V Strom 650 - Πρόβλημα με φώτα

MadMar

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Suzuki V-Strom DL 650 K9
Καλημέρα σε όλους,

Λοιπόν, αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα. Εδώ και καμία βδομάδα δεν ανάβουν τα μπροστά φώτα πορείας της μηχανής. Έλεγα κάηκαν οι λάμπες οπότε πήγα και πήρα και τις άλλαξα σήμερα το πρωί. Και πάλι δεν ανάβουν όμως.
Ασφάλειες τσέκαρα είναι μια χαρά. Επίσης τσέκαρα με δοκιμαστικό αν έρχεται ρεύμα στο ντουι. Δεν έρχεται. Τσέκαρα ένα φισακι που έχει πολλά καλώδια στο αριστερό καπάκι κάτω απ το τιμόνι που έχω διαβάσει ότι πολλές φορές εκεί αντιμετωπίζεται το πρόβλημα. Εκεί άλλες παροχές δίνουν ρεύμα άλλες όχι.
Παρατήρησα ότι ένα καλώδιο (άσπρο) έχει γίνει bypass και συνδέεται έξω απ το φισακι. Αυτό δεν έχει ρεύμα.
Όπως καταλάβατε από ηλεκτρολογικά σκράπας παντελώς. Απλά είπα να κάνω κάποιους ελέγχους πριν την πάω μάστορα.
Καμία ιδέα οι πιο έμπειροι;;
 

strokt up

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
hayabusa junior 110cc
Πισω ανάβουν;; τα φωτα στο κοντέρ;; το μπλε λαμπακι στο κοντέρ της μεγάλης σκάλας;
 

MadMar

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Suzuki V-Strom DL 650 K9
Πισω ανάβουν;; τα φωτα στο κοντέρ;; το μπλε λαμπακι στο κοντέρ της μεγάλης σκάλας;
Τα πίσω, τα φλας, το κοντέρ ανάβουν μια χαρά. Το μπλε της μεγάλης σκάλας όχι.
 

strokt up

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
hayabusa junior 110cc
Δες τις ασφάλειες ότι είσαι κομπλέ για αρχή. Μετα ίσως κάτι παίζει με τις γειώσεις σου εκεί μπροστά
 

MadMar

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Suzuki V-Strom DL 650 K9
Οι Ασφαλειες είναι σαν καινούργιες τις τσέκαρα.
 

MadMar

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Suzuki V-Strom DL 650 K9
Η κίτρινη φυσα, κατω απο το φιλτροκουτι
Δυστυχως για να φτάσω στο φιλτροκουτι πρέπει να λύσω τη μισή μηχανή και να βγάλω και το ντεπόζιτο οπότε αν είναι εκεί το πρόβλημα θα το βρει ο μάστορας Δευτέρα γιατί με τον μικρό μου μπόμπιρα να έρχεται να μου σκαλίζει εργαλεία, βίδες κλπ δεν έχω την προσοχή που χρειάζεται μια τέτοια εργασία... Θα μου πεις αστον στη μαμά, αλλά έλα που το παίζει μηχανικός και δεν μπορώ να τον ξεφορτωθώ σε κάτι τέτοια. Το πρωί που κοιμόταν βρήκα λίγο χρόνο να τσεκάρω όσα προλάβαινα. Τώρα θα δω αύριο το πρωί πάλι μπας και καταφέρω τίποτα...
 

MadMar

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Suzuki V-Strom DL 650 K9
Issue Update

Το πρόβλημα επιλύθηκε και έχω πάλι φώτα! Απ'ότι μου είπε ο μάστορας, το σημείο μέσα στον διακόπτη της μίζας που είναι υπεύθυνο να κλείνει στιγμιαία τα φώτα με το πάτημα της μίζας (Suzuki Rules) έχει σαπίσει από την πολυκαιρία με αποτέλεσμα να μην κάνει σωστή επαφή. Αυτό που έκανε ήταν να παρακάμψει εκείνο το σημείο με αποτέλεσμα τώρα να έχω μονίμως αναμένα φώτα (δηλαδή ακόμα κι όταν πατάω μίζα να μην σβήνουν).

Ερώτηση: Ρώτησα τον μάστορα αν αυτό μπορεί να οδηγήσει σε τυχόν άλλα προβλήματα στο μέλλον και μου είπε κατηγορηματικά όχι. Συμφωνεί η έμπειρη παρέα του φόρουμ?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Issue Update

Το πρόβλημα επιλύθηκε και έχω πάλι φώτα! Απ'ότι μου είπε ο μάστορας, το σημείο μέσα στον διακόπτη της μίζας που είναι υπεύθυνο να κλείνει στιγμιαία τα φώτα με το πάτημα της μίζας (Suzuki Rules) έχει σαπίσει από την πολυκαιρία με αποτέλεσμα να μην κάνει σωστή επαφή. Αυτό που έκανε ήταν να παρακάμψει εκείνο το σημείο με αποτέλεσμα τώρα να έχω μονίμως αναμένα φώτα (δηλαδή ακόμα κι όταν πατάω μίζα να μην σβήνουν).

Ερώτηση: Ρώτησα τον μάστορα αν αυτό μπορεί να οδηγήσει σε τυχόν άλλα προβλήματα στο μέλλον και μου είπε κατηγορηματικά όχι. Συμφωνεί η έμπειρη παρέα του φόρουμ?
Δεν αλλάζει αυτό που έχει φθαρεί?
Το μόνο πρόβλημα που θα έχεις είναι να επιβαρύνεις με επιπλέον κατανάλωση την μπαταρία όταν πατάς μίζα...
Με ότι συνεπάγεται αυτό στη μακροζωία της...
 

MadMar

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Suzuki V-Strom DL 650 K9
Δεν αλλάζει αυτό που έχει φθαρεί?
Το μόνο πρόβλημα που θα έχεις είναι να επιβαρύνεις με επιπλέον κατανάλωση την μπαταρία όταν πατάς μίζα...
Με ότι συνεπάγεται αυτό στη μακροζωία της...
Δεν ξέρω αν αλλάζει Θανάση, ο μηχανικός μου είπε ότι η άλλη επιλογή θα ήταν να πάμε σε αλλαγή όλου του διακόπτη με αποτέλεσμα πολύ ανεβασμένο κόστος για ένα σχετικά μικρό πρόβλημα. Γι' αυτό ρώτησα κι εδώ όμως γιατί αν και μου φαίνεται καλός μάστορας, εμπιστοσύνη δεν έχω ούτε στον απαυτό μου μετασυγχωρήσεως...
 
Τελευταία επεξεργασία:

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
αντί να παρακάμψει τα καλώδια και να τα έχεις μόνιμα αναμένα, θα μπορούσε απλά να τα απομονώσει και να βάλει ένα διακοπτάκι, για να μπορείς να τα ανοιγοκλείνεις όποτε γουστάρεις
πιο πρακτική και λογική (κατεμέ) λύση. η επιλογή να αλλάξεις ολόκληρο τον διακόπτη της μίζας μου κάνει για OMG & 3 LOL μαζί....

επίσης, για καθαρισμό του διακόπτη (που μπορείς να το κάνεις κι εσύ άνετα, δες εδώ
 

MadMar

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Suzuki V-Strom DL 650 K9
αντί να παρακάμψει τα καλώδια και να τα έχεις μόνιμα αναμένα, θα μπορούσε απλά να τα απομονώσει και να βάλει ένα διακοπτάκι, για να μπορείς να τα ανοιγοκλείνεις όποτε γουστάρεις
πιο πρακτική και λογική (κατεμέ) λύση. η επιλογή να αλλάξεις ολόκληρο τον διακόπτη της μίζας μου κάνει για OMG & 3 LOL μαζί....

επίσης, για καθαρισμό του διακόπτη (που μπορείς να το κάνεις κι εσύ άνετα, δες εδώ
Φίλε todor σ ευχαριστώ πολύ! Η αλήθεια είναι ότι και εμένα μου φάνηκε too much η αλλαγή ολοκλήρου διακόπτη. Αλλά τώρα το έκανε. Μπορώ να κάνω κάτι;
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Φίλε todor σ ευχαριστώ πολύ! Η αλήθεια είναι ότι και εμένα μου φάνηκε too much η αλλαγή ολοκλήρου διακόπτη. Αλλά τώρα το έκανε. Μπορώ να κάνω κάτι;
κοίτα, υπάρχει μεγάλη περίπτωση να στο έχει κάνει εντελώς μπακάλικα, οπότε το να κάνεις bypass και να βάλεις εξωτερικό διακοπτάκι θα είναι εφικτό και μόνος και σε έναν ηλεκτρολόγο (όχι μάστορα μηχανών)
 

MadMar

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Suzuki V-Strom DL 650 K9
κοίτα, υπάρχει μεγάλη περίπτωση να στο έχει κάνει εντελώς μπακάλικα, οπότε το να κάνεις bypass και να βάλεις εξωτερικό διακοπτάκι θα είναι εφικτό και μόνος και σε έναν ηλεκτρολόγο (όχι μάστορα μηχανών)
Το πιο πιθανό είναι να το έχει κάνει μπακάλικα όπως λες γιατί αν ήθελε να ασχοληθεί, με αυτά που διαβάζω, ένα διακοπτακι δεν θα του ήταν και δύσκολη υπόθεση.
Θα προσπαθήσω κάποια στιγμή να ανοίξω τον διακόπτη να δω τι συνδεσμολογία έχει κάνει. Αν υπάρχει κάποιο λινκ που να δείχνει πως μπορούμε να βάλουμε ένα εξωτερικό διακοπτακι θα το εκτιμούσα. Γιατί μου φαίνεται καλύτερη δουλειά από αυτή που κανεις μόνος σου δεν σου κάνει κανεις (ακόμα κι αν είσαι άσχετος).
Τι να κάνω θα το μάθω κι αυτό, μάθαμε υδραυλικά, μάθαμε ξυλουργικά, μάθαμε τόσα πράγματα, άντε να μάθουμε και ηλεκτρολογικά τώρα..
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Α το μπουτον της μιζας τελικα,ναι το χα ξεχάσει ότι χαζοφερνει και αυτό τα φώτα
Κάνουν αρκ, οι επαφές εσωτερικά και τα αποτελέσματα τα είδες
Αν είναι πολύ χάλια δε καθαρίζει,βέβαια αν θες να κρατήσεις το μηχανάκι ε βαλε στο πρόγραμμα σου να τοποθετήσεις ένα διακόπτη καινούριο να σώσεις, δε βρίσκω τοσο απαγορευτικό το κοστος
Με το επόμενο λύσιμο που θα κάνεις παρεμπιπτόντως, να καθαρίσεις την κίτρινη φυσα που προανέφερα
Καλές βόλτες
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Ισχύει, είχα το ίδιο θέμα σε drz400sm '05, μου έκαιγε την λάμπα συνέχεια, τελικά μου έκανε την ίδια διάγνωση, που δε θα πήγαινε ποτέ το φτωχό μου μυαλό (είχα αλλάξει μέχρι και το ντουί με νέο) και με την επισκευή του λύθηκε το θέμα μέχρι και 4 χρόνια μετά που το πούλησα ήταν οκ.
 
Top Bottom