Versys 650 υψηλό ρελαντί χωρίς προβλήματα!

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Είναι αυτό που λέμε "...γιατί έχει αθηναϊκές πινακίδες"...
Να ρωτήσω κάτι άσχετο εγώ; Γιατί ο τίτλος του θέματος είναι στα αγγλικά; θα το ανοίξει κανένας ξένος που θα ψάχνει απαντήσεις ο κακόμοιρος κι από κάτω θα είναι it's all greek to me...
Γιατί είμαι άσχετος μέχρι εκεί που δεν πάει με δαύτα! Ούτε που το σκέφτηκα! Έχεις δίκιο το αλλάζω!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
το μειγμα ρε Θενο......
πιο πολυ βενζινη και λιγοτερος αερας...
σπαει το λαδι.... πιο λεπτο φιλμ λαδιου....
Αγαπητέ μου μάλλον μπερδεύεις το τσοκ με το ρελαντί...;)
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Αγαπητέ μου μάλλον μπερδεύεις το τσοκ με το ρελαντί...;)
Και πάλι δεν τα λέω με υφάκι αλλά μόνο εσύ μπερδεύεσαι δεν είμαι μηχανικός αλλά ούτε και άσχετος! Ούτε και εσύ, σε διαβάζω! Ανθρωπας είσαι απλά δεν κατάλαβες!
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Αγαπητέ μου μάλλον μπερδεύεις το τσοκ με το ρελαντί...;)
ναι ρε φιλε ...εχεις δικιο....
απαντω σε καποιον σε αλλο φορουμ , που εχει προβλημα με την ντιζα του τσοκ...
τα μπερδεψα ....
:hh::UH:
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Όλο το πρόβλημα ξεκινάει από τη στασιμότητα της μοτοσυκλέτας.. Όλοι ξέρουμε ότι μπορεί να ταξιδέψει με 6.000 στροφές όλο τον πλανήτη για πολλούς μήνες χωρίς προβλήματα! Ίσως τώρα κατάλαβες :cool:
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Σαββα πες γιατι θελεις ρελαντι 1800στροφες........νομιζω οτι ειναι υπερβολικα πολλες.......το Benelli 500αρι εχει ρελαντι στις 1500 κ ακουγεται αρκετα......εμενα το Κουλουρι ειχε 1150 το πηγα 1350 ειναι μια χαρα !!!!!
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
ναι ρε φιλε ...εχεις δικιο....
απαντω σε καποιον σε αλλο φορουμ , που εχει προβλημα με την ντιζα του τσοκ...
τα μπερδεψα ....
:hh::UH:
Έναν από το χωριό?? Δεν τον ξέρουμε να φανταστώ...
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Σαββα πες γιατι θελεις ρελαντι 1800στροφες........νομιζω οτι ειναι υπερβολικα πολλες.......το Benelli 500αρι εχει ρελαντι στις 1500 κ ακουγεται αρκετα......εμενα το Κουλουρι ειχε 1150 το πηγα 1350 ειναι μια χαρα !!!!!
Μπράβο! Καλή ερώτηση! Κοίτα.. Ξερω ότι σίγουρα δεν το θελω εκεί χαμηλά (μαχ 1350 λέει το μανουαλ) και σίγουρα το θέλω 1500+ απλά έβαλα το 1800 σαν ένα νούμερο που στο συγκεκριμένο μότο μπορεί να το ήθελα όποτε ας βγάλουμε εκεί άκρη και μετά τα 1500 είναι εύκολα! Θα μπορούσα να το είχα διευκρινίσει! Δεν το ξέρω το μηχανάκι αδήλωτο είναι! Ανυπομονώ!

@Miouos αφού είπαμε... γίνεται πιο ελαφρύ. Αν δεν κατάλαβες διάβασε ξανά το αρχικό ποστ!
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Το ρελαντί σαν ορισμός
Είναι το όριο χαμηλών στροφών του κινητήρα που μπορεί να παραμένει σε λειτουργία .
Και το ρελαντί που δίνει ο κατασκευάστης είναι απλά το κατωτο όριο . Όποτε και να το ανεβάσεις δεν έγινε κάτι . Μάλλον
Αλλά δεν νομίζω ότι θα κερδίσεις κάτι από αυτό . Αν θες πιο ελαφρύ μηχανάκι υπάρχουν πολλές λύσεις . Η πάρε ktm


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
αν σηκωσεις πολυ το ρελαντι,μολις κουμπωνεις πρωτη θα ακουγεται μεχρι την ελλαδα
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
αν σηκωσεις πολυ το ρελαντι,μολις κουμπωνεις πρωτη θα ακουγεται μεχρι την ελλαδα
:ha δεν έχει ανάγκη έτσι φτιάχτηκε να δουλεύει.. Αρκεί να την καρφώνεις απότομα και όχι να την παρακαλάς σιγά σιγα. Την ταχύτητα ε
 
Τελευταία επεξεργασία:

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Η βιδα ρυθμισης του ρελαντι σε ολους τους κινητηρες ανεξαρτητως καρμπυρατερ η ψεκαστων επεμβαινει στην κεντρικη πεταλουδα η slide του σωματος τροφοδοσιας. Αυτο σημαινει οτι κανει ακριβως αυτο που κανει η ντιζα του γκαζιου και τιποτα παραπανω. Οταν αυξανουμε το ρελαντι αυτο δεν σημαινει οτι δινουμε σκετο αερα με αποτελεσμα η αναλογια καυσιμου να αλλαζει. Δινουμε μοιρες στην πεταλουδα η οποια ανοιγοντας αυξανει τις στροφες του κινητηρα εχοντας κανονικη αναλογια καυσιμου. Για την τελευταια ευθυνονται τα ζιγκλερ η ο χαρτης ψεκασμου στα injection. Το αβανς επισης δεν μπορει να επηρεαστει αλλαζοντας το ρελαντι γιατι ειναι και αυτο δουλεια του συστηματος αναφλεξης. Το αβανς λοιπον προσαρμοζεται και αυτο οσο αυξανονται οι στροφες. Η θερμοκρασια του κινητηρα σιγουρα θα εχει την ταση να ανεβει περισσοτερο με αυξημενο ρελαντι και η πρωτη σχεση στο κιβωτιο θα εχει επιπτωσεις στο σασμαν ιδιαιτερα με κρυο κινητηρα -λαδια
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν υπαρχει ουτε ενας λογος να κανεις κατι τετοιο ειτε προκαλει ειτε δεν προκαλει επιπλεον φθορα στον κινητηρα.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Kαι να κανω την εξης απλη ερωτηση ρε Σαββα.Γιατι 1800 και οχι 2800?
Δαί σημφαίρη ραι φήλαι ,2800 αφού ,θα αίχοι ψυλά ταίλει κικλωφωρήασ + φώρω πωλοιταιλήασ.




"Από την Πόλη έρχομαι
και στην κορΦή Κανέλα
θα βγάλω τα παπούτσια μου
για να μην βρέξω την ομπΡέλα ..." ***


***Ελληνική παροιμία
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Δαί σημφαίρη ραι φήλαι ,2800 αφού ,θα αίχοι ψυλά ταίλει κικλωφωρήασ + φώρω πωλοιταιλήασ.




"Από την Πόλη έρχομαι
και στην κορΦή Κανέλα
θα βγάλω τα παπούτσια μου
για να μην βρέξω την ομπΡέλα ..." ***


***Ελληνική παροιμία
Η παιδεία ενός ανθρώπου φαίνεται στη συμπεριφορά - Εναλλακτική Δράση διάβασε τα θα σε βοηθήσουν! Δεν θα απαντούσα αλλά τελικά αυτός που πρέπει να ντρέπεται είσαι εσύ και όχι εγώ και είπα να το μάθεις!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θα παρακαλούσα η συζήτηση να επικεντρωθεί στην ουσία του θέματος και οι προσωπικές δημόσιες αντιπαράθεσεις να σταματήσουν...
Εκτός φόρουμ ή εντός με πμ. είστε ελεύθεροι να πείτε ότι θέλετε...:)
 
Top Bottom