για αγώνες και hardcore enduro σίγουρα δεν κάνει. Για καθημερινή χρήση, διασκέδαση στο χώμα, ταξίδια και φόρτωμα είναι τέλειο.

Στο ερώτημα αν υπάρχει καλύτερη μηχανή που να κάνει τα παραπάνω, δεν γνωρίζω την απάντηση, ούτε αν αυτή υπάρχει. Δλδ θα μπορούσε κάποιος να κάνει τα ίδια και με ένα μτχ ιαπωνέζικο. Αλλά θεωρώ ότι η συζήτηση περιορίζεται σε μηχανάκια που πωλούνται σήμερα.

Σε σχέση με αυτά που είπε ο Jimmysds, που μάλλον έχει τη μεγαλύτερη εμπειρία πάνω στο χιμαλαιαν, θα μείνω στο κομμένο πλαίσιο που θεωρώ τρομερά σημαντικό θέμα και πως δεν σχολιάστηκε επαρκώς. Επίσης, να διορθώσω ότι το μηχανάκι έχει μοχλικό.

Οδηγόντας αυτή τη μηχανή, εισπράτεις ως αίσθηση ότι έχει κατασκευαστεί από κάποιον που έχει εμπειρία 100+ χρόνων στις μοτοσυκλέτες, το οποίο είναι κάτι που δεν μπαίνει σε πίνακες με τεχνικά χαρακτηριστικά.

Τέλος, θα εκφράσω τον προβληματισμό μου σε σχέση με το χιμαλάιαν και τα περισσότερα μηχανάκια που έχουν αναφερθεί μέχρι τώρα, που σχετίζεται με την υποστήριξη. Εγώ τυχαίνει να μένω δίπλα σε εξουσιοδοτημένο και να μην έχω αντιμετωπίσει την παραμικρή καθυστέρηση μέχρι στιγμής. Παρ' όλα αυτά, αν ζούσα επαρχία ή αν συνέβαινε κάτι σε ταξίδι, δεν ξέρω αν αυτές οι μάρκες με τα δίκτυα που έχουν αναπτύξει θα μπορούσαν να λύσουν κάποιο πρόβλημα άμεσα.
 
Κάτοχος του χιμαλαιαν από τον Μάιο, θα τοποθετηθώ και εγώ.

Δεν ξέρω αν πληροί τον ορισμό του unicorn, καθώς αυτό είναι κάτι που ο καθένας το αντιλαμβάνεται διαφορετικά. Σίγουρα είναι πολύ καλό σύνολο για all-round χρήση, πολύ εύκολο, οικονομικό και με χαρακτήρα σε σχέση με τη γενική ομοιομορφία που επικρατεί, τόσο αισθητικά όσο και τεχνολογικά.

Για αγώνες και hardcore enduro σίγουρα δεν κάνει. Για καθημερινή χρήση, διασκέδαση στο χώμα, ταξίδια και φόρτωμα είναι τέλειο.

Στο ερώτημα αν υπάρχει καλύτερη μηχανή που να κάνει τα παραπάνω, δεν γνωρίζω την απάντηση, ούτε αν αυτή υπάρχει. Δλδ θα μπορούσε κάποιος να κάνει τα ίδια και με ένα μτχ ιαπωνέζικο. Αλλά θεωρώ ότι η συζήτηση περιορίζεται σε μηχανάκια που πωλούνται σήμερα.

Σε σχέση με αυτά που είπε ο Jimmysds, που μάλλον έχει τη μεγαλύτερη εμπειρία πάνω στο χιμαλαιαν, θα μείνω στο κομμένο πλαίσιο που θεωρώ τρομερά σημαντικό θέμα και πως δεν σχολιάστηκε επαρκώς. Επίσης, να διορθώσω ότι το μηχανάκι έχει μοχλικό.

Οδηγόντας αυτή τη μηχανή, εισπράτεις ως αίσθηση ότι έχει κατασκευαστεί από κάποιον που έχει εμπειρία 100+ χρόνων στις μοτοσυκλέτες, το οποίο είναι κάτι που δεν μπαίνει σε πίνακες με τεχνικά χαρακτηριστικά.

Τέλος, θα εκφράσω τον προβληματισμό μου σε σχέση με το χιμαλάιαν και τα περισσότερα μηχανάκια που έχουν αναφερθεί μέχρι τώρα, που σχετίζεται με την υποστήριξη. Εγώ τυχαίνει να μένω δίπλα σε εξουσιοδοτημένο και να μην έχω αντιμετωπίσει την παραμικρή καθυστέρηση μέχρι στιγμής. Παρ' όλα αυτά, αν ζούσα επαρχία ή αν συνέβαινε κάτι σε ταξίδι, δεν ξέρω αν αυτές οι μάρκες με τα δίκτυα που έχουν αναπτύξει θα μπορούσαν να λύσουν κάποιο πρόβλημα άμεσα.
Είχες παλιότερα dominator 650? Αν ναι μπορούν να συγκριθούν τα 2 μηχανάκια?
Προφανώς και θα βγει απο πάνω το κατά 35 χρόνια νεότερο, το πόσο και πού θελω να μου πεις
 
Είχες παλιότερα dominator 650? Αν ναι μπορούν να συγκριθούν τα 2 μηχανάκια?
Προφανώς και θα βγει απο πάνω το κατά 35 χρόνια νεότερο, το πόσο και πού θελω να μου πεις

Ναι, είχα το RD08. Το ένα αντικατέστησε το άλλο, ενώ για λίγες μεταβατικές εβδομάδες τα είχα και τα 2 στην κατοχή μου ταυτόχρονα.

Όπως λες πολύ σωστά, είναι δύσκολο να γίνει σύγκριση γτ τα μηχανάκια απέχουν 30 χρόνια μεταξύ τους. Παρά το συναισθηματικό δέσιμο με το παλιό, δυσκολεύομαι να σκεφτώ κάτι στο οποίο να μην υπερτερεί το χιμαλάιαν.

Στο ντομινέιτορ:
- Έχεις αισθητά περισσότερη ροπή. Μέχρι να συνηθίσεις το χιμαλάιαν, σου λείπει.
- Έχεις πιο ελαφριά αίσθηση στην πόλη, είναι πιο πολύ σαν ποδήλατο.
- Αλλάζεις λάδια και ρυθμίζεις βαλβίδες με ένα κατσαβίδι, στο χιμαλάιαν δεν το έχω κάνει ακόμα αλλά είναι με καπελώτα και πιο πολύπλοκη διαδικασία

Στο χιμαλάιαν:
- Πολύ καλή αίσθηση σε φρένα/αναρτήσεις, δεν περιγράφεται η διαφορά.
- Πολύ σταθερό στο ταξίδι. Και φορτωμένο, και 2κάβαλο και χώμα με σφίξιμο πίσω αμορτισέρ, συμπεριφέρεται λες και είναι 1κάβαλο.
- Το μοτέρ είναι γεμάτο σε όλο το φάσμα των στροφών, ενώ στο ντόμι ψηλά δεν είχε τπτ

Συνδυάζοντας τα παραπάνω, θα πω ότι τη μηχανή τη χρησιμοποιώ για μικρές μετακινήσεις στην πόλη και κυρίως σε εκδρομές/ταξιδάκια. Δεν υπάρχει μέχρι στιγμής τίποτα που να έκανα με το ντομι και να μην γίνεται καλύτερα με το χιμαλάιαν. Ακόμα και στο χώμα που θα περίμενε κανέις ότι το ντομι υπερτερεί, με το χιμαλάιαν κάποια πράγματα μου έχουν φανεί πιο εύκολα. Βέβαια εκεί πιστεύω ότι για πιο σκληροπυρηνικούς, το ντομι έχει σίγουρα περισσότερες δυνατότητες.

Η σύγκριση είναι δύσκολη, οπότε αν δεν σε κάλυψα ρώτα συγκεκριμένα ;)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Κάτοχος του χιμαλαιαν από τον Μάιο, θα τοποθετηθώ και εγώ.

Δεν ξέρω αν πληροί τον ορισμό του unicorn, καθώς αυτό είναι κάτι που ο καθένας το αντιλαμβάνεται διαφορετικά. Σίγουρα είναι πολύ καλό σύνολο για all-round χρήση, πολύ εύκολο, οικονομικό και με χαρακτήρα σε σχέση με τη γενική ομοιομορφία που επικρατεί, τόσο αισθητικά όσο και τεχνολογικά.

Για αγώνες και hardcore enduro σίγουρα δεν κάνει. Για καθημερινή χρήση, διασκέδαση στο χώμα, ταξίδια και φόρτωμα είναι τέλειο.

μείνω στο κομμένο πλαίσιο που θεωρώ τρομερά σημαντικό θέμα και πως δεν σχολιάστηκε επαρκώς. Επίσης, να διορθώσω ότι το μηχανάκι έχει μοχλικό.
Το έγραψα λάθος, έχεις δίκιο έχει μοχλικο απλά ήθελα να μεταφέρω την αίσθηση / συμπεριφορά στην πίεση. Όσον αφορά το πλαίσιο έφαγε πολύ πίεση όλες τις μέρες αλλά καταλήξαμε στο ότι αυτό που έφταιγε ήταν ότι τα κάγκελα ήταν βιδωμένα λάθος και έφταιγε ο τρόπος τοποθέτησης και βιδώματος στο πλαίσιο. Το παρακάτω βίντεο το έχει τραβήξει ένας από τους συμμετέχοντες που σταμάτησε.
TikTok - Make Your Day
 
Δηλαδή μέτρησες CF ή ΚΤΜ και τα βρήκες στραβά; Και Himalyan και ήταν όλα ίσια;

Ο από πάνω λέει ότι έκοψε σκελετό. Τα καπάκια σε πειράξανε που στην τελική σε κάθε μηχανάκι θα σπάσουν άμα τη φάνε γερά;

Ή μήπως αν σου τερματίζει το μπροστινό δεν θες να μπορείς να το προφορτίζεις και να μην τερματίζει;

Ο κόσμος πάει στο χώμα με ότι μπορεί να αγοράσει.

Αλλιώς η κουβέντα αυτή πάει περίπατο. Παίρνει 3 μηχανάκια ο καθένας και ένα τζίπ με τρέηλερ και σου στέλνει τα τιμολόγια για εξόφληση.

Λογικό να μην πιστεύεις τις δηλώσεις ιπποδύναμης και από τις 3 εταιρίες αλλά έχουν γίνει και δυναμομετρήσεις. Και κάτι λένε. Όπως και οι ζυγαριές.

Τα μεγάλα που αναφέρεις πέρα από το ότι κάνουν ΤΑ ΔΙΠΛΑ ΛΕΦΤΑ έχουν και ένα τσουβάλι τσιμέντο επιπλέον δεμένο πάνω τους σε βάρος από τα μικρά.

Και στην τελική ο OP είπε και για ταξίδι και νότια Ιταλία, οπότε ποιο CRF και πράσινα άλογα; Σχετικοποιούμε τα πάντα για να δικαιολογήσουμε τα γούστα μας.

Εγώ ΚΤΜ το καινούριο δεν καβάλησα. Τα άλλα δύο τα δοκίμασα και αρχικά μου άρεσε πραγματικά πολύ το concept του Ηimalyan.

Aλλά μόλις το καβάλησα είπα "τι μενίρ είναι αυτό;".

Δεν χρειάζεται να κυκλοφορώ με τη ζυγαριά μεταξύ μας. Το CF έχει πολύ πιο φιλικό ζύγισμα.
Καλοτάξιδο το CF να είναι. Δεν έχει αρνητικά το CF είναι τέλειο και κορυφαίο σε ποιότητα και αντοχή.

Απλά τουλάχιστον για κάτι που δεν έχεις δοκιμάσει και δεν γνωρίζεις μην είσαι απόλυτος θα έλεγα. Γιατί αν είχες δοκιμάσει θα είχες διαπιστώσει πως σε ανοιχτό δρόμο το το CF είναι αυτό που βελάζει στα 130 και το Himalayan είναι χαλαρό και ήσυχο. Ασχετα αν είναι μονοκύλινδρο. Το έκαναν να είναι απολυτα Smooth και να δείχνει ξεκούραστο και ψηλά. Δεν ξέρω πώς, δεν συμβαίνει συχνά με μονοκύλινδρο αλλά το έκαναν. Ίσως με μεγάλη διαδρομή εμβόλου, βαρύ βολάν και σωστό αντικραδασμικό. Συνεπώς για ταξίδι είναι πιο ευχάριστο το Himalayan απο άποψη μοτέρ. Και αυτό δεν χωράει ούτε σε δυναμομετρήσεις ουτε σε specs. Ναι πράγματι έχει πιο βαριά αίσθηση το Himalayan Αλλά αυτό δεν είναι πάντα αρνητικό. Σε ευστάθεια στο ταξίδι ας πούμε και αίσθηση κερδίζει. Αλλά ναι το νιώθεις πιο βαρύ.
 
Καλοτάξιδο δεν θα είναι. Δεν σχεδιάστηκε γιαυτό. Δεν αγοράστηκε για αυτό.

Έχει σκατά χαρτογράφηση χαμηλά, χάλια δίσκους και ελατήρια συμπλέκτη και ανεπαρκές μπροστά φρένο.

Δεν θεωρώ ότι έχω "το καλύτερο μηχανάκι της κατηγορίας".
Απλά έναν καλό συμβιβασμό όταν βάλω στην τιμή την εξίσωση.

Όταν τη βγάζω αμφιταλαντεύομαι ανάμεσα σε ΒMW R12 G/S, Ducati Dessert X ή ApriliaTuareg για... φτηνό.

Αλλά δε γυρνάω και με το λέηζερ να μετράω τα μηχανάκια "αν" έχουν πάει χώμα και πήρανε.

Ούτε συμπεραίνω ότι όλα σπάνε καπάκια γιατί είδα 2 στο νετ.

Ούτε και "προδίδω" επτασφράγιστα μυστικά όπως ότι οι αναρτήσεις μιας μηχανής 6000 δεν είναι σαν μιας 14000. Κρατιέμαι γενικά...
 
Καλοτάξιδο δεν θα είναι. Δεν σχεδιάστηκε γιαυτό. Δεν αγοράστηκε για αυτό.

Έχει σκατά χαρτογράφηση χαμηλά, χάλια δίσκους και ελατήρια συμπλέκτη και ανεπαρκές μπροστά φρένο.

Δεν θεωρώ ότι έχω "το καλύτερο μηχανάκι της κατηγορίας".
Απλά έναν καλό συμβιβασμό όταν βάλω στην τιμή την εξίσωση.

Όταν τη βγάζω αμφιταλαντεύομαι ανάμεσα σε ΒMW R12 G/S, Ducati Dessert X ή ApriliaTuareg για... φτηνό.

Αλλά δε γυρνάω και με το λέηζερ να μετράω τα μηχανάκια "αν" έχουν πάει χώμα και πήρανε.

Ούτε συμπεραίνω ότι όλα σπάνε καπάκια γιατί είδα 2 στο νετ.

Ούτε και "προδίδω" επτασφράγιστα μυστικά όπως ότι οι αναρτήσεις μιας μηχανής 6000 δεν είναι σαν μιας 14000. Κρατιέμαι γενικά...
Δεν καταλαβαίνω γιατί είσαι επιθετικός.

Εγώ δεν συγκρινα μηχανάκια των 6000€ με μηχανάκια των 14.000€. Συγκρινα το himalayan με το cfmoto. Αυτό είναι το τοπικ. Και είπα ποια είναι τα δυνατά στοιχεία του himalayan που θεωρώ εγώ που εσύ τα έχεις αλλιώς στο μυαλό σου επειδή δεν το έχεις καβαλήσει. Και μιλάς και έχεις άποψη χωρίς να έχεις κάνει χιλιόμετρα. Και κάποιος σε διαβάζει και θα λέει έτσι είναι.

Τώρα σε ποιο σημείο είπα εγώ πως μια μηχανή 14Κ έχει καλύτερες αναρτήσεις από την 6Κ σαν συμπέρασμα εσύ ξέρεις. Εγώ είπα πως οι φτηνές αναρτήσεις και ειδικά οι φτηνές kayaba δεν ακούνε στις ρυθμίσεις των αποσβέσεων. Εσύ αυτό το συμπέρανες πως συγκρινα το cf με ένα ducati. Ποιος είμαι εγώ να σου πω όχι.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Σας έχω την λύση


20260321-133412.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:
Δεν τα διάβασα όλα αλλά από το πρώτο ποστ ένα είναι το μηχανάκι , τενερε 700 είναι για σένα !
 
Back
Top Bottom