dodos
Μέλος
- Όνομα
- Apostolis
- Μοτό
- Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
το 800 είναι ότι πρέπει αλλά με 13:1 συμπίεση και με τη τάση που έχουμε εδώ στο Ελλάντα να βάζουμε 95 άρα γιατί στη 100αρα παίζει νοθεία και δεν θέλουμε να μας κοροϊδεύουν ...λες και οι υπόλοιπες δε νοθευονταιΕπανέρχομαι στο θέμα
Όταν συζητάμε για Unicorn (υπάρχει στις μηχανές όσο υπάρχουν και πραγματικοί μονόκεροι στη φύση)
και κυκλοφορούν ανάμεσα μας μοντέλα όπως το Kove 800x pro με αναρτήσεις 240mm, 95 άλογα και βάρος μικρότερο από cf & RE γιατί συζητάμε ακόμα για 450άρια;
Έχουν βγει βρώμες για βλάβες κτλ?
Εχω το 500x λιγότερο από μήνα και ήδη σκέφτομαι να το βάλω αγγελία για το 800
