VFR 800 6th Gen απορίες

Krd8

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Charalambos
Μοτό
2008 VFR 800 ABS & 2008 Versys 650 ABS
Καλημέρα σύντροχοι, απο το πουθενά ήρθε η ευκαιρία να αγοράσω μια Βέφα ενός γνωστού. Ήταν μια μηχανή που πάντα ήθελα αλλά εδώ και χρόνια είχε περάσει στο πίσω μέρος του μυαλού μου. Η τιμή της είναι περι τα 3κ του ΄03 και με 55k km αλλά αυτά δέν είναι που με τρομάζουν. Τα ηλεκτρικά προβλήματα και δή regulator/rectifier & stator είναι αυτά που με κρατάνε πίσω.
Οπότε η ερωτήσεις μου σε κατόχους και μη είναι πόσο συχνά/καταστροφικά είναι αυτά τα προβλήματα; Βγάζει άλλα προβλήματα πέρα απο αυτά; Απο κατανάλωση και χρηστικότητα μέσα στην πόλη πώς τα πάει;(θέλω να είναι και commuter πανάθεμα με). Τέλος πώς είναι ώς tourer για μεγάλες βόλτες μέσα στην Ελλάδα;
Ιστορίες και εμπειρίες είναι πάντα καλοδεχούμενες!
 
Πρώην κάτοχος εδώ, την αγόρασα καινούργια, την κράτησα 5 χρόνια και έκανα 86000 χλμ. Μοντέλο 2008.
Έκαψε τα πηνία γύρω στις 55000 χλμ, υπήρχαν προειδοποιητικά σημάδια, νόμιζα ότι ηταν η μπαταρία, άλλαξα μπαταρία - ενώ δεν έφταιγε αυτό - μέχρι που με άφησε στο δρόμο. Η αγορά καινούργιων πηνίων απαγορευτική, έκαναν τότε 700 - 800€ αν θυμάμαι καλά, έκανα περιέλιξη η οποία κράτησε 10000 - 15000 χλμ. Δεύτερη περιέλιξη.
Ένα άλλο θέμα που είχα ήταν ότι άδειαζε η ρεζέρβα του ψυγείου χωρίς ποτέ να μάθουμε (ούτε εγώ ούτε ο μηχανικός) που πηγαίνει το παραφλού. Δεν υπήρχαν ασπρίλες στον κινητήρα (το κυκλοφορούσα κάνα μήνα χωρίς τα φέρινγκ για να μπορώ να κοιτάω), ούτε στα λάδια. Απλά γέμιζα το παγούρι παραφλού και σε 2 βδομάδες είχε αδειάσει.
Στην πόλη θα σε ταλαιπωρήσει και θα ταλαιπωρηθεί.
Είναι εξαιρετικός ταξιδευτής σε αυτοκινητόδρομους και ανοιχτούς δρόμους. Δεν χαμπαριάζει τίποτα από δικάβαλο και φόρτωμα.
Σε κλειστούς επαρχιακούς δρόμους δεν έχει πλάκα.
Είναι διαχρονικά πανέμορφο!

:friendship:
 
Όσον αφορά τον ανορθωτή, καθαρίζεις με έναν SX Electronics και κόστος 100 € πάνω κάτω. Πολλοί λένε πως αν βάλεις τέτοιο ανορθωτή, δε θα έχεις ποτέ θέμα με τα πηνία γιατί θα γλυτώσουν την υπερθέρμανση. Στα υπόλοιπα, τυπικό Honda της γενιάς του, αν είναι και τυπικά συντηρημένο, θα κρατήσει πολλά χρόνια.

Μέσα στην πόλη βγάζει ζέστη, λόγω διάταξης και fairings. Λόγω clip-ons είναι λίγο άβολο σε πολύ κλειστό στροφιλίκι, αλλά γούστα είναι αυτά.

Γενικά είναι από τα πολύ VFM μηχανάκια.
 
Να πω αρχικα οτι υπαρχουν ουσιαστικα τρεις υπο-γενιες 6th Gen VFR: τα πρωτα 2002-2003 με τις μαυρες ζαντες ειναι και τα πιο δυνατα αλλά με σχετικα αποτομη μεταβαση στη ζωνη VTEC στις 6900σαλ, τα δευτερα 2004-2005 με γκρι ζαντες και αναγλυφα λογοτυπα εχουν αλλο λογισμικο ειναι πιο πολιτισμενα στη μεταβαση στη ζωνη VTEC και τα 2006 και μετα ειναι εντελως πολιτισμενα αλλα βλεπουν δυσκολα πανω απο 250χμω κοντερ. Πληροφοριακα, τα 2002-03 βλεπουν μεχρι 275χμω και τα 2004-05 μεχρι 265χμω. Στα 2006 και μετα το VTEC μπαινει πιο χαμηλα, στις 6600σαλ, και βγαινει ακομη χαμηλοτερα στις 6400σαλ.

Ολες τα Gen 6 δουλευουν σε σχετικα ψηλες θερμοκρασιες, τυπικα 90'C, και μεσα στην πολη φτανουν ευκολα τους 105'C οποτε και μπαινει το βεντιλατερ - και βγαινει στους 99'C. Με προσεκτικη οδηγηση στην πολη, δηλ οχι βιτεκιες/σουζες και σβησιμο σε καθε φαναρι, ισα που αποφευγει κανείς το βαλσιμο του βεντιλατερ. Το μηχανακι θα κανει και commuting αλλά δεν ειναι η χρηση για την οποια προοριζεται. Αν και ο φιλος Pektis το χρησιμοποιει χρόνια τωρα για πηγαινελα στη δουλεια και τοκανα και γω για μια διετια παλιοτερα.

Το κυριο θεμα ειναι τα πηνια, και δεν ειναι αν θα βγαλει αλλά πότε θα βγαλει. Ο ανορθωτης που ητανε θεμα στις προηγουμενες γενιες δεν ειναι θεμα στα Gen 6 καθως εχει ερθει μπροστα και αεριζεται / δεν υπερθερμαινεται. Αλλά τα πηνια ειναι σιγουρο θεμα και ειδικα με τον μαμα ανορθωτη που ειναι τυπου βραχυκυκλωματος (shunt type). Αναλογα με τη χρηση (πχ πολη ή οχι) θα βγαλει θεμα απο 40-70Κ χμ. Τα μαμα πηνια ειναι πλεον πανακριβα (600€) οποτε περιελιξη ειναι η μόνη προσιτη λυση. Μια αλλη λυση ειναι να φερει κανεις πηνια απο Αμερικη με καποιο γνωστο, ετσι ειχα φερει εγω τα δικα μου το 2012 (200€ τοτε). Αλλά η κυρια λυση για να πηνια ειναι μια: ΣΕΙΡΙΑΚΟΣ ΑΝΟΡΘΩΤΗΣ, ωστε να μην τραβαει φουλ ρευμα συνεχως. Εγω εβαλα αμερικανικο Compu-fire, καποιοι αλλοι βαζουν σειριακο Shindengen και εδω στην Ελλαδα σειριακο SXElectronics που αναφερθηκε και πιο πανω.

Επισης τα 2002-2005 (οι δυο πρωτες υπογενιες) εχουν σε βαθος χρονου θεμα με την πλεξουδα διπλα στο αριστερο ψυγειο και με το καλωδιο που παει στην κυρια ασφαλεια κατω απο τη σελα. Αυτα εχουν διορθωθει στα 2006 και μετα και εχει γινει ανακληση για τα 2002-2005 σε Αμερικη και Αυστραλια, αλλα οχι στην Ευρωπη :thumbsdown: Οποτε η λυση ειναι παρακαμψη της γειωσης της πλεξουδας και αντικατασταση του καλωδιου της ασφαλειας με το μεταγενεστερο (ή με πιο χοντρο που φτιαχνει καποιος μονος του).

Αν εξαιρεσουμε αυτα τα ηλεκτρικα θεματα που αντιμετωπιζονται, το μηχανακι ειναι βραχος μηχανολογικα και ικανο για μερικες εκατονταδες χιλιαδες χμ με τη βασικη συντηρηση (και κανενα κοιταγμα βαλβιδων καθε 100Κ χμ). Παντως επεδη ειναι κλιπονατο, ειναι acquired taste οπως ολα τα κλιπονατα και χρειαζεται ειδικου στυλ οδηγηση που ειναι διαφορετικη απο στρητ μηχανακια με καρατιμονα και βεβαια απο on-off.

Αυτα για αρχη, εγω εχω κανει σχεδον 130Κ χμ με το δικο μου του 2004 που τοχω απο καινουργιο, αλλαξα τον ανορθωτη με σειριακο στα 55Κ χμ οταν εμαθα τι παιζει με τα πηνια μηπως και τα προλαβω αλλα ειχανε ηδη "καψαλιστει" και παραδωσανε πνευμα στα 65Κ. Τα καινουργια με τον σειριακο ανορθωτη εχουνε κανει ακριβως άλλα τοσα χμ και δινουν παντα σταθερη ταση, που (ελπιζω) σημαινει οτι η υγεια τους ειναι καλη. Αααα, και βολτομετρο ειναι απλα must για τους βιεφαρακηδες καθε γενιας, ετσι προλαβα κι'εγω τα δικα μου πηνια και δεν μ'αφησανε σε κανενα ταξιδι ή μακρινη εξορμηση. Οτι αλλο θες ρωτα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Να πω αρχικα οτι υπαρχουν ουσιαστικα τρεις υπο-γενιες 6th Gen VFR: τα πρωτα 2002-2003 με τις μαυρες ζαντες ειναι και τα πιο δυνατα αλλά με σχετικα αποτομη μεταβαση στη ζωνη VTEC στις 6900σαλ, τα δευτερα 2004-2005 με γκρι ζαντες και αναγλυφα λογοτυπα εχουν αλλο λογισμικο ειναι πιο πολιτισμενα στη μεταβαση στη ζωνη VTEC και τα 2006 και μετα ειναι εντελως πολιτισμενα αλλα βλεπουν δυσκολα πανω απο 250χμω κοντερ. Πληροφοριακα, τα 2002-03 βλεπουν μεχρι 275χμω και τα 2004-05 μεχρι 265χμω. Στα 2006 και μετα το VTEC μπαινει πιο χαμηλα, στις 6600σαλ, και βγαινει ακομη χαμηλοτερα στις 6400σαλ.

Ολες τα Gen 6 δουλευουν σε σχετικα ψηλες θερμοκρασιες, τυπικα 90'C, και μεσα στην πολη φτανουν ευκολα τους 105'C οποτε και μπαινει το βεντιλατερ - και βγαινει στους 99'C. Με προσεκτικη οδηγηση στην πολη, δηλ οχι βιτεκιες/σουζες και σβησιμο σε καθε φαναρι, ισα που αποφευγει κανείς το βαλσιμο του βεντιλατερ. Το μηχανακι θα κανει και commuting αλλά δεν ειναι η χρηση για την οποια προοριζεται. Αν και ο φιλος Pektis το χρησιμοποιει χρόνια τωρα για πηγαινελα στη δουλεια και τοκανα και γω για μια διετια παλιοτερα.

Το κυριο θεμα ειναι τα πηνια, και δεν ειναι αν θα βγαλει αλλά πότε θα βγαλει. Ο ανορθωτης που ητανε θεμα στις προηγουμενες γενιες δεν ειναι θεμα στα Gen 6 καθως εχει ερθει μπροστα και αεριζεται / δεν υπερθερμαινεται. Αλλά τα πηνια ειναι σιγουρο θεμα και ειδικα με τον μαμα ανορθωτη που ειναι τυπου βραχυκυκλωματος (shunt type). Αναλογα με τη χρηση (πχ πολη ή οχι) θα βγαλει θεμα απο 40-70Κ χμ. Τα μαμα πηνια ειναι πλεον πανακριβα (600€) οποτε περιελιξη ειναι η μόνη προσιτη λυση. Μια αλλη λυση ειναι να φερει κανεις πηνια απο Αμερικη με καποιο γνωστο, ετσι ειχα φερει εγω τα δικα μου το 2012 (200€ τοτε). Αλλά η κυρια λυση για να πηνια ειναι μια: ΣΕΙΡΙΑΚΟΣ ΑΝΟΡΘΩΤΗΣ, ωστε να μην τραβαει φουλ ρευμα συνεχως. Εγω εβαλα αμερικανικο Compu-fire, καποιοι αλλοι βαζουν σειριακο Shindengen και εδω στην Ελλαδα σειριακο SXElectronics που αναφερθηκε και πιο πανω.

Επισης τα 2002-2005 (οι δυο πρωτες υπογενιες) εχουν σε βαθος χρονου θεμα με την πλεξουδα διπλα στο αριστερο ψυγειο και με το καλωδιο που παει στην κυρια ασφαλεια κατω απο τη σελα. Αυτα εχουν διορθωθει στα 2006 και μετα και εχει γινει ανακληση για τα 2002-2005 σε Αμερικη και Αυστραλια, αλλα οχι στην Ευρωπη :thumbsdown: Οποτε η λυση ειναι παρακαμψη της γειωσης της πλεξουδας και αντικατασταση του καλωδιου της ασφαλειας με το μεταγενεστερο (ή με πιο χοντρο που φτιαχνει καποιος μονος του).

Αν εξαιρεσουμε αυτα τα ηλεκτρικα θεματα που αντιμετωπιζονται, το μηχανακι ειναι βραχος μηχανολογικα και ικανο για μερικες εκατονταδες χιλιαδες χμ με τη βασικη συντηρηση (και κανενα κοιταγμα βαλβιδων καθε 100Κ χμ). Παντως επεδη ειναι κλιπονατο, ειναι acquired taste οπως ολα τα κλιπονατα και χρειαζεται ειδικου στυλ οδηγηση που ειναι διαφορετικη απο στρητ μηχανακια με καρατιμονα και βεβαια απο on-off.

Αυτα για αρχη, εγω εχω κανει σχεδον 130Κ χμ με το δικο μου του 2004 που τοχω απο καινουργιο, αλλαξα τον ανορθωτη με σειριακο στα 55Κ χμ οταν εμαθα τι παιζει με τα πηνια μηπως και τα προλαβω αλλα ειχανε ηδη "καψαλιστει" και παραδωσανε πνευμα στα 65Κ. Τα καινουργια με τον σειριακο ανορθωτη εχουνε κανει ακριβως άλλα τοσα χμ και δινουν παντα σταθερη ταση, που (ελπιζω) σημαινει οτι η υγεια τους ειναι καλη. Αααα, και βολτομετρο ειναι απλα must για τους βιεφαρακηδες καθε γενιας, ετσι προλαβα κι'εγω τα δικα μου πηνια και δεν μ'αφησανε σε κανενα ταξιδι ή μακρινη εξορμηση. Οτι αλλο θες ρωτα.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Δεν γνώριζαν ότι υπήρχαν υποκατηγορίες εσωτερικά της 6ης γενιάς. Οπότε δηλαδή για να είμαι μπροστά από τις εξελίξεις είναι καλή ιδέα είτε να κοιτάξω από το SX Ελλάδα είτε από roadstercycles για τον SH847 από Αμερική. Αν checkαρω τα πηνία καί δεν έχουν βγάλει πρόβλημα μέχρι τώρα, με αυτή την μετατροπή παρατείνω την ζωή τούς ή αποφεύγω πλήρως την καταστροφή;
Αυτό με την πλεξούδα δεν το γνώριζα, στα forum/yt που lurkαρα έβλεπα ότι η καλωδίωση από τον ανορθωτή προς το πηνίο αρκετές φορές έλιωνε. Να φανταστώ είναι διαφορετικό από αυτό που λες εσύ σωστά;
 
Αν τα πηνια που εχει πανω με 55Κ χμ ειναι ακομη τα μαμισια, δε νομιζω να τα σωσει ενας σειριακος ανορθωτης που θα μπει πανω τωρα - τουλαχιστο τα δικα μου δεν τασωσε. Βεβαια ποτε δεν ξερει κανείς μπορει το συγκεκριμενο μηχανακι ναχει δουλεψει παντα εκτος πολης και να μην εχει κυνηγηθει ωστε να ανεβασει θερμοκρασιες, αν και αμφιβαλω. Η παρακαμψη της γειωσης στην πλεξουδα ειναι πιθανο ναχει ηδη γινει στο συγκεκριμενο μηχανακι αν εχει 55Κ χμ, οπως και η αντικατασταση του καλωδιου της ασφαλειας, ρωτησε τον πωλητη / γνωστο σου.

Αυτο με το λειωσιμο της καλωδιωσης και το τσουρουφλισμα της φισας απο τον ανορθωτη προς το πηνιο ειναι διαφορετικο απο αυτα που ανεφερα, και δεν το συμπεριελαβα επειδη ειναι περιστασιακο και δεν συμβαινει νομοτελειακα οπως τα αλλα. Για παραδειγμα, ξερω και μηχανακι που εμεινε απο μαμισιο ανορθωτη στην Τουρκια, ταξιδευοντας με χαμηλες ταχυτητες και θερμοκρασια 40'C, αλλά αυτο ειναι εξαιρεση οπως και το λειωσιμο της καλωδιωσης προς τα πηνια (αν και το τελευταιο ειναι πιο συχνο απο θεμα ανορθωτη, που ειναι σπανιο).

Επισης εχε υπ'οψη οτι τα μηχανακια μεχρι το 2005 πωλιουτανε και χωρις ABS σε χαμηλοτερη τιμη, τα μηχανακια με ABS εχουν χρυσες δαγκανες σε αντιθεση με τα μηχανακια χωρις που εχουν μαυρες. Θα σε συμβουλευα να παρεις μηχανακι με ABS καθως το τελευταιο ειναι εξαιρετικο και ελαχιστα παρεμβατικο, σε αντιθεση με αλλα συστηματα εκεινης της εποχης.
 
Τελευταία επεξεργασία:
ανορθωτη κοιτατε και απ Nakos Moto
δινει και εγγυηση

γενικως ο σειριακος ανορθωτης ειναι το must σε μια πληθωρα μοντελων που βαρανε πηνια,απ ολες τις μεριες της υφηλιου
 
Πήνεια, ανορθωτές, καμένες φίσες κτλ.

Τι διάολο, νόμιζα ότι διάβαζα θέμα στο apriliabikers....
:p
 
Απ' οτι βλεπω τα ειπε ολα ο XLGeorge!
2-3 πραγματα αλλάζεις και το κρατάς για μια ζωη...γενικα από μοτερ ειναι ''αλεξισφαιρο!''
Με το που το παίρνεις κάνεις αλλαγη ανορθωτη με τυπου mosfet... Εγω ειχα αλλάξει από τον Νακο στην Κορινθο με εγγύηση καλής λειτουργίας.
Το μόνο σοβαρο του πρόβλημα ειναι τα πηνία. Βάζεις και ένα βολτόμετρο για να εχεις μια εικόνα του τι γινεται
Το εχω 9,5 χρονια και εχει φτασει πανω απο 120000 χλμ. χωρις προβληματα (αν εξαιρεσουμε τα πηνια!)
Τελευταία φορά εκανα περιέληξη στην Πάτρα και από τοτε εχει κανει καμια 25000χιλιομετρα χωρις προβλημα...Συνηθως τα μαμα πηνια με μαμα ανορθωτη την ακουν στα 50-60.000 χλμ. Με ανορθωτη τυπου mosfet και με σωστη περιεληξη πηνιων (και με αλλαγη λαδιων πιο τακτικα το καλοκαιρι) δεν θα εχεις προβλημα...:ok:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Απ' οτι βλεπω τα ειπε ολα ο XLGeorge!
2-3 πραγματα αλλάζεις και το κρατάς για μια ζωη...γενικα από μοτερ ειναι ''αλεξισφαιρο!''
Με το που το παίρνεις κάνεις αλλαγη ανορθωτη με τυπου mosfet... Εγω ειχα αλλάξει από τον Νακο στην Κορινθο με εγγύηση καλής λειτουργίας.
Το μόνο σοβαρο του πρόβλημα ειναι τα πηνία. Βάζεις και ένα βολτόμετρο για να εχεις μια εικόνα του τι γινεται
Το εχω 9,5 χρονια και εχει φτασει πανω απο 120000 χλμ. χωρις προβληματα (αν εξαιρεσουμε τα πηνια!)
Τελευταία φορά εκανα περιέληξη στην Πάτρα και από τοτε εχει κανει καμια 25000χιλιομετρα χωρις προβλημα...Συνηθως τα μαμα πηνια με μαμα ανορθωτη την ακουν στα 50-60.000 χλμ. Με ανορθωτη τυπου mosfet και με σωστη περιεληξη πηνιων (και με αλλαγη λαδιων πιο τακτικα το καλοκαιρι) δεν θα εχεις προβλημα...:ok:
Θα μπορούσες να αναφέρεις είτε εδώ είτε σε pm που έκανες την περιέλιξη στην Πάτρα; Αν θυμάσαι και κόστος ακόμα καλύτερα.
Κάτι επιπλέον, πώς έχεις δεί την μηχανή μέσα στην κίνηση της Αθήνας; Τι καταναλώσεις έχεις δεί; Ποια είναι η συμπεριφορά της γιατί τα έχει τα κιλά της.
Η Βέφα είναι μηχανή όνειρο για εμένα και θα την ήθελα ως τον unicorn μου. Ένα όχημα που κάνει τα πάντα. Από το πήγαινε έλα στην βαριά κίνηση τής Αθήνας μέχρι μεγάλες βόλτες στο πατρικό κοντά στην Πάτρα και ακόμα πιο πέρα.
 
Θα μπορούσες να αναφέρεις είτε εδώ είτε σε pm που έκανες την περιέλιξη στην Πάτρα; Αν θυμάσαι και κόστος ακόμα καλύτερα.
Κάτι επιπλέον, πώς έχεις δεί την μηχανή μέσα στην κίνηση της Αθήνας; Τι καταναλώσεις έχεις δεί; Ποια είναι η συμπεριφορά της γιατί τα έχει τα κιλά της.
Η Βέφα είναι μηχανή όνειρο για εμένα και θα την ήθελα ως τον unicorn μου. Ένα όχημα που κάνει τα πάντα. Από το πήγαινε έλα στην βαριά κίνηση τής Αθήνας μέχρι μεγάλες βόλτες στο πατρικό κοντά στην Πάτρα και ακόμα πιο πέρα.
Με την περιεληξη στην Πατρα με βοηθησε πολυ και τον ευχαριστω ο Γιωργος Λατσας που εχει το καταστημα στην Κορίνθου (στην Πατρα). Δεν ξερω λεπτομέρειες...Το μονο σιγουρο ειναι ότι εκανε απιστευτη δουλεια ο μαστορας! Αν θυμαμαι καλα ηταν γυρω στα 100-120 ευρω...
Την μηχανη την κινω καθε μερα για το πηγαινε - ελα στην δουλεια αλλά σε ανοικτο δρομο... Δηλαδη δεν μπλεκω σε κινηση... Τα κιλα της (245 γεματη) δεν φαινονται στον δρομο, παρα μονο στο παρκαρισμα σε καμια επιτοπια μανουβρα... Καταναλωση αν δεν παιζεις με το vtec εχει 6,5 με 7 στην πολη και 5,5 με 6 στην εθνικη...
Αυτο που λες για την Πατρα ειναι παιχνιδι για το vfr...Απλα βαζεις εναν ''τεμπελη'' στο γκαζι και το κλειδωνεις στα 150... Παει στο πολυ χαλαρο και δεν εχεις καμια ενοχληση απο αερα λόγω των fearing... Προσοχη...Μπορει να σε βαλει στην μπριζα και να εισαι με vtec και 180 -200 χωρις να το καταλαβεις!:D
Τελικη το εχω παει μεχρι 255-256 αλλά ειχε και αλλο ...
Γενικα ειναι μια μηχανη που παρολο τα χρονια της προσφερει πολλα και ειναι τελεια για ταξιδι...
Ακόμα όταν την πλένω και ειμαι στα φαναρια με πιανουν σε κουβεντα του στυλ...καινουργιο ειναι; ποσα κυβικα; το πουλας;
:D
Για ότι χρειαστεις εδω ειμαστε:happy:
 
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζομουν για να μου φύγει ο φόβος για τα ηλεκτρικά.
 
Άλλο ένα VFR στην παρέα μας, καλά χιλιόμετρα θα το ευχαριστηθείς!
 
Δες και το παρακατω παλιοτερο ποστ για τις ταξιδιωτικες ικανοτητες του VFR και ειδικα με δυο ατομα:
ΕΔΩ
 
Κύριοι κάνω necro το thread αλλά με χαρά αναφέρω πως τα όνειρα πραγματοποιούνται.
Πήρα τις προάλλες το δικό μου vfr και έχω πάθει πλάκα.
Έχω όμως μερικές απορίες, τι λάδια και παραφλού του βάζετε/ πόσο συχνά να κάνω τις αλλαγές άμα ο σκοπός χρήσης του είναι commuting κάθε μέρα μέσα στο κέντρο και βόλτες μικρές και μεγάλες τα σκ;
Bonus, φωτογραφίες απο την μηχανή!
Συνδεθείτε για να δείτε τις φωτογραφίες.
Συνδεθείτε για να δείτε τις φωτογραφίες.
 
Κούκλα, με γειά και καλές βόλτες και ταξίδια! :ok:

Σχετικά με λάδια, οποιοδήποτε καλό ημισυνθετικό 10w-40 προτιμάς και αλλαγή κάθε 5000χμ ή ένα χρόνο, αλλαγή φίλτρου κάθε 10000χμ ή δυό χρόνια. Η Χόνδα λέει κάθε 6000 και 12000χμ αντίστοιχα αλλά εφ'όσον κάνεις commuting άλλαξε τα λίγο νωρίτερα, δηλ κάθε 5000/10000χμ. Σχετικά με παραφλού, μόνο αυτό της Χόνδα που είναι silica-free και αλλαγή κάθε 3 χρόνια.

ΥΓ Η αλλαγή μόνο λαδιού είναι πανεύκολη καθώς η βίδα του κάρτερ είναι προσβάσιμη χωρίς να βγει τίποτ΄αλλο. Για αλλαγή και φίλτρου χρειάζεται να βγει και το αριστερό φαίρινγκ
 
Back
Top Bottom