Versys 650 υψηλό ρελαντί χωρίς προβλήματα!

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Γειά χαρά! Αλήθεια δεν ξέρω αν είμαι σε σωστή ενότητα. Αν σφουγγαρίσατε πιο πριν και λερώνω!Αν τώρα με βρίζεις η χαμογελάς που με διαβάζεις!Έψαξα και δεν βρήκα κάτι.. Αν έκανα λάθος να είναι καλά οι αξιοσέβαστοι μοντ! Δύσκολη η καθαριότητα!




Απλά και λυτά.(λέμε τώρα)
Book says 1250-1350 idle r/min
Το θέλω στα 1.800!!!
Ξέρω ότι έτσι απλά ΡιΚαγκού γίνεται αλλά με μια ώριμη σκέψη γίνεται μόνο θεωρητικά γιατί πρακτικά έχουμε πρόβλημα σε θερμοκρασία κατα κύριο λόγο+ πάρα πολλούς ακόμα λόγους (όμως όλοι ξέρουμε εκεί ξεκινάν και τελειώνουν όλα,στη θερμοκρασία) ας μην το πάμε εκεί..... Το πρόβλημα υπάρχει... Ότι υπάρχει... Υπάρχει... Χμμ.! Αν κάτι σκέφτηκε το φτωχό μου είναι μήπως με κάνα σπεσιΆλε πρόγραμμα ναουμ μήπως γίνει τίποτα ναουμ και το στείλουμε το μίγμα αεροπορία Ναούμ γιατί δε σκαμπάζω ντιπ για ντιπ από δαύτα!


ΥΓ εάν όλο αυτό είναι εφικτό θα είναι για μένα μια τεράστια πραγματικά εξέλιξη της μοτοσυκλέτας μου ... Κερδίζει (για όλα τα μότο)
Α:κιλά (86 κιλά ελαφρύτερο γίντι σι λιέου α! )
Β:Ροπή απου χιλιάρ α!
Γ: Κυβισμό θες άλογα θες.. Ολα μέσα.. Και χαμόγελο μέσα!




:)όλοι ξέρουμε ότι δεν μιλάω σοβαρά. Εγώ όμως ξέρω (και το μοιράζομαι τώρα μαζί σας) οτι μιλάω ΚΑΙ σοβαρά! Σαφώς σε πολύ πολύ πολύ μικρότερα νούμερα και προς θεού όχι έτσι ακριβώς όπως τα ανέφερα ..! Η μοτοσυκλέτα όμως μετά από τέτοια αλλαγή είναι πάντα ξύπνια και σε εγρήγορση! Προσωπικά θα έλεγα (συναισθηματικά) ότι η αξία αυτής της μοτοσυκλέτας(συναισθηματικά ε) παίρνει ακόμα 80% αξία σαν σύνολο! Δεν ξέρω αν γίνομαι αντιληπτός και συγνώμη για τη φλυαρία καλά είναι να εξηγείς αναλυτικά όσο περισσότερο γίνεται!


Οπότε θέλουμε σταθερά υψηλό ρελαντί χωρίς προβλήματα!
 
Τελευταία επεξεργασία:

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Καλημερα......σου κανω παρεα μεχρι να ξυπνησουν οι σχετικοι.......θυμαμαι ομως οτι στο ΜΟΤΟ ο Μεντης εγραψε οτι το Versys ειχε τη κλασικη βιδα ρυθμισης του ρελαντι οπως τα καρμπυρατερ......μπορει κ να ενοεις αλλο !!!!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ψεκαστό δεν είναι ή κάνω λάθος?
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Γειά χαρά! Αλήθεια δεν ξέρω αν είμαι σε σωστή ενότητα. Αν σφουγγαρίσατε πιο πριν και λερώνω!Αν τώρα με βρίζεις η χαμογελάς που με διαβάζεις!Έψαξα και δεν βρήκα κάτι.. Αν έκανα λάθος να είναι καλά οι αξιοσέβαστοι μοντ! Δύσκολη η καθαριότητα!




Απλά και λυτά.(λέμε τώρα)
Book says 1250-1350 idle r/min
Το θέλω στα 1.800!!!
Ξέρω ότι έτσι απλά ΡιΚαγκού γίνεται αλλά με μια ώριμη σκέψη γίνεται μόνο θεωρητικά γιατί πρακτικά έχουμε πρόβλημα σε θερμοκρασία κατα κύριο λόγο+ πάρα πολλούς ακόμα λόγους (όμως όλοι ξέρουμε εκεί ξεκινάν και τελειώνουν όλα,στη θερμοκρασία) ας μην το πάμε εκεί..... Το πρόβλημα υπάρχει... Ότι υπάρχει... Υπάρχει... Χμμ.! Αν κάτι σκέφτηκε το φτωχό μου είναι μήπως με κάνα σπεσιΆλε πρόγραμμα ναουμ μήπως γίνει τίποτα ναουμ και το στείλουμε το μίγμα αεροπορία Ναούμ γιατί δε σκαμπάζω ντιπ για ντιπ από δαύτα!


ΥΓ εάν όλο αυτό είναι εφικτό θα είναι για μένα μια τεράστια πραγματικά εξέλιξη της μοτοσυκλέτας μου ... Κερδίζει (για όλα τα μότο)
Α:κιλά (86 κιλά ελαφρύτερο γίντι σι λιέου α! )
Β:Ροπή απου χιλιάρ α!
Γ: Κυβισμό θες άλογα θες.. Ολα μέσα.. Και χαμόγελο μέσα!




:)όλοι ξέρουμε ότι δεν μιλάω σοβαρά. Εγώ όμως ξέρω (και το μοιράζομαι τώρα μαζί σας) οτι μιλάω ΚΑΙ σοβαρά! Σαφώς σε πολύ πολύ πολύ μικρότερα νούμερα και προς θεού όχι έτσι ακριβώς όπως τα ανέφερα ..! Η μοτοσυκλέτα όμως μετά από τέτοια αλλαγή είναι πάντα ξύπνια και σε εγρήγορση! Προσωπικά θα έλεγα (συναισθηματικά) ότι η αξία αυτής της μοτοσυκλέτας(συναισθηματικά ε) παίρνει ακόμα 80% αξία σαν σύνολο! Δεν ξέρω αν γίνομαι αντιληπτός και συγνώμη για τη φλυαρία καλά είναι να εξηγείς αναλυτικά όσο περισσότερο γίνεται!


Οπότε θέλουμε σταθερά υψηλό ρελαντί χωρίς προβλήματα!
Πες μας τι εννοεις σταθερα υψηλο ρελαντι χωρις προβληματα.
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Κοιμήθηκα με τη σκέψη ότι έγινα κατανοητός... Αλλα δε το βλέπω :fun

Λοιπόν δεν κάνω ταγκ ονόματα, απαντάω και στους τρεις μαζί! Φυσικά και ξέρω ότι υπάρχει η κλασική βίδα και ότι όλα αυτά που έγραψα παραπάνω είναι 3 δευτερόλεπτα δουλειά και τσουπ να το ρελαντί στης 1800.Ομως όλο αυτό το κατεβατό το έγραψα για να επισημάνω ότι υπάρχει κλασικό πρόβλημα με ανεβασμένες θερμοκρασίες ακόμα και λάθος χρόνος ανάφλεξης ίσως και +++ προβλήματα οπότε λέω ότι αυτό που θέλω να κάνω ( να έχω τις στροφές του ρελαντί στις 1.800) είναι κανονικά απαγορευτικό.. Θέλω απλά να μάθω αν υπάρχει τρόπος να το κάνω και να παραμένει αβιαστο το μοτέρ!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Συγνώμη αλλά έχεις κατανοήσει πως λειτουργεί το ρελαντί?
Τι ακριβώς κάνει δηλαδή...
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Κρατάει της στροφές του κινητήρα να μην σβήνει τι θες άλλο να κάνει δλδ? Εννοείς κάτι άλλο και δε σε κατάλαβα!?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Όλα αυτά για λάθος χρόνισμα και ανεβασμένες θερμοκρασίες τι σχέση έχουν με το ρελαντί...?:wacky:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αφού θες ρελαντί στις 1800σαλ γυρνά δεξιά την βίδα έως τις 1800 και τελος...
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Εξήγησα και είπα ότι ΔΕΝ είναι καλό για το μοτέρ να δουλεύει ρελαντί εκεί ψιλά.. Και ρωτάω αν υπάρχει ΛΎΣΗ για όλο αυτό.. @thenos
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ναι αλλά δεν εξηγείς τον λόγο που το υποστηρίζεις αυτό...
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Ε καλά δε λέω τόση ώρα? Για διάφορα προβλήματα που εμφανίζονται.. Τώρα αν κάνω λάθος απλά πες μου ότι κάνω λάθος και τελείωσε βρε συ! Εγώ ξέρω ότι το ρελαντί εκεί ψιλά έχει επιπτώσεις στο μοτέρ! Εκεί σταματάνε οι γνώσεις μου! Αν κάνω λάθος ας μου το πει κάποιος να γυρίσω το βιδακι να τελειώνω και εγώ και εσείς :)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αυτά που μου λες είναι ότι δεν μπορώ να κάνω μια βόλτα-ταξιδι έχοντας σταθερά 1800σαλ στην μηχανή γιατί θα πάθει ζημια...
Η βίδα του ρελαντί κρατάει τις στροφές του κινητήρα εκεί που θες αντί να το κανεις εσύ με το γκρίπ...
Αυτό είναι όλο...
Μήπως μπερδεύεσαι με την βίδα του μίγματος...?
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Βρε συ ξέρω τι είναι και τι κάνει. Απλά λέω ξανά (τι να κάνω πρέπει να πω το ίδιο)



Όταν το ρελαντί βρίσκεται σε υψηλές στροφές οι επιπτώσεις στον κινητήρα αρχίζουν και φυσικά μπορείς να πας όπου θες και ταξίδι και τα πάντα όλα. Οι επιπτώσεις αρχίζουν και τελειώνουν όταν η μοτοσικλέτα δουλεύει ρελαντί και μόνο εκεί.. είτε 2 λεπτά είτε 1 ώρα!
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Αφού θες ρελαντί στις 1800σαλ γυρνά δεξιά την βίδα έως τις 1800 και τελος...
ανεβαζοντας τις στροφες μονο κακο μπορει να κανει.....
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Βρε συ ξέρω τι είναι και τι κάνει. Απλά λέω ξανά (τι να κάνω πρέπει να πω το ίδιο)



Όταν το ρελαντί βρίσκεται σε υψηλές στροφές οι επιπτώσεις στον κινητήρα αρχίζουν και φυσικά μπορείς να πας όπου θες και ταξίδι και τα πάντα όλα. Οι επιπτώσεις αρχίζουν και τελειώνουν όταν η μοτοσικλέτα δουλεύει ρελαντί και μόνο εκεί.. είτε 2 λεπτά είτε 1 ώρα!
Από πού προκύπτει αυτό έχεις σκοπό να μας πεις...?
Αυτό ρωτάω τόση ώρα....
Μου λες για μια θεωρία ότι το ρελαντί στις 1800σαλ κάνει ζημιά στον κινητήρα χωρίς να το τεκμηριώνεις...
Από πού προκύπτει αυτό...?
Για δες το ρελαντί κάποιων αγωνιστικών και κάποιων που ανεβαζουνε 15.000σαλ που βρίσκεται...
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Από πού προκύπτει αυτό έχεις σκοπό να μας πεις...?
Αυτό ρωτάω τόση ώρα....
Μου λες για μια θεωρία ότι το ρελαντί στις 1800σαλ κάνει ζημιά στον κινητήρα χωρίς να το τεκμηριώνεις...
Από πού προκύπτει αυτό...?
Για δες το ρελαντί κάποιων αγωνιστικών και κάποιων που ανεβαζουνε 15.000σαλ που βρίσκεται...
Ααα.. Ρε συ φίλε δεν είμαι μηχανικός αλλιώς σιγά μη ρωτούσα.. Δεν μπορω να σου απαντήσω το μόνο που ξέρω είναι ότι αυτό που λέω υπάρχει. Απαγορεύεται να δουλεύει εκεί ψιλά ρελαντί! Μην κοιτάς αγωνιστική και τέτοια κουκλε! Καμία σχέση με το ταπεινό μου versys. Και το κατεμ δούλευε 1900 αλλά θες να μου πεις πως θα κάνω το kawasaki ktm? :)
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Είναι αυτό που λέμε "...γιατί έχει αθηναϊκές πινακίδες"...
Να ρωτήσω κάτι άσχετο εγώ; Γιατί ο τίτλος του θέματος είναι στα αγγλικά; θα το ανοίξει κανένας ξένος που θα ψάχνει απαντήσεις ο κακόμοιρος κι από κάτω θα είναι it's all greek to me...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Από πού προκύπτει αυτό έχεις σκοπό να μας πεις...?
Αυτό ρωτάω τόση ώρα....
Μου λες για μια θεωρία ότι το ρελαντί στις 1800σαλ κάνει ζημιά στον κινητήρα χωρίς να το τεκμηριώνεις...
Από πού προκύπτει αυτό...?
Για δες το ρελαντί κάποιων αγωνιστικών και κάποιων που ανεβαζουνε 15.000σαλ που βρίσκεται...
το μειγμα ρε Θενο......
πιο πολυ βενζινη και λιγοτερος αερας...
σπαει το λαδι.... πιο λεπτο φιλμ λαδιου....
 
Top Bottom