Unicorn Bike, CF Moto 450mt vs KTM 390 Adventure R

  • Thread starter Thread starter antsoar
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Επανέρχομαι στο θέμα

Όταν συζητάμε για Unicorn (υπάρχει στις μηχανές όσο υπάρχουν και πραγματικοί μονόκεροι στη φύση)
και κυκλοφορούν ανάμεσα μας μοντέλα όπως το Kove 800x pro με αναρτήσεις 240mm, 95 άλογα και βάρος μικρότερο από cf & RE γιατί συζητάμε ακόμα για 450άρια;

Έχουν βγει βρώμες για βλάβες κτλ?
Εχω το 500x λιγότερο από μήνα και ήδη σκέφτομαι να το βάλω αγγελία για το 800
το 800 είναι ότι πρέπει αλλά με 13:1 συμπίεση και με τη τάση που έχουμε εδώ στο Ελλάντα να βάζουμε 95 άρα γιατί στη 100αρα παίζει νοθεία και δεν θέλουμε να μας κοροϊδεύουν ...λες και οι υπόλοιπες δε νοθευονται :roflmao: δεν θα αργήσουν να βγουν και οι βλάβες ....σιδεροφάγοι υπάρχουν σε όλες τις κατηγορίες :roflmao::roflmao::roflmao:
 
Θεωρώ ότι είναι η χειρότερη εποχή τώρα να αγοράσεις 450 κυβικά. Και το λέω επειδή το μπαμ έγινε το 24 με το RE και το CF. Μετά άρχισαν όλοι να βγάζουν σιγά σιγά με βελτιώσεις τόσο όσο για να διαφοροποιηθούν. Προσωπικά θα περίμενα 1 - 2 χρόνια για τις επόμενες γενιές των 450 (όλων των εταιριών) όπου πάλι υποθετικά αλλά καθόλου εκτός σχεδίων, δούμε ένα μεκανάκι 55+ άλογα, 160 κιλά και ένα κάρο ηλεκτρονικά gadgets etc.
 
Εχει πλάκα η ψυχολογία μας ως αναβατών.

"να περιμένεις ένα-δυό χρόνια για το καλό το μεκανάκι" χάνοντας ένα δυό χρόνια βόλτες για κάτι που σχεδόν σίγουρα θα είναι κινέζικο και όλοι θα λένε περίμενε ένα δύο χρόνια να το δεις πως θα πάει που ακόμα και αν το κάνεις πάλι θα βγει ένα άλλο αρχίζοντας άλλο κύκλο αναμονής και τέσσερα χρόνια μετά θα μουτζώνεσαι που έχασες τέσσερα χρόνια βόλτες... Ή ίσως και να χαίρεσαι για το μασουράκι "ευτυχώς που δεν ξοδεύτηκα", φαντάζομαι έχει και τα δύο εκεί έξω.

Εγώ είμαι team Harris, αν σου κάνει το 400άρι ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ το παίρνεις, την στιγμή που θα σκεφτείς "ας βάλω μιά ανάρτηση" πας σε KOVE, VOGE, CF-Moto στα 8000. Σε τέσσερα χρόνια ΑΝ ζούμε και δεν έχει πατήσει το κουμπί κανένας ανώμαλος, ΑΝ μιλάμε Ελληνικά και δεν έχουμε γίνει επαρχία του κάθε άπληστου κλπ, το συζητάμε πάλι, ΑΝ το ίντερνετ είναι ακόμα ελεύθερο και δεν μας έχουν πετάξει στην μακρόνησο γιατί δεν σκύψαμε το κεφάλι στον κάθε ανώμαλο.
 
το 800 είναι ότι πρέπει αλλά με 13:1 συμπίεση και με τη τάση που έχουμε εδώ στο Ελλάντα να βάζουμε 95 άρα γιατί στη 100αρα παίζει νοθεία και δεν θέλουμε να μας κοροϊδεύουν ...λες και οι υπόλοιπες δε νοθευονται :roflmao: δεν θα αργήσουν να βγουν και οι βλάβες ....σιδεροφάγοι υπάρχουν σε όλες τις κατηγορίες :roflmao::roflmao::roflmao:

Κάπου στο νετ πήρε το μάτι μου φωτογραφίες απο φθαρμένους εκκεντροφόρους από 800ρι kove . Μπορεί να είναι μεμονωμένο περιστατικό, να είχε κακή συντήρηση ή ο αναβάτης του να είναι σιδεροφαγος. Θα δείξει πως θα τα πάνε κι αυτά.

Στη χθεσινή χωμάτινη βόλτα ήταν παρέα 2 voge 800ρια. Ο ένας το δούλευε γλυκά με τη ροπή ενώ ο άλλος εντελώς καγκουρικα με τσάμπα σπινιαρισμα, όχι ωραία ντριφτ αλλά μόνο πάντες στις ευθείες. Το ένα θα μακροημερεύσει ενώ το άλλο χλωμό εκτός και αν βγουν πραγματικά σκυλιά του πολέμου.

Κάποια στιγμή αυτά θα πωληθούν. Για αυτό δεν θέλω πια μεταχειρισμένα.
 
Το άλλο αστείο με τα μεταχειρισμένα...

Σου λέει ο άλλος "πάρε το τάδε ΑΣΠΑΣΤΟ". ΟΚ. Πες ότι είναι, για παράδειγμα έχουμε ανοίξει εργοστάσιο με τσουρέκια για τα αερόψυκτα πενφέ που ζουν περισσότερο από την μούμια της Νεφερτίτης, τα έφτιαξε ο Γιλγαμές για να γλιτώσει από τον κατακλυσμό και τα βρήκε ο Δευκαλίωνας που φόρτωσε και το γκομενάκι του την Πύρρα και γλιτώσανε παρέα και τα βρήκαμε και εμείς να πάμε στην πλατεία να πουλήσουμε ύφος.

Αν έχεις σκοπό να κάνεις μισό μύριο χιλιόμετρα το άσπαστο το θες (βέβαια αν οδηγείς όπως περιγράφει ο Κώστας πιο πάνω το άσπαστο δεν υφίσταται, αλλά λέμε τώρα).

Αν είσαι ο τύπος ο ΟΦΑ και αλλάζεις μηχανάκια κάθε νέα σελήνη ή αν δεν έχεις σκοπό να κάνεις τα χιλιόμετρα του μέσου ταξί, η εμμονή με το άσπαστο μήπως κρύβει κάτι άλλο που δεν έχει να κάνει με τα οχήματα, δηλαδή πως και γιατί αφού δεν θα το έχεις να το δεις να "γερνάει" και δεν θα ψάξεις τα όριά του στην χρήση.

Δεν λέω σε κανέναν παίξε 13 μαύρο στην ρουλέτα, αλλά και η τόση πολλή ιστορία κάπου καταντάει κωμική. Δηλαδή και εδώ μέσα βλέπω καταπίνουμε το 790/890/901 και κοιτάμε στο μικροσκόπιο οτιδήποτε άλλο ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ. Τα λεφτά για τον κυρ Στέφανο με το ένα δις προσωπική περιουσία δεν τα δουλέψαμε, μόνο ο Μάο θέλει να μας κλέψει με σαπάκια.
 
Το 800mtx έχει οδηγικά κάποια διαφορά από το KTM απ' το οποίο προέρχεται ή είναι το ίδιο μηχανάκι με άλλο σήμα;

Έχει οδηγήσει κάποιος στο χώμα και τα δύο, mtx και x pro να μας πει εντυπώσεις μεταξύ τους;
 
Δεν τους ξέρω και δεν το έχω δει, αλλά πρώτο αποτέλεσμα Αντουάν. Συν νήμα και χείρα κίνει.

 
Δεν τους ξέρω και δεν το έχω δει, αλλά πρώτο αποτέλεσμα Αντουάν. Συν νήμα και χείρα κίνει.

Το έχω δει εγώ.....το μόνο που κατάλαβα από το συγκεκριμένο βιδεο, είναι ότι κάτι κουδουνίζει έντονα και δεν φταίει το μηχανάκι.
Για το 800 το kove έχουμε εδώ μέσα τον μέγιστο #skliros_kariolis (geez996) να πάρει πληροφορίες
Στην Ελάτη που το είδα σε δύσκολα χωματα, πολύ μου άρεσε και αυτό το ελαφρύ που λένε φαίνεται και στην κινηση του
 
Εχω την εντύπωση ότι το Κόβε ράλι το έχει πάρει και ο Λευτέρης του Πάντις και είναι ευχαριστημένος.
 
Εχω την εντύπωση ότι το Κόβε ράλι το έχει πάρει και ο Λευτέρης του Πάντις και είναι ευχαριστημένος.

Και το πάει αεροπορία! Στην τελευταία βόλτα ήταν μαζί, αλλά ακόμα δεν μου είχαν μπει ιδέες :laugh:
 
Και το πάει αεροπορία! Στην τελευταία βόλτα ήταν μαζί, αλλά ακόμα δεν μου είχαν μπει ιδέες :laugh:
Ετσι δουλευουν αυτές οι ιδέες Αντώνη, ύπουλα και τσούπ πετάγονται :D :D
νομίζω ότι κάτι σαν το κόβε ειναι αυτό που ψάχνεις!!!

:friendship:
 
Το έχω δει εγώ.....το μόνο που κατάλαβα από το συγκεκριμένο βιδεο, είναι ότι κάτι κουδουνίζει έντονα και δεν φταίει το μηχανάκι.
Για το 800 το kove έχουμε εδώ μέσα τον μέγιστο #skliros_kariolis (geez996) να πάρει πληροφορίες
Στην Ελάτη που το είδα σε δύσκολα χωματα, πολύ μου άρεσε και αυτό το ελαφρύ που λένε φαίνεται και στην κινηση του


Καλημερες.
Ειδα το βιντεο αλλα δεν μπορεσα να ακουσω τιποτα , πολυ φασαρια απο το μικροφωνο.

Στο ζουμι:

Δεν ξερω αν ειναι Unicorn το 800 Rally.
Θα σας πω 5 πραγματα ομως.

Εινια φοβερο χωματινο και ελαφρυ με αναρτησαρες.
Θελει καποιες διορθωσεις αλλα τιποτα το φοβερο. Μιλαω "απο καινουργιο" και αναφερομαι στον Ψεκασμο χαμηλα , το οποιο λυσαμε με remap.
Δυναμη εχει υπεραρκετη.

Εγω δεν το συστηνω για μεγαλα ασφαλτινα ταξιδια.

Κατα τα αλλα, το χαιρομε παραπολυ.
 
Κάπου στο νετ πήρε το μάτι μου φωτογραφίες απο φθαρμένους εκκεντροφόρους από 800ρι kove . Μπορεί να είναι μεμονωμένο περιστατικό, να είχε κακή συντήρηση ή ο αναβάτης του να είναι σιδεροφαγος. Θα δείξει πως θα τα πάνε κι αυτά.

Στη χθεσινή χωμάτινη βόλτα ήταν παρέα 2 voge 800ρια. Ο ένας το δούλευε γλυκά με τη ροπή ενώ ο άλλος εντελώς καγκουρικα με τσάμπα σπινιαρισμα, όχι ωραία ντριφτ αλλά μόνο πάντες στις ευθείες. Το ένα θα μακροημερεύσει ενώ το άλλο χλωμό εκτός και αν βγουν πραγματικά σκυλιά του πολέμου.

Κάποια στιγμή αυτά θα πωληθούν. Για αυτό δεν θέλω πια μεταχειρισμένα.

και εκεί έχουν το ίδιο "κουσούρι"όπως KTM και Norden απλά θα σε βγάλουν λίγο παραπάνω χιλιόμετρα !! Σε KTM 390 φίλου , το προηγούμενο, στο σέρβις των 60 χιλιάδων του λέει ο μηχανικός να ετοιμάζει κάνα χιλιάρικο για εκεκτροφορους σιγά σιγά !!δεν είναι κακο απλά ξέρεις εξαρχης σε μερικά μοντέλα ότι θα πρέπει να βάλεις πιο νωρίς το χέρι στη τσέπη!
πλέον σχεδόν όλα τα καινούρια θέλουν σχολαστική συντήρηση( καλά τα ευρωπαϊκά ήταν ανέκαθεν ετσι :roflmao: :roflmao: )καλό καύσιμο και σωστή χρήση που δεν είναι μόνο η ήπια χρήση αλλά να ξέρεις πώς και πότε πρέπει να ξεκινήσεις να το σκιζεις...αυτό που ίσχυε πάντα δηλαδή γι'αυτό και πάντα υπήρχαν σιδεροφάγοι !!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Να σημειώσω εδώ πως το θέμα με 790/890/901 έχει λυθεί και με εφάπαξ εγγύηση και με αλλαγή υλικού μετά από κάποια σειρά παραγωγής. Αν εξακολουθεί να εμφανίζεται σε καινούρια μηχανάκια που χρησιμοποιούν το ίδιο μοτέρ τότε δεν είναι ακριβώς το ίδιο μοτέρ.
 
Η ανακοίνωση της ΚΤΜ έλεγε ότι έχει λυθεί, στο γκρουπ στο φβ βρίσκονται άλλα και το "διαφορετικό υλικό" δεν έχει επιβεβαιωθεί, έχει επιβεβαιωθεί ότι φταίει η σχεδίαση.
Οπότε καλή φάση ο σανός αλλά ας τον κρατήσουμε για την πολιτική.
 
Το 800mtx έχει οδηγικά κάποια διαφορά από το KTM απ' το οποίο προέρχεται ή είναι το ίδιο μηχανάκι με άλλο σήμα;
Το 800 mtx παρότι βασίζεται στο 790 είναι πολύ διαφορετικά, ειδικά στην θέση οδήγησης ,το 800 σε βαζει πιο μέσα στο μηχανάκι ενω στο 790 είσαι από πάνω ,επίσης το 800 είναι πιο μαλακο από αναρτήσεις και το μοτέρ του είναι πιο ελαστικο χωρίς να εχει την ροπή και την αμεσότητα του 790 ,στα ηλεκτρονικά τώρα η διαφορά υπερ του 790 είναι χαοτική , προσωπικά προτιμάω το 790 , τα έχουμε και τα δυο ,ο μεγάλος γιος το 790 και ο μικρος το mtx
 
Εχει πλάκα η ψυχολογία μας ως αναβατών.

"να περιμένεις ένα-δυό χρόνια για το καλό το μεκανάκι" χάνοντας ένα δυό χρόνια βόλτες για κάτι που σχεδόν σίγουρα θα είναι κινέζικο και όλοι θα λένε περίμενε ένα δύο χρόνια να το δεις πως θα πάει που ακόμα και αν το κάνεις πάλι θα βγει ένα άλλο αρχίζοντας άλλο κύκλο αναμονής και τέσσερα χρόνια μετά θα μουτζώνεσαι που έχασες τέσσερα χρόνια βόλτες... Ή ίσως και να χαίρεσαι για το μασουράκι "ευτυχώς που δεν ξοδεύτηκα", φαντάζομαι έχει και τα δύο εκεί έξω.

Σε αυτήν ακριβώς την φάση είμαι εδώ και δύο (και πάω για 3 ) χρόνια Γιάννη και όντως μουτζωνομαι που χάνω βόλτες. Γαμώ το μυαλό μου μέσα.



Στάλθηκε από το T612B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Σε αυτήν ακριβώς την φάση είμαι εδώ και δύο (και πάω για 3 ) χρόνια Γιάννη και όντως μουτζωνομαι που χάνω βόλτες. Γαμώ το μυαλό μου μέσα.



Στάλθηκε από το T612B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πάρε ένα μηχανάκι να κάνεις το κέφι σου οσο βαστάνε τα πόδια σου και μην το ψειρίζεις τόσο πολύ

Έτσι κι αλλιώς εκεί που έχει πάει το πράγμα το καλύτερο μηχανάκι του 2026 να αγοράσεις σε 3 χρόνια θα είναι ξεπερασμένο

Δεν είναι η φάση όπως πριν 30 χρόνια που έπαιρνες ένα Dominator το 1988 και ήσουν επίκαιρος μέχρι το 2005
 
Η ανακοίνωση της ΚΤΜ έλεγε ότι έχει λυθεί, στο γκρουπ στο φβ βρίσκονται άλλα και το "διαφορετικό υλικό" δεν έχει επιβεβαιωθεί, έχει επιβεβαιωθεί ότι φταίει η σχεδίαση.
Οπότε καλή φάση ο σανός αλλά ας τον κρατήσουμε για την πολιτική.
Ντάξει άραξε λίγο που θα μας πεις ότι τρώμε και σανό.
 
Πάρε ένα μηχανάκι να κάνεις το κέφι σου οσο βαστάνε τα πόδια σου και μην το ψειρίζεις τόσο πολύ

Έτσι κι αλλιώς εκεί που έχει πάει το πράγμα το καλύτερο μηχανάκι του 2026 να αγοράσεις σε 3 χρόνια θα είναι ξεπερασμένο

Δεν είναι η φάση όπως πριν 30 χρόνια που έπαιρνες ένα Dominator το 1988 και ήσουν επίκαιρος μέχρι το 2005
Το θέμα είναι να μου αρέσει κιόλας αυτό που θα πάρω, αν είναι να το πάρω και να μην γουστάρω να το βλέπω τι να το κάμω;

Στάλθηκε από το T612B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Back
Top Bottom