V2 ή δικύλινδρος σε σειρά;

Παλαιομοδίτικος V2 ή κομπακτ δικύλινδρος σε σειρά;

  • Παλαιομοδίτικο V2 all the way!!!

    Votes: 21 72,4%
  • Βαρετό δικύλινδρο σε σειρά!!!

    Votes: 8 27,6%

  • Total voters
    29

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Η ασχετοσυνη δεν ειναι προβλημα, γενικα ολοι ασχετοι ειμαστε και μαθαινουμε στην πορεια. Η βλακεια ομως, δημιουργει γενικα προβληματα. Ισως ξεπεραστει μολις φυγεις απο την 6η δημοτικου. Συγγνωμη που δεν ειχα αντιληφθει πληρως το επιπεδο σου εξ αρχης. Μεχρι τοτε, καθρεπτακι.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
ωωωωωωωωωωωωωωω, τιιιιιιιιιιιιιιι σου ειπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε





Εκτος απο ΣΚΑΙ , γιναμε και nikelodeon.


:roflmao:

Χαλαρωστεεεεεεε
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η ασχετοσυνη δεν ειναι προβλημα, γενικα ολοι ασχετοι ειμαστε και μαθαινουμε στην πορεια. Η βλακεια ομως, δημιουργει γενικα προβληματα. Ισως ξεπεραστει μολις φυγεις απο την 6η δημοτικου. Συγγνωμη που δεν ειχα αντιληφθει πληρως το επιπεδο σου εξ αρχης. Μεχρι τοτε, καθρεπτακι.
Ναι έχω χαμηλό επίπεδο με όσους εμφανίζονται απλά κάθε τόσο να βγάλουν κάνα κόμπλεξ και το παίζουν και επιστήμονες.

Και καλό είναι να διαβάζεις αυτά που σου γράφουν και αφορούν και τον χαρακτήρα σου και ας μην έχω ιδέα καν ποιος είσαι ένας άγνωστος όσο αφορά εμένα. Δεν έχεις γράψει τίποτα με μηχανολογικο ενδιαφέρον σε ολόκληρο νήμα, θα κρατήσω όμως αυτό που είπες πως ο V2 έχει πάνω κάτω το ίδιο βάρος με τον I2 επειδή εντάξει ο ένας έχει 2 κοντους εκκεντροφορους και ο άλλος ένα μακρύ. Θα μου φανεί χρήσιμο αν σκεφτω να παραγγείλω 2 πίτογυρα κανονικά η εναλλακτικα ένα σάντουιτς μεγάλο.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Πρέπει να το παραδεχτούμε ότι οι μοτό είναι πάθος...έρωτας αγιάτρευτος...ετσι μια κοντρα v2 vs I2 διεγείρει τα πάθη...προκαλεί εντάσεις. σε άλλες εποχές θα είχε κλειστεί ραντεβού σε μια ευθεία για να λυθεί το ζητημα...ή εστω σε μια πίστα...τωρα μας τελειώσανε οι ευθείες, οι πίστες ακριβές θα θέλει και κανένα κοβιδ τεστ...και μας απέμεινε μονο η κοβιδιολογία...ενταξει αμα ειναι να κραταμε επιπεδο μονο στο θέμα του κυριου amyroukai τότε να το κλείσουμε το μαγαζί...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ναι έχω χαμηλό επίπεδο με όσους εμφανίζονται απλά κάθε τόσο να βγάλουν κάνα κόμπλεξ και το παίζουν και επιστήμονες.

Και καλό είναι να διαβάζεις αυτά που σου γράφουν και αφορούν και τον χαρακτήρα σου και ας μην έχω ιδέα καν ποιος είσαι ένας άγνωστος όσο αφορά εμένα. Δεν έχεις γράψει τίποτα με μηχανολογικά ενδιαφέρον σε ολόκληρο νήμα, θα κρατήσω όμως αυτό που είπες πως ο V2 έχει πάνω κάτω το ίδιο βάρος με τον I2 επειδή εντάξει ο ένας έχει 2 κοντους εκκεντροφορους και ο άλλος ένα μακρύ. Θα μου φανεί χρήσιμο αν σκεφτω να παραγγείλω 2 πίτογυρα κανονικά η εναλλακτικα ένα σάντουιτς μεγάλο.

Ρε συ, σου εγραψα οτι θα βγει πιο βαρυς, δεν εχεις κανενα οφελος λογω χειροτερου ζυγισματος, συνεχιζεις την ιδια καραμελα.
Ειπα οτι ειναι χειροτερο, στην πραξη κανεις δεν καταλαβαινει διαφορα, οποτε ολοι ειναι χαπυ. Ειπα οτι οι κατασκευαστες λενε οτι ειναι καλυτερο, το οποιο ειναι μπαρουφα, και γινεται για αλλους λογους, οχι επειδη ειναι καλυτερο.
Τα δε για στροφαρισματα κλπ λογω των επιπλεον κινουμενων μερων τα αφηνω στην ακρη, δεν εχει καν νοημα να ασχοληθουμε, εισαι ντιπ ανιδεος. Ποσο πιο απλα να στο πω? Να ενα μηλο, Λολα!

Ουτε 6η δημοτικου?

Ευχαριστω για το ενδιαφερον ως προς τον χαρακτηρα μου, να μου στειλεις την εκθεση με το πορισμα σου. Μη ξεχασεις ομως να στειλεις και τις ασκησεις τον μαθηματικων μαζι, ολα χρειαζονται!
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
αντε επειδη θες και τεχνικα παρε το ποσταρισμα μου σχεδον ενα χρονο πριν στο μοτο 29/11/2020:


οσο για την αποδοση του πραπριλια, οπως ειπα και πριν, δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο...


748 ducati 1994 introduction, 95rwhp (127rwhp/lt)
749 ducati 2003 introduction, 105rwhp (140rwhp/lt)
panigale v2 ducati 2019 introduction 140rwhp (146rwhp/lt)
suzuki tl1000r 1998 introduction, 125rwhp (125rwhp/lt)
ducati 999+kit 2003 introduction, 132rwhp (132rwhp/lt)
aprilia rsv1000 mk2 2004 introduction, 125rwhp (125rwhp/lt)

aprilia 660 2020 introduction, 87rwhp (130rwhp/lt)



Εχω βαλει κυριως ντουκατι διοτι ηταν η μονη εταιρεια που στην περασμενη 20ετια ασχοληθηκε σοβαρα με το να βγαλει δικυλιδρα σχετια υψηλης αποδοσης. Αρχες μεχρι τελη 2000 υπηρχαν πολλα 2κ χιλιαρια με αποδοση πανω απο 120 αλογα τροχο ανα λιτρο, απολυτως αξιοπιστα, χωρις ειδικη συντηρηση. Μερικοι απο εσας μαλλον νομιζετε οτι οι κινητηρες 2κ αρχιζουν και τελειωνουν στα vstrom και στα versys. Τωρα η συγκριση με 2χρονα αγωνιστικα πως ηρθε, αγνωστο. Σημειωτεον, οσο πεφτουν τα κυβικα, η ειδικη αποδοση στο λιτρο αυξανεται φυσικα.

Η ειδικη αποδοση λοιπον του 660, ειναι 130 αλογα στον τροχο στο λιτρο, απο σχετικα μικρο κινητηρα που ειναι λογικο να ειναι σχετικα προς τα πανω ορια μιας και μιλαμε για σχετικα κυβισμο. Η συνταγη, δεν ειναι κατι ιδιαιτερο, κρατας σχετικα χαμηλη την διαδρομη ωστε η γραμμικη ταχυτητα πιστονιου για την ισχυ που θες να μην ξεπερναει τα 25m/s (με μια γρηγορη ματια, 11500 κοφτης, για 63.9χιλ διαδρομη εχουμε μεγιστη ταχυτητα 24.5m/s ), φτιαχνεις μια κεφαλη με αναλογως μεγαλες βαλβιδες εισαγωγης/εξαγωγης, καταλληλα σωματα και εξατμιση, και τα αλογα βγαινουν ανετοτατα...οπως φαινεται και απο πανω, αναλογες αποδοσεις εχουμε απο τα μεσα του 90, απολυτως αξιοπιστα, καθημερινα, και χωρις κανενα προβλημα...Τωρα απο που νομιζετε μερικοι οτι το μοτερ θα ανατιναζεται, ειναι αγωνιστικο και θα θελει λυσιμο καθε τρεις και λιγο, αγνωστο.

Το μονο προβλημα που θα εχει αυτο το μοτερ, ειναι οτι σε καθημερινη χρηση οπου οι στροφες θα ειναι χαμηλες, η αποκριση του γκαζιου θα ειναι σχετικα νοχελικη, θα ειναι σχετικα αψυχο αμα δε το πας ψηλα, και γενικα, οχι οτι πιο φαν να οδηγας σε κανονικους ρυθμους. Τιποτα αλλο.



Καπου αλλου ειχα γραψει οτι με τα σωματα και τις βαλβιδες που εχει χαμηλα θα ειναι κοφα το πραπριλια, ολως τυχαιως, σε δυναμομετρησεις, κατω απο τις 7 ειναι 5-7 αλογα παντου κατω απο ενα ταπεινο στρωμα, δηλαδη σε ολο το χρησιμο καθημερινο φασμα λειτουργιας. Σε μαρανε οτι δεν εβαλα τεχνικα επιχειριματα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ρε συ, σου εγραψα οτι θα βγει πιο βαρυς, δεν εχεις κανενα οφελος λογω χειροτερου ζυγισματος, συνεχιζεις την ιδια καραμελα.
Ειπα οτι ειναι χειροτερο, στην πραξη κανεις δεν καταλαβαινει διαφορα, οποτε ολοι ειναι χαπυ. Ειπα οτι οι κατασκευαστες λενε οτι ειναι καλυτερο, το οποιο ειναι μπαρουφα, και γινεται για αλλους λογους, οχι επειδη ειναι καλυτερο.
Τα δε για στροφαρισματα κλπ λογω των επιπλεον κινουμενων μερων τα αφηνω στην ακρη, δεν εχει καν νοημα να ασχοληθουμε, εισαι ντιπ ανιδεος. Ποσο πιο απλα να στο πω? Να ενα μηλο, Λολα!

Ουτε 6η δημοτικου?

Ευχαριστω για το ενδιαφερον ως προς τον χαρακτηρα μου, να μου στειλεις την εκθεση με το πορισμα σου. Μη ξεχασεις ομως να στειλεις και τις ασκησεις τον μαθηματικων μαζι, ολα χρειαζονται!
Έλα ντάξει σύρε πίσω στο moto με τους ομοίους σου ξέρεις εσύ.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
αντε επειδη θες και τεχνικα παρε το ποσταρισμα μου σχεδον ενα χρονο πριν στο μοτο 29/11/2020:


οσο για την αποδοση του πραπριλια, οπως ειπα και πριν, δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο...


748 ducati 1994 introduction, 95rwhp (127rwhp/lt)
749 ducati 2003 introduction, 105rwhp (140rwhp/lt)
panigale v2 ducati 2019 introduction 140rwhp (146rwhp/lt)
suzuki tl1000r 1998 introduction, 125rwhp (125rwhp/lt)
ducati 999+kit 2003 introduction, 132rwhp (132rwhp/lt)
aprilia rsv1000 mk2 2004 introduction, 125rwhp (125rwhp/lt)

aprilia 660 2020 introduction, 87rwhp (130rwhp/lt)



Εχω βαλει κυριως ντουκατι διοτι ηταν η μονη εταιρεια που στην περασμενη 20ετια ασχοληθηκε σοβαρα με το να βγαλει δικυλιδρα σχετια υψηλης αποδοσης. Αρχες μεχρι τελη 2000 υπηρχαν πολλα 2κ χιλιαρια με αποδοση πανω απο 120 αλογα τροχο ανα λιτρο, απολυτως αξιοπιστα, χωρις ειδικη συντηρηση. Μερικοι απο εσας μαλλον νομιζετε οτι οι κινητηρες 2κ αρχιζουν και τελειωνουν στα vstrom και στα versys. Τωρα η συγκριση με 2χρονα αγωνιστικα πως ηρθε, αγνωστο. Σημειωτεον, οσο πεφτουν τα κυβικα, η ειδικη αποδοση στο λιτρο αυξανεται φυσικα.

Η ειδικη αποδοση λοιπον του 660, ειναι 130 αλογα στον τροχο στο λιτρο, απο σχετικα μικρο κινητηρα που ειναι λογικο να ειναι σχετικα προς τα πανω ορια μιας και μιλαμε για σχετικα κυβισμο. Η συνταγη, δεν ειναι κατι ιδιαιτερο, κρατας σχετικα χαμηλη την διαδρομη ωστε η γραμμικη ταχυτητα πιστονιου για την ισχυ που θες να μην ξεπερναει τα 25m/s (με μια γρηγορη ματια, 11500 κοφτης, για 63.9χιλ διαδρομη εχουμε μεγιστη ταχυτητα 24.5m/s ), φτιαχνεις μια κεφαλη με αναλογως μεγαλες βαλβιδες εισαγωγης/εξαγωγης, καταλληλα σωματα και εξατμιση, και τα αλογα βγαινουν ανετοτατα...οπως φαινεται και απο πανω, αναλογες αποδοσεις εχουμε απο τα μεσα του 90, απολυτως αξιοπιστα, καθημερινα, και χωρις κανενα προβλημα...Τωρα απο που νομιζετε μερικοι οτι το μοτερ θα ανατιναζεται, ειναι αγωνιστικο και θα θελει λυσιμο καθε τρεις και λιγο, αγνωστο.

Το μονο προβλημα που θα εχει αυτο το μοτερ, ειναι οτι σε καθημερινη χρηση οπου οι στροφες θα ειναι χαμηλες, η αποκριση του γκαζιου θα ειναι σχετικα νοχελικη, θα ειναι σχετικα αψυχο αμα δε το πας ψηλα, και γενικα, οχι οτι πιο φαν να οδηγας σε κανονικους ρυθμους. Τιποτα αλλο.



Καπου αλλου ειχα γραψει οτι με τα σωματα και τις βαλβιδες που εχει χαμηλα θα ειναι κοφα το πραπριλια, ολως τυχαιως, σε δυναμομετρησεις, κατω απο τις 7 ειναι 5-7 αλογα παντου κατω απο ενα ταπεινο στρωμα, δηλαδη σε ολο το χρησιμο καθημερινο φασμα λειτουργιας. Σε μαρανε οτι δεν εβαλα τεχνικα επιχειριματα.
μπράβο, αυτό το ποστ δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την σύγκριση V2 με I2 και ουσιαστικά τίποτα τεχνικό μέσα του παρά μία αναφορά δημοσιογραφική σε ειδικές αποδόσεις παλαιοτέρων μοτέρ.

Αν έχεις κάτι τεχνικό να μας πεις για την μηχανολογική ανωτερότητα ενός V2 σε σχέση με ένα I2 και πώς προκύπτει αυτή το τονίζω με όρους μηχανολογίας έχει καλώς. Να σου θυμίσω μόνο πώς η όλη κουβέντα ξεκίνησε και επικεντρώθηκε απο μένα τουλάχιστον στο χωροταξικό του θέματος και στο θέμα βάρους κατα βάση. Καμία επιπλέον αναφορά απο μένα σε θέμα ειδικής αποδοσης, η μόνη αναφορά που έκανα είναι πως ο I2 συνήθως προσανατολίζεται περισσότερο στο στροφάρισμα και ο V2 στο low end torque. Μέχρι εκεί. Αλλά σε αυτά διαφωνείς οπότε τσάμπα τα συζητάμε.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Αυτό που κατάλαβα εγώ ότι λέει πάντως ο pumba είναι ότι διαφωνεί με τον Terblanche στο ότι ο V2 είναι ελαττωματικός υπό την έννοια ότι τα οποια πλεονεκτημα του I2 ή μειονεκτήματα του V2 δεν είναι τόσο σημαντικά που να καθιστούν μονόδρομο τον I2 για τον pumba. Ισως σε εναν ιδεατό κόσμο που μια εταιρεία θα κατασκεύαζε την τελεια μηχανη δικυλινδρη να επέλεγε εναν I2...και μετα θα επελεγε και brembo φρενα ohlins αναρτησεις και αν εκαναν το ιδιο και οι αλλες εταιρίες θα καταληγαμε να εχουμε την ίδια μηχανή...δεν ξερω αν καποιος που του αρεσει ο ηχος και ο τροπος που βγαζει τη δυναμη ο v2 είναι θυμα του μαρκετινγκ! ίσως και να είμαστε. ισως ο Terblanche να ηταν καλυτερα να τα έλεγε οταν δουλευε στη ή για τη Ducati...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Χωρανε στο χωρο ?

:roflmao:
θα αποφανθώ αφού ζητήσω τη γνώμη έγκριτων κοβιδιολόγων και εγκεκριμένων περιβαλλοντολόγων...παντως η Ducati λέει ότι η Multistrada V4 είναι η καλύτερη μηχανή που έφτιαξαν ποτέ...δεν ξερω αν εννοούν η καλύτερη με τροχό ανώ των 17 ιντσων. δεν ξερω προκειμένου να πουλήσουν ή να εκτοπίσουν το GS από την κορυφή τι άλλο θα δηλώσουν...Προφανώς έχουν καταλάβει ότι τα λεφτά και το μελλον είναι στη Multistrada και όχι στην Panigale...παντως μερικές φορές οι δηλώσεις δεν εχουν να κάνουν πάντοτε με την απολυτη αλήθεια ή πραγματικότητα αλλά αποσκοπούν σε κάτι...το ίδιο μπορεί να ισχύει και για τον καθε Terblanche ή την Γλυκατζη Αρβελερ ή το Στέλιο Ράμφο...εγκεκριμένοι όλοι τους δεν μπορώ να πω...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αυτό που κατάλαβα εγώ ότι λέει πάντως ο pumba είναι ότι διαφωνεί με τον Terblanche στο ότι ο V2 είναι ελαττωματικός υπό την έννοια ότι τα οποια πλεονεκτημα του I2 ή μειονεκτήματα του V2 δεν είναι τόσο σημαντικά που να καθιστούν μονόδρομο τον I2 για τον pumba. Ισως σε εναν ιδεατό κόσμο που μια εταιρεία θα κατασκεύαζε την τελεια μηχανη δικυλινδρη να επέλεγε εναν I2...και μετα θα επελεγε και brembo φρενα ohlins αναρτησεις και αν εκαναν το ιδιο και οι αλλες εταιρίες θα καταληγαμε να εχουμε την ίδια μηχανή...δεν ξερω αν καποιος που του αρεσει ο ηχος και ο τροπος που βγαζει τη δυναμη ο v2 είναι θυμα του μαρκετινγκ! ίσως και να είμαστε. ισως ο Terblanche να ηταν καλυτερα να τα έλεγε οταν δουλευε στη ή για τη Ducati...
προφανώς και αυτό θα ήθελε να πει ο Pumba, κάτι τόσο απλό αν το σκεφτείς και κατανοητό θεωρητικά! και για να διευκρινίσω αυτό που του είπα για το moto παραπάνω για΄οποιον δε κατάλαβε. Οτι αυτό το στυλ είστε μαλάκες ενώ εγώ τα ξέρω όλα είναι ακριβώς αυτό το στυλ που υιοθέτησαν καμιά 10αριά μέλη εκεί μέσα απο παλιά και έδιωξαν όλο το κόσμο και χάλασαν το τότε μεγαλύτερο φορουμ μοτοσυκλέτας. Εξ ου και το σχόλιο μου. Αν υπηρξα εγώ εριστικός να το αναγνωρίσω και να ζητήω συγνώμη αλλά και το στυλ γαμάω κάπου ξέρεις κουράζει και τον συνομιλητή (εμένα εν προκειμένω)
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
μπράβο, αυτό το ποστ δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την σύγκριση V2 με I2 και ουσιαστικά τίποτα τεχνικό μέσα του παρά μία αναφορά δημοσιογραφική σε ειδικές αποδόσεις παλαιοτέρων μοτέρ.

Αν έχεις κάτι τεχνικό να μας πεις για την μηχανολογική ανωτερότητα ενός V2 σε σχέση με ένα I2 και πώς προκύπτει αυτή το τονίζω με όρους μηχανολογίας έχει καλώς. Να σου θυμίσω μόνο πώς η όλη κουβέντα ξεκίνησε και επικεντρώθηκε απο μένα τουλάχιστον στο χωροταξικό του θέματος και στο θέμα βάρους κατα βάση. Καμία επιπλέον αναφορά απο μένα σε θέμα ειδικής αποδοσης, η μόνη αναφορά που έκανα είναι πως ο I2 συνήθως προσανατολίζεται περισσότερο στο στροφάρισμα και ο V2 στο low end torque. Μέχρι εκεί. Αλλά σε αυτά διαφωνείς οπότε τσάμπα τα συζητάμε.
Ρε πραγματικα, διαβαζεις τι γραφω? Κατ αρχην, δεν καταλαβαινω τι ακριβως εννοεις με το ¨ορους μηχανολογιας¨, ομως ειπα οτι δεν υπαρχει τιποτα διαφορετικο απο πλευρας αποδοσης ενος κινητηρα οσο αφορα την διαταξη του. Μικρες μεταβολες εχουν τεραστια διαφορα στο handling, στο 1290 αλλαξαν λιγο τη γωνια του μοτερ και το μηχανακι μεταμορφωθηκε. Ολα γινονται για το πως θα τοποθετηθει το μοτερ στο πλαισιο, και πως θα ζυγιστει το συνολο. Πρεπει να το εχω γραψει τουλαχιστον 5 φορες σε αυτο το θρεντ.

Παρ ολα αυτα, συνεχιζεις να γραφεις οτι χαρακτηριστικα οπως το στροφαρισμα και η καμπυλη ροπης σχετιζονται με τη διαταξη, ενω αυτο δεν ισχυει, και δεν θα το βρεις πουθενα, οσο και να ψαξεις. Το ποστ αυτο γραφτηκε, διοτι καποιοι τοτε (σαν εσενα) νομιζαν πως το 660 εχει γκαζια λογω διαταξης και οχι λογω των χαρακτηριστικων του. Simple as that. Αλλα επειδη επιμενεις, θα ηθελα να μπεις στον κοπο να μου εξηγησεις τι ειναι αυτο που κανει ενα V μοτερ να εχει υψηλοτερη αποδοση χαμηλα απο ενα σε σειρα. Γιατι για το στροφαρισμα μας ειπες, νομιζεις οτι ειναι επειδη εχουν λιγοτερα κινουμενα μερη.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τι συγνώμη ρε Βαγγέλη;;
Σε λίγο θα δώσετε και γλωσσοφιλα.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Τι συγνώμη ρε Βαγγέλη;;
Σε λίγο θα δώσετε και γλωσσοφιλα.
ο ερωτας αυτός μια καταληξη μπορεί να εχει...10 γύροι στην πίστα στα μέγαρα έστω στις Αφίδνες, έστω στις Σερρες. ο tc-drift με I2 και ο pumba με V2...
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
μπορειτε να βαλετε ενα ποστ να σφαγο-τσακωθουμε και μεις οι πτωχαντζες που δεν μπορουμε να παρακολουθησουμε τα πανιγκαλε και τα ρ1
Κατι σαν σιμσον S51 ,εναντιον παπιου να πουμε?? :pointu:
 
Top Bottom